facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 4/2023, 18. 5. 2023 - Jiří Hanuš

Experimentování s ChatGPT

Praktické ověření možností využití ChatGPT z pohledu vývojářů

Experimentování s ChatGPT
ChatGPT společnosti OpenAI představuje revoluci v možnos­tech zpracování jazyka. Jako nejmoder­nější jazykový model byl ChatGPT vycvičen na obrov­ském množství dat a dokáže generovat konverzač­ní textové odpovědi podobné lidským. Díky svým výkonným...
  

- PR -

Data Vault 2.0 a agilní vývoj datového skladu pro implementaci Business Intelligence

Implementace Business Intelligence (BI) znamená transformaci dat za účelem podpory rozhodování a automatizace založené na datech a faktech. Implementace BI vedla – a stále vede – přes datový sklad (data warehouse/DW). Datový sklad byl, je a bude základ BI kvůli jeho integrační a historizační funkci.

IT SYSTEMS 4/2023, 12. 5. 2023 - Filip Dvořák

Kompozitní umělá inteligence může pomoci nejen s optimalizací průmyslu

Kompozitní umělá inteligence může pomoci nejen s optimalizací průmyslu
Na podzim roku 2022 označila americká společnost Gartner kompozitní umělou inteligenci za technologii, která se v příštích letech stane hlavním předmětem vědeckého zkoumání a aplikací pro komerční řešení v rámci celého oboru AI. Kompozitní umělá...
IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a sloven­ský­mi firmami potvrdil, že konver­zač­ní voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslo­ve­ných firem uvedla, že považuje kon­ver­zač­ní voiceboty za vhodné řešení komu­ni­ka­ce se svými...
IT SYSTEMS 3/2023, 25. 4. 2023 - Michal Mravináč

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně...
IT SYSTEMS 3/2023, 18. 4. 2023 - Václav Prak

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie

Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Digi­ta­li­za­ce nabírá na obrát­kách na­příč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na pop­táv­ce po CRM řešení, která za pos­led­ních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombi­na­ci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou...
IT SYSTEMS 1-2/2023, 3. 4. 2023 - David Kaláb

4 nezbytné kroky k ESG reportu, díky které­mu raketově stoupne hodnota interního IT

4 nezbytné kroky k ESG reportu, díky které­mu raketově stoupne hodnota interního IT
Úkol zní jasně. Od roku 2025 musí vybrané firmy odevzdávat nefi­nan­ční reporting, který bude mo­ni­to­ro­vat jejich udržitelné chová­ní. Tento reporting nebude sloužit jen ban­kám, investorům, zákaz­níkům, ale především by měl mít přidanou...
IT SYSTEMS 1-2/2023, 20. 3. 2023 - Jackie Wiles

Víc než ChatGTP

Budoucnost generativní AI v podnicích

Víc než ChatGTP
ChatGPT je sice skvělý, ale je to jen začátek; řada způsobů využití generativní AI ve firmách je mnohem sofistikovanější.
  

- PR -

Workshopy praktického controllingu

zrealizovala v roce 2021 pro své zákazníky společnost GIST, s.r.o. V roce 2022 plánuje otevřít nová controllingová témata pro další zájemce.

IT SYSTEMS 1-2/2023, 9. 3. 2023 - Jana Večerková

Využití populárních OpenAI nástrojů (ChatGPT a Codex) pro programování

Využití populárních OpenAI nástrojů (ChatGPT a Codex) pro programování
V posledních týdnech je kolem spo­leč­nos­ti OpenAI rušno. Její inte­li­gent­ní chatbot ChatGPT podnítil před­sta­vi­vost a přiměl lidi ptát se, jakou roli bude umělá inte­li­gen­ce (AI) hrát v budoucnos­ti. Stejná společnost vyvíjí také nástroj...
akce
IT SYSTEMS 1-2/2023, 27. 2. 2023 - Adam Hanka, Tomáš Kovářík

ChatGPT nám poskytuje ochutnávku budoucnosti světa plného umělé inteligence

ChatGPT nám poskytuje ochutnávku budoucnosti světa plného umělé inteligence
Sociální sítě v poslední době zaznamenaly novou technologii, která si s vámi dokáže povídat o čemkoliv, napovídat kód v růz­ných jazycích, navrhnout archi­tekturu systému nebo skládat sonety jako Shakespeare. Jde o ChatGPT. Původní model GPT-3...
  

- PR -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Trendy ICT, 8. 2. 2023 - Hartmut Schultze

Swarm learning

Rojové učení řeší kompromis mezi vytěžením dat a ochranou soukromí

Swarm learning
Velká data utváří náš svět. Jenže názory na možnosti jejich využití se pohybují mezi utopií a dystopií. Mnozí věří, že big data vyřeší nej­větší problémy naší planety, zatím­co jiní se obávají datového kapita­lismu a šmírovacích metod. Proto...
 
Ceník inzerce portálu SystemOnLine