facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 9/2021, 14. 10. 2021 - Stefan Brock

Od anarchie v datech k jejich monetizaci

Principy návrhu datově centrických IT architektur

Od anarchie v datech k jejich monetizaci
Datově centrická architektura odděluje data z prostředí heterogenních aplikací s cílem vytvořit jejich fond (pool), který může být konzistentně využíván. Tento článek představuje klíčové principy návrhu i příklad realizace v praxi.
  

- Inzerce -

I s malými daty lze dělat velké věci

IT Systems 9/2021Z obsahu aktuálního vydání IT Systems bychom chtěli vyzdvihnout článek Oty Novotného z VŠE, který se dlouhodobě věnuje analýze dat a snaží se rozptýlit představu, že jen ve světě opravdu velkých dat je budoucnost.

IT SYSTEMS 9/2021, 8. 10. 2021 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM

Proč je potřebná právní regulace umělé inteligence?

Proč je potřebná právní regulace umělé inteligence?
Právní regulace umělé inteligence nabrala v uplynulých letech na úrovni Evropské unie na obrátkách. Na počátku roku 2020 Evropská komise vydala tzv. Bílou knihu o umělé inteligenci, která představila základní rámec pro právní regulaci umělé...
IT pro veřejný sektor a zdravotnictví, 6. 10. 2021 - Petr Moláček

Umělá inteligence se zabydluje ve zdravotnictví

Umělá inteligence se zabydluje ve zdravotnictví
Ani si to moc neuvědomujeme, ale umělou inteligenci (AI) již dnes běžně používáme v sociálních médiích, k navigování při jízdě autem nebo k online nakupování. Kde ale AI budeme stále více využívat, je zdravotnictví. Už dnes má pozoruhodné výsledky...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 30. 9. 2021 - Abhinav Joshi

Umělá inteligence v praxi

Co byste měli zvážit na cestě od pilotního projektu k produkčnímu nasazení

Umělá inteligence v praxi
Pandemie zrychlila digitální trans­for­ma­ci v různých oblastech podnikání o tři až čtyři roky, protože manažeři byli nuceni investovat a digitálně modernizovat. S tím, jak se manažeři snaží budovat své digitální platformy, se umělá inteligence...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 27. 9. 2021 - -tz-

Přehnané řízení rizik zabíjí RPA

Přehnané řízení rizik zabíjí RPA
Řízení rizik možná není to první, co vás napadne v souvislosti s nasazováním RPA. Podle analytiků Gartneru je to ale kromě produktivity hlavní faktor, o němž by CIO a manažeři zodpovědní za řešení typu robotické automatizace měli uvažovat a...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 22. 9. 2021 - Zdeněk Staud

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech
Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Stanislav Kuznetsov, Vojtěch Strnad

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?
Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online...
  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Piotr Faderski

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace
Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have,...
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
akce
2. 9. 2021

Umělá inteligence v péči o zaměstnance

Umělá inteligence v péči o zaměstnance
Umělá inteligence (AI) stále silněji ovlivňuje i oblast lidských zdrojů (HR). Je využívána při vyhledávání i přijímání zaměstnanců v první selekci uchazečů, při onboardingu, aplikace s využitím umělé inteligence pomáhají firmám s administrativou...
  

- Inzerce -

Počítač Spaceborne Computer-2
od Hewlett Packard Enterprise
pomáhá zrychlit průzkum vesmíru

HPESpolečnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) pomůže urychlit průzkum vesmíru a zvýšit soběstačnost astronautů tím, že vůbec poprvé umožní zpracování dat v reálném čase prostřednictvím svého komerčně dostupného řešení edge computing.

22. 7. 2021

RPA - automatizace procesů

Tři nejčastější chyby při zavádění RPA

RPA - automatizace procesů
Řízení rizik možná není to první, co vás napadne v souvislosti s na­sa­zo­vá­ním RPA. Podle ana­ly­ti­ků Gartneru je to ale kromě pro­duk­ti­vi­ty hlavní faktor, o němž by CIO a mana­že­ři zod­po­věd­ní za řešení typu robo­tic­ké auto­ma­ti­za­ce...
 

Adastra, s.r.o.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

CyberSoft, s.r.o.

Datové sklady - Data mining - Business intelligence

SOFTIP, a. s.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

VERA, spol. s r.o.

Business intelligence
Ceník inzerce portálu SystemOnLine