facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ITSM (ITIL) - Řízení IT

clanky ITSM (ITIL) - Řízení IT: články
IT SYSTEMS 11/2015, 27. 11. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (9. díl)

Vedení profesního růstu IT zaměstnanců

Příručka úspěšného IT manažera (9. díl)
Řízení profesního růstu IT zaměstnanců musí řešit prakticky všichni IT manažeři, kteří přitom často hledají kompromis mezi potřebnou kvalifikací zaměstnanců, investovaným časem i prostředky do vzdělávání. S tím úzce souvisí také...
  

- PR -

Moderní telemetrie sítě

CloudVision Portal


ProzetaPojďme prozkoumat možnosti budoucnosti monitorování komplexních sítí. Je vůbec možné mít přehled o dění v síti v reálném čase?

IT SYSTEMS 10/2015, 25. 11. 2015

eIDAS: EU má splněno, štafetu přebírají členské státy

Komplexní svět eIDAS (3. díl)

eIDAS: EU má splněno, štafetu přebírají členské státy
Vítejte u třetího článku seriálu o nařízení eIDAS, v rámci kterého se díváme na nařízení eIDAS z nových úhlů pohledu a hledáme odpovědi na dosud nezodpovězené otázky související s tímto nařízením. V...
IT SYSTEMS 10/2015, 9. 11. 2015

Náš zákazník, náš byznys

Ohlédnutí za konferencí ICTM 2015

Náš zákazník, náš byznys
10. jubilejní ročník odborné konference věnované řízení informačních a komunikačních technologií, ICTM 2015, uspořádaly v polovině letošního září společně O2 Czech Republic a.s. a Katedra telekomunikační techniky FEL ČVUT v Praze....
IT SYSTEMS 9/2015, 24. 10. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (7. díl)

Kvalitní komunikace IT oddělení jako klíč k lidem z byznysu

Příručka úspěšného IT manažera (7. díl)
CIO a jeho tým starající se o informační a komunikační technologie by měli mít černý pásek v komunikaci. Pak se na ně budou byznysové složky podniku s důvěrou obracet.
IT SYSTEMS 9/2015, 16. 10. 2015

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě

Komplexní svět eIDAS (2. díl)

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě
Vítejte u pokračování série článků o nařízení eIDAS, v rámci kterého se díváme na nařízení eIDAS z nových úhlů pohledu a hledáme odpovědi na dosud nezodpovězené otázky související s tímto nařízením. V minulém díle jsme se...
IT SYSTEMS 9/2015, 15. 10. 2015

Řízení hybridní IT infrastruktury

Řízení hybridní IT infrastruktury
Od původních modelů sálových počítačů a mainframů, které centralizovaly činnost do jediného specializovaného místa, až k dnešním všudypřítomným cloudovým službám zaměřených na škálovatelnost a distribuovatelnost...
IT SYSTEMS 7-8/2015, 23. 9. 2015

Google Postmaster Tools

Google Postmaster Tools
Čím je nástroj Google Webmaster Tools pro vývojáře webů, tím je pro firmy zabývající se rozesíláním hromadných e-mailingových kampaní Google Postmaster Tools. Nový nástroj od Google slouží k analýze e-mailového provozu a pomáhá...
  

- PR -

Axis Talk 2020 – největší online konference o trendech v IP zabezpečení

AxisRegistrujte se na Axis Talk 2020, největší online konferenci o trendech v IP, videodohledu a smart city, která se uskuteční online 25. června od 9.50 do 16.00. Účastníci se mohou zdarma registrovat na jednotlivé prezentační bloky nebo strávit na konferenci celý den. Program nabídne mimo jiné vstupy Martina Grena, vynálezce IP kamery nebo dalších českých i mezinárodních osobností v oboru.

IT SYSTEMS 7-8/2015, 20. 9. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)

Katalog služeb aneb Dejte si do pořádku jídelní lístek

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)
Také máte rádi, když si v restauraci vybíráte z přehledného a příjemného jídelního lístku? Takového, ve kterém se rychle zorientujete, vyberete si a máte jasnou představu, co a za jakou cenu dostanete? Udělejte...
akce
IT SYSTEMS 7-8/2015, 19. 9. 2015

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem
Každodenně slýcháte, že je zapotřebí zajistit více ICT služeb za méně peněz. Řešením by mohl být outtasking, který nabízí možnost efektivního zajištění firemní IT infrastruktury, optimalizuje náklady, a jelikož je šitý na míru,...
  

- PR -

Service Desk jako účinný pomocník Správy základních registrů

GordicSpráva základních registrů (SZR) byla zřízena na základě zákona č. 111/2009 Sb. Vznik úřadu je datován k 1.1.2010, kdy je zahájeno budování registrů. Vlastní provoz SZR byl pak odstartován k 1. 7. 2012.

IT SYSTEMS 6/2015, 17. 8. 2015

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)

Architektura IAM řešení

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)
Správa identit a přístupů (Identity and Access Management, IAM) je oblast složená z množství spolupracujících technologií. Neexistuje jediný „IAM produkt“, který by zázračně řešil všechny problémy. IAM není produkt, který byste si...
 
Ceník inzerce portálu SystemOnLine