facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
Adastra, s.r.o.
EDU Trainings IT školení
      www: www.softip.sk   Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence
      www: www.cybersoft.cz   Datové sklady - Data mining - Business intelligence
Další
Předchozí
3/47
 
NázevAdastra, s.r.o.
Datum zápisu / aktualizace 7. 6. 2007 / 28. 8. 2019
AdresaNile House, Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8 - Karlín
Telefon271 733 303
E-mailinfocz@adastragrp.com
WWWwww.adastra.cz
Počet zaměstnanců ve vztahu k DW-BI řešením1200
Nejvýznamnější partneři na lokálním trhuMicrosoft, Oracle, Cloudera, IBM, Ataccama, SAS, SAP a další
Oblasti působení na trhu DW-BI
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat ano
Datové sklady ano
Data mining ano
Business intelligence ano
Služby poskytované v rámci DW-BI
Datové modelování, optimalizace databází ano
Návrh a implementace datového skladu ano
ETL, konsolidace dat ano
Správa a údržba datového skladu ano
Implementace BI řešení ano
Vývoj BI aplikací na zakázku ano
Řízení DW-BI projektů ano
Systémová integrace DW-BI ano
Poradenství, konzultační služby ano
Školení a vzdělávání ano
JinéBig Data, Master Data Management, Data Governance
Dodávaná specializovaná BI řešení a aplikace
Identifikace a segmentace zákazníků ano (více než 10)
Churn management - prevence odchodu zákazníků ano (více než 5)
Fraud management - detekce podvodů ano (více než 30)
Campaign management - řízení marketingových kampaní ano (více než 20)
Risk management - řízení rizik ano (více než 20)
Anti money-laundering - prevence praní špinavých peněz ano (více než 5)
Customer loyalty management - podpora věrnostních programů ano (více než 15)
Web analytics - detailní analýza chování návštěvníků webu ano (více než 10)
BPM (business performance management) ano (více než 15)
MIS/EIS/DSS - manažerské systémy pro podporu rozhodování ano (více než 20)
Specializovaná branžová řešení
Finanční sektor - pojišťovny ano (více než 30)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Finanční sektor - banky, leasingové společnosti, fondy... ano (více než 40)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Telekomunikace ano (více než 30)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Utility ano (více než 5)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Retail ano (více než 20)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Státní správa ano (více než 10)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Průmysl ano (více než 10)
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR
Reference v oblasti DW-BI v ČR a SR
Jméno referenčního zákazníkaKomerční banka
        Název projektuŘízení kvality dat – unifikace adres
        Stručný popis projektuJeden z největších projektů realizovaných Komerční bankou v oblasti IT a Master Data Managementu zaměřený na kvalitu klientských dat a jejich konsolidaci v rámci všech společností skupiny Société Générale v České republice. Na projektu se podíleli desítky pracovníků jak ze strany dodavatelů, tak interních pracovníků banky. MDM specialisté společnosti Adastra byli součástí společného projektového týmu a byli zodpovědní za dodávku customizovaných a vysoce sofistikovaných komponent realizovaných v prostředí produktu MDC (Master Data Center) společnosti Ataccama. Tým společnosti Adastra se dále podílel na analýze, designu a testování částí projektu. Po společném čtyř a půl letém úsilí všech zúčastněných se podařilo nový systém úspěšně zaintegrovat na pět klíčových interních datových zdrojů banky a sedm externích zdrojů (dceřiné a partnerské společnosti).
Jméno referenčního zákazníkaVodafone Czech Republic
        Název projektuHummer - High Usage Monitoring, Management and Reporting System
        Stručný popis projektuDodaný systém je primárně určen k detekci podvodů a umožňuje co nejrychlejší a nejefektivnější identifikaci zákazníků (SIM karet), kteří se chovají nestandardně, tzn. podezřele. Systém průběžně zpracovává a vyhodnocuje záznamy o využívání služeb (CDR) každého zákazníka, z nichž se kalkulují tzv. indikátory pro detekci podvodů.
Jméno referenčního zákazníkaGenerální ředitelství cel ČR
        Název projektuRozvoj Data Warehousu & Business Inteligence (datové analýzy a reportingu) pro Celní správu ČR
        Stručný popis projektuAdastra spolu s GŘC řadu let spravují a rozvíjejí datový sklad (DWH). S novými kompetencemi a agendami GŘC, souvisejícími s rozšiřující se působností úřadu, přidávají konzultanti Adastry do DWH další datové zdroje (nyní 40 zdrojových systémů). Na základě ověřených kvalitních dat z DWH pak GŘC připravuje manažerské reporty a statistiky pro vlastní potřeby i vně úřadu (např.pro MF ČR, ČSÚ, Generální finanční ředitelství, unijní orgány atd.), které jsou interaktivní, splňují požadavky na využívání moderních technologických a vizualizačních reportingových nástrojů. Datové analýzy a manažerský reporting dokáže úřad realizovat v rekordních časech. GŘC tak v době pokročilé digitalizace státní správy reálně těží z výhod kvalitní a ověřené datové základny.
Jméno referenčního zákazníkaTyrecheck
        Název projektuDWH redesign
        Stručný popis projektuRedesign existujícího řešení DWH, které se skládá ze 35 na sobě nezávislých datových skladů (každý odpovídá jednomu zákazníkovi Tyrechecku, s přibývajícími zákazníky firmy jejich počet poroste). Vzniklo cloudové řešení DWH na platformě MS Azure, které obsahuje více databází na různých místech a v různých časových zónách. Nad něj jsme napojili reportovací nástroj DataZen, vhodně zakomponovaný do webového prostředí zákazníka s požadavkem na single sign-on. Tyrecheck i jeho zákazníci ocenili bezpečnost i snadnou škálovatelnost nového řešení DWH z hlediska kapacit pro plánovanou i neplánovanou zátěž. Data jsou snadno a rychle dostupná a lze nad nimi snadno a přehledně reportovat.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt

AIMTEC