facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

B2B obchodníci se učí od e-shopů

B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.
Většina firem dnes striktně odděluje obchodní kanály, směřující ke koncovým zákazníkům (spotřebitelům) a podnikovým (korporátním) odběratelům produktů a zboží. Prošli jsme si obdobím masivního budování e-shopů, určených prakticky výhradně spotřebitelům, zatímco podnikům prodávají firmy prostřednictvím obchodních zástupců či různých objednávkových systémů. Prakticky žádný z dnes běžných způsobů prodeje korporátním zákazníkům se ale svým komfortem nevyrovná nákupům přes dobře ... více »

Řídit svůj svět očima

Řídit svůj svět očima
Původním záměrem projektu MEMREC bylo pomoci postiženým, kteří nemohou pohybovat rukama a přitom by rádi plnohodnotně pracovali s počítačem. Na katedře kybernetiky ČVUT proto již v roce 2004 vyvinuli unikátní přístroj, který dokáže nahradit počítačovou myš pohyby očí. Od té doby však na přístroji odborníci, kteří stáli u jeho vzniku, spolu s dalšími stále pracují. Jeho využití získalo další rozměry. Na podrobnosti jsme se zeptali vedoucí výzkumného týmu, který nyní patří k nově otevřenému CIICR ČVUT, doc. ing. Lenky Lhotské, CSc.
K čemu je vlastně MEMREC dnes využíván a na čem se v rámci jeho vývoje aktuálně pracuje? Jednou z aplikací, ... více »
  

- Inzerce -

Operátoři i velké banky, všichni budou mít brzy CRM v cloudu,

předpovídá Enehano Solutions


EnehanoBěhem prvního roku podnikání získala mladá firma Enehano Solutions důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků je třeba se pilně učit a získávat praktické zkušenosti. Při zajišťování přístupu k datům budeme muset překonávat mnohé překážky dané legislativou a konkurenčním prostředím. Je vůbec v našich silách se dostat k dostatečně informativním datům?
Představme si situaci, kdy máme vyřešit konkrétní úlohu z oblasti analytického CRM, jakými jsou doporučování produktů stávajíc... více »

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok
Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani sebelepší izolované CRM zdaleka neví o zákazníkovi tolik, kolik by bylo potřeba pro optimální zacílení komunikace. Tuto mezeru rychle vyplnily tzv. nástroje marketingové automatizace. V následujícím článku se vás pokusím přesvědčit, že marketingová automatizace otvírá zcela nové možnosti, a proto by měla být v hledáčku všech marketérů.
Nástroje marketingové automatizace předs... více »
  

- Inzerce -

Akce roku pro podnikové služby letos v Brně

ABSLRobotika, automatizace, umělá inteligence. Nábor a motivace zaměstnanců s pomocí technologií. Nové pracovní preference mladých zaměstnanců. Kanceláře budoucnosti. Vzdělávání. To je jen zlomek témat, která dnes rezonují v oboru podnikových služeb. Věnovat se jim bude 5. výroční konference ABSL, která proběhne 18.-19.10. v Brně.

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou
Přirozený obchodní talent, instinkty lovce, nepřeberná studnice zkušeností z oboru… Tak vypadá výbava ideálního obchodníka. Dalším a stále významnějším faktorem úspěchu je však i jeho schopnost pracovat s daty, tedy mít v daný moment k dispozici všechny podstatné informace a správně je vyhodnocovat. Velmi cenným pomocníkem pracovníka v terénu je v tomto ohledu mobilní CRM řešení umožňující správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činností.
Obchodník má mnoho rolí Kromě samotného prodeje musejí obchodní zástupci současnosti zastat i celou řadu souvisejících úko... více »

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky
Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se stali skutečně spokojenými a věrnými?
Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla tzv. personalizace – tedy úpravy e-mailů přímo na míru konkrétnímu adresátovi, v případě snahy o získání nových zákazníků se s takovým přístupem setkáváme jen výjimečně. Přestože internet podle dat Českého statistického úřadu pravidelně využívá 77 % obyvatel ČR, většina internetových obchodů volí jen pasivní sběr nových kontaktů. Jenže velmi běžné kontaktní formul... více »
  

- Inzerce -

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

CCVOchrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně zdokonalovat pravidla, která povedou k obezřetnějšímu zacházení s osobními údaji.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine