facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 10/2022, 30. 11. 2022 - -alg-

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online pro­středí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina...
  

- Inzerce -

Lepší je být bohatý a zdravý...

IT Systems 11/2022Aktuální vydání IT Systems vás zavede do světa peněz, které necinkají, ale přesouvají se mezi účty díky novým metodám placení. Je to další proces, který lze díky chytrým digitálním technologiím zefektivnit. Modernizace platebních metod a souvisejících služeb zajímá firmy v oblasti e-commerce, ale i klasický retail a další obory.

IT SYSTEMS 4/2022, 31. 5. 2022 - Sergey Senchik

Uživatelské testování

Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?

Uživatelské testování
Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká...
IT SYSTEMS 3/2022, 29. 4. 2022 - Michal Smetana

CRM a finanční služby

Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky

CRM a finanční služby
Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypo­té­ky, spoření, pojištění nebo inve­s­tič­ní produkty. Společné mají i to, že komunikují...
IT SYSTEMS 3/2022, 7. 4. 2022 - Richard Baar

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlav­ních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 4. 4. 2022 - Dominika Šindlerová

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace...
IT SYSTEMS 1-2/2022, 18. 3. 2022 - Gejza Nagy

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního...
IT SYSTEMS 12/2021, 14. 2. 2022 - Jan Jiřička

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?
S umělou inteligencí se setkáváme doslova na každém kroku a pomalu se stává nedílnou součástí našeho života, často si její použití ani neuvědomujeme. Procesory moderních smartphonů již totiž obsahují enginy pro rychlé zpracování požadavků z...
  

- Inzerce -

Data, umělá inteligence a automatizace v reálném čase. Salesforce přichází s přelomo­vou inovací, kterou brzy představí i v Praze

Salesforce Live PragueUmělá inteligence, automatizace a postupující digitalizace se stávají běžnou součástí fungování podniků. Až 70 % interakcí se zákazníky se nyní odehrává digitálně.

IT SYSTEMS 12/2021, 8. 2. 2022 - Michal Barla

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování
Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem...
akce
IT SYSTEMS 12/2021, 18. 1. 2022 - Vojtěch Strnad

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Retail v digitální době
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021...
  

- Inzerce -

Srovnávač Rixo.cz zaznamenal skokový nárůst efektivity díky automatizaci téměř 90 % svých obchodních procesů

RIXO.cz je webová služba, která již od roku 2018 doporučuje klientům pojištění rizik na zákla­dě jejich individuálních profilů. Srovnávač pojistných produktů pomůže správně nastavit pojistné krytí a zobrazí porovnání nejvýhodnějších nabídek.

IT SYSTEMS 11/2021, 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb,...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516
Ceník inzerce portálu SystemOnLine