facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Navisys

Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky Business Intelligence: články

Stavíme efektivní dashboard

Stavíme efektivní dashboard
Návrh a design bývá v dnešní době samozřejmostí při tvorbě webu nebo při návrhu softwaru. Podíváme-li se však na současnou tvorbu business intelligence dashboardu, design je velmi často opomíjen. Jak ale dosáhnout efektivního dashboardu?...

Čistota dat – z provozních na analytická

Čistota dat – z provozních na analytická
Pokud se řekne čistota dat, málokdo si představí něco jasně uchopitelného. V tomto příspěvku si popíšeme různé kroky, které se při přípravě dat pro další zpracování používají.

Velká data – nové příležitosti a výzvy

Velká data – nové příležitosti a výzvy
V posledních pěti letech došlo k revolučním změnám na poli informačních technologií. Vývoj je tak rychlý, že jej výzkumná a poradenská společnost IDC nazvala přechodem ke třetí platformě IT. Zatímco druhá platforma byla založená na...

Manažerský informační systém už nejsou pouhé reporty

Manažerský informační systém už nejsou pouhé reporty
Manažerský informační systém, business intelligence – dnes se již s těmito pojmy setkal už prakticky každý. V poslední době se neustále zvyšuje zájem uživatelů o nástroje a technologie business intelligence, které významně...

Možnosti business intelligence v oboru automotive

Možnosti business intelligence v oboru automotive
Úspěch v oboru automotive stále více závisí na kvalitní plánovací a analytické podpoře rozhodování a řízení. Přirozeně se proto do popředí dostávají otázky využití prostředků pokročilé business intelligence (BI), které mohou pomoci...
akce

Analytické operace ve firmě trochu jinak (1. díl)

1. díl: Predikce ve výrobním podniku

Analytické operace ve firmě trochu jinak (1. díl)
Vážení čtenáři, vítám vás u první části třídílného seriálu. Ten si klade za úkol představit několik úloh, které s ohledem na aktuální problematiku a možnosti v oblasti prediktivní analytiky považuji pro průmyslové podniky...

Location intelligence

Informace v prostorových souvislostech

Location intelligence
Aniž si to uvědomujeme, informaci o poloze obsahují téměř veškerá data, která běžně používáme. Zákazníci mají bydliště či místo podnikání, veškerá aktiva mají své umístění, zásilky svůj původ a místo určení atd. Podle různých studií obsahuje...

Odhalte podvody v pojišťovně

Odhalte podvody v pojišťovně
Hodně slýcháme o detekci podvodů ve všech oblastech finančních služeb. Výrazy jako prediktivní modely, pokročilé statistické analýzy, sofistikované dataminingové algoritmy nalezneme v každé hodnotné marketingové prezentaci fraud detection systému....

Monitoring webu a sociálních sítí

Monitoring webu a sociálních sítí
S masovým rozšířením internetu v devadesátých letech minulého století se náš svět změnil od základů. V čem spočívají tyto tak dramatické změny? V obrovském nárůstu nestrukturovaných dat, zvýšené, až přehnané komunikaci, globálních změnách obchodních...

Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy

Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy
Předpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů,...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23
Ceník inzerce portálu SystemOnLine