facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...
  

- Inzerce -

Data-Informace-Inovace

IT Systems 9/2023Aktuální vydání IT Systems se prakticky skládá ze dvou časopisů, protože jeho součástí je druhé letošní číslo magazínu CAD. Jde o titul specializovaný na problematiku IT řešení pro celý životní cyklus produktů od návrhu a konstrukce, přes digitalizaci výroby až po zákaznický servis. Jeho hlavním tématem je význam optimalizace v předvýrobních etapách a vytvoření digitálního vlákna pro efektivní sdílení dat napříč firmou.

IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a sloven­ský­mi firmami potvrdil, že konver­zač­ní voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslo­ve­ných firem uvedla, že považuje kon­ver­zač­ní voiceboty za vhodné řešení komu­ni­ka­ce se svými...
IT SYSTEMS 3/2023, 3. 5. 2023 - Ing. Jan Svatoš

CRM na low-code platformě

Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

CRM na low-code platformě
Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v sou­časnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím...
IT SYSTEMS 3/2023, 25. 4. 2023 - Michal Mravináč

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně...
IT SYSTEMS 3/2023, 18. 4. 2023 - Václav Prak

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie

Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Digi­ta­li­za­ce nabírá na obrát­kách na­příč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na pop­táv­ce po CRM řešení, která za pos­led­ních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombi­na­ci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou...
IT SYSTEMS 1-2/2023, 2. 3. 2023 - Filip Myška

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce

Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co...
IT SYSTEMS 12/2022, 1. 2. 2023 - Richard Sládek

Přichází éra inteligentního CRM

Přichází éra inteligentního CRM
Systémy pro řízení vztahů se zá­kaz­ní­ky (CRM) vždy primárně slouži­ly k aktivní tvorbě a udržování dlou­ho­do­bě prospěšných vztahů se zá­kaz­ní­ky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo...
  

- Inzerce -

Martin Cígler ze Seyforu: Růst IT sektoru předbíhá počet odborníků

SeyforPočet IT odborníků v současnosti roste pomaleji než samotný IT sektor a vyžaduje se od nich stále větší množství znalostí. To podle CEO společnosti Seyfor Martina Cíglera vede k situaci, kdy je těžké obsadit volná pracovní místa v IT. Majitel jedné z nejúspěšnějších IT firem ve střední Evropě se v rozhovoru podělil o rady, jak přitáhnout do společnosti kvalitní IT odborníky, a prozradil i to, co si myslí o rekvalifikaci zaměstnanců.

IT SYSTEMS 11/2022, 3. 1. 2023 - Richard Sládek

Nejčastější chyby při zavádění CRM

Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(11.10.2023 - 12.10.2023)
akce
IT SYSTEMS 11/2022, 14. 12. 2022 - Veronika Danielová

Automatizace CRM je nekonečný proces

Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně

Automatizace CRM je nekonečný proces
Automatizace je věčný trend, který prochází napříč techno­lo­gic­kým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM plat­fo­rem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchod­ní­kům odbourat maximál­ní množství repeti­tiv­ních úkolů. Cílem je, aby se lidé z...
  

- Inzerce -

Quo vadis, e-commerce?

IT Systems 4/2023V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme především oblasti e-commerce, která v minulém roce zažila doposud nepoznanou situaci. Česká e-commerce totiž po 20 letech růstu náhle klesla, což v mnohých vyvolalo paniku a dupnutí na brzdu technologického rozvoje. Jenže náročnost a vybíravost zákazníků nezmizela s tím, že se do hry vrátil kamenný retail a vzal si zpět část podílu na trhu.

IT SYSTEMS 10/2022, 30. 11. 2022 - -alg-

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online pro­středí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516
Ceník inzerce portálu SystemOnLine