SIEMENS - NX CAM
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Jak připravit data z CRM systému

aneb praktický příklad využití data miningu pro CRM

Jak připravit data z CRM systému
CRM je v každé společnosti. Pro někoho má „lidskou podobu“ vzájemného kontaktu se zákazníkem. Jedná se o proces péče o zákazníka, který může mít různé formy a podoby. Jiným, mě nevyjímaje, se spíše vybaví jeho softwarová podoba, sloužící pro...
  

- Inzerce -

Do České republiky míří Qlik Sense Tour

Qlik Sense TOur 2018, 23. květen, PrahaPo roce se v Praze opět zastaví turné Qlik Sense Tour 2018, které ukáže jak bude vypadat blízká budoucnost vizuálních analýz a business intelligence. Na programu jsou trendové prezentace, série úderných demo ukázek, i workshop, kde si účastníci budou moci vytvořit vlastní, plně funkční aplikaci v Qlik Sense. Zažijte budoucnost datových analýz v přímém přenosu. Qlik přichází v nejlepší formě – v Praze 23. května.

CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra

CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra
Se zvyšujícími se nároky na zákaznickou péči vyvstávají v každé společnosti otázky, jak požadavky, které od klientů přicházejí z různých kanálů, řešit. V tomto článku se budeme snažit tuto problematiku objasnit a seznámíme vás s možnostmi, které...

Rozhovor na téma big data a jejich využití s Dagmar Bínovou ze společnosti Adastra

Rozhovor na téma big data a jejich využití s Dagmar Bínovou ze společnosti Adastra
Dagmar Bínová působí ve společnosti Adastra jedenáct let, nejprve jako data miner, nyní na pozici big data science lead, v níž se soustřeďuje na využití velkých dat. Zaměřuje se především na modelování a datové analýzy s významným přínosem pro...
  

- Inzerce -

Implementoval GDPR za 2 dny!

Manažer e-shopu říká – to zvládnete také


xGDPR ExpressCelá řada menších firem v těchto dnech řeší jak zavést do praxe nové nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Nařízení je platné k 25. 5. 2018.

Nové technologie změní trh podnikových služeb

Nové technologie změní trh podnikových služeb
Asociace ABSL, která sdružuje poskytovatele podnikových služeb na českém trhu, zveřejnila dokument Vize 2025, který mapuje aktuální trendy technologického vývoje. Zmíněná studie na předpovídá, že do roku 2025 se v segmentu podnikových služeb...

Chatboti změní podnikové služby

Automatizace zákaznické podpory je nezadržitelná

Chatboti změní podnikové služby
Jaká je role chatbotů v systémech zákaznické podpory? Připraví o práci zaměstnance kontaktních center, nebo jim naopak uvolní ruce k řešení důležitějších problémů? Představují chatboti již zralou technologii a v jakém časovém horizontu můžeme...
  

- Inzerce -

Vytvořte si s Logasterem za několik minut logo pro vaše webové stránky nebo startup

Loga jsou velmi důležitá pro jakoukoliv firmu, ať už malou nebo velkou. Ukazují totiž ochrannou známku vaší společnosti a vaše společnost je díky logu na trhu viditelnější.

Budeme si doopravdy povídat s chatboty?

Budeme si doopravdy povídat s chatboty?
Co jsou chatboty a proč se o nich stále více mluví? Opravdu mohou nahradit lidskou práci, a jaké vlastnosti musí mít, aby s nimi lidé chtěli pracovat?

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost
Odvětví finančních služeb vždy muselo přijímat nové digitální technologie, aby si zachovalo konkurenceschopnost. Jako zákazníky nás však příliš nezajímají systémy v pozadí. Ano, snahy o odlišení od konkurence se u většiny finančních institucí...
Autodesk

Roboti vs. lidé

Jak změní umělá inteligence internetovou reklamu?

Roboti vs. lidé
Neexistuje už mnoho oborů, v nichž by se lidé nemuseli potýkat s roboty. Lidé se stále snaží uklidňovat sami sebe tím, že si namlouvají, že mají před roboty náskok. Zatímco mohou být stroje chytřejší a rychlejší, vlastnosti jako kreativita nebo...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(10.7.2018 - 12.7.2018)
akce

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení
Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti...
Autodesk

Efektivní řízení obchodních příležitostí

Efektivní řízení obchodních příležitostí
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Ceník inzerce portálu SystemOnLine