facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 10/2019, 23. 11. 2019

Retail je napřed ve využívání umělé inteligence

Retail je napřed ve využívání umělé inteligence
Podle studie Accenture Technology Vision již 86 % velkých světových retailových firem experimentuje s aplikacemi umělé inteligence či rozšířené reality. Umělá inteligence pomáhá obchodníkům zejména ve vytváření individualizované nabídky na míru....
  

- Inzerce -

IT infrastruktura má být pro aplikace dobrý sluha a ne zlý pán

Cisco AppDynamicsVýkon aplikací se odvíjí jednak od toho, jak kvalitně jsou napsané a postavené, jednak od toho, zda mají v každém okamžiku k dispozici potřebné zdroje. Infrastruktura zohledňující aplikace nevylepší práci programátorů, ale vždy zajistí aplikacím potřebné prostředky pro maximální výkon.

ERP systémy 2, 22. 11. 2019 - Jakub Turner

Digitální transformace nemusí znamenat zahození původních systémů

Digitální transformace nemusí znamenat zahození původních systémů
Byznysovou mantrou dnešní doby se stává „Inovuj, nebo zemřeš“. Konkurence nespí, ať už přichází ve formě globálního hráče typu Amazon nebo lokální startupové štiky. Firmy proto hromadně digitalizují, co se digitalizovat dá, zefektivňují procesy,...
IT SYSTEMS 10/2019, 20. 11. 2019 - Ing. Lukáš Neumann, Ph.D.

Umělá inteligence jako třetí generace vývoje softwaru

Umělá inteligence jako třetí generace vývoje softwaru
V začátcích softwarového inženýrství byli programátor i uživatel jednou a tou samou osobou, protože jednotlivé programy vlastně psali technologičtí nadšenci sami pro sebe. V současnosti je mainstreamovým trendem navazující druhá generace. Při...
IT SYSTEMS 10/2019, 15. 11. 2019 - Jan Matoušek

Predikce poptávky aneb Sezonalita, trend a zisk pod kontrolou

Predikce poptávky aneb Sezonalita, trend a zisk pod kontrolou
Pokud máte predikovat poptávku po tom, co se bude prodávat, máte v zásadě dvě cesty. První, historicky starší, je založena na expertním odhadu, což je cokoli mezi pohledem z okna a sofistikovanou znalostí manažera po dvaceti sezónách ve firmě....
Big Data a Business Intelligence, 9. 11. 2019 - Milan Kučera

Do hlubin kvality informací

Základní principy k budování systému kvality informací

Do hlubin kvality informací
Inspirací pro sepsání článku byl průzkum realizovaný Danem Myersem [1], zabývající se důležitostí a využíváním metrik datové kvality mezi firmami, které se průzkumu účastnily. Na základě posledního průzkumu (za rok 2018) lze totiž konstatovat,...
IT SYSTEMS 10/2019, 7. 11. 2019 - Michaela Dvořáková

Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení
Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo vykročit za hranice firmy, hledat ve veřejném prostoru a propojovat do nových kontextů? Také těmto...
Big Data a Business Intelligence, 5. 11. 2019 - Jan Matoušek

Budujeme základy pro datově řízenou firmu

Výběr platformy pro data science a analytiku

Budujeme základy pro datově řízenou firmu
Při budování datové platformy nemůžete přemýšlet jen dva roky dopředu. Infrastruktura, kterou budujete, ve firmě s trochou štěstí zůstane i po vašem odchodu. Výběr platformy pro data je něco, co ve firemním prostředí trvá rok až dva. Od strategického...
  

- Inzerce -

Budoucnost práce a byznysu ve 4D
#digital #disruptive #diverse #developing

Nenechte si ujít konferenci roku!


abslDigitální transformace a inovace s pomocí technologií, zavádění disruptivních obchodní modelů a strategií, rozvoj talentů v době umělé inteligence. To jsou výzvy, které dnes stojí na čelních příčkách firemních priorit. Výzvy, které mění tradiční fungování firem i charakter lidské práce. Jak se na přechod do digitální éry připravit? Jak a proč inovovat zaběhlé procesy?

Big Data a Business Intelligence, 1. 11. 2019 - Jan Bednář

Už dost čekání na odpověď aneb Jak umělá inteligence mění Business Intelligence

Už dost čekání na odpověď aneb Jak umělá inteligence mění Business Intelligence
Asi si všichni vzpomínáme, jak to probíhalo, když chtěl člověk vybrat a zakoupit například stolní lampičku. Musel projít několik obchodů, až nakonec vybral tu, která se mu líbila. A nyní? Za pár minut na webu máte srovnáno, vybráno, objednáno,...
akce
IT SYSTEMS 9/2019, 30. 10. 2019 - Jiří Kabelka

Datová analýza a predikce pro rychlé děje šetří průmyslovým firmám náklady

Datová analýza a predikce pro rychlé děje šetří průmyslovým firmám náklady
Průmyslové podniky stále čelí výzvám, jak vyrábět rychleji, flexibilně, a zároveň snižovat náklady. Klíčem je modernizace výrobních procesů pomocí digitalizace, včetně sběru a analýzy velkých objemů dat. Moderní výrobní informační systémy pracují...
  

- Inzerce -

Ještě nevyužíváte umělou inteligenci?

Nebojte, vlak vám zatím neujel


AIUmělá inteligence proniká do mnoha odvětví lidské činnosti. Zdaleka ne všechny firmy už ale AI implementovaly. Pokud mezi ně také nepatříte, nemusíte mít strach, že by vám už tento technologický vlak ujel. Stejně tak se nemusíte hned od začátku pouštět do rozsáhlých projektů, které komplexně zasahují do mnoha procesů vaší společnosti. Důležitá je cesta a ta může začít i menšími kroky.

Big Data a Business Intelligence, 25. 10. 2019 - Kamil Mahdal

Evoluce péče o zákazníka

Od popisné analytiky k prediktivní

Evoluce péče o zákazníka
Pro úspěšné budování vztahů se zákazníky nestačí mít otevřené komunikační kanály 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a neustále je bombardovat plošnou nabídkou. Únava z irelevantních oslovení může končit odvoláním marketingového souhlasu nebo odchodem...
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Ceník inzerce portálu SystemOnLine
Helios
- inzerce -