facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky Business Intelligence: články

Datová kvalita pro datové sklady

Datová kvalita pro datové sklady
Uživatelé datových skladů a Business intelligence (BI) řešení se shodují na tom, že nízká kvalita dat je neobyčejně frustrující a drahá. Jsou si vědomi, že řízení datové kvality je pro datové sklady druhá nejdůležitější kompetence, hned po řízení metadat. Méně jednotný názor však mají na to, co to vlastně datová kvalita je a co musí splňovat BI řešení, aby se sledováním a zlepšováním datové kvality mohli zabývat.
Často používaná definice říká, že data jsou kvalitní, pokud uživatelé mají data kompletní, srozumitelná, konzistentní, relevantní a včas. Ještě jednodušeji řečeno, data jsou kvalitní, poku... více »

Samoobslužná analytika do všech aplikací

Samoobslužná analytika do všech aplikací
Nacházíme se v období, kdy se data stěhují z temnot datových center strážených nevrlými ajťáky do světla kanceláří. Uživatelé si žádají stále nové informace a analýzy, které jim pomáhají se vypořádat s tlakem na větší produktivitu. Jedním z trendů, který tuto demokratizaci dat podporuje je samoobslužná analytika, tedy možnost vytvářet analýzy i netechnickými uživateli.
Následující text je určen těm, kteří mají nějakou aplikaci, mají data, a přemýšlejí, co dalšího nabídnout uživatelům. Odpověď zní – analytiku. Možnost používat data (ať už svá zákaznická data nebo agregovaná data všech uživatelů... více »

Efektivní využívání znalostní báze

Efektivní využívání znalostní báze
I když se to možná nezdá, každý z nás má doma několik znalostních bází. Může to být encyklopedie nebo třeba kniha plná receptů. I to jsou znalostní báze, byť ne v té podobě, v jaké je vnímá dnešní svět. Za znalostní bázi, v digitální podobě, spíše považujeme aplikaci, v níž bychom měli hledat informace podobně jako v knižní encyklopedii, ale mnohonásobně rychleji a efektivněji. O rychlosti hledání asi nikdo nepochybuje, ale proč efektivněji? Pokud je aplikace pro znalostní báze správně navržena, měla by uživateli poskytnout seznam výsledků hledaného termínu, případně mu našeptat „neh... více »

Aplikace big data governance v praxi

Aplikace big data governance v praxi
Data governance je široké téma. Zabývá se jí mnoho institucí, existuje velké množství standardů, komunit a dalších teoretických zdrojů. Lze dlouze diskutovat o pravidlech architektury a funkčních dopadech do řešení. Pojďme se však zaměřit na to, co je klíčové, tedy proč a pro koho to děláme. Primárně je třeba se soustředit na výstupy pro koncové uživatele. Ti očekávají přístup k důvěryhodným informacím, kterým budou přes jejich zvyšující se komplexitu schopni správně rozumět a důvěřovat.
Data governance se zaměřením na metadata management a datovou kvalitu Uživatelé chtějí prac... více »
akce Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
akce

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem je dobrá znalost jeho preferencí. Uspět dnes na trhu znamená plnit nejen ta přání, která už zákazník vyslovil, ale i ta, která se teprve vyslovit chystá.
V minulosti měl obchodník z velké části vyhráno, když se mu podařilo dostat zákazníka do prodejny. Pokud byl obchodník schopný, dokázal z verbální i neverbální komunikace poznat, co zákazník chce a podle toho ... více »

Rozvoj analytiky v telekomunikacích

Rozvoj analytiky v telekomunikacích
V současné době jsme všichni zákazníky alespoň jedné telekomunikační společnosti a jejich služby využíváme v osobním i pracovním životě. Díky tržní deregulaci, globalizaci a inovacím vzrůstá tlak na tyto společnosti ze strany zákazníků. Efektivní práce se zákazníkem založená na analýze dat je tak cestou, jak zákazníkovi porozumět, udržet ho a nabídnout mu odpovídající produkt.
Počátky analýzy zákaznických dat Historicky se tato odvětví vyvíjela z monopolní struktury až ke konkurenčnímu prostředí. Změnou struktury trhu se změnily i bariéry, které museli zákazníci překonávat v případě... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36
Ceník inzerce portálu SystemOnLine