facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Změny a trendy v implementaci CRM systémů

Změny a trendy v implementaci CRM systémů
Primární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing. Jsou tedy i požadavky na systémy jako takové stále stejné? Pokud se nemění...
  

- Inzerce -

CRM, DMS a docházkové systémy, ITIL 4 a firewally

Obsahu aktuálního vydání IT Systems dominují témata CRM a DMS, což jsou zkratky, se kterými se v oblasti podnikového IT setkáváme již mnoho let, ale přesto bychom jim stále měli věnovat pozornost. Rozhodně se totiž nejedná o vyřešenou a uzavřenou záležitost, protože nové technologie přináší také nové možnosti, a to jak do oblasti řízení vztahů se zákazníky, tak i do oblasti správy dokumentů, jejich digitalizace a řízení oběhu v rámci workflow, protože až s ním dostává DMS skutečný smysl.

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?
Svět podnikání se během posledních desíti let dramaticky změnil. Díky internetu, smartphonům a sociálním médiím máme neustálý přístup nejen k lidem, ale i informacím. Existence srovnávacích webových stránek, nákupních průvodců nebo doporučujících...

Digital Experience Platform

Cesta ke spokojenému zákazníkovi

Digital Experience Platform
Zkoušeli jste v poslední době nakoupit na Amazonu? Pak asi víte, jak personalizovaný a na míru připravený obsah na základě vašeho chování, vyhledávání a nákupů je vám tento obchod schopný poskytnout. Ať už přes e-mail, sociální sítě, nebo přímo...

Evoluce péče o zákazníka

Od popisné analytiky k prediktivní

Evoluce péče o zákazníka
Pro úspěšné budování vztahů se zákazníky nestačí mít otevřené komunikační kanály 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a neustále je bombardovat plošnou nabídkou. Únava z irelevantních oslovení může končit odvoláním marketingového souhlasu nebo odchodem...

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi
V roce 2002 natočil Steven Spielberg film Minority Report s hlavním hrdinou Tomem Cruisem, kde představil personalizovaný marketing v roce 2054. Během filmu se několikrát opakuje scéna, ve které hrdina přichází do obchodu vizionářsky vybaveného...
PREGIS

Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku

Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku
Prodejní pipeline (sales pipeline) systematicky zachycuje obchodní příležitosti a jejich vývoj v průběhu vyjednávání. V rámci získávání nových zákazníků a nových zakázek vyřizujete poptávky, připravujete nabídky, kalkulujete cenu… Procházíte...

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky
Moderní CRM systémy už dávno nejsou jen digitalizovaným přehledem vizitek vašich obchodních kontaktů. Co všechno dokáže správně zvolený software?      
  

- Inzerce -

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky

GenesysTechnologický svět míří do cloudu a péče. Výjimkou nejsou ani technologie call center, které se z tradičních „on-premise“ řešení transformují do moderních cloudových kontaktních center. Proč se přesun do cloudu vyplácí?

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů
161 miliard korun – tolik podle odhadů portálu česká e-commerce.cz letos utratí zákazníci v českých e-shopech. Pokud k tomu přičteme i transakce v B2B e-commerce, dostáváme se k hranici čtvrt bilionu korun. Z tohoto koláče, který navíc meziročně...
akce

SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards

SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards
Společnost SAP po roce opět přivezla do Prahy svůj interaktivní kamion a v Cubex Centru uspořádala konferenci pro zákazníky a partnery s názvem SAP NOW 2019. Podtitulem letošního ročníku konference i hlavním tématem prezentace ve zmíněném kamionu...
  

- Inzerce -

Umělá inteligence, kůrovec a čtvrtstoletí e-commerce

Obsah aktuálního vydání IT Systems je opravdu pestrý a najdete v něm inspiraci pro řízení obchodních procesů, výroby a logistiky, ale také pro lepší řízení IT služeb ve firmě díky doporučením z nové verze ITIL 4. Poradíme vám, jak lépe řídit sklady, jak dosáhnout přesnější predikce poptávky, ale prozradíme také, jak spolu souvisí kůrovec a Průmysl 4.0.

Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM

Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM
Tradiční pojetí CRM, kdy firma řídí komunikaci se zákazníky, přestává platit. Generace Y, neboli mileniálů, bourá zavedené systémy a vyžaduje zcela jiný přístup. Její členové jsou zvyklí být neustále online a využívají více různých...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11
Ceník inzerce portálu SystemOnLine