facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Nejjednodušší řešení není vždy nejlepším

Výhody nativní mobilní aplikace CRM oproti webovým řešením

Nejjednodušší řešení není vždy nejlepším
Nároky na CRM systémy se neustále vyvíjejí. Pryč jsou doby, kdy všichni pracovali od stolu na počítači nebo notebooku. Dnes musí mít zaměstnanci data stále po ruce a mobilní CRM je nutností.
  

- Inzerce -

CRM, DMS a docházkové systémy, ITIL 4 a firewally

Obsahu aktuálního vydání IT Systems dominují témata CRM a DMS, což jsou zkratky, se kterými se v oblasti podnikového IT setkáváme již mnoho let, ale přesto bychom jim stále měli věnovat pozornost. Rozhodně se totiž nejedná o vyřešenou a uzavřenou záležitost, protože nové technologie přináší také nové možnosti, a to jak do oblasti řízení vztahů se zákazníky, tak i do oblasti správy dokumentů, jejich digitalizace a řízení oběhu v rámci workflow, protože až s ním dostává DMS skutečný smysl.

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům
Customer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem, správně nastavenou automatizací a strojovým...

Změny a trendy v implementaci CRM systémů

Změny a trendy v implementaci CRM systémů
Primární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing. Jsou tedy i požadavky na systémy jako takové stále stejné? Pokud se nemění...

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?
Svět podnikání se během posledních desíti let dramaticky změnil. Díky internetu, smartphonům a sociálním médiím máme neustálý přístup nejen k lidem, ale i informacím. Existence srovnávacích webových stránek, nákupních průvodců nebo doporučujících...

Digital Experience Platform

Cesta ke spokojenému zákazníkovi

Digital Experience Platform
Zkoušeli jste v poslední době nakoupit na Amazonu? Pak asi víte, jak personalizovaný a na míru připravený obsah na základě vašeho chování, vyhledávání a nákupů je vám tento obchod schopný poskytnout. Ať už přes e-mail, sociální sítě, nebo přímo...
Exinda

Evoluce péče o zákazníka

Od popisné analytiky k prediktivní

Evoluce péče o zákazníka
Pro úspěšné budování vztahů se zákazníky nestačí mít otevřené komunikační kanály 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a neustále je bombardovat plošnou nabídkou. Únava z irelevantních oslovení může končit odvoláním marketingového souhlasu nebo odchodem...

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi
V roce 2002 natočil Steven Spielberg film Minority Report s hlavním hrdinou Tomem Cruisem, kde představil personalizovaný marketing v roce 2054. Během filmu se několikrát opakuje scéna, ve které hrdina přichází do obchodu vizionářsky vybaveného...
  

- Inzerce -

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky

GenesysTechnologický svět míří do cloudu a péče. Výjimkou nejsou ani technologie call center, které se z tradičních „on-premise“ řešení transformují do moderních cloudových kontaktních center. Proč se přesun do cloudu vyplácí?

Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku

Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku
Prodejní pipeline (sales pipeline) systematicky zachycuje obchodní příležitosti a jejich vývoj v průběhu vyjednávání. V rámci získávání nových zákazníků a nových zakázek vyřizujete poptávky, připravujete nabídky, kalkulujete cenu… Procházíte...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(26.5.2020 - 26.5.2020)
akce

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky
Moderní CRM systémy už dávno nejsou jen digitalizovaným přehledem vizitek vašich obchodních kontaktů. Co všechno dokáže správně zvolený software?      
  

- Inzerce -

Umělá inteligence, kůrovec a čtvrtstoletí e-commerce

Obsah aktuálního vydání IT Systems je opravdu pestrý a najdete v něm inspiraci pro řízení obchodních procesů, výroby a logistiky, ale také pro lepší řízení IT služeb ve firmě díky doporučením z nové verze ITIL 4. Poradíme vám, jak lépe řídit sklady, jak dosáhnout přesnější predikce poptávky, ale prozradíme také, jak spolu souvisí kůrovec a Průmysl 4.0.

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů
161 miliard korun – tolik podle odhadů portálu česká e-commerce.cz letos utratí zákazníci v českých e-shopech. Pokud k tomu přičteme i transakce v B2B e-commerce, dostáváme se k hranici čtvrt bilionu korun. Z tohoto koláče, který navíc meziročně...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11
Ceník inzerce portálu SystemOnLine