- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (30)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (53)
- WMS (30)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (47)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Partneři sekce
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje
CRM systémy: články
IT SYSTEMS 7-8/2024, 9. 9. 2024 - Martin Franc
Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?IT SYSTEMS 6/2024, 31. 7. 2024 - Jindřich Klimíček
AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a...IT SYSTEMS 6/2024, 20. 7. 2024 - Petr Růžička
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí uživatelům širokou škálu služeb a...IT SYSTEMS 6/2024, 7. 7. 2024 - Ivona Ševčíková
Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a...IT SYSTEMS 5/2024, 30. 6. 2024
Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci
Mnoho e-commerce expertů a obchodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než...IT SYSTEMS 5/2024, 15. 6. 2024
Evoluce kontaktních center je nevyhnutelná
Zákaznická centra hrají v dnešním obchodním prostředí klíčovou roli, protože slouží jako primární kontakt při prodeji, podpoře i servisu. Pro firmy, které chtějí prosperovat v digitálním věku, je tak zásadní implementovat aktuální trendy v kontaktních...IT SYSTEMS 5/2024, 9. 6. 2024 - Martin Čermák
Voiceboti 2.0
Jací jsou hlasoví asistenti v éře velkých jazykových modelů?
Uvedení čtvrté verze velkého jazykového modelu GPT spustilo vlnu změn. A také debat o tom, zda velké jazykové modely a dostupnost generativní AI nahradí některé zavedené profese, postupy a řešení. Změnám se nevyhnuli ani hlasoví...IT SYSTEMS 5/2024, 8. 6. 2024 - Ivona Ševčíková
CDP pomáhá zvýšit zisky a řídit zákaznickou loajalitu
1. část: Firmy sbírají zákaznická data, ale často nevědí, jak s nimi dále pracovat
S rostoucím množstvím marketingových, komunikačních i analytických nástrojů, stejně jako objemem sledovaných zákaznických dat, je velmi obtížné udělat si o nakupujících snadno a rychle ucelený obrázek. Ačkoliv firmy využívají například nástroje...
CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
IT SYSTEMS 3/2024, 29. 4. 2024 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM
Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích
V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasické reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a...IT SYSTEMS 3/2024, 15. 4. 2024 - Pavel Bulowski
Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa
CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
IT Systems podporuje
18.9. | Virtuální konference "Směrnice NIS 2 a nová legislativa:... |
25.9. | Cyber Attacks 2024 |
8.10. | IT mezi paragrafy 2024 |
10.10. | Synology Experience Day 2024 Praha |
16.10. | Konference Future of Cyber |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce