- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Partneři sekce
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Trendy ICT, 31. 1. 2025 - Jan Skovajsa
Data, důvěra a dárky
Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod
Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu...Trendy ICT, 18. 1. 2025 - Jakub Opálka
Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad...IT SYSTEMS 12/2024, 11. 1. 2025 - Jiří Havlíček
Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit...IT SYSTEMS 10/2024, 21. 11. 2024 - Roman Dušek
Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač
Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel...IT SYSTEMS 9/2024, 13. 10. 2024 - Martin Čermák
Budoucnost hlasových asistentů?
Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto technologií nahradit tradiční konverzační stromy svých virtuálních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o...IT SYSTEMS 7-8/2024, 21. 9. 2024 - Milan Machalec
Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti...IT SYSTEMS 7-8/2024, 9. 9. 2024 - Martin Franc
Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?IT SYSTEMS 6/2024, 31. 7. 2024 - Jindřich Klimíček
AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a...

IT SYSTEMS 6/2024, 20. 7. 2024 - Petr Růžička
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí uživatelům širokou škálu služeb a...IT SYSTEMS 6/2024, 7. 7. 2024 - Ivona Ševčíková
Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
IT Systems podporuje
4.3. | Kontejnery v praxi 2025 |
25.3. | IT Security Workshop |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
9.4. | Digital Trust |
13.5. | Cloud Computing Conference 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
13.2. | Webinář: Objevte Odoo: Nejmodernější cloudový systém... |
19.2. | Jak na vytěžování dat a zpracování došlých dokladů |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |