facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

E-commerce B2B/B2C

clanky E-commerce B2B/B2C: články
IT SYSTEMS 12/2021, 18. 1. 2022 - Vojtěch Strnad

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Retail v digitální době
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021...
  

- Inzerce -

Agilita se stala klíčovou vlastností IT

IT Systems 12/2021Vydání IT Systems s číslem 12 je tradičně plné předpovědí, jak se bude vyvíjet využití IT v příštím roce a následujících letech. Současně je přelom roku obdobím bilancování, a tak se mnoho článků ohlíží za rokem, ve kterém opět hrála digitalizace až příliš velkou roli. Rozmach digitalizace, který zažíváme, je totiž z velké části vynucený a děje se na úkor mnoha omezení v našem osobním i profesním životě. I proto najdete v aktuálním vydání IT Systems velký blok článků věnovaný tzv. hybridnímu režimu práce.

IT SYSTEMS 11/2021, 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb,...
IT SYSTEMS 11/2021, 15. 12. 2021 - Vojtěch Strnad

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby...
IT SYSTEMS 11/2021, 7. 12. 2021

Velkým monolitickým systémům dávno odzvonilo...

říká Lubomír Veselý, generální ředitel společnosti GRiT

Velkým monolitickým systémům dávno odzvonilo...
Lubomír Veselý se nedávno stal novým generálním ředitelem brněnské společnosti Grit, jejíž cloudové nástroje pomáhají firmám s automatizací toku dokladů, zboží a peněz. Při této příležitosti jsme pana Veselého požádali o rozhovor.
IT SYSTEMS 10/2021, 15. 11. 2021 - Matěj Kapošváry

Self-service jako určující paradigma pro e-commerce

Online zákazníci stále více upřednostňují samoobslužnost

Self-service jako určující paradigma pro e-commerce
Pandemie ovlivnila e-commerce v mnoha směrech. Ruku v ruce s tím, jak změnila nákupní chování zákazníků, umocnila trend posilování self-service u e-shopů. Vzhledem k prudkému nárůstu online zákazníků a jejich vysokým nárokům na zákaznický servis...
IT SYSTEMS 10/2021, 9. 11. 2021 - Martin Šrůma

Nová éra e-commerce

Nová éra e-commerce
Podíl elektronického obchodování na maloobchodních tržbách v posledních letech celosvětově neustále roste a očekává se, že tento trend bude pokračovat. E-commerce přestává být pouhým „nákupním kanálem“ pro spotřebitele, a začíná být způsobem...
Digitalizace logistiky, 29. 10. 2021 - Pavel Vyoral

Fulfillmenton usnadňuje logistiku, skladování, balení a expedici zboží

Fulfillmenton usnadňuje logistiku, skladování, balení a expedici zboží
Fulfillmenton je služba pro e-shopy, která zásadně usnadní logistický proces e-shopu. Od skladování zboží, obalových materiálů, expedici až po dopravu. Na přání zákazníka je možné i přibalit marketingové předměty, dárky. Klient se tak můžete...
  

- Inzerce -

Dvakrát rychlejší odbavení objednávek ve skladu společnosti Světluška

Prodejce náhradních dílů pro automobily – firma Světluška – zažívá každý rok na jaře a na podzim sezónní špičku. Při jedné z nich na podzim 2020 si majitelé firmy uvědomili, že skladníci navzdory přesčasům nestíhají vychystávat objednávky a firma tak nemůže dál růst.

Digitalizace logistiky, 29. 10. 2021 - -yd-

Čeští obchodníci se potýkají s nedostupností zboží, mnohdy přitom jen neví o vlastních zásobách

Čeští obchodníci se potýkají s nedostupností zboží, mnohdy přitom jen neví o vlastních zásobách
Výpadky v dodavatelských řetězcích jsou stále větším problémem, který i v Česku postihuje čím dál více odvětví. Obchodníci mají velké potíže s dostupností vybraného zboží a přicházejí o zisky, protože nemohou pokrýt poptávku. Jak ale popisuje...
akce
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Stanislav Kuznetsov, Vojtěch Strnad

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?
Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online...
  

- Inzerce -

Integrace systémů pro efektivní fungování v e-commerce

Klíčem k úspěšnému fungování moderního podnikání v e-commerce je volba vhodné integrační a automatizační platformy. V praxi se nejlépe osvědčuje využití komplexního ERP systému, který zároveň řídí běh všech ostatních procesů ve firmě. Na něj pak lze spolehlivě napojit vlastní online prodejní portály. Ukážeme vám výhody takového řešení, co od něj očekávat, jak postupovat při jeho realizaci a na co si dát pozor.

IT SYSTEMS 5/2021, 2. 7. 2021 - Matěj Kapošváry

Composable commerce jako nové paradigma ve vývoji e-commerce platforem

Composable commerce jako nové paradigma ve vývoji e-commerce platforem
E-commerce se dynamicky rozvíjí a spolu s ní se mění i technologie, které ji podporují. Poslední dobou se ve spojení s blízkou budoucností e-commerce trhu často mluví o tzv. composable commerce. Proto jsme se rozhodli vám popsat základní principy...
 
Další stránky tematické sekce: 123
Ceník inzerce portálu SystemOnLine