facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
Trendy ICT, 18. 1. 2025 - Jakub Opálka

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad...
  

- PR -

Zatímco některé firmy cloud teprve objevují, jiné už procitají z euforie

IT Systems 10/2024Obsah aktuálního vydání IT Systems je velmi pestrý a tím více z něj jako dominantní téma vystupuje příloha ERP systémy, která je věnovaná otázkám výběru a implementace klíčového informačního systému většiny podniků. Ve spolupráci se zkušenými experty jsme se zaměřili na problematiku automatizace procesů, trendy v oblasti e-commerce, systémy WMS pro řízení skladů, ale také například cloudovou strategii, kterou už některé podniky začínají přehodnocovat. A chybět samozřejmě nemůže ani téma využití umělé inteligence.

IT SYSTEMS 12/2024, 18. 1. 2025 - Martin Bém

Pracuje s daty a ne s datovým bahnem

Datová platforma, která se naplní datovým bahnem, se změní v datovou bažinu. Co pak s ní?

Pracuje s daty a ne s datovým bahnem
Ve světě přírody je bažina oblast nasycená vodou prosycené sladkou vodou skrývající pod pokrývkou rašeliny nekonečné tajemství života. V digitální džungli našich dní existuje analogie v podobě kom­plex­ních hromad nespravovaných dat, kterým...
Trendy ICT, 12. 1. 2025 - Dalibor Lukeš

Kam kráčíš, AI?

Kam kráčíš, AI?
O tom, že se umělá inteligence stává trvalou součástí našeho života, už asi nikdo nepochybuje. Technologie, kterou jsme dříve považovali za součást sci-fi, se postupně stává běžnou součástí našeho každodenního života. Co ji ale čeká v příštím...
IT SYSTEMS 12/2024, 11. 1. 2025 - Jiří Havlíček

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit...
IT SYSTEMS 11/2024, 26. 12. 2024 - Héctor Arias

DORA versus AI

Úloha umělé inteligence v řízení finančních rizik

DORA versus AI
Už v lednu 2025 vstoupí v platnost nařízení o digitální provozní odolnosti finančních institucí (DORA). Pak začnou evropské orgány dodržování tohoto nařízení kontrolovat. Umělá inteligence (AI) může sehrát zásadní roli v procesu adaptace na...
IT SYSTEMS 11/2024, 18. 12. 2024

Platforma Medannot umožňuje auto­ma­ti­zo­vat radiologická vyšetření pomocí AI

Platforma Medannot umožňuje auto­ma­ti­zo­vat radiologická vyšetření pomocí AI
Slovenská společnost Medannot, která se specializuje na automatizaci procesů v radiologii, získala kapitál pro další vývoj a rozšiřování cloudové platformy pro zpracování dat z CT a MRI vyšetření pacientů s využitím umělé inteligence. Platforma...
IT SYSTEMS 11/2024, 17. 12. 2024 - Martin Paták

Testování AI jako pojistka před ovládnutím lidstva stroji

Testování AI jako pojistka před ovládnutím lidstva stroji
Za poslední rok se výrazně zvýšil počet lidí, kteří ve své práci více či méně využívají umělou inteli­genci. Uvádí se, že 8 z 10 lidí, kteří pracují na kancelářských pozicích, některý z nástrojů AI ke své práci reálně používají. Každý, kdo si...
  

- PR -

Kapalinové chlazení superpočítačů: válka s teplem v době AI

S nástupem umělé inteligence (AI) a její stále náročnější výpočetní potřeby rostou i nároky na efektivní chlazení datových center. Ideálním řešením pro chlazení akcelerátorů nové generace je kapalinové chlazení. Nejenže prodlužuje životnost hardware, ale zároveň výrazně snižuje provozní náklady datových center. Navíc je klíčové pro efektivitu, udržitelnost a hustotu budoucích datových center využívajících AI.

IT SYSTEMS 11/2024, 15. 12. 2024 - Martin Čermák, Michal Froněk

Více času na péči

Jak mohou voiceboti usnadnit práci lékařům?

Více času na péči
Určitě to znáte. Dovolat se do ordi­nace je občas jako sázka do loterie. Když si však představíte ten denno­denní nápor, kterým lidé ve zdravot­nictví čelí, není se čemu divit. Právě proto je nasnadě některé úkoly automatizovat a vzít si k ruce...
akce
IT SYSTEMS 11/2024, 15. 12. 2024 - Dalibor Lukeš

Mýty a fakta o nástroji Microsoft Copilot

Mýty a fakta o nástroji Microsoft Copilot
Generativní umělá inteligence je fenoménem doby. A již rok se v této oblasti etabluje i nástroj Microsoft Copilot. Za tu dobu získal velkou pozornost, Microsoft na něj hodně sází a neustále jej rozvíjí, nové funkce přibývají co měsíc. Také se...
  

- PR -

Umělá inteligence ve stavebnictví

Rychlost nástupu nových technologií je exponenciální a škála využití obrovská. Znamená to značnou příležitost pro všechna odvětví. Stavební sektor byl po dlouhou dobu na chvostu v oblasti automatizace a implementace nových postupů. Dokládá to současný způsob tvorby a schvalování projektové dokumentace.

IT SYSTEMS 11/2024, 14. 12. 2024 - David Pešava

Data Quality Management:

Jak chybná data podkopávají firemní strategie a jak zajistit jejich kvalitu

Data Quality Management:
V dnešním světě digitalizace a automatizace se firmy spoléhají na data více než kdykoli předtím. Výrobní, obchodní i distribuční firmy mají přístup k ohromnému množstvím dat, která jim umožňují optimalizovat výrobní procesy, zlepšovat logistiku,...
 
Ceník inzerce portálu SystemOnLine