facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Dialog 3000Skylla

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Jak se zbavit rutinních úkolů při správě IT?

Automatizací Identity Managementu

Jak se zbavit rutinních úkolů při správě IT?
Většině administrátorů a správců IT systémů bude jistě povědomý následující dialog: „Nazdar, Karle, tady Jarda, prosím tě, zítra mi nastoupí ten brigádník. Potřebuji, aby měl všude přístup, dík.“ Co udělá Karel? Většinou jde a do Active Directory...
  

- Inzerce -

Obsah, design, integrace

Kam směřuje oblast ITSM?


GORDICOblast Service Desku dnes již není pouze o práci s tikety a řešení uživatelských potřeb, ale také o sdílení informací, nejlépe v jednom prostředí a na jednom místě. Je na dodavateli, jak toto všechno dovede nabídnout, a to nejen po obsahové stránce, ale i po stránce vizuální. Právě přijatelné a oku lahodící uživatelské rozhraní je hodnotou, která na žebříčku řady uživatelů okupuje příčky nejvyšší.

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení

Díl třetí: Podniková samoobsluha aneb Jak digitalizovat IT žádanky

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení
V každé organizaci se stále něco objednává. V některých organizacích řídí nákupy tak, že schvalují došlé faktury, ale není to již pozdě? Neřídí se vše pouze ekonomickým restriktivním pohledem? Jaký význam v tom celém má ten, kdo o něco žádá?...

Éra 5G sítí nepatří smartphonům, ale průmyslovému využití

Éra 5G sítí nepatří smartphonům, ale průmyslovému využití
Pokud mezi běžnými uživateli technologií otevřete debatu o 5G síti, většina z nich pravděpodobně začne okamžitě přemýšlet o tom, jak její rychlost využijí ve svém telefonu. Samozřejmě, pořídíte-li si v budoucnu mobilní zařízení podporující 5G...
  

- Inzerce -

Service Desk aneb řízení služeb IT

OnlioProvoz jakéhokoli systému – a nemusí jít jen o informační technologie – vyžaduje efektivní přebírání a zpracování požadavků jak od koncových uživatelů, tak i od pracovníků IT oddělení. A případně dalších stran.

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení

Díl druhý: Inventura (nejen) IT majetku nemusí být úmorná

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení
Většina lidí, nejen v IT, dnes považuje inventuru za každoroční nepříjemný úkol. Inventarizace majetku stále v řadě společností probíhá papírově. Zda odpovídá skutečnosti je otázkou. Moderní mobilní zařízení způsobují při inventuře největší...

Na jaké technologie se zaměřit při budování podnikové bezdrátové sítě

Na jaké technologie se zaměřit při budování podnikové bezdrátové sítě
Málokterá firma dnes není vybavena bezdrátovou sítí. V mnoha případech se však jedná o řešení, která pochází z dřevních dob mobility, kdy počet uživatelů a zařízení a nároky na přenosovou kapacitu byly podstatně nižší než dnes, případně řešení...
  

- Inzerce -

Enterprise Mobility Management versus GDPR

GDPR není jen nutné zlo


system4uGDPR – přicházející nařízení EU o ochraně osobních údajů a také tajemná zkratka, která dokáže vyvolat v nejedné firmě vážné obavy. Jedná se však spíše o nechuť pochopit podstatu tohoto nařízení.

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení

Díl první: Filipika proti předávacím protokolům

Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení
Neustále se hovoří o digitální revoluci, ale v praxi ani IT oddělení není často digitalizováno. Nikoliv, že by nechtělo, ale protože se nechá odradit. Neustále slyší stovky důvodů, proč nemá smysl věci měnit. Je lepší držet status quo a do toho,...

Blockchain v praxi

Jen mnoho povyku pro nic, nebo skutečně přelomová technologie?

Blockchain v praxi
Kolem blockchainu je v současné době opravdu velké pozdvižení, to je prostý fakt, ale je skutečně oprávněné? Pro potřeby tohoto článku rozdělíme blockchain na blockchain pro business a blockchain pro lidi, přičemž nejdříve si krátce představíme...

„IT musí být pro byznys skutečným partnerem,“

říká Václav Chaloupka z Comap, a. s.

„IT musí být pro byznys skutečným partnerem,“
Rozhovor o tom, proč IT nemůže zůstat schované za zavřenými dveřmi, jak je důležité sdílení zkušeností s kolegy z jiných firem a proč by měl být IT ředitel součástí vedení firmy.
akce Správa IT: Konference, semináře, školení, ...
(16.10.2018 - 18.10.2018)
(17.10.2018 - 17.10.2018)
(18.10.2018 - 18.10.2018)
(22.10.2018 - 26.10.2018)
akce

Co se stalo s dotačním programem ICT?

Ministerstvo mění pravidla v průběhu hry

Co se stalo s dotačním programem ICT?
V čísle 1-2/2018 jsme přinesli informace o možnostech dotačních prostředků pro IT firmy. Jedním z hlavních dotačních programů byl dosud program ICT a sdílené služby (od roku 2015) a jeho podpora tvorby nových ICT řešení a informačních systémů....

Tajemství plnění žádostí

Tajemství plnění žádostí
Přestože je proces plnění žádostí často podceňovaný, jedná se o jednu z nejužitečnějších oblastí IT Service Managementu. Pro zákazníky je tváří IT především service desk, to je již dlouho známá věc. A to, jak service desk funguje, ovlivní vnímání...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24
Siemens - CAM webinar
Časopis IT Systems
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
Edice IT Systems Special
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine