google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Gopas
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

1. až 6. díl >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií
Trendy v bankovnictví jdou jako v mnoha jiných oborech ruku v ruce s rozvojem technologií a následnými požadavky zákazníků. Tlak na vysokou ekonomickou efektivitu stejně jako značná očekávání klientů a v neposlední řadě rostoucí míra státních regulací je pro banky značně stresující. Aby si ve vysoce konkurenčním prostředí vydobyly dostatečný prostor pro svůj business, musí obstát ve využívání nových technologií. Zřetelně dnes můžeme vidět, že velký důraz v rozvoji svých služeb kladou banky na mobilní technologie (Mobile First), digitalizaci koncových služeb, řízení obchodní... více »

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu
Praní špinavých peněz škodí společnosti mnoha způsoby. Největší škody přináší fakt, že legalizované prostředky jsou zdrojem pro další zločineckou činnost a její rozvoj. Zločinecká činnost narušuje státní organizaci a snižuje důvěru země a tím i její atraktivitu pro mezinárodní investory. Celkově ztěžuje existenci jakémukoliv legálnímu ekonomickému subjektu.
V posledních letech se ke kriminálním hrozbám výrazně přidalo riziko mezinárodního terorismu. Teroristické organizace také potřebují prostředky získané ze své činnosti přeměňovat za zboží či služby pro rozvoj svých aktivit. Výsledkem j... více »
  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT SystemsZačátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě všech IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.
Roztroušenost dat snižuje retenci zákazníků Pojišťovny se dlouhodobě řadí ke skupině firem, které jsou nejvíce ohrožené poškozením či ztrátou integrity dat o svých zákaznících. Proč právě ony? Zpravidla využívají velké množství izolovaných informačních systémů, jejichž počet roste s k... více »

Jsi moje banka, tak mě bav!

Jsi moje banka, tak mě bav!
Finanční sektor je jedním z nejvíce digitalizovaných odvětví. Při styku s klienty v něm tedy hodně záleží na aplikacích. A to nejen na poskytované funkcionalitě, ale i na emocích a celkovém zážitku. Co nového nám v oblasti uživatelského zážitku (UX) chystají finanční instituce?
Grafické rozhraní bankovních aplikací má za sebou poměrně dlouhý vývoj. První klientské aplikace u nás vznikly koncem 90. let a od té doby se zdokonalovaly. Dnes je situace poměrně dobrá – většina bank si na UX dává záležet a svým klientům poskytuje profesionálně navržené webové i mobilní a... více »

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně umožňují efektivně pracovat s obchodními příležitostmi a ideálním způsobem o nich komunikovat s existujícími i potenciálními klienty.
Obchodní pří... více »
akce Banky a finanční organizace: Konference, semináře, školení, ...
(26.1.2017 - 26.1.2017)
(30.1.2017 - 3.2.2017)
akce

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku. Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i č... více »

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií se setkáváme stále častěji. Jedním z biometrických prvků, který je možno využít například pro vzdálené ověřování volajícího, je lidský hlas. Pojďme si tedy stručně představit tzv. hlasovou biometrii.
Kontaktuje-li klient zákaznickou linku, má zpravidla nějaký problém, který potřebuje vyřešit a v průběhu komunikace se pochopitelně chce vyhnout zbytečným zdržením. Mezi nejvíce otravu... více »

Význam BPM pro akviziční procesy

Význam BPM pro akviziční procesy
Vytvoření běžného účtu klientovi - 3 minuty. Předschválení spotřebitelského úvěru - 4 minuty. Jak toho dosáhnout? S pomocí business process management řešení (BPM). S jeho pomocí totiž mohou moderní finanční domy snadno a rychle zavádět nové produkty, které plně korespondují s dnešními požadavky na kvalitu služeb, komfort a online zpracování a komunikaci. Jednou z mnoha oblastí pro uplatnění BPM ve finančních institucích jsou akviziční procesy.
Finanční instituce poskytují širokou škálu produktů a služeb, které se neomezují pouze na bankovnictví. Mezi přední odvětví dále patří segment poj... více »

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci
Ověřování identit i kontrola oprávnění k provádění jednotlivých činností je jedna z typických oblastí, kterou informační technologie nejen zjednodušují, ale také výrazně zdokonalují. Autentizace i autorizace se za poslední tři desítky let vyvinuly od pouhého zadávání hesla po vícestupňové mechanismy, které je velmi náročné obejít, a současně nejsou pro uživatele příliš obtěžující. A byť o tom nijak zvlášť nepřemýšlíme, faktem je, že tyto moderní technologie umožnily pokrok v oblastech, které dnes považujeme za naprosto samozřejmé. Od bezpečného vzdáleného přístupu k podnikovým systémům přes využívá... více »

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?
Řada odborníků nazývá naši současnou dobu „Doba informační“. Objemy dat rostou exponenciální řadou a tempo stále akceleruje. Nejvíce dat a potenciál práce s nimi je zejména v segmentu bank, pojišťoven a finančních institucí. Vědí finanční instituce, jak se jejich zákazníci chovají? Umějí ovlivňovat jejich chování?
Většina firem v oblasti finančního sektoru již nyní umí pracovat se strukturovanými daty, tedy informacemi, které ukládá ze svých bankovních systémů, platebních terminálů, kontaktních center apod. Jedná se zejména o základní informace o klientech, jejich transakcích (tedy objemech, termín... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Ceník inzerce portálu SystemOnLine