Acronis
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...
  

- Inzerce -

Velká data a velké výzvy pro OpenShift

OpenShiftUmělá inteligence, strojové učení, velká data a jejich analýza - to jsou dnes velmi často skloňované termíny, které zahrnují rychle se vyvíjející oblasti a technologie, po kterých je v IT vysoká poptávka. Výzev, které tyto oblasti přináší a musí překonávat, je nespočet a spadají do mnoha kategorií, od těch vyloženě abstraktních matematických až po návrh specializovaného hardwaru umožňujícího výpočty urychlit.

IT SYSTEMS 9/2020, 14. 10. 2020 - Josef Gorgán, Michal Baranec

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí. Tyto dva aspekty musí pracovat synchronizovaně, aby kontaktní centrum poskytovalo co nejlepší...
IT SYSTEMS 7-8/2020, 7. 10. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 3: „Nákupní seznam“ při volbě technologie pro kognitivní automatizaci zpracování dokumentů

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u třetího dílu z naší šestidílné série, která představuje technologie robotizace a kognitivní automatizace dokumentů a novinky v multikanálovém snímání dokumentů s využitím inteligentního OCR.
RedHat
IT SYSTEMS 7-8/2020, 23. 9. 2020 - Viktória Lukáčová Bracjunová

Svět vzhůru nohama nabízí více příležitostí pro RPA

Svět vzhůru nohama nabízí více příležitostí pro RPA
Zavádění softwarových robotů (RAP – Robotic Process Automation) do celé řady firem se v odborných kruzích stalo často skloňovaným tématem loňského i letošního roku. Nic na tom nezměnila ani pandemie koronaviru, ba právě naopak. Firmy, které...
IT SYSTEMS 6/2020, 12. 8. 2020 - Tomáš Dolejš

Dobře zvolený směr na cestě k inteligentní automatizaci procesů

Dobře zvolený směr na cestě k inteligentní automatizaci procesů
Pokud vám déle leží v hlavě, jak automatizovat procesy a dosáhnout větší efektivity vašeho pracovního týmu, nebo vás zajímá téma celkové digitální transformace firmy, pak věříme, že následující řádky pro vás budou přínosné a otevřou vám cestu...
Inzerce
IT SYSTEMS 6/2020, 5. 8. 2020 - Michal Baranec

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?
Software pro řízení vztahu se zákazníky neboli CRM je v digitální době prakticky nezbytný nástroj pro růst firmy, což potvrzuje i fakt, že jde o jeden z nejrychleji se rozšiřujících typů podnikových systémů. Jak však z jeho implementace vytěžit...
IT SYSTEMS 6/2020, 28. 7. 2020 - Kamil Mahdal

Budoucnost BI je vizuální se samostatnými uživateli

Budoucnost BI je vizuální se samostatnými uživateli
Dnešní svět je stále více propojený virtuální sítí. Všechny procesy od plánování až po dodávku zboží nebo služeb se zrychlují a spotřebitelé očekávají vše v reálném čase s maximálním zákaznickým zážitkem. Řízení i malé firmy se proto neobejde...
  

- Inzerce -

NetApp nabízí nejmenší HCI v podobě 2nodového storage clusteru!

NetApp HCI je přesvědčivé řešení pro moderní datová centra, které nabízí nezávislé škálování výpočetních nebo úložných uzlů, QoS pro detailní řízení výkonu aplikací, multitenantnost pro více aplikací sdílejících stejné zdroje, schopnost nezávislého škálování úložných a výpočetních zdrojů a pokročilé datové služby včetně domén replikace a ochrany.

IT SYSTEMS 6/2020, 22. 7. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 2: V čem spočívá inteligence automatizovaného zpracování dokumentů?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
V druhém dílu našeho seriálu na téma robotizace a kognitivní automatizace dokumentů vám představíme novinky v multikanálovém snímání dokumentů s využitím inteligentního OCR vytěžování dat. Zaměříme se na vysvětlení, jakým způsobem umělá inteligence...
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
akce
IT řešení pro výrobní podniky I, 30. 6. 2020 - Billy Sisk

Jak může umělá inteligence zvýšit rychlost a přesnost vývoje vakcín

Jak může umělá inteligence zvýšit rychlost a přesnost vývoje vakcín
Navzdory obrovskému pokroku v lékařství, ke kterému došlo v posledních desetiletích, je toho stále ještě hodně, co nám zbývá o lidském těle zjistit. Posláním průmyslu spojeného s biologickými vědami je proto trvale posouvat hranice výzkumu,...
  

- Inzerce -

Zabijáci produktivity

IT Systems 9/2020V aktuálním vydání IT Systems se poněkud kriticky podíváme na home office, který byl u nás dříve využíván jen sporadicky. S příchodem března jsme se ovšem stali účastníky nechtěného experimentu. Na home office přešli téměř všichni, kterým to povaha práce dovolovala. Internet se brzy plnil články o vysoké efektivitě při práci z domova a starosti nám dělalo jen zabezpečení.

IT SYSTEMS 4/2020, 1. 6. 2020 - ing. Libor Šlik

Prediktivní údržba aneb Jednejte rychle, dokud je čas

Prediktivní údržba aneb Jednejte rychle, dokud je čas
Prediktivní údržba je klíčovým aspektem v efektivním řízení výrobních zdrojů. Nemůžeme si dovolit čekat, až se něco pokazí. Je třeba jednat včas. Někdy se vyplatí neřídit se slepě pouze doporučením výrobců toho nebo onoho zařízení, ale spolehnout...
 

Adastra, s.r.o.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

CyberSoft, s.r.o.

Datové sklady - Data mining - Business intelligence

SOFTIP, a. s.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

VERA, spol. s r.o.

Business intelligence
Další stránky tematické sekce: 123456789101112131415161718192021222324252627282930
Ceník inzerce portálu SystemOnLine