facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky Business Intelligence: články

Business intelligence a enterprise performance management

je mozkem většiny českých utilitních společností

Business intelligence a enterprise performance management
V posledních letech prodělal utilitní sektor řadu dramatických změn, které měly vliv jak na zákazníky společností, tak na společnosti samotné. Tou první velkou změnou byla liberalizace trhu a druhou unbundling. V České republice mají firmy možnost...
POINT.X (2018-19)

Bohatství ukryté v datech (1. díl)

Jak se rodí firemní data mining

Bohatství ukryté v datech (1. díl)
Většina firem začne přemýšlet o data miningu ve chvíli, kdy se zastaví růst daný plošnými metodami marketingové komunikace, nazývanými jinak přiléhavě kobercový nálet. Manažeři, jejichž zisky nestoupají tak jako v minulosti, se poohlížejí po...

Geospatial business intelligence

Prostorová data v manažerských informačních systémech

Geospatial business intelligence
Podniková data v kombinaci se speciálními analytickými nástroji (business intelligence – BI) tvoří v současné době důležitou informační základnu a podporu pro řízení podniků a organizací. Výsledky jsou uživatelům prezentovány v podobě interaktivních...
POINT.X (2018-19)

Manažerské informační systémy v potravinářství

Manažerské informační systémy v potravinářství
Vysoce konkurenční prostředí potravinářského průmyslu připomíná tak trochu fotbalové hřiště. Na jedné straně stojí dodavatelé stejných či obdobných produktů, na druhé jsou připraveni odběratelé. Mezi nimi dominují obchodní řetězce s extrémním...

Modelování návratnosti investic a klíčových finančních ukazatelů v pivovarnickém průmyslu s pomocí performance managementu

Modelování návratnosti investic a klíčových finančních ukazatelů v pivovarnickém průmyslu s pomocí performance managementu
Současné trendy v potravinářském a nápojářském průmyslu vyžadují plnit očekávání velkých obchodních řetězců i poskytovatelů nejrůznějších služeb. Je třeba zohlednit tlak na ziskovost a na řízení nákladů, a zároveň vyhovět nejrůznějším předpisům...
akce

Business intelligence– prostě inteligentní řešení

Business intelligence– prostě inteligentní řešení
Potřebujete snadno dostupné reporty s klíčovými ukazateli vašeho podniku? Trávíte příliš času nad zpracováváním a vyhodnocováním tabulek v Excelu? Je pro vás komplikované dostat se k potřebným údajům ve správný čas? Odpovědí na vaše otázky může...

Jak připravit datové prostředí pro segmentaci

Jak připravit datové prostředí pro segmentaci
Segmentace. Zní to jako zaklínadlo, kterým se ohání nejenom marketingoví specialisté, produktoví manažeři, ale i vedení nejedné společnosti. Segmentaci obecně využívají zejména velké organizace, jako jsou banky, pojišťovny a telekomunikační...

Open-source business intelligence

Open-source business intelligence
Trh softwarových řešení v oblasti business intelligence prošel v posledních letech zásadními proměnami a konsolidací. Menší úspěšní výrobci podlehli akvizičním snahám velkých hráčů na trhu, jako Oracle, SAP, IBM a dalším. Nicméně delší dobu...

Credit scoring

Credit scoring
V následujícím příspěvku se budeme věnovat řízení kreditních rizik a tzv. skóringovým modelům, které se kromě skórování žádostí a behaviorálního skóringu běžně aplikují v marketingu, kde pomáhají vytvářet efektivní reklamu nebo strategii pro...

Business intelligence – opřete se o reálná čísla

Business intelligence – opřete se o reálná čísla
Vyžaduje každý ve vaší organizaci věrohodné informace pro svou práci, okamžitý přístup k těmto informacím a předpokládá, že to půjde stejně tak jednoduše jako přístup k e-mailu či internetu? Pak je ta správná chvíle pro implementaci řešení business...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine