facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

E-commerce B2B/B2C

clanky E-commerce B2B/B2C: články
IT SYSTEMS 5/2022, 20. 6. 2022 - Jan Tesař

Jaké radosti a strasti nás čekají v B2B obchodě

Jaké radosti a strasti nás čekají v B2B obchodě
Jedním z pozitivních trendů posledních let je přesun obchodních aktivit v B2B sektoru do online prostředí. V online prostředí je totiž obchod rychlejší a efektivnější. O to více zde ale platí, že pro úspěšné rozhodování v obchodě je důležité...
  

- Inzerce -

Nejste si jistí, jak začít s modernizací firmy?

IT Systems 4/2022Aby jakákoliv společnost neztratila krok s dobou, efektivitu a konkurenceschopnost, je třeba ji průběžně modernizovat a reagovat na vývoj prostředí. Změnu ale mnohdy brzdí procesy, které jsou zbytečně komplikované, nebo rozhodnutí, která stála víc peněz, než přinesla užitku. Řada manažerů navíc netuší, co všechno a jak mohou optimalizovat nebo modernizovat, když ze všech stran slyší, že věci jsou vlastně v pořádku a že to jinak (lépe) dělat nejde. Jak z tohoto bludného kruhu vystoupit?

IT SYSTEMS 5/2022, 14. 6. 2022

Proč investovat do B2B e-commerce platformy?

Proč investovat do B2B e-commerce platformy?
Zatímco je velký zájem veřejnos­ti věnován B2C e-commerce trhu, mezitím bez výraznější pozornosti vzkvétá trh ještě zajímavější – B2B e-commerce. Přitom B2B e-commerce je jedna z nejrychleji rostoucích disciplín. Proč je B2B portál velmi pravděpodobně...
IT SYSTEMS 5/2022, 7. 6. 2022 - Filip Myška

Moderní byznys vyžaduje nový přístup

B2B e-commerce musí reagovat na očekávání zákazníků

Moderní byznys vyžaduje nový přístup
Digitální svět je dnes díky mobilním zařízením a dostupnému internetovému připojení neodmyslitelnou součástí našich životů. Poskytuje nám ohromnou svobodu a umožňuje rychle a jednoduše kombinovat různé typy aktivit, jak zrovna potřebujeme a...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 19. 4. 2022 - Milan Frýbert

Jak úspěšně vstoupit do světa e-commerce?

Otevření e-shopu je jen špičkou ledovce, firmu to změní od základů

Jak úspěšně vstoupit do světa e-commerce?
Vstup do světa e-commerce je dlouhodobý trend, ke kterému se nyní přidávají i konzervativní firmy. Ty se nejenže dosud v online prodeji nepohybovaly, ale ani o vstupu do tohoto segmentu neuvažovaly. Řadí se mezi ně například stavební společnosti,...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 29. 3. 2022 - László Szabó

E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit

E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit
Spotřebitelé si v době pandemie rychle zvykli na online nakupování a vyšší podíl nákupů na internetu nezmizí ani po jejím odeznění. E-shopy však musí nejen udržet stávající zákazníky, ale přivést nové. Správně zvolená strategie digitálního marketingu...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 18. 3. 2022 - Gejza Nagy

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 11. 3. 2022 - Matěj Kapošváry

Nová éra e-commerce

Jak nepromarnit šanci, kterou přinesl skokový růst e-commerce

Nová éra e-commerce
Sen mnohých manažerů e-shopů, kteří před pandemií vytyčovali cíle svým podřízeným, desítky a stovky procent ročně, se stal skutečností. Skokový růst dorazil, sen se vyplnil. Tedy, v roce 2020 dorazila pandemie Covid-19 a s ní masivní úprk zákazníků...
  

- Inzerce -

Moderní technologie a trendy automatické identifikace

Používají vaši zaměstnanci aktuální mobilní terminály? Víte, jak správně nakonfigurovat svá mobilní zařízení a dostat z nich maximum? Víte, jak spravovat mobilní zařízení na dálku? V případě, že váháte, nebo si nejste jisti odpovědět na jakoukoliv uvedenou otázku, přijďte na technologický seminář, který se bude konat 7. června od 9 hodin v Konferenčním Centru Greenpoint v pražských Strašnicích.

IT SYSTEMS 12/2021, 8. 2. 2022 - Michal Barla

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování
Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem...
akce
IT SYSTEMS 12/2021, 18. 1. 2022 - Vojtěch Strnad

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Retail v digitální době
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021...
  

- Inzerce -

Už máme e-shop, poptávky rostou, ale sklad nestíhá?

Responzivní scanerová aplikace EsycoŘada nových zákazníků prochází podobným scénářem, zvláště v dnešním digitálním světě. Na místě je proto zvážení moderní­ho logistického řešení, jako je adresovaný sklad, automatizace linky, napojení na dopravce, ap­likace pro vlastní přepravu apod.

IT SYSTEMS 11/2021, 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb,...
 
Další stránky tematické sekce: 1234
Ceník inzerce portálu SystemOnLine