facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 4/2020, Včera - ing. Libor Šlik

Prediktivní údržba aneb Jednejte rychle, dokud je čas

Prediktivní údržba aneb Jednejte rychle, dokud je čas
Prediktivní údržba je klíčovým aspektem v efektivním řízení výrobních zdrojů. Nemůžeme si dovolit čekat, až se něco pokazí. Je třeba jednat včas. Někdy se vyplatí neřídit se slepě pouze doporučením výrobců toho nebo onoho zařízení, ale spolehnout...
  

- Inzerce -

Je čas nabrousit sekery, digitalizovat procesy a nasadit RPA

IT Systems 4/2020Aktuální vydání IT Systems reaguje na složitou situaci, ve které se kvůli pandemii koronaviru ocitla prakticky všechna odvětví včetně průmyslu jako hlavního motoru tuzemské ekonomiky. Jde o situaci, kterou průmysl v takovémto měřítku ještě nezažil. Zatímco v uplynulých pěti letech šlapaly české podniky na plný výkon a neměly čas ani kapacity na zlepšování procesů, nyní stojí a přemýšlejí, co nás čeká a jak se na to připravit. Jednou z možností je začít „brousit sekery“.

IT SYSTEMS 4/2020, 25. 5. 2020 - Viktória Lukáčová Bracjunová

Virtuální robot jako lék na přetížené zdravotnictví

Virtuální robot jako lék na přetížené zdravotnictví
Roboti vykonávají rutinní procesy. Jsou řešením na nedostatek lidských zdrojů. Pracují kdykoliv, mnohem rychleji a přesněji než nejvýkonnější zaměstnanci. Bez odmlouvání provádějí bezobslužně automatické scénáře. A mohou také pomoci porazit...
IT SYSTEMS 4/2020, 18. 5. 2020 - Dominik Herman

Využití strojového čtení textu pro lokální přehled rezistencí v Thomayerově nemocnici

Využití strojového čtení textu pro lokální přehled rezistencí v Thomayerově nemocnici
Rezistence patogenů na antibiotika je problematika, která pro smysluplné vyhodnocování vyžaduje práci s velkým množstvím dat. Pro analýzu tohoto typu se tak nabízí využití inteligentních softwarových řešení, protože eliminuje subjektivní vstupy...
IT SYSTEMS 3/2020, 29. 4. 2020 - Ondřej Háva

Text mining

Dobývání znalostí z českých textů

Text mining
Chceme-li využívat informační potenciál big dat, je nezbytné zabývat se i daty nestrukturovanými. Nestrukturovanými daty rozumíme volné texty, zvukové nahrávky, obrázky a videa. V následujícím textu se zaměříme na data textová a popíšeme, jaké...
IT SYSTEMS 3/2020, 28. 4. 2020 - -red-

Pokročilá analýza zdravotnických dat pomáhá včasnému odhalení nemoci

Pokročilá analýza zdravotnických dat pomáhá včasnému odhalení nemoci
Dle údajů Mezinárodní diabetické federace (International Diabetes Federation) bylo v roce 2019 celosvětově 463 milionů dospělých osob (20‒79 let) s diabetem. Jeden ze dvou (celkem 232 milionů) přitom o své diagnóze vůbec neví. Vysoký počet...
GFI
IT SYSTEMS 3/2020, 24. 4. 2020 - Dagmar Bínová, Alžběta Gabalová

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti
Data v dnešním světě bourají bariéry mezi bankami a jejich klienty. Už neplatí, že by na jedné straně byla banka a na druhé klient. V moderním finančním světě je jejich vztah spíše vzájemný, funguje oběma směry. Banka si buduje personalizovaný...
IT SYSTEMS 1-2/2020, 6. 4. 2020 - Přemysl Horáček

Business Intelligence v logistice

Business Intelligence v logistice
Sběr dat, jejich následná integrace, analýza a přetavení do podoby byznysově využitelných informací označujeme už řadu let termínem Business Intelligence. BI dokáže zlepšit fungování firmy v mnoha oblastech a s trochou nadsázky se dá říct, že...
  

- Inzerce -

Ransomware, hybridní spisy, docházkové systémy a text mining

IT Systems 3/2020Březnové vydání IT Systems jsme připravovali v situaci, kdy je prakticky celý svět zasažen pandemií nového koronaviru. Ať bude další vývoj pandemie jakýkoli, je zřejmé, že nás koronavir zastihl v mnoha ohledech nepřipravené. Podobně nepřipravení jsme ovšem často i proti virům v kybernetické podobě. I proto jsme jako téma na obálku aktuálního vydání zvolili ransomware, tedy vir, který představuje vážnou hrozbu pro informační systémy, na nichž jsme stále více závislí.

IT SYSTEMS 1-2/2020, 25. 3. 2020 - Ivan Sýkora

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu

Moderní zákaznické centrum běží v cloudu a rozpozná náladu volajícího

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu
Digitální technologie pro interakci se zákazníky zaznamenaly v posledních letech nebývalý pokrok. Textová a hlasová konverzační rozhraní, chatboti a různí virtuální asistenti se stali běžnou součástí webových stránek obchodů, online bankovnictví...
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
(9.6.2020 - 9.6.2020)
akce
IT SYSTEMS 12/2019, 5. 2. 2020 - Jan Bednář

Analytické nástroje třetí generace

Umělá inteligence, strojové učení a zpracování přirozeného jazyka pro BI

Analytické nástroje třetí generace
Rozšířené funkce jako je umělá inteligence, strojové učení a zpracování přirozeného jazyka se stávají klíčovou součástí moderních analytických platforem. A co víc. Na trhu už jsou nástroje, které umožnují osvobodit uživatele od doposud nutné...
  

- Inzerce -

CRM, DMS a docházkové systémy, ITIL 4 a firewally

Obsahu aktuálního vydání IT Systems dominují témata CRM a DMS, což jsou zkratky, se kterými se v oblasti podnikového IT setkáváme již mnoho let, ale přesto bychom jim stále měli věnovat pozornost. Rozhodně se totiž nejedná o vyřešenou a uzavřenou záležitost, protože nové technologie přináší také nové možnosti, a to jak do oblasti řízení vztahů se zákazníky, tak i do oblasti správy dokumentů, jejich digitalizace a řízení oběhu v rámci workflow, protože až s ním dostává DMS skutečný smysl.

IT SYSTEMS 12/2019, 21. 1. 2020 - Martin Plajner

Pohled do budoucnosti s pokročilou a prediktivní analytikou

Pohled do budoucnosti s pokročilou a prediktivní analytikou
Představte si, že se vaše výroba zastavila. Před očima se vám objeví počítadlo, na kterém nabíhá ušlý zisk. Ideální stav samozřejmě vypadá jinak. V něm se výroba nezastaví nikdy a veškerá údržba se zvládá preventivně ve vyhrazeném čase.
 

Adastra, s.r.o.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

CyberSoft, s.r.o.

Datové sklady - Data mining - Business intelligence

SOFTIP, a. s.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

VERA, spol. s r.o.

Business intelligence
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29
Ceník inzerce portálu SystemOnLine