facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 4/2015, 14. 5. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (3. díl)

Jak motivovat IT zaměstnance bez peněz

Příručka úspěšného IT manažera (3. díl)
Lidé jsou nejvíce motivovaní, když je práce baví. Na vrcholu důležitosti je pro všechny, aby jejich práce měla smysl. Firmy, které vytvářejí smysluplné úkoly, dokáží udržet zaměstnance vysoce produktivní i v obdobích krizí...
  

- Inzerce -

Profesionální služby deploymentu a enterprise mobility aneb Jak efektivně nastavit mobilní zařízení pro potřeby firmy

System4uMobilní telefon je dnes výkonným pracovním nástrojem a nezbytnou součástí výbavy zaměstnanců v mnoha odvětvích. Než se z něj však stane bezpečný pracovní nástroj, je třeba jej přizpůsobit potřebám firmy a integrovat do firemního IT prostředí.

IT SYSTEMS 4/2015, 7. 5. 2015

Srovnání Java aplikačních serverů

Srovnání Java aplikačních serverů
Proč srovnávat? Výběr aplikačního serveru je důležitým rozhodnutím, které má velký vliv na architekturu i průběh zákaznických projektů. V prostředí, kde zákazník nemá jednoznačnou preferenci, je třeba mít kritéria a vodítka,...
IT SYSTEMS 3/2015, 27. 4. 2015

Cesta k efektivnímu identity managementu (2. díl)

Adresářové systémy

Cesta k efektivnímu identity managementu (2. díl)
Správa identit a přístupů (Identity and Access Management, IAM) je relativně široká oblast, na které se podílí množství technologií. Srdcem téměř každého IAM řešení je nesporně adresářový systém (directory service). Je to komponenta,...
IT SYSTEMS 3/2015, 20. 4. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (2. díl)

Jaký typ CIO jste? Vedete své lidi správným způsobem?

Příručka úspěšného IT manažera (2. díl)
CIO má jako vůdce jedinečnou výzvu. Ačkoliv měl dříve technické a praktické schopnosti, tím, jak se přesouvá do vedení, tyto schopnosti ztrácí a výkon běžných věcí musí nechávat na svém týmu. Tento tým však musí vést a motivovat....
IT SYSTEMS 1-2/2015, 22. 3. 2015

Cesta k efektivnímu identity managementu (1. díl)

Základy správy identit a přístupů

Cesta k efektivnímu identity managementu (1. díl)
Správa identit a přístupů (Identity and Access Management, IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti a efektivity téměř jakékoliv organizace. Podnikové prostředí nedokáže efektivně existovat bez těchto technologií, jsou nevyhnutelné...
IT SYSTEMS 1-2/2015, 21. 3. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (1. díl)

Sedm největších chyb IT manažerů

Příručka úspěšného IT manažera (1. díl)
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové Mravenci zůstávají v pozadí. Na toto téma se již točí i televizní seriály. Proč tomu tak je? Proč IT manažeři, kteří tvrdě pracují, mají menší uznání...
IT Security, 13. 2. 2015

Privileged Identity Management aneb Kdo hlídá hlídače?

Privileged Identity Management aneb Kdo hlídá hlídače?
Quis custodiet ipsos custodes? Kdo hlídá hlídače? – toto staré římské přísloví platí ve světě ICT dvojnásob. Hlídač má velké pravomoci a omezit jej v práci by mohlo být kontraproduktivní, ba i nebezpečné. Hlídačem je v našem...
  

- Inzerce -

Obsah, design, integrace

Kam směřuje oblast ITSM?


GORDICOblast Service Desku dnes již není pouze o práci s tikety a řešení uživatelských potřeb, ale také o sdílení informací, nejlépe v jednom prostředí a na jednom místě. Je na dodavateli, jak toto všechno dovede nabídnout, a to nejen po obsahové stránce, ale i po stránce vizuální. Právě přijatelné a oku lahodící uživatelské rozhraní je hodnotou, která na žebříčku řady uživatelů okupuje příčky nejvyšší.

IT SYSTEMS 1-2/2015, 13. 2. 2015

Klíčem k úspěšné správě IT infrastruktury je automatizace

Foreman automatizuje instalaci a konfiguraci IT

Klíčem k úspěšné správě IT infrastruktury je automatizace
V každé společnosti musejí IT správci řešit proces instalace operačních systémů a jejich následnou konfiguraci. Pokud je serverů jen několik, obvykle nepředstavuje jejich občasná reinstalace problém. Se zvyšujícím se počtem serverů (nebo...
akce
IT SYSTEMS 12/2014, 5. 1. 2015

Lokální podpora IT aneb K čemu je dobrý outsourcing IT?

Lokální podpora IT aneb K čemu je dobrý outsourcing IT?
Když se řekne outsourcing, většina zasvěcených lidí si představí outsourcing velkých IT aplikací, komplexních systémů a serverových řešení. Ale úspěchu velkých projektů a téměř každé firmy může velmi prospět i outsourcing správy...
  

- Inzerce -

Service Desk aneb řízení služeb IT

OnlioProvoz jakéhokoli systému – a nemusí jít jen o informační technologie – vyžaduje efektivní přebírání a zpracování požadavků jak od koncových uživatelů, tak i od pracovníků IT oddělení. A případně dalších stran.

IT SYSTEMS 12/2014, 19. 12. 2014

Jak na výstavbu firemního datacentra? (3. díl)

3. díl: Virtualizace, cloud a dostupnost

Jak na výstavbu firemního datacentra? (3. díl)
Nově vybudované datové centrum jsme v minulém díle vybavili síťovými technologiemi. Na vybavení i zdvojenou podlahu se ale zatím jen práší. Jak vdechnout datacentru život a převést do něho firemní aplikace, aby plnilo svůj účel?...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Ceník inzerce portálu SystemOnLine