- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (22)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (25)
- CRM (48)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (15)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (84)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (31)
- Řízení výroby (45)
- WMS (23)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (39)
- Dodavatelé CRM (35)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (72)
- Informační bezpečnost (33)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (23)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce

















Branžové sekce
Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Nové!
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023
Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023
Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a slovenskými firmami potvrdil, že konverzační voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslovených firem uvedla, že považuje konverzační voiceboty za vhodné řešení komunikace se svými...IT SYSTEMS 3/2023, 3. 5. 2023 - Ing. Jan Svatoš
CRM na low-code platformě
Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v současnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím...IT SYSTEMS 3/2023, 25. 4. 2023 - Michal Mravináč
Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně...IT SYSTEMS 3/2023, 18. 4. 2023 - Václav Prak
Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku
Digitalizace nabírá na obrátkách napříč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na poptávce po CRM řešení, která za posledních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombinaci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou...IT SYSTEMS 1-2/2023, 2. 3. 2023 - Filip Myška
Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co...IT SYSTEMS 12/2022, 1. 2. 2023 - Richard Sládek
Přichází éra inteligentního CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) vždy primárně sloužily k aktivní tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo...IT SYSTEMS 11/2022, 3. 1. 2023 - Richard Sládek
Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní...

IT SYSTEMS 11/2022, 14. 12. 2022 - Veronika Danielová
Automatizace CRM je nekonečný proces
Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně
Automatizace je věčný trend, který prochází napříč technologickým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM platforem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchodníkům odbourat maximální množství repetitivních úkolů. Cílem je, aby se lidé z...IT SYSTEMS 10/2022, 30. 11. 2022 - -alg-
Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
IT Systems podporuje
19.10. | Abacus servery 2023 |
24.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2023 |
2.11. | První česká Low-code / No-code konference 2023 |
8.11. | Konference GIS Esri v ČR |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce