- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
AI a Business Intelligence

IT SYSTEMS 3/2025, 20. 4. 2025 - Martin Čermák, Martin Pacholet
Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti...IT SYSTEMS 3/2025, 19. 4. 2025 - Radomir Bordon
Budoucnost práce ve světě, který mění umělá inteligence
S tím, jak firmy a organizace prochází rychlou digitální transformací, se lidé ptají, zda je v budoucnu může umělá inteligence (AI) připravit o práci. Nelze na to ale jednoznačně odpovědět ano či ne. AI mění pracovní trh, ale spíše, než že by...IT SYSTEMS 3/2025, 13. 4. 2025 - Jay Limburn
Kopilot není agent
Budoucnost využití AI ve firmách leží v pochopení tohoto rozdílu
Zatímco se umělá inteligence dál etabluje jako hnací síla inovací, která mění podobu průmyslových odvětví a napomáhá rychlejšímu rozvoji podnikání, příchod tzv. AI agentů představuje významnou kapitolu v rozvoji jejích možností. Agenti AI vycházejí...IT SYSTEMS 1-2/2025, 6. 4. 2025
AI se prosazuje i v konferenčních místnostech, zajistí servis a pohodlí při jednáních
Umělá inteligence vstupuje do stále více firemních procesů a ovlivňuje také způsob práce v konferenčních místnostech. Nástroje založené na AI automatizují mnohé obslužné úkony, jako je nastavování osvětlení a teploty v místnosti pro optimální...IT SYSTEMS 1-2/2025, 6. 4. 2025
Čeká nás válka umělých inteligencí
Hackeři začnou brzy zneužívat AI agenty
Na co bychom se v letošním roce měli připravit v oblasti kybernetické bezpečnosti? S touto otázkou jsme se obrátili na experty z technologické společnosti ANECT. Odpověděli nám, že očekávají spíše postupnou evoluci bezpečnostních hrozeb a posílení...IT SYSTEMS 1-2/2025, 6. 4. 2025 - Petr Chudan
Generativní AI láká podniky i jejich zákazníky
Podnikové investice do generativní AI jsou na vzestupu a jasně potvrzují transformační potenciál této technologie
O generativní umělé inteligenci se nejméně poslední dva roky mluví ve spojení snad s každým byznysovým tématem, ale ne vždy padnou i jasná vyjádření, kde AI opravdu pomáhá a jaké konkrétní přínosy má v oblasti produktivity či spokojenosti zákazníků...IT SYSTEMS 1-2/2025, 6. 4. 2025 - Jan Antoš
AI agenti změní v roce 2025 pravidla byznysu
Připravte se na obchodování s agenty (B2A)
Která technologie a její vývoj nás letos nejvíce ovlivní? Odpověď je naprosto jednoznačná. Je to umělá inteligence. Ne že by se neobjevily i jiné zajímavé technologie, ale právě dopad AI a změny, které přinese, budou mít na celou společnost...IT SYSTEMS 1-2/2025, 22. 3. 2025 - Jay Sanderson
Jak udržet kontrolu nad AI v marketingu
AI potřebuje pečlivé řízení a lidský dohled
Vysvětlovat marketérům, že umělá inteligence mění způsob, jakým realizují marketingové kampaně a jak komunikují se zákazníky, je zbytečné. Obsah generovaný AI jim nabízí obrovskou hodnotu, ale také vyvolává obavy a otázky: kolik toho můžeme...
E-commerce, 22. 3. 2025 - -tim-
AI pomáhá vyhrát boj o spokojené zákazníky
Funkci vyhledávání dnes umí téměř každá větší webová stránka. Mnohdy ale stačí drobný překlep nebo špatně napsaný vyhledávací dotaz a návštěvník nenajde, co potřebuje. Digitální zákaznická zkušenost je přitom stále jedna z největších konkurenčních...IT SYSTEMS 1-2/2025, 17. 3. 2025 - Philip Miller
Budoucnost spolupráce člověka a stroje
Předpovědi vývoje AI pro rok 2025
Rychlý technologický pokrok dokáže překvapit i ty nejzkušenější odborníky, zejména když se vyvíjí exponenciálně. Jak trefně poznamenal fyzik Albert A. Bartlett: „Největším problémem lidstva je naše neschopnost pochopit exponenciální růst.“...
IT Systems podporuje
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
29.9. | The Massive IoT Conference |