facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Jak na výstavbu firemního datacentra? (1. díl)

Umístění, napájení, chlazení, fyzická bezpečnost a monitoring

Jak na výstavbu firemního datacentra? (1. díl)
Následující článkem je prvním dílem seriálu věnovaného budování a správě moderního datového centra. Rozhodli jste se pro vybudování vlastního datového centra pro potřeby vaší firmy? Pak jste si už určitě také ujasnili, jaký typ datového...
  

- Inzerce -

Service Desk Správy základních registrů

má za sebou dva roky provozu


GORDICSpráva základních registrů (SZR) vznikla zákonem o základních registrech v roce 2009 a jejím hlavním smyslem je zajištění provozu informačního systému základních registrů (ISZR). Ten představuje jeden z pilířů elektronizace veřejné správy a v rutinním provozu je od 1. července 2012.

Jak software as a service mění ICTM?

Jak software as a service mění ICTM?
Zažili jste již, že vás přerostly vlastní děti? Já ano. Jednoho dne se syn postavil, řekl, ať si sundám bačkory a opřu se o něj zády. Všichni okolo s radostí konstatovali, že už je vyšší a že se můžu jít klouzat. A takhle...

Panda, tučňák, kolibřík

aneb Algoritmické změny ve vyhledávačích

Panda, tučňák, kolibřík
Vývoj vyhledávačů není o nic pomalejší než vývoj celého internetového prostředí. V posledních několika letech prošly vyhledávací algoritmy, a především ty používané Googlem, velkými proměnami. Jaké zásadní změny přinesly, jak na ně reagovat...
  

- Inzerce -

Neinvestujte do komunikačních řešení

SOITRONČasto se setkávám s otázkou, proč by měly firmy investovat do profesionálního komunikačního řešení, když dnes existuje tak velké množství alternativ, které jsou zdarma a stejně jako placené řešení, umožňují audio a videohovory, chatování či sdílení dokumentů. Moje odpověď zní: Neinvestujte! Přesněji řečeno, neinvestujte pokud kvalita, spolehlivost a bezpečnost nejsou pro vaši formu podnikání kriticky důležité. A neinvestujte ani pokud jsou pro vás tato kritéria důležitá, protože to dnes už není nutné.

Jak si úspěšně říkat o peníze do rozpočtu IT

Jak si úspěšně říkat o peníze do rozpočtu IT
Možná se vám zdá, že mezi slovy rozpočet a IT schází předložka. Byla však vypuštěna úmyslně. První problémy v dialogu nad rozpočtem totiž působí právě neshoda v tom, kdo komu co vlastně dává a proč. IT v podstatě žádný...

Základní principy SEO

aneb Nejde jen o technickou optimalizaci

Základní principy SEO
Co je to SEO? Jak funguje, jaké jsou jeho základní principy a proč SEO rozhodně není mrtvé? V následujícím textu se pokusím odpovědět nejen na tyto otázky, ale také poradit, na co si dát pozor, čeho se vyvarovat a jak správně...
  

- Inzerce -

Univerzální řešení na perimetru sítě

Barracuda Security SuiteS tím, jak se počítačové hrozby stávají více a více různorodé, roste i potřeba konsolidace ochrany proti nim. Důvodem je nejen nutnost udržení efektivní komplexní správy zabezpečení, ale také účelné vynakládání finančních a lidských zdrojů.

SDN – softwarově definované sítě

SDN – softwarově definované sítě
Myšlenka SDN – software defined networks – vznikla na Stanfordově univerzitě a je založena na protokolu OpenFlow, definovaném organizací ONF (Open Networking Foundation). Důvodem pro nasazení SDN je zjednodušení řízení sítí a rychlé...

Férová cena za IT

z pohledu středních a malých podniků

Férová cena za IT
Co je férová cena za IT a jak zaručit, že férová také zůstane? Investujeme hodně, nebo málo? Kde vlastně leží největší potenciál pro úspory? Máme něco z IT outsourcovat?
Konference Business IT

Nové přístupy k uživatelské podpoře v IT

Nové přístupy k uživatelské podpoře v IT
Pracoviště service desk je výkladní skříní IT oddělení. Podle toho, jak kvalitně poskytuje podporu, hodnotí mnoho uživatelů IT jako celek. Mnoho IT specialistů však stále vnímá service desk spíše jako příjemce hovorů a e-mailů od nespokojených...
akce

Budování bezdrátových sítí v podniku

Budování bezdrátových sítí v podniku
Bezdrátové sítě se dnes nejen díky trendu BYOD (bring your own device) stávají důležitou součástí firemní infrastruktury. Chytré mobilní telefony spolu s tablety kladou na bezdrátové sítě stále větší nároky a vybudovat kvalitní moderní...
POINT.X (2018-19)

COBIT 5 v malých a středních firmách

COBIT 5 v malých a středních firmách
COBIT 5 a ostatní „best practices“ jsou využívány ve velkých firmách. V malých a středních firmách jsou považovány za zbytečně robustní a byrokratické. Nicméně i tam se dají využít. Důležité je si uvědomit, co mi mohou...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine