facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 11/2020, 30. 12. 2020

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků...
  

- Inzerce -

Počítač Spaceborne Computer-2
od Hewlett Packard Enterprise
pomáhá zrychlit průzkum vesmíru

HPESpolečnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) pomůže urychlit průzkum vesmíru a zvýšit soběstačnost astronautů tím, že vůbec poprvé umožní zpracování dat v reálném čase prostřednictvím svého komerčně dostupného řešení edge computing.

IT řešení pro výrobní podniky II, 29. 12. 2020 - Jiří Dušička

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu
V současné době se může zdát, že pokročilé využití dat a umělé inteligence jsou pouhé teoretické diskuze a často jde pouze o marketingové aplikace. V mnoha případech ale větší bariéru představuje zejména dostupnost vhodných dat a jejich příprava...
IT SYSTEMS 10/2020, 11. 12. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 5: Jak vytěžit automatizaci zpracování dokumentů na maximum?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u pátého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...
IT SYSTEMS 10/2020, 24. 11. 2020 - Stanislav Kučera

„One size fits all“ už v logistice neplatí

Optimalizace dopravy a expedice, analýza logistických dat

„One size fits all“ už v logistice neplatí
Jak optimalizovat logistiku, dopravu, expedici a celý dodavatelský řetězec? Když jsem na tuto otázku odpovídal před pěti lety, netušil jsem, nakolik se moje odpověď bude lišit od té současné.
IT SYSTEMS 9/2020, 3. 11. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s představením, jak umělá inteligence napomáhá v robotizaci a celkové automatizaci zpracování...
Digitalizace logistiky, 2. 11. 2020 - Martin Plajner

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize...
IT SYSTEMS 9/2020, 25. 10. 2020

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká...
  

- Inzerce -

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu

IT Systems 1-2/2021V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakticky o všech oblastech našeho života, ovšem retail, logistika a potravinářský průmysl jsou navíc názorným příkladem, proč je pandemie onemocnění covid označována za katalyzátor digitalizace desetiletí. Pokud totiž ještě někdo pochyboval o významu digitalizace, musel v loňském roce prozřít.

IT SYSTEMS 9/2020, 14. 10. 2020 - Josef Gorgán, Michal Baranec

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí. Tyto dva aspekty musí pracovat synchronizovaně, aby kontaktní centrum poskytovalo co nejlepší...
akce
IT SYSTEMS 7-8/2020, 7. 10. 2020 - Tomáš Dolejš

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 3: „Nákupní seznam“ při volbě technologie pro kognitivní automatizaci zpracování dokumentů

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Vítejte u třetího dílu z naší šestidílné série, která představuje technologie robotizace a kognitivní automatizace dokumentů a novinky v multikanálovém snímání dokumentů s využitím inteligentního OCR.
  

- Inzerce -

Data je třeba chránit. Jak bude vypadat jejich ukládání v roce 2021?

SeagateObjem dat na Zemi nekontrolovatelně roste. Podle průzkumu společnosti IDC pro firmu Seagate zaznamenají podniky v příštím roce nárůst objemu generovaných dat o 42 %.

IT SYSTEMS 7-8/2020, 23. 9. 2020 - Viktória Lukáčová Bracjunová

Svět vzhůru nohama nabízí více příležitostí pro RPA

Svět vzhůru nohama nabízí více příležitostí pro RPA
Zavádění softwarových robotů (RAP – Robotic Process Automation) do celé řady firem se v odborných kruzích stalo často skloňovaným tématem loňského i letošního roku. Nic na tom nezměnila ani pandemie koronaviru, ba právě naopak. Firmy, které...
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Ceník inzerce portálu SystemOnLine
Helios
- inzerce -