facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 12/2021, 18. 1. 2022 - Vojtěch Strnad

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Retail v digitální době
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021...
  

- Inzerce -

Agilita se stala klíčovou vlastností IT

IT Systems 12/2021Vydání IT Systems s číslem 12 je tradičně plné předpovědí, jak se bude vyvíjet využití IT v příštím roce a následujících letech. Současně je přelom roku obdobím bilancování, a tak se mnoho článků ohlíží za rokem, ve kterém opět hrála digitalizace až příliš velkou roli. Rozmach digitalizace, který zažíváme, je totiž z velké části vynucený a děje se na úkor mnoha omezení v našem osobním i profesním životě. I proto najdete v aktuálním vydání IT Systems velký blok článků věnovaný tzv. hybridnímu režimu práce.

IT SYSTEMS 11/2021, 20. 12. 2021 - Jiří Jurka Ebon

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb,...
IT SYSTEMS 11/2021, 15. 12. 2021 - Vojtěch Strnad

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby...
IT SYSTEMS 11/2021, 8. 12. 2021 - Richard Baar

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem....
IT SYSTEMS 10/2021, 3. 12. 2021 - Michal Smetana

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)
Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři...
IT SYSTEMS 9/2021, 2. 11. 2021 - Steve Brock

V budoucnosti bez námahy

V budoucnosti bez námahy
Výraz, který asi nejlépe vystihuje budoucnost, je „bez námahy“. Pokrok v technologiích v kombinaci s naší stále větší schopností tyto technologie ovládat, nás směruje k budoucnosti „bez námahy“. Vytvoření stavu „bez námahy“ však rozhodně není...
IT SYSTEMS 9/2021, 29. 10. 2021 - Jiří Tvorík

CRM jako nástroj pro generování leadů

Přehlížená funkce CRM zvyšující zisky společnosti

CRM jako nástroj pro generování leadů
Jedním ze současných trendů na trhu s CRM systémy jsou řešení zaměřená na získávání nových zákazníků. Uživatelům, kteří CRM používají dlouhé roky jako evidenční nástroj, ale může být šance na rozšíření využitelnosti systému bohužel utajena....
  

- Inzerce -

METASHOP si skvěle rozumí také s ERP POS Expert

METASHOPV tomto roce uvedla společnost Complete Interet Services na trh efektivní a výjimečný e-shop pro střední a velké firmy pod názvem METASHOP. Jde o standardizované řešení pro všechny, kteří hledají nástroj pro opravdový on-line obchod.

IT SYSTEMS 7-8/2021, 8. 10. 2021 - -red-

Budou si s námi na zákaznických linkách povídat už jen chatboti?

Budou si s námi na zákaznických linkách povídat už jen chatboti?
Možná jste se s chatovacími boty již setkali, většinou sice v textové formě, existují ale i hlasové podoby. Ty zpravidla v dost základní podobě pomáhají na zákaznických linkách odbavit nejčastěji se vyskytující (a také nejsnáze odbavitelné)...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(3.3.2022 - 1.12.2022)
akce
IT SYSTEMS 7-8/2021, 22. 9. 2021 - Zdeněk Staud

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech
Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat...
  

- Inzerce -

Kubernetes a OpenStack pod taktovkou [SCP] SafeDX Cloud Platform

SCPSpolečnost SafeDX do­kon­či­la změny vy­plý­va­jí­cí ze změny vlast­nic­ké struk­tu­ry a pod kříd­ly glo­bál­ní­ho vý­rob­ce Fox­conn se plně za­mě­řu­je na roz­voj na­bíd­ky clou­do­vých služeb a kon­tej­ne­ro­vých ře­še­ní v pro­stře­dí Kubernetes.

IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Piotr Faderski

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace
Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have,...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112131415
Ceník inzerce portálu SystemOnLine