- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (21)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (25)
- CRM (47)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (15)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (83)
- HRM (25)
- ITSM (5)
- MES (30)
- Řízení výroby (45)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (23)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM ... (36)
- Dodavatelé CRM (34)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (33)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (23)
Tematické sekce

















Branžové sekce
Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Nové!
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Partneři webu
AI a Business Intelligence
Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

IT SYSTEMS 4/2023, Včera - Adam Šima
Umělá inteligence pomáhá i v oblasti ITSM
Prakticky jakoukoliv činnost, která pracuje s daty, dokáže zefektivnit umělá inteligence (AI). Není proto překvapením, že i v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je AI žhavým tématem. Dokáže zvýšit kvalitu služeb, snížit náklady a...IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023
Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...IT SYSTEMS 4/2023, 29. 5. 2023 - Tomáš Čurda
Datová analytika a strojové učení v praxi
I. díl: Jak překonat úskalí nasazení datové analytiky s technologií strojového učení
Dnes se firmy doslova topí v datech. Ta se sbírají rychleji, ve větším množství a ve více formátech než kdykoli předtím. Teoreticky by více dostupných informací mělo znamenat kvalifikovanější rozhodování. Skutečnost je však poněkud odlišná....IT SYSTEMS 4/2023, 24. 5. 2023 - Joe Baguley
Bude ChatGPT začátkem nové éry?
Nejprve musíme pochopit jeho omezení
Dějiny internetu jsou lemované varovnými příběhy. Příběhy o katastrofách, ke kterým nakonec nedošlo – například chyba přechodu na nové tisíciletí – nebo o úžasných inovacích, které měly změnit běh světa, ale které zcela zapadly nebo se zařadily...IT SYSTEMS 4/2023, 18. 5. 2023 - Jiří Hanuš
Experimentování s ChatGPT
Praktické ověření možností využití ChatGPT z pohledu vývojářů
ChatGPT společnosti OpenAI představuje revoluci v možnostech zpracování jazyka. Jako nejmodernější jazykový model byl ChatGPT vycvičen na obrovském množství dat a dokáže generovat konverzační textové odpovědi podobné lidským. Díky svým výkonným...IT SYSTEMS 4/2023, 12. 5. 2023 - Filip Dvořák
Kompozitní umělá inteligence může pomoci nejen s optimalizací průmyslu
Na podzim roku 2022 označila americká společnost Gartner kompozitní umělou inteligenci za technologii, která se v příštích letech stane hlavním předmětem vědeckého zkoumání a aplikací pro komerční řešení v rámci celého oboru AI. Kompozitní umělá...IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023
Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a slovenskými firmami potvrdil, že konverzační voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslovených firem uvedla, že považuje konverzační voiceboty za vhodné řešení komunikace se svými...IT SYSTEMS 3/2023, 25. 4. 2023 - Michal Mravináč
Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně...
IT SYSTEMS 3/2023, 18. 4. 2023 - Václav Prak
Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku
Digitalizace nabírá na obrátkách napříč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na poptávce po CRM řešení, která za posledních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombinaci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou...IT SYSTEMS 1-2/2023, 3. 4. 2023 - David Kaláb
4 nezbytné kroky k ESG reportu, díky kterému raketově stoupne hodnota interního IT
Úkol zní jasně. Od roku 2025 musí vybrané firmy odevzdávat nefinanční reporting, který bude monitorovat jejich udržitelné chování. Tento reporting nebude sloužit jen bankám, investorům, zákazníkům, ale především by měl mít přidanou...CyberSoft, s.r.o.

SOFTIP, a. s.

VERA, spol. s r.o.

Novinky ze světa CAD/CAM
Články z www.LinuxExpres.cz
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
8.6. | NEXT 3D |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
8.6. | ITeuro Solution Day 2023 |