facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky
Moderní CRM systémy už dávno nejsou jen digitalizovaným přehledem vizitek vašich obchodních kontaktů. Co všechno dokáže správně zvolený software?
  

- Inzerce -

Zákaznická zkušenost, sběr bylin a řešení pro SMB

IT Systems 6/2019V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili především na pokročilé metody analýzy dat, problematiku zpracování a řízení oběhu dokumentů, ale také na trendy v oblasti budování vztahů se zákazníky. Pozitivní zkušenost zákazníka je totiž stále významnějším faktorem pro úspěch podnikání. Slogan „na zkušenosti záleží“ se proto stal podtitulem letošní konference SAPu, která představila inovativní technologie a jejich využití v konkrétních obchodních scénářích, jejich společným jmenovatelem je právě zajištění pozitivní zákaznické zkušenosti.

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů
161 miliard korun – tolik podle odhadů portálu česká e-commerce.cz letos utratí zákazníci v českých e-shopech. Pokud k tomu přičteme i transakce v B2B e-commerce, dostáváme se k hranici čtvrt bilionu korun. Z tohoto koláče, který navíc meziročně...

SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards

SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards
Společnost SAP po roce opět přivezla do Prahy svůj interaktivní kamion a v Cubex Centru uspořádala konferenci pro zákazníky a partnery s názvem SAP NOW 2019. Podtitulem letošního ročníku konference i hlavním tématem prezentace ve zmíněném kamionu...

Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM

Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM
Tradiční pojetí CRM, kdy firma řídí komunikaci se zákazníky, přestává platit. Generace Y, neboli mileniálů, bourá zavedené systémy a vyžaduje zcela jiný přístup. Její členové jsou zvyklí být neustále online a využívají více různých...

Jak uchopit trendy a ustát výzvy ve stále se rozvíjejícím oboru e-commerce

Jak uchopit trendy a ustát výzvy ve stále se rozvíjejícím oboru e-commerce
Český B2C e-commerce trh roste kontinuálně již několik let o zhruba 15 – 20 % meziročně, přičemž loni se zastavil na 137 miliardách korun. Česko je e-shopovou velmocí, aktuální statistiky hlásí přes 40 000 e-shopů, což nám přináší prvenství...

Budoucnost nakupování

Příklady, jak proniká umělá inteligence a strojové učení do běžného života

Budoucnost nakupování
Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti předpovídá zpráva Accenture Technology...

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?
Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb společnosti a konkrétního použití v rámci interního IT ekosystému. Měl by být schopný pružně reagovat...
  

- Inzerce -

Budoucnost nakupování, distribuční strategie, geoanalýza a normy

IT Systems 5/2019V aktuálním vydání IT Systems opět najdete články o podnikových aplikacích v různých odvětvích. Nejvíce pozornosti a prostoru tentokrát získala IT řešení pro výrobní podniky, kterým jsme věnovali celou přílohu. Cesta produktů k zákazníkům je ale obvykle spletitá a dlouhá, nestačí jen efektivně vyrábět, je třeba mít zvládnutou také logistiku, distribuci a prodej, poznat přání zákazníka a zacílit na ně.

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?
Chatboti už dávno nejsou jako Sněžný muž. Mluví o nich sice každý, ale dost lidí už je i vidělo. Mnoho firem dnes chatboty používá pro komunikaci dovnitř i navenek. Mají za úkol prodávat vstupenky, nabírat pracovníky nebo odpovídat klientům...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(10.10.2019 - 10.10.2019)
akce

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy
Slovo „CRM“ se dnes používá jako módní výraz s hodně širokým smyslem, ale stále jde v první řadě o systém, který uchovává a spravuje informace o všech interakcích mezi vaší firmou a zákazníkem. Na základě těchto informací a jejich zpracování...
  

- Inzerce -

Dokonalé CRM, zákony pro lidi, cookie wall a hodnocení zranitelností

IT Systems 4/2019Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém opět najdete pestrou nabídku článků z oblasti IT řešení pro výrobní podniky, ale také z oblasti projektového řízení, CRM, správy dokumentů, internetu věcí, informační bezpečnosti a dalších témat, ve kterých je užitečné mít přehled. Patří dnes totiž prakticky k povinné výbavě každé moderní firmy a do značné míry ovlivňují její konkurenceschopnost a schopnost rozvoje.

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy
Tvorba nabídky pro zákazníka je jako balancování na ostří nože. Nabídnete za svůj výrobek vysokou cenu a zákazník zvolí konkurenci. Nabídnete příliš nízkou cenu, získáte kontrakt a proděláte kalhoty, protože skutečné...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11
CRMForum.cz
Kalendář akcí
IT Systems - předplatné
Časopis IT Systems
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
Edice IT Systems Special
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine