facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 11/2020, 16. 1. 2021

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti s kontaktním centrem hovoří o umělé inteligenci. Nakolik je ale tato umělá inteligence skutečně...
  

- Inzerce -

Nejlepší doporučení

eWay CRMKdyž IT fir­ma po­u­ží­vá pro­dukt ji­né IT fir­my, mu­sí z to­ho být win win si­tu­a­ce. Ji­nak do­da­va­te­li hro­zí pro­fe­si­o­nál­ní zos­tu­ze­ní. Ad­vent s. r. o. při­pra­vu­je a vy­ví­jí do­cház­ko­vé a stra­vo­va­cí sys­té­my již 25 let. Je­jich klí­čo­vý pro­dukt se stal jed­ním z nej­roz­ší­ře­něj­ších ře­še­ní na čes­kém tr­hu. U zro­du fir­my stá­li 3 li­dé, dnes tým čí­tá 20 vý­vo­já­řů a ob­chod­ní­ků. CRM sys­tém byl pro ně ne­vy­hnu­tel­nos­tí a od ro­ku 2013 až 16 za­měst­nan­ců den­ně pra­cu­je s ry­ze čes­kým pro­duk­tem eWay-CRM, kte­rý je in­teg­ro­ván s Out­lookem.

IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...
IT SYSTEMS 11/2020, 14. 12. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,

říká Jan Lalinský, ředitel společnosti eWay System

Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,
Společnost eWay System nedávno uvedla novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM. Požádali jsme při této příležitosti o rozhovor přímo majitele a ředitele společnosti eWay System pana Jana Lalinského. Řeč pochopitelně nebyla jen o nové verzi eWay-CRM,...
IT SYSTEMS 9/2020, 30. 10. 2020 - Jiří Mach

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní...
IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...
IT SYSTEMS 9/2020, 20. 10. 2020 - Miriam Semjanová

Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému

Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému
Spousta firem nevěnuje organizaci vztahů se zákazníky pozornost. Dopouští se pak chyb, které obvykle vyústí v ušlý zisk. Díky CRM systémům však lze vztahy se zákazníky automatizovat a nákladným chybám se vyhnout.
IT SYSTEMS 9/2020, 14. 10. 2020 - Josef Gorgán, Michal Baranec

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí. Tyto dva aspekty musí pracovat synchronizovaně, aby kontaktní centrum poskytovalo co nejlepší...
  

- Inzerce -

Digitalizace stavebnictví, CIO versus COO a trendy ICT pro rok 2021

IT Systems 12/2020V aktuálním vydání IT Systems jsme se mimo jiné zaměřili na digitalizaci stavebnictví. Ani ve stavebnictví totiž brzy nebude možné uspět na trhu bez digitální transformace. Jedním ze základních kroků je zde přijetí a využívání metody BIM. V Česku se již rozběhlo několik pilotních projektů veřejných zadavatelů využívajících metodu BIM při přípravě, realizaci a provozu staveb. Hnacím motorem jsou zde konkrétní výhody, které BIM přináší: transparentnost v řešení projektu, jednodušší komunikace nad projektem i vyšší kontrola nad výsledkem.

IT pro veřejný sektor a zdravotnictví, 4. 9. 2020 - Boris Bošiak

Čeká nás ještě dlouhá cesta

Na jaké úrovni je skutečně elektronizace veřejné správy a zdravotnictví ČR?

Čeká nás ještě dlouhá cesta
V posledních několika letech můžeme sledovat, jak se jednotlivá odvětví drasticky mění ve víru technologického pokroku. S nástupem modernizace se před námi rýsuje budoucnost, která může výrazně ulehčit a zpříjemnit životy pro mnohé z nás. Troufám...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
akce
IT SYSTEMS 6/2020, 5. 8. 2020 - Michal Baranec

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?
Software pro řízení vztahu se zákazníky neboli CRM je v digitální době prakticky nezbytný nástroj pro růst firmy, což potvrzuje i fakt, že jde o jeden z nejrychleji se rozšiřujících typů podnikových systémů. Jak však z jeho implementace vytěžit...
  

- Inzerce -

Úsměv namísto podpisu a robot na místě prodavače

IT Systems 11/2020V novém vydání IT Systems se věnujeme trendům v digitalizaci bankovnictví a finančního sektoru, který je sice vnímán jako velmi konzervativní odvětví, ale ve vztahu k informačním technologiím patří naopak mezi ty nejprogresivnější. Tlak konkurence i nebankovních institucí a požadavky zákazníků totiž nutí celé odvětví, aby přijímalo nejnovější technologie.

IT SYSTEMS 6/2020, 24. 7. 2020 - Eva Máchová

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování
Zprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Sophos - promo akce na zabezpečení koncových bodů
Časopis IT Systems
IT Systems 12/
IT Systems 11/
IT Systems 10/
IT Systems 9/
Edice IT Systems Special
příloha #1 12/
příloha #1 11/
příloha #1 10/
příloha #1 9/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine