google plus
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

clanky CRM systémy: články

Kontaktní centra budoucnosti

Kontaktní centra budoucnosti
Stejně jako svět okolo nás se mění i podoba a role kontaktních center. Již nejde o zpřístupnění informací klientům, ale o oddělení, které má prostřednictvím sofistikovaných technologií a procesů přímý dopad na úspěšnost celé organizace. V zásadě jde o přirozený vývoj kopírující rozvoj technologií, a to nejen z pohledu IT.
S kontaktními centry dnes souvisí řada trendů, které se obecně spojují ve větší oblast označovanou jako zákaznická zkušenost. Customer eXperience (běžně se lze setkat se zkratkou CX) je přesně podle své definice o zkušenosti, prožitku, zážitku a v... více »

Banner

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají
Chatboti jsou nový způsob, jak obsluhovat zákazníky, a to jak v oblasti zákaznické péče, tak v oblasti prodeje. A to přímo v aplikacích, které používají pro komunikaci a kde tráví čas.
Facebook v dubnu loňského roku ohlásil, že pustí chatboty do svého Messengeru, aby mohli pomáhat a prodávat. Od té doby v tom není Facebook osamocen, všichni se snaží rozšířit svoje chatovací aplikace o nástroje autonomní (robotizované) komunikace. Chatboti jsou ve Skype, Apple přidal do iMessage spoustu funkcí a možná přidá i boty. Hodně daleko s funkčností je čínské WeiBo nebo Telegram. Vln... více »

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti
Mezi největší trendy v oblasti CRM řešení, se kterými se stále častěji setkáváme u našich zákazníků, lze bezesporu zařadit propojení (nejen) servisních služeb s ostatními informacemi ze CRM, jako jsou například zákaznický profil a evidence obchodních příležitostí. V článku si také zodpovíme otázku, o jaké konkrétní trendy se jedná a jak je možné propojit CRM systém s Internetem věcí (IoT) a Industry 4.0.
CRM řešení pro výrobní firmy a Industry 4.0 Ve výrobních podnicích se CRM systémy zpravidla využívaly pro evidenci zákazníků a řízení obchodních příležitostí, kdy se ... více »

Banner

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem
Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně hledat, ale také udržet. Zdánlivá samozřejmost této spolupráce však v praxi naráží na celou řadu překážek – od napětí mezi oběma odděleními způsobené firemní hierarchií přes rozdílnou agendu až po neexistenci společného, jednotného nástroje, který by dal všem obchodním a marketingovým aktivitám jednotný řád. Řešením může být v nasazení kvalitního CRM systému.
CRM pro... více »
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(11.5.2017 - 11.5.2017)
akce

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem je dobrá znalost jeho preferencí. Uspět dnes na trhu znamená plnit nejen ta přání, která už zákazník vyslovil, ale i ta, která se teprve vyslovit chystá.
V minulosti měl obchodník z velké části vyhráno, když se mu podařilo dostat zákazníka do prodejny. Pokud byl obchodník schopný, dokázal z verbální i neverbální komunikace poznat, co zákazník chce a podle toho ... více »

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)
Kontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům uvnitř firmy – například fyzické kroky procesu objednávky zboží a jeho odeslání zákazníkovi. A aby vše uvnitř firmy spolehlivě fungovalo a bylo možné naplnit příslušná SLA, musí být zajištěna spolehlivá a efektivní distribuce požadavků jednotlivým řešitelům – navíc v maximální možné míře eliminující ruční zásahy. S tím vším může pomoci tzv. Enterprise Workload Management – EWM... více »

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.
Roztroušenost dat snižuje retenci zákazníků Pojišťovny se dlouhodobě řadí ke skupině firem, které jsou nejvíce ohrožené poškozením či ztrátou integrity dat o svých zákaznících. Proč právě ony? Zpravidla využívají velké množství izolovaných informačních systémů, jejichž počet roste s k... více »

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně umožňují efektivně pracovat s obchodními příležitostmi a ideálním způsobem o nich komunikovat s existujícími i potenciálními klienty.
Obchodní pří... více »

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku. Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i č... více »

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti
Péče o zákazníky, zákaznická zkušenost, individuální přístup, omni-channel, digitální strategie a mobilita - to jsou jen některá klíčová slova, která dnes najdete na předních místech v seznamech hlavních priorit většiny řídících pracovníků.
Pochopení podstaty sousloví web engagement usnadní přirovnání k několika procesům klasického kamenného obchodu. Potenciální kupující vejde a začne si vybírat konkrétní zboží odpovídající jeho požadavkům. Váhá, přebírá se mezi různými variantami, rozhlíží se… A to je ten správný okamžik, kdy má ke kupujícímu přistoupit prodavač a zeptat se, zda mu nemůže něj... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine