- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (21)
- Cloud computing (SaaS) (42)
- CRM (54)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (44)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (38)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)
Tematické sekce















Branžové sekce
Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Partneři webu
AI a Business Intelligence
Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

IT SYSTEMS 11/2020, 21. 1. 2021 - Tomáš Dolejš
Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 6: Za hranice pokročilé robotizace – co je inteligentní automatizace v širším pohledu?
Vítejte u závěrečného šestého dílu našeho seriálu, který vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...IT SYSTEMS 11/2020, 19. 1. 2021 - -adf-
S pomocí umělé inteligence mohou pojišťovny efektivněji odhalit podvodné jednání
Pojišťovny v České republice za posledních pět let odhalují každoročně pojistné podvody v hodnotě přes jednu miliardu korun, což představuje průměrně okolo 1 procenta z celkově vyplaceného pojistného plnění. Ovšem podle odborníků mohou pojistné...IT SYSTEMS 11/2020, 16. 1. 2021
Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti s kontaktním centrem hovoří o umělé inteligenci. Nakolik je ale tato umělá inteligence skutečně...IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020
I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...IT řešení pro výrobní podniky II, 29. 12. 2020 - Jiří Dušička
Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu
V současné době se může zdát, že pokročilé využití dat a umělé inteligence jsou pouhé teoretické diskuze a často jde pouze o marketingové aplikace. V mnoha případech ale větší bariéru představuje zejména dostupnost vhodných dat a jejich příprava...IT SYSTEMS 10/2020, 11. 12. 2020 - Tomáš Dolejš
Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 5: Jak vytěžit automatizaci zpracování dokumentů na maximum?
Vítejte u pátého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...IT SYSTEMS 10/2020, 24. 11. 2020 - Stanislav Kučera
„One size fits all“ už v logistice neplatí
Optimalizace dopravy a expedice, analýza logistických dat
Jak optimalizovat logistiku, dopravu, expedici a celý dodavatelský řetězec? Když jsem na tuto otázku odpovídal před pěti lety, netušil jsem, nakolik se moje odpověď bude lišit od té současné.IT SYSTEMS 9/2020, 3. 11. 2020 - Tomáš Dolejš
Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...

Digitalizace logistiky, 2. 11. 2020 - Martin Plajner
Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize...IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020
Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...Adastra, s.r.o.

CyberSoft, s.r.o.

SOFTIP, a. s.

VERA, spol. s r.o.

Články z www.LinuxExpres.cz
IT Systems podporuje
26.1. | Důvěryhodná veřejná správa |
17.2. | JavaScript Days 2021 ONLINE |
18.2. | IT mezi paragrafy |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce