facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 3/2020, 24. 4. 2020 - Dagmar Bínová, Alžběta Gabalová

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti
Data v dnešním světě bourají bariéry mezi bankami a jejich klienty. Už neplatí, že by na jedné straně byla banka a na druhé klient. V moderním finančním světě je jejich vztah spíše vzájemný, funguje oběma směry. Banka si buduje personalizovaný...
  

- Inzerce -

Význam automatizace a digitalizace v post-pandemickém světě

IT Systems 6/2020V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme především roli digitálních technologií v post-pandemickém světě. Zatímco se život postupně vrací do normálu, podniky se musí pustit do sanace škod a začít revitalizovat své provozy a procesy. Pandemie připravila pro mnohé firmy intenzivní zatěžkávací zkoušku. Současně ale jasně ukázala, čemu by podniky měly věnovat pozornost, aby svou provozuschopnost zabezpečily i do budoucnosti.

IT SYSTEMS 3/2020, 23. 4. 2020 - Tomáš Řehoř

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení
Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů (záznam osob nebo firem, které ještě nejsou klienty), účetní software...
IT SYSTEMS 1-2/2020, 25. 3. 2020 - Ivan Sýkora

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu

Moderní zákaznické centrum běží v cloudu a rozpozná náladu volajícího

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu
Digitální technologie pro interakci se zákazníky zaznamenaly v posledních letech nebývalý pokrok. Textová a hlasová konverzační rozhraní, chatboti a různí virtuální asistenti se stali běžnou součástí webových stránek obchodů, online bankovnictví...
IT SYSTEMS 11/2019, 30. 12. 2019 - Štěpán Havránek

Nejjednodušší řešení není vždy nejlepším

Výhody nativní mobilní aplikace CRM oproti webovým řešením

Nejjednodušší řešení není vždy nejlepším
Nároky na CRM systémy se neustále vyvíjejí. Pryč jsou doby, kdy všichni pracovali od stolu na počítači nebo notebooku. Dnes musí mít zaměstnanci data stále po ruce a mobilní CRM je nutností.
IT SYSTEMS 11/2019, 17. 12. 2019 - Jakub Turner

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům
Customer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem, správně nastavenou automatizací a strojovým...
IT SYSTEMS 11/2019, 5. 12. 2019 - Martin Šebela

Změny a trendy v implementaci CRM systémů

Změny a trendy v implementaci CRM systémů
Primární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing. Jsou tedy i požadavky na systémy jako takové stále stejné? Pokud se nemění...
IT SYSTEMS 10/2019, 26. 11. 2019 - Oldřich Januška

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?

Žijeme v ekonomice založené na zkušenostech, jakou roli v ní hraje IT?
Svět podnikání se během posledních desíti let dramaticky změnil. Díky internetu, smartphonům a sociálním médiím máme neustálý přístup nejen k lidem, ale i informacím. Existence srovnávacích webových stránek, nákupních průvodců nebo doporučujících...
  

- Inzerce -

Je čas nabrousit sekery, digitalizovat procesy a nasadit RPA

IT Systems 4/2020Aktuální vydání IT Systems reaguje na složitou situaci, ve které se kvůli pandemii koronaviru ocitla prakticky všechna odvětví včetně průmyslu jako hlavního motoru tuzemské ekonomiky. Jde o situaci, kterou průmysl v takovémto měřítku ještě nezažil. Zatímco v uplynulých pěti letech šlapaly české podniky na plný výkon a neměly čas ani kapacity na zlepšování procesů, nyní stojí a přemýšlejí, co nás čeká a jak se na to připravit. Jednou z možností je začít „brousit sekery“.

Big Data a Business Intelligence, 29. 10. 2019 - Stephen Griffin

Digital Experience Platform

Cesta ke spokojenému zákazníkovi

Digital Experience Platform
Zkoušeli jste v poslední době nakoupit na Amazonu? Pak asi víte, jak personalizovaný a na míru připravený obsah na základě vašeho chování, vyhledávání a nákupů je vám tento obchod schopný poskytnout. Ať už přes e-mail, sociální sítě, nebo přímo...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(12.11.2020 - 12.11.2020)
akce
Big Data a Business Intelligence, 25. 10. 2019 - Kamil Mahdal

Evoluce péče o zákazníka

Od popisné analytiky k prediktivní

Evoluce péče o zákazníka
Pro úspěšné budování vztahů se zákazníky nestačí mít otevřené komunikační kanály 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a neustále je bombardovat plošnou nabídkou. Únava z irelevantních oslovení může končit odvoláním marketingového souhlasu nebo odchodem...
  

- Inzerce -

9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem

Práce na dálku poskytuje flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době nejistoty. Manažeři přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit jejich bezpečí.

Big Data a Business Intelligence, 21. 10. 2019 - Marcel Vrobel

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi

Automatizovaný personalizovaný marketing už není sci-fi
V roce 2002 natočil Steven Spielberg film Minority Report s hlavním hrdinou Tomem Cruisem, kde představil personalizovaný marketing v roce 2054. Během filmu se několikrát opakuje scéna, ve které hrdina přichází do obchodu vizionářsky vybaveného...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12
Ceník inzerce portálu SystemOnLine