AI a Business Intelligence

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 9/2024, 27. 10. 2024 - Glenn Graney

O dírách a vrtačkách a dvojznačnosti umělé inteligence pro výrobní podniky

O dírách a vrtačkách a dvojznačnosti umělé inteligence pro výrobní podniky
Harvardský profesor Theodore Levitt shrnul ve svém známém citátu jednu z dlouhodobě platných marketingových filozofií: „Prodejte zákazníkovi díru, nikoliv vrtačku.“ Pointou je zde to, že pro spotřebitele je cílem výsledek, tedy vyvrtaná díra....
  

- PR -

Umělá inteligence ve stavebnictví

Rychlost nástupu nových technologií je exponenciální a škála využití obrovská. Znamená to značnou příležitost pro všechna odvětví. Stavební sektor byl po dlouhou dobu na chvostu v oblasti automatizace a implementace nových postupů. Dokládá to současný způsob tvorby a schvalování projektové dokumentace.

IT SYSTEMS 9/2024, 21. 10. 2024 - Jakub Opálka

Přínos využití AI ve firmách není jen o zpracování většího množství dat, ale především těch správných dat

Přínos využití AI ve firmách není jen o zpracování většího množství dat, ale především těch správných dat
Umělá inteligence slibuje zásadní proměnu všech aspektů firem­ních aktivit, přesto řada spo­leč­nos­tí dosud nemá jasno v tom, jak tuto novinku přetavit z pilot­ní­ho projektu do plného nasazení. Ve stále více digitali­zo­va­ném prostředí se...
IT SYSTEMS 9/2024, 13. 10. 2024 - Martin Čermák

Budoucnost hlasových asistentů?

Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu

Budoucnost hlasových asistentů?
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto tech­no­lo­gií na­hra­dit tradiční kon­ver­zač­ní stromy svých vir­tuál­ních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o...
IT SYSTEMS 9/2024, 7. 10. 2024 - Vojtěch Černý

Jak přistoupit k zavedení a využití AI, aby vám přinášela co největší užitek

Jak přistoupit k zavedení a využití AI, aby vám přinášela co největší užitek
Řeči o umělé inteligenci (AI) jsou v poslední době populární, a z dobrého důvodu. Snad nic se dnes nemění tak rychle a nepřináší tolik nových možností jako velké jazykové, obrazové, hlasové a další modely. Nicméně zatímco celá řada uživatelů...
IT SYSTEMS 7-8/2024, 21. 9. 2024 - Milan Machalec

Segmentace zákazníků a churn analýza

Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti...
IT SYSTEMS 7-8/2024, 9. 9. 2024 - Martin Franc

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?
IT SYSTEMS 7-8/2024, 7. 9. 2024 - Petr Pilin

Klepe umělá inteligence i na vaše dveře?

Klepe umělá inteligence i na vaše dveře?
Umělá inteligence (AI) na nás dnes kouká zpoza každého rohu. Zdá se, že bude dalším převratným momentem dost podobným, jako byla virtualizace, která na začátku tohoto tisíciletí umožnila vznik datových center a cloudových služeb obecně.
  

- PR -

Plánování podnikového AI čelí třem klíčovým hrozbám

Společnosti stále intenzivněji zavádějí a investují do AI řešení, přičemž by dle odhadů měl trh s AI dosáhnout do roku 2030 hodnoty 738 miliard dolarů (v přepočtu přes 17,1 bilionu korun). Firmy ale často opomíjejí klíčové oblasti podnikové implementace AI, včetně nutné úrovně vyspělosti dat, zajištění sítí a výpočetního výkonu nebo důležitých aspektů etiky a stanovení předpisů.

IT SYSTEMS 7-8/2024, 31. 8. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Pokud chceme zvýšit konkurenceschopnost Česka, nemůžeme před AI zavírat oči

říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR

Pokud chceme zvýšit konkurenceschopnost Česka, nemůžeme před AI zavírat oči
S Hanou Součkovou, generální ředitelkou SAP ČR, jsme se potkali v prostorách centra SAP Labs v Brně, kde vznikají nové nástroje pro informační systémy SAP. Řada z nich využívá technologie umělé inteligence, o které se dnes intenzivně diskutuje...
akce
IT SYSTEMS 6/2024, 31. 7. 2024 - Jindřich Klimíček

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým fak­to­rem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí kon­ku­ren­cí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personali­zo­va­né a...
  

- PR -

Novinky společnosti Fortinet:

špičkové bezpečnostní služby s podporou umělé inteligence


Nejnovější verze operačního systému FortiOS, nové firewally řady FortiGate 200G i zdo­ko­na­le­ní a hlubší integrace AI v rámci platformy Fortinet Security Fabric pomohou firmám posílit celkovou úroveň zabezpečení a zvýšit provozní efektivitu.

IT SYSTEMS 6/2024, 29. 7. 2024 - Michal Krňák

Budoucnost využití AI v e-commerce

Detekovat podvod či si vyzkoušet tričko online už nebude problém

Budoucnost využití AI v e-commerce
Umělá inteligence je dnes již často používaným buzzwordem, za který se dá skrýt téměř jakýkoliv automatizovaný systém pro využití v online odvětví. Spousta firem a startupů se chlubí implementací AI jen za účelem zvýšení atraktivity vlastních...
 
Ceník inzerce portálu SystemOnLine