facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 12/2019, 21. 1. 2020 - Martin Plajner

Pohled do budoucnosti s pokročilou a prediktivní analytikou

Pohled do budoucnosti s pokročilou a prediktivní analytikou
Představte si, že se vaše výroba zastavila. Před očima se vám objeví počítadlo, na kterém nabíhá ušlý zisk. Ideální stav samozřejmě vypadá jinak. V něm se výroba nezastaví nikdy a veškerá údržba se zvládá preventivně ve vyhrazeném čase.
  

- Inzerce -

Je čas nabrousit sekery, digitalizovat procesy a nasadit RPA

IT Systems 4/2020Aktuální vydání IT Systems reaguje na složitou situaci, ve které se kvůli pandemii koronaviru ocitla prakticky všechna odvětví včetně průmyslu jako hlavního motoru tuzemské ekonomiky. Jde o situaci, kterou průmysl v takovémto měřítku ještě nezažil. Zatímco v uplynulých pěti letech šlapaly české podniky na plný výkon a neměly čas ani kapacity na zlepšování procesů, nyní stojí a přemýšlejí, co nás čeká a jak se na to připravit. Jednou z možností je začít „brousit sekery“.

IT SYSTEMS 12/2019, 20. 1. 2020 - Jan Hejtmánek

Automatizace procesu zpracování došlých faktur s využitím umělé inteligence a RPA

Automatizace procesu zpracování došlých faktur s využitím umělé inteligence a RPA
Ve zpracování faktur se za poslední dekády nic zásadního neudálo. Až v posledních dvou letech se začaly vynořovat systémy poslední generace, které využívají technologie umělé inteligence jako je strojové učení (deep learning) a dokáží tak řešit...
IT SYSTEMS 12/2019, 15. 1. 2020 - Ing. Lukáš Neumann, Ph.D.

S jakými riziky si bude muset poradit umělá inteligence nasazená v autonomních autech

S jakými riziky si bude muset poradit umělá inteligence nasazená v autonomních autech
AI řešení využívaná v samořiditelných vozidlech musí vyřešit tři základní problémy – množství vyhodnocovaných dat a zvláštních událostí, binární systémové rozhodování a zranitelnost softwarových algoritmů.
IT SYSTEMS 12/2019, 10. 1. 2020 - Karel Kotoun

Kam směřuje využití umělé inteligence?

Kam směřuje využití umělé inteligence?
Debata dvou velkých osobností současného progresivního byznysu Elona Muska a Jacka Ma na konferenci v Šanghaji ukázala, jak rozdílné mohou být přístupy k umělé inteligenci. Liší se zejména v pohledu na způsob zavádění takovýchto přelomových...
IT SYSTEMS 11/2019, 25. 12. 2019 - Dominik Matula

Bohatství, které zůstává ladem

Bohatství, které zůstává ladem
Zkusili jste se někdy ponořit do hlubin datového skladu vaší společnosti? Možná jste tam krom nějakého toho kostlivce našli zlatou žílu. A pokud ne, je nejvyšší čas vyhrnout si rukávy a začít těžit data!
IT SYSTEMS 10/2019, 29. 11. 2019 - -ey-

Využití umělé inteligence plánuje více než 60 % firem v ČR

Využití umělé inteligence plánuje více než 60 % firem v ČR
Aktuální studie Hospodářské komory České republiky a poradenské společnosti EY ukazuje, že umělá inteligence již není mezi českými podniky vnímána jako nedostupné sci-fi. Investice Její využití v různých oblastech totiž plánuje nebo už připravuje...
IT SYSTEMS 10/2019, 23. 11. 2019

Retail je napřed ve využívání umělé inteligence

Retail je napřed ve využívání umělé inteligence
Podle studie Accenture Technology Vision již 86 % velkých světových retailových firem experimentuje s aplikacemi umělé inteligence či rozšířené reality. Umělá inteligence pomáhá obchodníkům zejména ve vytváření individualizované nabídky na míru....
  

- Inzerce -

Ransomware, hybridní spisy, docházkové systémy a text mining

IT Systems 3/2020Březnové vydání IT Systems jsme připravovali v situaci, kdy je prakticky celý svět zasažen pandemií nového koronaviru. Ať bude další vývoj pandemie jakýkoli, je zřejmé, že nás koronavir zastihl v mnoha ohledech nepřipravené. Podobně nepřipravení jsme ovšem často i proti virům v kybernetické podobě. I proto jsme jako téma na obálku aktuálního vydání zvolili ransomware, tedy vir, který představuje vážnou hrozbu pro informační systémy, na nichž jsme stále více závislí.

ERP systémy 2, 22. 11. 2019 - Jakub Turner

Digitální transformace nemusí znamenat zahození původních systémů

Digitální transformace nemusí znamenat zahození původních systémů
Byznysovou mantrou dnešní doby se stává „Inovuj, nebo zemřeš“. Konkurence nespí, ať už přichází ve formě globálního hráče typu Amazon nebo lokální startupové štiky. Firmy proto hromadně digitalizují, co se digitalizovat dá, zefektivňují procesy,...
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
(14.9.2020 - 18.9.2020)
akce
IT SYSTEMS 10/2019, 20. 11. 2019 - Ing. Lukáš Neumann, Ph.D.

Umělá inteligence jako třetí generace vývoje softwaru

Umělá inteligence jako třetí generace vývoje softwaru
V začátcích softwarového inženýrství byli programátor i uživatel jednou a tou samou osobou, protože jednotlivé programy vlastně psali technologičtí nadšenci sami pro sebe. V současnosti je mainstreamovým trendem navazující druhá generace. Při...
  

- Inzerce -

CRM, DMS a docházkové systémy, ITIL 4 a firewally

Obsahu aktuálního vydání IT Systems dominují témata CRM a DMS, což jsou zkratky, se kterými se v oblasti podnikového IT setkáváme již mnoho let, ale přesto bychom jim stále měli věnovat pozornost. Rozhodně se totiž nejedná o vyřešenou a uzavřenou záležitost, protože nové technologie přináší také nové možnosti, a to jak do oblasti řízení vztahů se zákazníky, tak i do oblasti správy dokumentů, jejich digitalizace a řízení oběhu v rámci workflow, protože až s ním dostává DMS skutečný smysl.

IT SYSTEMS 10/2019, 15. 11. 2019 - Jan Matoušek

Predikce poptávky aneb Sezonalita, trend a zisk pod kontrolou

Predikce poptávky aneb Sezonalita, trend a zisk pod kontrolou
Pokud máte predikovat poptávku po tom, co se bude prodávat, máte v zásadě dvě cesty. První, historicky starší, je založena na expertním odhadu, což je cokoli mezi pohledem z okna a sofistikovanou znalostí manažera po dvaceti sezónách ve firmě....
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29
Ceník inzerce portálu SystemOnLine