- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (21)
- Cloud computing (SaaS) (42)
- CRM (54)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (44)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (38)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce















Branžové sekce
Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

IT SYSTEMS 11/2020, 16. 1. 2021
Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti s kontaktním centrem hovoří o umělé inteligenci. Nakolik je ale tato umělá inteligence skutečně...IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020
I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...IT SYSTEMS 11/2020, 14. 12. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber
Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,
říká Jan Lalinský, ředitel společnosti eWay System
Společnost eWay System nedávno uvedla novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM. Požádali jsme při této příležitosti o rozhovor přímo majitele a ředitele společnosti eWay System pana Jana Lalinského. Řeč pochopitelně nebyla jen o nové verzi eWay-CRM,...IT SYSTEMS 9/2020, 30. 10. 2020 - Jiří Mach
Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní...IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020
Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...IT SYSTEMS 9/2020, 20. 10. 2020 - Miriam Semjanová
Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému
Spousta firem nevěnuje organizaci vztahů se zákazníky pozornost. Dopouští se pak chyb, které obvykle vyústí v ušlý zisk. Díky CRM systémům však lze vztahy se zákazníky automatizovat a nákladným chybám se vyhnout.IT SYSTEMS 9/2020, 14. 10. 2020 - Josef Gorgán, Michal Baranec
Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí. Tyto dva aspekty musí pracovat synchronizovaně, aby kontaktní centrum poskytovalo co nejlepší...IT pro veřejný sektor a zdravotnictví, 4. 9. 2020 - Boris Bošiak
Čeká nás ještě dlouhá cesta
Na jaké úrovni je skutečně elektronizace veřejné správy a zdravotnictví ČR?
V posledních několika letech můžeme sledovat, jak se jednotlivá odvětví drasticky mění ve víru technologického pokroku. S nástupem modernizace se před námi rýsuje budoucnost, která může výrazně ulehčit a zpříjemnit životy pro mnohé z nás. Troufám...

IT SYSTEMS 6/2020, 5. 8. 2020 - Michal Baranec
Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?
Software pro řízení vztahu se zákazníky neboli CRM je v digitální době prakticky nezbytný nástroj pro růst firmy, což potvrzuje i fakt, že jde o jeden z nejrychleji se rozšiřujících typů podnikových systémů. Jak však z jeho implementace vytěžit...IT SYSTEMS 6/2020, 24. 7. 2020 - Eva Máchová
Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování
Zprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova...CRMForum.cz
IT Systems podporuje
26.1. | Důvěryhodná veřejná správa |
17.2. | JavaScript Days 2021 ONLINE |
18.2. | IT mezi paragrafy |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce