facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

Trendy ICT

Nové trendy v oblasti informačních a komunikačních techologií

clanky Trendy ICT: články
Trendy ICT, 19. 1. 2022

Roste důležitost mobilních aplikací

Lidé s nimi platí, nakupují i cestují

Roste důležitost mobilních aplikací
86 % Čechů používá pro připojení k internetu mobilní telefon. Meziročně se tento počet zvýšil podle průzkumu Eset a Seznam.cz o sedm procent. Mobilní telefon spolu s propojenými nositelnými technologiemi se stává stále více ústředním zařízením....
  

- Inzerce -

ALVAO pomáhá digitalizovat podporu záchranných sborů linky 155 na Slovensku

Projekt Přehled v majetku a digitalizace interních služeb pro záchranné sbory díky Operačnému stredisku ZZS SR, ALVAO a Microsoft Azure se stal vítězným řešením 22. ročníku Microsoft Awards v kategorii Community Response Award.

IT SYSTEMS 12/2021, 18. 1. 2022 - Michal Mravináč

Tři základní stavební kameny při budování digitální centrály podniku

Tři základní stavební kameny při budování digitální centrály podniku
Vnímání práce se změnilo z místa, kam chodíme, na to, co děláme. Každý podnik dnes musí vybudovat svoji digitální centrálu, která propojí zaměstnance, zákazníky a partnery a umožní jim efektivně fungovat při práci odkudkoli. Koncept digitální...
Trendy ICT, 12. 1. 2022

Deset předpovědí společnosti Gartner pro oblast IT v roce 2022 a dále

Deset předpovědí společnosti Gartner pro oblast IT v roce 2022 a dále
Analytici společnosti Gartner zveřejňují každoročně svůj výběr předpovědí u příležitosti série konferencí Gartner IT Symposium/Xpo. V letošním roce se jejich předpovědi zabývají třemi lekcemi, jež si lídři zodpovědní za IT a byznys odnášejí...
IT SYSTEMS 12/2021, 10. 1. 2022

Důležitá jsou nejen data, která uložíte, ale i ta, která zahodíte,

říká Roman Cabálek, generální ředitel české pobočky Dell Technologies

Důležitá jsou nejen data, která uložíte, ale i ta, která zahodíte,
V čele české pobočky Dell Technologies stojí od července 2020, předtím dlouhé roky pracoval na vedoucích pozicích v jiných technologických firmách. Roman Cabálek byl ale také 6 let profesionálním koučem a pomáhal špičkovým manažerům velkých...
IT SYSTEMS 11/2021, 6. 1. 2022

Máte elektronický podpis? A můžu ho vidět?

Máte elektronický podpis? A můžu ho vidět?
Moderní systémy nabízejí nespočet užitečných funkcí, z nichž mnohé doslova bourají zažité postupy. Jednou z nich je například elektronický podpis dokumentů, který vede k zajímavým úsporám, zrychlení administrativy a zvýšení jejího zabezpečení....
IT SYSTEMS 11/2021, 31. 12. 2021 - Zdeněk Bínek

Tři hlavní IT výzvy SMB organizací v roce 2022

Tři hlavní IT výzvy SMB organizací v roce 2022
Před rokem touto dobou jsme doufali, že ke konci roku 2021 již budeme řešit jen ty „normální“ post-covidové problémy. Ne že by jich bylo málo nebo byly méně důležité, nicméně měl to být návrat do starého známého prostředí, se kterým si v zásadě...
IT SYSTEMS 11/2021, 23. 12. 2021 - Vratislav Kalenda

Implementace BankID je příležitostí stát se plně digitální firmou

Implementace BankID je příležitostí stát se plně digitální firmou
Přes 6 milionů Čechů se již dnes může přihlašovat online pomocí ověřené bankovní identity. Klientům České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Air Bank i Moneta Money Bank tak stačí k využívání řady služeb jediný účet, do konce roku by se měly...
  

- Inzerce -

SOFTIP triumfoval v Microsoft Awards 2021 ve třech kategoriích

Jan Schwarz, technický ředitel SOFTIPuCelkem tři vítězství si odnesl SOFTIP v rámci oceňování Microsoft Awards 2021. V historicky nejširší konkurenci uspěl slovenský IT dodavatel díky projektům, které spojovala jedna věc – zefektivnily a zjednodušily spolupráci a fungování v rámci velkých společností, které se musely vyrovnat s náhlými změnami podmínek na trhu, ale také ve vlastních interních procesech.

IT SYSTEMS 11/2021, 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb,...
akce Trendy ICT: Konference, semináře, školení, ...
(2.2.2022 - 2.2.2022)
(22.2.2022 - 22.2.2022)
akce
IT SYSTEMS 11/2021, 14. 12. 2021

České firmy stále více kombinují datové centra a cloudové služby

České firmy stále více kombinují datové centra a cloudové služby
Z průzkumu, který realizovala společnost Soitron, vyplynulo, že vlastní datové centrum provozuje 6 z 10 tuzemských firem, přičemž čtvrtina společností již nyní využívá část svých služeb z cloudu. Drtivá většina z dotazovaných využívá virtualizační...
  

- Inzerce -

idGuard je přesnější než lidské oko

Ověří identitu klientů během 2 minut


idGuardŘada firem musí ze zákona ověřo­vat identitu svých zákazníků. Přes­tože jde především o finanční insti­tuce, s identifikací zákazníků se musí v dnešním digitálním světě po­týkat spousta dalších společností. To vše za vás přitom už dnes může obstarat aplikace. Není potřeba posílat klienty na pobočku, všechno jde vyřešit z pohodlí domova.

IT SYSTEMS 11/2021, 8. 12. 2021 - Richard Baar

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem....
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617
Ceník inzerce portálu SystemOnLine