facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 7-8/2024, 9. 9. 2024 - Martin Franc

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?
  

- PR -

Nezavírejte oči před AI

IT Systems 7-8/2024Hlavním tématem v aktuálním vydání IT Systems je opět umělá inteligence. Její praktické využití totiž začíná dostávat stále více reálnou podobu, a to nejen v komerčních firmách, ale i v organizacích ve veřejném sektoru a zdravotnictví, kterým je tentokrát věnována příloha.

IT SYSTEMS 6/2024, 31. 7. 2024 - Jindřich Klimíček

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým fak­to­rem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí kon­ku­ren­cí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personali­zo­va­né a...
IT SYSTEMS 6/2024, 20. 7. 2024 - Petr Růžička

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí uži­va­te­lům širokou škálu služeb a...
IT SYSTEMS 6/2024, 7. 7. 2024 - Ivona Ševčíková

Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy

Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a...
IT SYSTEMS 5/2024, 30. 6. 2024

Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci

Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci
Mnoho e-commerce expertů a ob­chodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než...
IT SYSTEMS 5/2024, 15. 6. 2024

Evoluce kontaktních center je nevyhnutelná

Evoluce kontaktních center je nevyhnutelná
Zákaznická centra hrají v dnešním obchodním prostředí klíčovou roli, protože slouží jako primární kontakt při prodeji, podpoře i servisu. Pro firmy, které chtějí prosperovat v digitálním věku, je tak zásadní implementovat aktuální trendy v kontaktních...
IT SYSTEMS 5/2024, 9. 6. 2024 - Martin Čermák

Voiceboti 2.0

Jací jsou hlasoví asistenti v éře velkých jazykových modelů?

Voiceboti 2.0
Uvedení čtvrté verze velkého ja­zy­ko­vé­ho modelu GPT spustilo vlnu změn. A také debat o tom, zda vel­ké jazykové modely a do­stup­nost gene­ra­tiv­ní AI nahradí některé za­ve­de­né pro­fe­se, postupy a řešení. Změnám se nevyhnuli ani hlasoví...
  

- PR -

Signys Mobile: obchod, servis a management on-line!

Manažeři společnosti, obchodní zástupci a servisní technici potřebují nástroje pro efektivní práci a zvýšení své produktivity. Signys Mobile, inovativní mobilní řešení společnosti Tresoft s.r.o., nabízí kompletní správu obchodních vztahů, tvorbu oprav a záznamů o revizních prohlídkách, a mnoho dalšího. Vše je k dispozici v rámci jedné aplikace a kompletně on-line.

IT SYSTEMS 5/2024, 8. 6. 2024 - Ivona Ševčíková

CDP pomáhá zvýšit zisky a řídit zákaznickou loajalitu

1. část: Firmy sbírají zákaznická data, ale často nevědí, jak s nimi dále pracovat

CDP pomáhá zvýšit zisky a řídit zákaznickou loajalitu
S rostoucím množstvím marketingových, komunikačních i analytických nástrojů, stejně jako objemem sledovaných zákaznických dat, je velmi obtížné udělat si o nakupujících snadno a rychle ucelený obrázek. Ačkoliv firmy využívají například nástroje...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(9.10.2024 - 10.10.2024)
akce
IT SYSTEMS 3/2024, 29. 4. 2024 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM

Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích

Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích
V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasic­ké reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a...
  

- PR -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT SystemsČasopis IT Systems nabízí inspiraci pro vaše projekty. Pomůže vám zorientovat se na trhu informačních systémů a proplout úskalími digitální transformace. Každé vydání IT Systems přináší názorové články a komentáře předních expertů, rozhovory s osobnostmi ze světa IT, přehled vybrané kategorie podnikových aplikací a tematickou přílohu.

IT SYSTEMS 3/2024, 15. 4. 2024 - Pavel Bulowski

Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa

Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa
CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112131415161718
CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
Kalendář akcí
Časopis IT Systems
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
Edice IT Systems Special
příloha #1 7/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine