facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Control
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení
Řada IT oddělení bere svou každodenní práci jako epizodu z katastrofických seriálů. Jejich kancelář připomíná dispečink tísňové linky. Zaměstnanci v krizových situacích volají s nadějí, že mág z IT odvrátí zkázu. IT profesionálové se věnují převážně hašení požárů. Není divu, že řada lidí podlehne lákadlům takového stylu práce. Hasič je přece hrdina. Problém je, že uživatelé nechtějí nikam volat. Netouží zažívat požáry ani podobná dramata. Potřebují především klid na práci a zapomenout telefonní číslo na IT hotline. Zkusme se dnes zamyslet, jak tento stav změnit a posunout IT od hašení požáru ke... více »
POINT.X

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších společnostech to bude sám IT manažer. Jaké hlavní otázky si Service Delivery Manažer klade? Jak pozná, zda jeho tým pracuje správně? Zda jsou uživatelé spokojení? Na tyto i další otázky si odpovíme v následujícím článku.
V ideálním světě vše funguje dokonale, nedochází k žádným výpadkům, uživatelé jsou spokojení a na Service Desk nikdo nevolá. Realita však bývá poněkud ... více »
  

- Inzerce -

Jak Netmail oblékl náš hotel do G Suite

NetmailLázeňský hotel Pawlik a k němu přilehlé Aquaforum jsou ve Františkových Lázních pojmem. Dokonce tam existuje i stejnojmenná železniční zastávka. „My nejsme hotel v lázních, my jsme lázně,“ říká Michal Odvody, vedoucí IT oddělení.

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však neměl být ukončen při spuštění nové služby do produkce, ale až v momentě, kdy má vedoucí jistotu, že je služba perfektně odladěná.
Na začátku je vždy nápad, myšlenka. Ta se postupně rozpracovává do podrobnějšího zadání pro vývojáře. Následně se vypracuje odhad pracnosti, který je nezbytnou proměnnou v byznys plánu. Pokud business case vychází zajímavě, začne debata o... více »
POINT.X

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)

zlepšuje plánování a snižuje provozní náklady

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)
Vedení společností vyzývají IT pracovníky k přeměně datových center z nákladových položek na výrobce tržní hodnoty. Tento článek demonstruje, jak mohou softwarové nástroje pro správu infrastruktury datových center (DCIM) zjednodušovat provozní procesy, snižovat náklady a urychlovat poskytování informací.
DCIM nástroje pomáhají manažerům datových center nepřetržitě optimalizovat výkon napájení, chlazení a environmentální monitoring s cílem snížit provozní náklady a zvýšit efektivitu dostupných zdrojů. Provozní benefity DCIM nástrojů ocení především ředitelé IT oddělení, techničtí ředitelé, vedoucí p... více »
  

- Inzerce -

Nové řešení distribuce napájení zlepšuje flexibilitu v IT instalacích

EatonSpolečnost Eaton rozšířila řadu vnitrostojanových rozváděčů elektrické energie ve velikostech 0U, 1U a 2U (ePDU), které jsou navrženy tak, aby pomáhaly IT manažerům inteligentně optimalizovat distribuci napájení v konvergovaných a hyperkonvergovaných infrastrukturách a tedy i v menších či větších IT aplikacích.

Responzivní web vs. mobilní šablony

aneb Jak zajistit správné zobrazení webu na mobilních zařízeních?

Responzivní web vs. mobilní šablony
K více než polovině zobrazení webových stránek dojde prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu. Poměr návštěvnosti z mobilních zařízení navíc dlouhodobě roste, a proto je optimální zobrazení www stránek na různých platformách pro vývojáře webů i jejich klienty velkou výzvou.
Weby, které jsou optimalizovány pro zobrazení na různých zařízeních, označujeme jako responzivní. Jak to vypadá v praxi? Responzivní design je způsob stylování HTML dokumentu, který zaručí správné zobrazení stránky pro co největší počet různých zařízení, tedy zobrazení na různém rozlišení obrazovky. Vzhled ... více »

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury
Žijeme v době, kdy rychlost a flexibilita hrají zásadní roli v úspěšnosti či neúspěšnosti podnikání. Tento trend se samozřejmě promítá i do samotného IT, které již dávno není jen podpůrnou a nákladovou položkou ve firemním rozpočtu, ale je integrální součástí základních stavebních kamenů společnosti, které se podílí mimo jiné i na strategii firmy.
IT technologie díky digitalizaci jsou a čím dál více budou zásadním jazýčkem na vahách rozhodujícím o úspěšnosti firem. S každým dalším významným technologickým posunem se konkurenční prostředí doslova mění pod rukama. Firmy, které jsou líd... více »
  

- Inzerce -

Kirk Skaugen, Lenovo: Pomáháme uživatelům datových center řešit ty největší výzvy

LenovoV předvečer konference Transform jsme se sešli s Kirkem Skaugenem, novým prezidentem segmentu datových center (DCG). Podělil se s námi o některé informace, co nového chystá Lenovo pro svá datová centra.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35
Ceník inzerce portálu SystemOnLine