facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Budoucnost nakupování

Příklady, jak proniká umělá inteligence a strojové učení do běžného života

Budoucnost nakupování
Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti předpovídá zpráva Accenture Technology...
  

- Inzerce -

Budoucnost nakupování, distribuční strategie, geoanalýza a normy

IT Systems 5/2019V aktuálním vydání IT Systems opět najdete články o podnikových aplikacích v různých odvětvích. Nejvíce pozornosti a prostoru tentokrát získala IT řešení pro výrobní podniky, kterým jsme věnovali celou přílohu. Cesta produktů k zákazníkům je ale obvykle spletitá a dlouhá, nestačí jen efektivně vyrábět, je třeba mít zvládnutou také logistiku, distribuci a prodej, poznat přání zákazníka a zacílit na ně.

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?
Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb společnosti a konkrétního použití v rámci interního IT ekosystému. Měl by být schopný pružně reagovat...

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?
Chatboti už dávno nejsou jako Sněžný muž. Mluví o nich sice každý, ale dost lidí už je i vidělo. Mnoho firem dnes chatboty používá pro komunikaci dovnitř i navenek. Mají za úkol prodávat vstupenky, nabírat pracovníky nebo odpovídat klientům...

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy
Slovo „CRM“ se dnes používá jako módní výraz s hodně širokým smyslem, ale stále jde v první řadě o systém, který uchovává a spravuje informace o všech interakcích mezi vaší firmou a zákazníkem. Na základě těchto informací a jejich zpracování...

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy
Tvorba nabídky pro zákazníka je jako balancování na ostří nože. Nabídnete za svůj výrobek vysokou cenu a zákazník zvolí konkurenci. Nabídnete příliš nízkou cenu, získáte kontrakt a proděláte kalhoty, protože skutečné...

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019

umožní automatizace, umělá inteligence a internet věcí

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019
Více než samotné produkty bude v budoucnu důležitý tzv. zákaznický prožitek (customer experience). Podle společnosti Gartner předpokládá až 81 % odborníků na marketing, že se konkurenční střety v roce 2020 budou odehrávat především v této oblasti....

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM
Archimédes prý před více než dvěma tisíci let prohlásil „Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“ Co by asi říkal dnes, v době obrovských změn obchodních modelů vyvolaných digitální transformací? Pravděpodobně by...
  

- Inzerce -

Dokonalé CRM, zákony pro lidi, cookie wall a hodnocení zranitelností

IT Systems 4/2019Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém opět najdete pestrou nabídku článků z oblasti IT řešení pro výrobní podniky, ale také z oblasti projektového řízení, CRM, správy dokumentů, internetu věcí, informační bezpečnosti a dalších témat, ve kterých je užitečné mít přehled. Patří dnes totiž prakticky k povinné výbavě každé moderní firmy a do značné míry ovlivňují její konkurenceschopnost a schopnost rozvoje.

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy
Počet zařízení, prostřednictvím kterých mohou firmy komunikovat se svými zákazníky, neustále roste. Nejde už jen o tablety a chytré telefony, o slovo se hlásí chatboti, virtuální a rozšířená realita i Internet věcí. Mohlo by se zdát, že s rostoucím...
akce

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit
Pro oblast retailu je důležité nejen to, zda je poptávka po zboží, které firmy nabízí, ale také, kde se potenciální zákazníci pohybují. Podle toho mohou firmy umístit své pobočky právě tam, kde se jejich cílová skupina koncentruje. V tom firmám...
  

- Inzerce -

Chatboti, digitalizace zdravotnictví, ITIL 4 a mýty kolem agility

IT Systems 3/2019Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme zavítali do oblasti IT, která se týká nás všech. Každý z nás je totiž občanem a dříve či později i pacientem. Pravidelně proto sledujeme, jak probíhá digitalizace veřejné správy a zdravotnictví. Oslovili jsme tentokrát přímo hlavního architekta digitalizace na Ministerstvu zdravotnictví ČR, aby vám odpověděl na otázku, v jakém bodě se nachází elektronizace českého zdravotnictví.

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže
CRM systém – jde o mnohovrstevnatý a pořád ještě trochu tajemný pojem, pod nímž si lidé z firemního prostředí představují různé věci. Někdo jej považuje za samospasitelný nástroj, díky kterému už nebude muset firmu prakticky řídit. Jiní...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10
Pomáháme firmám růst
Časopis IT Systems
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
Edice IT Systems Special
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine