- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
AI a Business Intelligence
AI a Business Intelligence: článkyIT SYSTEMS 11/2025, 11. 12. 2025 - Lubomir Stojek
Je finanční sektor skutečně připraven na umělou inteligenci?
Transformace nabírá na rychlosti, ale strategie stále chybí
Ačkoli řešení založená na umělé inteligenci (AI) nacházejí v bankách a finančních institucích stále širší uplatnění, pouze 15 % z nich má plně vypracovanou strategii využívání AI, která zahrnuje i metodiku práce s open source nástroji a porozumění...IT SYSTEMS 11/2025, 8. 12. 2025 - Jiří Brunclík
Banky brzdí kvalita dat
Závisí na ní výsledky AI i shoda s předpisy
Technologické ambice bank rostou, výsledky ale drží při zemi špatná kvalita dat. Za svou hlavní slabinu ji považuje až 38 % organizací. Bez důvěryhodných dat nemůže spolehlivě fungovat umělá inteligence a nelze vyhovět ani požadavkům úřadů....IT SYSTEMS 11/2025, 8. 12. 2025 - Jiří Hluchý
Umělá inteligence v roli finančního mentora
AI a otevřené bankovnictví otevírají novou éru finančního poradenství
Finanční sektor prochází v posledních letech jednou z nejvýraznějších transformací své historie. Dlouhou dobu byl postavený na rozsáhlé administrativě, osobních schůzkách a provizních modelech, které stavěly klienta i poradce do složité pozice....IT SYSTEMS 10/2025, 25. 11. 2025 - Josef Pinkr
4 typické scénáře, jak dostat data do Microsoft Fabric
Microsoft Fabric nabízí širokou škálu nástrojů pro ingest dat – od drag-and-drop nástrojů až po kódování ve Spark notebooku. Ale jak se v tom zorientovat?IT SYSTEMS 10/2025, 21. 11. 2025 - Jaroslav Tajbr, Debora Cibulková
AI versus autorské právo, 2. část
Je přípustné, aby dílo vytvořené AI napodobilo nějaké autorské dílo nebo styl autora?
S nástupem generativních modelů, které dokážou během sekund napodobit rukopis autora, výtvarný styl nebo zvuk určitého žánru, se otázka vztahu umělé inteligence a autorského práva stává klíčovou. Do jaké míry je přípustné, aby výstup vytvořený...IT SYSTEMS 10/2025, 7. 11. 2025 - Olena Domanska
Řízení chytré továrny: Lidé, metody a umělá inteligence
Slovo „výroba“ může stále vyvolávat představu hlučných strojů a špinavých dílen. Tento obraz však s přirozeným vývojem postupně mizí. Moderní výrobní hala už rozhodně není chaoticky vypadající montážní linka, ale spíše dokonale sehraný orchestr....IT SYSTEMS 10/2025, 7. 11. 2025 - Tomáš Kumhera
Od chatbotů k cenovým nabídkám
Příklad implementace AI do administrativních procesů
Umělá inteligence se v posledních letech stala jedním z nejdiskutovanějších pojmů nejen v technologickém světě, ale také v průmyslu, retailu a e-commerce. Často se mluví o chatbotových asistentech, o marketingových nástrojích či o generování...IT SYSTEMS 10/2025, 6. 11. 2025 - Mário Mitas
Jak zajistit bezpečnost konverzační AI?
Auditování neviditelného
V digitálním prostředí firemní komunikace se virtuální asistenti a chatboti stali neoddělitelnou součástí operací, ať už v zákaznických centrech nebo při řízení interních procesů. Zatímco nasazování automatizovaných konverzačních systémů neustále...
AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
IT SYSTEMS 10/2025, 5. 11. 2025
AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi
Nástup umělé inteligence zásadně ovlivnil práci marketingových týmů. Rutinní úkoly, jako je analýza dat nebo generování prvních návrhů textů, dnes zvládají algoritmy rychle a efektivně. Marketéři a copywriteři se proto stále více posouvají do...IT SYSTEMS 10/2025, 4. 11. 2025 - redakce
Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti....Adastra, s.r.o.
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligenceAsseco Solutions, a. s.
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligenceCyberSoft, s.r.o.
Datové sklady - Data mining - Business intelligenceEMARK s.r.o.
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Business intelligenceGIST, s.r.o.
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligenceSAP ČR, spol. s r.o.
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
| 17.3. | IT Security Worshop 2026 |
| 15.4. | Energy Vision 2026 |
| 12.5. | Cloud Computing Conference 2026 |
Formulář pro přidání akce




























