facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 11/2020, 21. 1. 2021 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 6: Za hranice pokročilé robotizace – co je inteligentní automatizace v širším pohledu?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u závěrečného šestého dílu našeho seriálu, který vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...
  

- Inzerce -

Data je třeba chránit. Jak bude vypadat jejich ukládání v roce 2021?

SeagateObjem dat na Zemi nekontrolovatelně roste. Podle průzkumu společnosti IDC pro firmu Seagate zaznamenají podniky v příštím roce nárůst objemu generovaných dat o 42 %.

IT SYSTEMS 11/2020, 19. 1. 2021 - -adf-

S pomocí umělé inteligence mohou pojišťovny efektivněji odhalit podvodné jednání

S pomocí umělé inteligence mohou pojišťovny efektivněji odhalit podvodné jednání
Pojišťovny v České republice za posledních pět let odhalují každoročně pojistné podvody v hodnotě přes jednu miliardu korun, což představuje průměrně okolo 1 procenta z celkově vyplaceného pojistného plnění. Ovšem podle odborníků mohou pojistné...
IT SYSTEMS 11/2020, 16. 1. 2021

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti s kontaktním centrem hovoří o umělé inteligenci. Nakolik je ale tato umělá inteligence skutečně...
IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...
IT řešení pro výrobní podniky II, 29. 12. 2020 - Jiří Dušička

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu
V současné době se může zdát, že pokročilé využití dat a umělé inteligence jsou pouhé teoretické diskuze a často jde pouze o marketingové aplikace. V mnoha případech ale větší bariéru představuje zejména dostupnost vhodných dat a jejich příprava...
IT SYSTEMS 10/2020, 11. 12. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 5: Jak vytěžit automatizaci zpracování dokumentů na maximum?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u pátého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...
IT SYSTEMS 10/2020, 24. 11. 2020 - Stanislav Kučera

„One size fits all“ už v logistice neplatí

Optimalizace dopravy a expedice, analýza logistických dat

„One size fits all“ už v logistice neplatí
Jak optimalizovat logistiku, dopravu, expedici a celý dodavatelský řetězec? Když jsem na tuto otázku odpovídal před pěti lety, netušil jsem, nakolik se moje odpověď bude lišit od té současné.
  

- Inzerce -

Digitalizace stavebnictví, CIO versus COO a trendy ICT pro rok 2021

IT Systems 12/2020V aktuálním vydání IT Systems jsme se mimo jiné zaměřili na digitalizaci stavebnictví. Ani ve stavebnictví totiž brzy nebude možné uspět na trhu bez digitální transformace. Jedním ze základních kroků je zde přijetí a využívání metody BIM. V Česku se již rozběhlo několik pilotních projektů veřejných zadavatelů využívajících metodu BIM při přípravě, realizaci a provozu staveb. Hnacím motorem jsou zde konkrétní výhody, které BIM přináší: transparentnost v řešení projektu, jednodušší komunikace nad projektem i vyšší kontrola nad výsledkem.

IT SYSTEMS 9/2020, 3. 11. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
akce
Digitalizace logistiky, 2. 11. 2020 - Martin Plajner

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize...
  

- Inzerce -

Úsměv namísto podpisu a robot na místě prodavače

IT Systems 11/2020V novém vydání IT Systems se věnujeme trendům v digitalizaci bankovnictví a finančního sektoru, který je sice vnímán jako velmi konzervativní odvětví, ale ve vztahu k informačním technologiím patří naopak mezi ty nejprogresivnější. Tlak konkurence i nebankovních institucí a požadavky zákazníků totiž nutí celé odvětví, aby přijímalo nejnovější technologie.

IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...
 

Adastra, s.r.o.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

CyberSoft, s.r.o.

Datové sklady - Data mining - Business intelligence

SOFTIP, a. s.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

VERA, spol. s r.o.

Business intelligence
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Ceník inzerce portálu SystemOnLine