CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace

Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky Business Intelligence: články

Business Intelligence se mění od reportů na multifunkční analytiky

Business Intelligence se mění od reportů na multifunkční analytiky
Dnešní společnosti jsou stále více konfrontovány s novými technologickými možnostmi, novými business modely (Uber, AirBnB, Zonky atp.) založenými na sdílené ekonomice a sdílení aktiv a samozřejmě řadou scénářů pro využití...
  

- Inzerce -

Aplikační inteligence jako základ pro business analýzu

Jak monitorovat všechny aplikační toky v síti včetně jednotlivých identit


VeracompNení mnoho správců sítě, kteří by mohli říct: opravdu vím, co se v mé síti děje. A je jich ještě mnohem méně, kteří by mohli říct: vím, jaká zařízení a jací uživatelé se mi v síti pohybují, jaké aplikace využívají, kolik dat přenesli za jakou dobu, jaké jsou odezvy na aplikaci a síti atd. Jenže v době mobility, velkých dat, cloudu se viditelnost a kontrola nad aplikační komunikací v síti a správou identit stává nutností. Je opravdu dnes tak složité ji získat? My si myslíme, že není. Pojďme se na možné řešení podívat.

Nikoho nezajímají data, všichni chtějí odpovědi

Nikoho nezajímají data, všichni chtějí odpovědi
Úvodní titulek a zároveň citát profesora Davida Handa z Imperial College v sobě skrývá jednu obrovskou pravdu, kterou je nevyslovený požadavek managementu firem na získávání co nejkonkrétnější zpětné vazby na vlastní...

Reagujte včas na změny pomocí BI

Reagujte včas na změny pomocí BI
Podle Charlese Darwina přežívá ten, kdo se dokáže přizpůsobit změnám. Pro podnikovou sféru to platí dvojnásob. Vyhrává ten, kdo reaguje včas na měnící se podmínky. Vedoucí pracovníci ve firmách potřebují pro analýzu změn...

Automatizace vývoje a provozu datového skladu

Datový sklad jako stavebnice z 3D tiskárny

Automatizace vývoje a provozu datového skladu
Datový sklad je zvláštní typ relační databáze, která umožňuje řešit úlohy zaměřené převážně na analytické dotazování nad rozsáhlými soubory dat. Tím firmám poskytuje snadný způsob efektivního a rychlého vyhodnocování obchodních dat....

Textová analytika pomáhá rozkrýt velká data

Textová analytika pomáhá rozkrýt velká data
Nejen velké mezinárodní společnosti, ale také menší lokální firmy si dnes uvědomují, že potřebují širší pohled na své aktivity. Zatímco analýza strukturovaných dat (prodejní čísla, výsledky apod.) je vcelku „jednoduchá“ pro zpracování,...

Datová kvalita pro datové sklady

Datová kvalita pro datové sklady
Uživatelé datových skladů a Business intelligence (BI) řešení se shodují na tom, že nízká kvalita dat je neobyčejně frustrující a drahá. Jsou si vědomi, že řízení datové kvality je pro datové sklady druhá nejdůležitější kompetence,...

Samoobslužná analytika do všech aplikací

Samoobslužná analytika do všech aplikací
Nacházíme se v období, kdy se data stěhují z temnot datových center strážených nevrlými ajťáky do světla kanceláří. Uživatelé si žádají stále nové informace a analýzy, které jim pomáhají se vypořádat s tlakem na větší...
  

- Inzerce -

Inekon Systems

je oficiálním distributorem softwaru Tableau pro Českou republiku


Inekon SystemsTableau je v současnosti jedním z nejprogresivnějších nástrojů v oboru business intelligence. Vyznačuje se intuitivními vizualizacemi dat, maximální jednoduchostí ovládání a snadnou integrací s existujícími systémy a databázemi. Tento systém získal v letošním roce i nejvyšší ocenění analytické společnosti Gartner Group, a zvýšil tak svůj náskok v tzv. Magickém kvadrantu pro business intelligence a analytickou platformu. Od roku 2013 je oficiálním distributorem softwaru Tableau společnosti Inekon Systems, která jej nabízí svým zákazníkům v České republice i na Slovensku.

Efektivní využívání znalostní báze

Efektivní využívání znalostní báze
I když se to možná nezdá, každý z nás má doma několik znalostních bází. Může to být encyklopedie nebo třeba kniha plná receptů. I to jsou znalostní báze, byť ne v té podobě, v jaké je vnímá dnešní svět. Za znalostní...
akce

Aplikace big data governance v praxi

Aplikace big data governance v praxi
Data governance je široké téma. Zabývá se jí mnoho institucí, existuje velké množství standardů, komunit a dalších teoretických zdrojů. Lze dlouze diskutovat o pravidlech architektury a funkčních dopadech do řešení. Pojďme...
  

- Inzerce -

Jak na retenci a cross-sell

u klientů, o kterých nemáte žádné informace?


KPMGVýznamný počet finančních institucí (zejména v oblasti pojišťovnictví a finančního poradenství) nemá příliš mnoho informací o svých klientech. Smlouvy jsou vedeny papírově, kontaktní historie se nezaznamenává, transakce klient moc často neprovádí. Jak může taková instituce nabídnout klientovi to, co potřebuje, v době, kdy to potřebuje, a zvýšit tak jeho užitek a loajalitu? Odpovědí je využití nestrukturovaných dat v podobě informací z diskusí s klienty.

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25
Ceník inzerce portálu SystemOnLine