facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 3/2007, 8. 8. 2007 - Ondřej Háva

Fraud management aneb data mining v praxi

Fraud management aneb data mining v praxi
Zaměstnanci pojišťoven, kteří spolupracují na detekci a vyšetřování pojistných podvodů často konstatují, že každý z nás už se s pojistným podvodem velmi pravděpodobně setkal, ať už ho přímo spáchal, nebo byl jeho svědkem ve svém okolí. Vždyť...
Data warehousing / Business intelligence, 19. 7. 2007 - Michael Petrášek

Business intelligence a reporting nejen pro krizové období

Business intelligence a reporting nejen pro krizové období
Právě se nalézáme uprostřed období, které otestuje připravenost a adaptabilitu podnikatelských subjektů. Ačkoli se počátek hospodářské recese zrodil na finančních trzích ve Spojených státech, vzhledem k provázanosti mezinárodního trhu je...
Business Intelligence, 9. 3. 2007 - Jan Kout

Prevence odchodu zákazníka pomocí data miningu

Prevence odchodu zákazníka pomocí data miningu
V dnešním konkurenčním prostředí a díky nasycenému trhu přicházejí nově získaní zákazníci převážně od konkurence, a proto je udržení stávajících zákazníků důležitým měřítkem úspěchu a konkurenční výhodou. Odchod stávajících zákazníků...
Business Intelligence, 9. 3. 2007 - Jiří Přibyslavský

Balanced scorecard – jak dosáhnout podnikových ambicí

Balanced scorecard – jak dosáhnout podnikových ambicí
Balanced Scorecard v doslovném překladu znamená vyvážená výsledková listina a základním cílem této listiny je vyvážení všech požadavků na uspokojení různých zájmových skupin (stakeholders). Termín vyvážení vyjadřuje, že cílem podniku je uspokojovat...
Business Intelligence, 9. 3. 2007 - Vladimír Kyjonka

Datová kvalita pod lupou

Datová kvalita pod lupou
Chyby se v datech vyskytují od počátku jejich automatizovaného zpracování. Vývoj IT v posledních letech vedl a stále vede k tomu, že se elektronicky zpracovává stále více dat ze stále více oblastí. Na druhé straně stále více činností je...
akce
Business Intelligence, 9. 3. 2007 - Ing. Jiří Bohuslav

Metody a procesy čištění dat

Bouřlivý rozvoj informačních technologií způsobil, že systémy business intelligence již automaticky zaujímají své místo v podnikových systémech. Přesto se dá říci, že mnoho rozhodovacích procesů ještě není na těchto systémech založeno nebo informace,...
Business Intelligence, 8. 3. 2007 - Lubomír Šilha

Business performance management – kvalitnější rozhodování

Business performance management – kvalitnější rozhodování
Organizace je průvodním znakem civilizace. Již ve starověku bylo k výstavbě zavlažovacích kanálů a jiných staveb sloužících komunitě, či k uskutečnění úspěšné vojenské výpravy nutno zorganizovat větší množství lidí. Úspěch však byl založen na...
Business Intelligence, 8. 3. 2007 - František Mika

Standardizace business intelligence

Standardizace business intelligence
Řada podniků dnes pociťuje přeplněnost informacemi. Množství a koncentrace dat v podnikových databázích a dalších zdrojích dat narůstá. Naproti tomu pokračující fragmentace BI nástrojů pro jejich zpracování a vizualizaci redukuje možnosti...
Business Intelligence, 8. 3. 2007 - Pavel Seibert

Business intelligence jako nástroj konkurenceschopnosti

Business intelligence jako nástroj konkurenceschopnosti
Business intelligence, datové sklady a další související pojmy se staly nedílnou součástí světa jak informačních technologií, tak managementu firem a institucí. Problematika BI jako celku je v současnosti již velmi rozsáhlá. V tomto krátkém...
Data Warehousing, 8. 3. 2007 - Michal Dostál

Marketingová optimalizace

Banky, pojišťovny, telekomunikační operátoři a další firmy, jejichž obchodní činnost spočívá v poskytování služeb velkému počtu zákazníků, se snaží prostřednictvím marketingových kampaní a prodejem dalších produktů zvyšovat hodnotu svých...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29
Ceník inzerce portálu SystemOnLine