facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 9/2012, 30. 10. 2012

Tři inovace pro efektivnější řízení firmy

Tři inovace pro efektivnější řízení firmy
Snad každý CIO přemýšlí nad tím, jak zajistit bezproblémové fungování ICT a přispět ke zlepšení chodu svého podniku. Implementací některých technologií lze přitom dosáhnout klíčové konkurenční převahy, která může rozhodnout o bytí a nebytí společnosti…...
  

- Inzerce -

Hledání jehly v kupce dat

Visibilita a řízení přístupu v síti: Detekce a řízení vnitřních hrozeb


Hackeři to mají čím dál jednodušší. Ve stále rostoucí IT infrastruktuře firem, do které se připojují další a další uživatelé a zařízení, internetoví zločinci snadno skryjí své aktivity. Kvůli menší přehlednosti sítě mají spoustu času na krádež dat, financí nebo poškození firmy dříve, než je bezpečnostní systémy odhalí. Řešením je zavedení bezpečnostní politiky uvnitř sítě. Navštivte seminář společnosti Dimension Data, který vám pomůže se v této problematice zorientovat.

IT SYSTEMS 7-8/2012, 23. 8. 2012

Poskytování IT služeb podle norem ISO/IEC 20000

Nové vydání v české verzi publikováno v červenci 2012

Poskytování IT služeb podle norem ISO/IEC 20000
Poskytovatelé IT služeb mohou prokazovat kvalitu řízení svých procesů získáním certifikátu ISO 20000. Na rozdíl od ISO 9001, „matky“ všech norem zabývajících se systémy managementu, stanoví přímo procesy, které musí být všechny v organizaci...
IT SYSTEMS 6/2012, 10. 8. 2012

České firmy si drží energetické otesánky

Pravidelná obměna serverů může přinést i statisícové úspory

České firmy si drží energetické otesánky
České firmy podceňují pravidelnou obnovu energeticky úsporných a výkonných IT technologií, musí proto platit statisíce navíc za elektřinu. Investicím do výpočetního výkonu se přitom stejně nevyhnou: kvůli dramaticky vzrůstajícímu počtu mobilních...
IT SYSTEMS 4/2012, 31. 5. 2012

Výkonnější DNS pomocí anycastu

Výkonnější DNS pomocí anycastu
DNS (Domain Name Service) je jedna z nejdůležitějších služeb internetu, která přímo ovlivňuje zážitek uživatelů z prohlížení webových prezentací, zejména pak rychlost prvního načtení webových stránek. Abychom se vyhnuli dlouhému čekání na otevření...
IT SYSTEMS 4/2012, 28. 5. 2012

Kerio Connect – flexibilní mail server s jednoduchou správou

Kerio Connect – flexibilní mail server s jednoduchou správou
Mailový server podporující týmovou komunikaci a spolupráci Kerio Connect cílí především na menší a střední společnosti. Těm nabízí výhody jako jednoduchost nasazení a správy, multiplatformní kompatibilitu a podporu mobilních operačních systémů....
IT SYSTEMS 4/2012, 27. 5. 2012

“Správa sítí musí být jednodušší,”

říká Mike Banic, vicepresident Hewlett-Packard

“Správa sítí musí být jednodušší,”
Banic pracuje pro HP od roku 2010, kdy odešel z jiné významné společnosti „síťařského“ trhu Juniper Networks. Má na starosti celosvětový marketing síťových produktů HP, rozvoj komunikace se zákazníky a prodejních nástrojů. Při své návštěvě Prahy...
IT SYSTEMS 3/2012, 19. 4. 2012

IT projekt v krizi

IT projekt v krizi
Obecně je pojmem krize označována mimořádně složitá, obtížná a tísnivá situace, kdy je zásadně narušeno fungování běžných procesů a dochází k rozhodujícím změnám směrem k velmi špatné, až nebezpečné situaci. Na rozdíl od katastrofy, za kterou...
  

- Inzerce -

CEBIT 2018: přední evropský festival inovací a digitalizace

Získejte slevový kód na permanentní el. vstupenky


CEBITObchod, kontakty a nové myšlenky, to je CEBIT 2018. Komplexnost, kterou tvoří veletrh, konference a networking-events, umožňuje celkový pohled na digitalizaci firem, správy a společnosti. Čtenářům titulů vydávaných vydavatelstvím CCB nabízíme promotion code pro slevu 50 % z ceny permanentních elektronických vstupenek (eTickets) platných po celou dobu konání veletrhu CEBIT 2018.

IT SYSTEMS 3/2012, 13. 4. 2012

Správa IT v novém pojetí?

Využití principů a nástrojů business intelligence pro správu IT

Správa IT v novém pojetí?
IT je černá díra na peníze. Zase jsme investovali miliony a nikde to není vidět. IT stojí tolik peněz a zase to nefunguje. Také se setkáváte s těmito prohlášeními a podobnými názory? Nebo je to snad přímo váš názor? Je to pravda, nebo jen nepochopení...
akce
IT SYSTEMS 1-2/2012, 24. 3. 2012

Mobile device management

aneb Jak zvládnout rostoucí počet mobilních zařízení v podniku

Mobile device management
Počty a varianty mobilních zařízení v podnicích a organizacích rychle rostou. Jeden z největších loňských technologických trendů trvale pokračuje i v novém roce a na pracoviště podniků se valí mobilní telefony a tablety různých značek a s různými...
  

- Inzerce -

Maximální bezpečnost poskytovaného internetového připojení je prioritou
ČD - Telematiky

ČD - TelematikaDDoS útoky stále patří mezi jedny z nejčastějších příčin výpadku internetových služeb. Zřejmě nejviditelnějším terčem takových útoků se v České republice v poslední době staly prezentační volební servery během loňským podzimních parlamentních voleb.

IT SYSTEMS 1-2/2012, 28. 2. 2012

Úskalí a přínosy standardizace procesů řízení IT služeb

aneb Zavádění ITSM v praxi

Úskalí a přínosy standardizace procesů řízení IT služeb
O známých zkratkách ITSM, ITIL, KPI, SLA, SLM a podobných se asi není třeba blíže šířit. ITIL a z něj vycházející ITSM od vzniku těchto termínů v roce 1989 urazily již hodný kus cesty. Stále ovšem platí, že se při troše fantazie dají použít...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Ceník inzerce portálu SystemOnLine