eWay-CRM
google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop
E-shop není pouze o maloprodeji koncovým zákazníkům, díky vlastnímu B2B e-shopu můžete získat významnou konkurenční výhodu.
Online obchodování je na vzestupu Stále častěji se při rozvoji a implementaci Informačního systému K2 ve firmách setkáváme s poptávkou webové aplikace pro online objednávání zboží. Ať už jde o jednání s aktuálními nebo potenciálními zákazníky, trend vzestupu online obchodování je zřejmý. Nejčastěji se setkáváme s poptávkou speciální webové aplikace, případně aplikace pro mobilní zařízení pro chytré telefony a tablety. Správným řešením je však B2B portál úz... více »

Inbound marketing v B2B

Způsob, jak propojit marketing a obchod

Inbound marketing v B2B
Za posledních několik let jsem se setkal se stovkami firem, které prodávají firemním zákazníkům (B2B). Pouze několik málo z nich skutečně aplikovalo nebo alespoň uvažovalo o Inbound marketingu. Proč je tomu tak?
Na výše položenou otázku neodpovím, jelikož by toto zamyšlení zabralo celý článek. Raději se pokusím přiblížit tuto marketingovou strategii. Jak se změnil obchod za posledních 10 let? V prosinci roku 2004 jsem si poprvé vyzkoušel, jaké to je prodávat do firem (B2B). V roce 2005 jsme ve dvou – společně s kolegou Petrem, prodali zboží za 560 mil. Kč. Tenkrát mi... více »

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému
Jistě se shodneme, že informace, obzvláště ve firemním prostředí, mají obrovskou hodnotu. Správná informace ve správný čas může být zásadní konkurenční výhodou. Jakým způsobem je co nejefektivněji spravovat? Systémy pro správu dokumentů by měly být ve spolupráci se CRM vaší firmě užitečným pomocníkem, a ne jen nástrojem managementu pro kontrolu zaměstnanců.
CRM systém má schopnost shromažďovat velké množství dat o vašich zákaznících ve formě e-mailů, schůzek, průzkumů, poznámek, hovorů a mnoha dalšího. Často zaměstnanci pracují se CRM systémem s cílem nalézt nové zákazníky nebo prodat něj... více »

Kontaktní centra budoucnosti

Kontaktní centra budoucnosti
Stejně jako svět okolo nás se mění i podoba a role kontaktních center. Již nejde o zpřístupnění informací klientům, ale o oddělení, které má prostřednictvím sofistikovaných technologií a procesů přímý dopad na úspěšnost celé organizace. V zásadě jde o přirozený vývoj kopírující rozvoj technologií, a to nejen z pohledu IT.
S kontaktními centry dnes souvisí řada trendů, které se obecně spojují ve větší oblast označovanou jako zákaznická zkušenost. Customer eXperience (běžně se lze setkat se zkratkou CX) je přesně podle své definice o zkušenosti, prožitku, zážitku a v... více »
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
akce

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají
Chatboti jsou nový způsob, jak obsluhovat zákazníky, a to jak v oblasti zákaznické péče, tak v oblasti prodeje. A to přímo v aplikacích, které používají pro komunikaci a kde tráví čas.
Facebook v dubnu loňského roku ohlásil, že pustí chatboty do svého Messengeru, aby mohli pomáhat a prodávat. Od té doby v tom není Facebook osamocen, všichni se snaží rozšířit svoje chatovací aplikace o nástroje autonomní (robotizované) komunikace. Chatboti jsou ve Skype, Apple přidal do iMessage spoustu funkcí a možná přidá i boty. Hodně daleko s funkčností je čínské WeiBo nebo Telegram. Vln... více »

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti
Mezi největší trendy v oblasti CRM řešení, se kterými se stále častěji setkáváme u našich zákazníků, lze bezesporu zařadit propojení (nejen) servisních služeb s ostatními informacemi ze CRM, jako jsou například zákaznický profil a evidence obchodních příležitostí. V článku si také zodpovíme otázku, o jaké konkrétní trendy se jedná a jak je možné propojit CRM systém s Internetem věcí (IoT) a Industry 4.0.
CRM řešení pro výrobní firmy a Industry 4.0 Ve výrobních podnicích se CRM systémy zpravidla využívaly pro evidenci zákazníků a řízení obchodních příležitostí, kdy se ... více »

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem
Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně hledat, ale také udržet. Zdánlivá samozřejmost této spolupráce však v praxi naráží na celou řadu překážek – od napětí mezi oběma odděleními způsobené firemní hierarchií přes rozdílnou agendu až po neexistenci společného, jednotného nástroje, který by dal všem obchodním a marketingovým aktivitám jednotný řád. Řešením může být v nasazení kvalitního CRM systému.
CRM pro... více »

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem je dobrá znalost jeho preferencí. Uspět dnes na trhu znamená plnit nejen ta přání, která už zákazník vyslovil, ale i ta, která se teprve vyslovit chystá.
V minulosti měl obchodník z velké části vyhráno, když se mu podařilo dostat zákazníka do prodejny. Pokud byl obchodník schopný, dokázal z verbální i neverbální komunikace poznat, co zákazník chce a podle toho ... více »

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)
Kontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům uvnitř firmy – například fyzické kroky procesu objednávky zboží a jeho odeslání zákazníkovi. A aby vše uvnitř firmy spolehlivě fungovalo a bylo možné naplnit příslušná SLA, musí být zajištěna spolehlivá a efektivní distribuce požadavků jednotlivým řešitelům – navíc v maximální možné míře eliminující ruční zásahy. S tím vším může pomoci tzv. Enterprise Workload Management – EWM... více »

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.
Roztroušenost dat snižuje retenci zákazníků Pojišťovny se dlouhodobě řadí ke skupině firem, které jsou nejvíce ohrožené poškozením či ztrátou integrity dat o svých zákaznících. Proč právě ony? Zpravidla využívají velké množství izolovaných informačních systémů, jejichž počet roste s k... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
Ceník inzerce portálu SystemOnLine