facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 1/2024, 8. 3. 2024 - Michal Mravináč

Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně

Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně
Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou...
  

- PR -

Mějte reálná očekávání a nepřeceňujte síly!

IT Systems 1-2/2024V prvním letošním vydání IT Systems narazíte hned několikrát na téma umělé inteligence. Nezajímá nás ovšem, jak hezké obrázky už dokáže AI vygenerovat. Zabýváme se raději uplatněním AI v oblasti e-commerce a logistiky. Podíváme se také, jak AI mění zákaznické linky a jak dokáže zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy.

IT SYSTEMS 1/2024, 5. 3. 2024 - Martina Redajová

„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“

Umělá inteligence mění zákaznické linky

„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“
Těžko dnes najdete oblast, kterou umělá inteligence neotáčí naruby. Chytré nástroje založené na AI pomáhají ve finančních službách, zdravotnictví, země­dělství, vzdělávání a mnoha dal­ších segmentech. Výjimkou není ani e-commerce a zákaznický...
IT SYSTEMS 10/2023, 4. 12. 2023 - Sara Faatz

Personalizovaný obsah díky generativní AI

Nová meta marketingu vyžaduje morální kompas

Personalizovaný obsah díky generativní AI
Přiznejme si, že oblast marketin­gu může být velmi komplikovaná, protože spotřebitelé se utápějí v záplavě různorodého obsahu. V tomto vysoce konkurenčním a rychlém digitálním světě se personalizace stává zbraní pro značky, které chtějí zaujmout...
IT SYSTEMS 10/2023, 29. 11. 2023 - Dalibor Lukeš

Chatbot. A kam s ním?

Chatbot. A kam s ním?
O chatbotech toho bylo v posled­ních měsících díky uvolnění ChatGPT napsá­no hodně. Řada lidí tak má ales­poň základní před­sta­vu, co to takový chatbot je. Není ale chatbot jako chatbot a také praxe je jiná než jen zkušební kon­ver­za­ce s...
IT SYSTEMS 10/2023, 27. 11. 2023 - Marcel Vejmelka

Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků

Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků
Neexistuje špatný voicebot a chat­bot. Existuje jen neadekvátní imple­men­ta­ce a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posledních letech se stále více společností obrací k auto­ma­ti­zo­va­ným sys­té­mům komu­ni­ka­ce, aby zlepšily své...
IT SYSTEMS 10/2023, 24. 11. 2023

7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém

7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i pod­ni­ka­te­le, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit...
IT SYSTEMS 10/2023, 21. 11. 2023 - Václav Prak

IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky

IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky
Potřebují obchodní týmy v roce 2023 IT podporu? Odpověď zní jednoznačně ano. Je ale potřeba vědět, co vaši obchodníci vlastně potřebují – a tím je nejčastěji úspora času a mobilita. IT podpora by se proto měla soustředit na digitalizaci obchodních...
  

- PR -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT SystemsČasopis IT Systems nabízí inspiraci pro vaše projekty. Pomůže vám zorientovat se na trhu informačních systémů a proplout úskalími digitální transformace. Každé vydání IT Systems přináší názorové články a komentáře předních expertů, rozhovory s osobnostmi ze světa IT, přehled vybrané kategorie podnikových aplikací a tematickou přílohu.

IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(24.4.2024 - 24.4.2024)
akce
IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a sloven­ský­mi firmami potvrdil, že konver­zač­ní voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslo­ve­ných firem uvedla, že považuje kon­ver­zač­ní voiceboty za vhodné řešení komu­ni­ka­ce se svými...
  

- PR -

Pravá digitalizace není jen elektronizace „papírových“ procesů

IT Systems 11/2023V aktuálním vydání IT Systems se zabýváme digitální transformací odvětví, která se bezprostředně týkají každého z nás. Všichni můžeme takříkajíc z první ruky zhodnotit, jak digitalizace mění bankovnictví, pojišťovnictví, státní správu a veřejný sektor. A vidíme, jak rozdílným tempem uvedená odvětví v digitalizaci postupují.

IT SYSTEMS 3/2023, 3. 5. 2023 - Ing. Jan Svatoš

CRM na low-code platformě

Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

CRM na low-code platformě
Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v sou­časnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím...
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617
CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
Kalendář akcí
Časopis IT Systems
IT Systems 1/
IT Systems 12/
IT Systems 11/
IT Systems 10/
Edice IT Systems Special
příloha #1 1/
příloha #1 12/
příloha #1 11/
příloha #1 10/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine