facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 1-2/2023, 2. 3. 2023 - Filip Myška

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce

Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co...
  

- Inzerce -

Kde nás AI nahradí a kde nám bude pomáhat?

IT Systems 3/2023V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme oblastem, které už od vzniku časopisu sledujeme jako naše prioritní témata. Jde o ERP systémy, kterým je věnována rozsáhlá příloha, a CRM řešení, která stále více ovlivňují technologie umělé inteligence. Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie. Chatboty a voiceboty získávají na síle a schopnostech.

IT SYSTEMS 12/2022, 1. 2. 2023 - Richard Sládek

Přichází éra inteligentního CRM

Přichází éra inteligentního CRM
Systémy pro řízení vztahů se zá­kaz­ní­ky (CRM) vždy primárně slouži­ly k aktivní tvorbě a udržování dlou­ho­do­bě prospěšných vztahů se zá­kaz­ní­ky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo...
IT SYSTEMS 11/2022, 3. 1. 2023 - Richard Sládek

Nejčastější chyby při zavádění CRM

Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní...
IT SYSTEMS 11/2022, 14. 12. 2022 - Veronika Danielová

Automatizace CRM je nekonečný proces

Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně

Automatizace CRM je nekonečný proces
Automatizace je věčný trend, který prochází napříč techno­lo­gic­kým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM plat­fo­rem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchod­ní­kům odbourat maximál­ní množství repeti­tiv­ních úkolů. Cílem je, aby se lidé z...
IT SYSTEMS 10/2022, 30. 11. 2022 - -alg-

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online pro­středí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina...
IT SYSTEMS 4/2022, 31. 5. 2022 - Sergey Senchik

Uživatelské testování

Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?

Uživatelské testování
Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká...
IT SYSTEMS 3/2022, 29. 4. 2022 - Michal Smetana

CRM a finanční služby

Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky

CRM a finanční služby
Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypo­té­ky, spoření, pojištění nebo inve­s­tič­ní produkty. Společné mají i to, že komunikují...
  

- Inzerce -

Výhody pro předplatitele IT Systems

IT SystemsPřestože je IT velmi dynamické odvětví, tak věci, o kterých píšeme v IT Systems, obvykle platí hodně dlouho. Proto je užitečné mít přístup ke starším vydáním. Jde o jednu z výhod, kterou mají naši předplatitelé. Staňte se také předplatitelem časopisu IT Systems, udržujte si přehled ve světě podnikové informatiky a získejte přístup ke všem vydáním za poslední dva roky.

IT SYSTEMS 3/2022, 7. 4. 2022 - Richard Baar

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlav­ních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...
akce
IT SYSTEMS 1-2/2022, 4. 4. 2022 - Dominika Šindlerová

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace...
  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

Začátek roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí, ale také je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. Jako je například prodloužení předplatného časopisu IT Systems, který vám pomůže udržet přehled o trendech ve světě podnikové informatiky.

IT SYSTEMS 1-2/2022, 18. 3. 2022 - Gejza Nagy

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516
Ceník inzerce portálu SystemOnLine