facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky Business Intelligence: články

Využíváte efektivně potenciál skrytý v datech?

Praktický příklad využití data miningu

Využíváte efektivně potenciál skrytý v datech?
V databázích, zejména velkých společností, bývá uloženo množství informací, které v případě efektivního zpracování mohou přinést nemalé úspory a zvýšit šance uspět v silném konkurenčním boji. A právě proces data miningu (dolování dat) umožňuje nalézt souvislosti v datech, které nejsou přímo zřejmé a které napomáhají lépe porozumět firemním procesům a obstát v konkurenčním prostředí.
Využívání data miningu v posledních letech výrazně roste a jde napříč obory. Typickými uživateli těchto nástrojů jsou společnosti z bankovního sektoru, pojišťovny nebo například telekomunikace. Data mining se čím dál více využívá také v různých obchodních spo... více »

Proč potřebujete corporate reporting

Proč potřebujete corporate reporting
Z pohledu každé moderní úspěšné firmy jsou klíčovými pojmy produkti-vita, zisk, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, úspěšnost prodeje produktů, růst podílu na trhu a podobně. Nelehkým úkolem však je tyto pojmy v konkrétních situacích kvantifikovat a vyhodnocovat. Ale právě kvalitní měření úspěšnosti firmy je nevyhnutelným předpokladem pro její kompetentní řízení.
A právě zde nastupuje na scénu corporate reporting. Corporate reporting pokrývá všechny oblasti interpretace informací potřebných pro podporu rozhodování v rámci firemní komunikace a komunikační infrastruktury. Může se jednat například o: vizualizaci měření dosahování ope... více »

Hra s čísly

Co vše umí moderní systémy pro plánování a rozpočtování

Hra s čísly
Už od pradávna lidé plánují. Například ve starém Egyptě za dob velkých faraonů plánovali, kdy zasít úrodu, kolik osiva použít, aby pro případ neúrody zůstala rezerva na další rok s ohledem na pravidelné záplavy Nilu. Zkušenosti z minulosti byly zohledňovány v plánech pro budoucnost. Plánování bylo, je a bude tím nejzákladnějším a nejefektivnějším způsobem, jak řídit společnost – ať už se jedná o plánování úrody, nebo plánování rozvoje podnikání leasingové společnosti. Pomocí plánování je možné určovat směr vývoje a stanovit si budoucí cíle. Je to ten nejlepší možný způsob, jak nasměrovat byznys tam, kde by měl být a kde může společnosti... více »

Konsolidace klientských dat ve finančních institucích

Slogan „Společně jsme silnější!“ provází současné procesy slučování bankovních subjektů působících již řadu let úspěšně na našem trhu. Rozhodnutí o sloučení institucí však kromě nutnosti sjednotit jejich organizační strukturu znamená i nezbytnost zajistit integraci jejich datových zdrojů. Jednotný přístup ke klientským datům bank, který vzniká „pouhým slitím“ jejich datových zdrojů, však automaticky neznamená, že získáme i jednotný pohled na klienta. Brání tomu především různé datové struktury, ve kterých jsou klientská data v jednotlivých systémech udržována, nedostupnost či nedostatečná kvalita některých klíčových údajů, rozdílné metodiky v... více »
akce

Microsoft Search Server 2008 Express – Objevujte a dozvíte se víc...

Žijeme ve světě informací – i ty nejatraktivnější zprávy (např. o zásadních událostech, dokonalých produktech, či nových službách) je potřeba „protlačit“ k cílové audienci přes gigantickou horu sestávající se z nepřeberného množství dalších vzkazů adresovaných dané skupině příjemců. Proč sdílení nestačí? V prostředí současného informačního boomu se tak nasdílení informace rovná de facto výstřelu do prázdna. A proto nestačí vzkaz vyslat, je třeba postarat se o to, aby cílová audience zprávu zaregistrovala. Asi nebude žádným překvapením, že onou tajemnou silou, která pomůže zajistit správné doručení vašich sdělení cílové skupině, je vyhledává... více »

Vyzkoušejte Microsoft Search Server 2008 Express

Existence služby Windows Sharepoint Services sejmula portálům nálepku drahých řešení pro velké organizace a nabídla možnost sdílet informace prostřednictvím webových stránek prakticky všem. Intuitivní ovládání a úzká integrace s produkty Microsoft Office systém znamenala pro WSS portály nárůst publikovaných dat, což do jisté míry devalvovalo kvality portálu. Kde se vzal Microsoft Search Server 2008 Express? Namísto konce v černé díře, je tu Microsoft Search Server 2008 Express, který zdarma vyřeší hledání v rámci portálu, sdílených složek a dalších lokací. Ptáte se, jak si Microsoft Search Server vyzkoušet? Kde je Microsoft Search Server 2... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36
Ceník inzerce portálu SystemOnLine