facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Sledování a ovlivňování reputace na sociálních sítích

Sledování a ovlivňování reputace na sociálních sítích
Někdo o nás prý na Facebooku mluví negativně! Proboha, co budeme dělat? To je častá reakce řady firem, které doposud neřešily sledování reputace na sociálních sítích. Místo toho, aby byly společnosti připraveny obratem reagovat na jakékoliv zmínky, které se jich týkají, obvykle ani netuší, že se o nich někde na internetu píše. Jak je to tedy vlastně s tím sledováním reputace? A proč budeme psát i o nedostatku zásuvek?
Sledování online reputace, ať už automatizované prostřednictvím některého z nástrojů nebo sledování ruční, umožňuje včas zjistit, o čem se v souvislosti s vaší společností píše a... více »

Jak na výstavbu firemního datacentra? (2. díl)

Síť, architektura, servery, datové úložiště

Jak na výstavbu firemního datacentra? (2. díl)
Druhý díl série věnovaný výstavbě datacentra naváže výběrem vhodného hardware, zajištěním vysoké dostupnosti jednotlivých prvků infrastruktury a propojením všech komponent moderní počítačovou sítí.
V minulém vydání jsme si přiblížili výběr vhodné lokality pro datové centrum a probrali základy napájení a chlazení. Pro firemní servery jsme zajistili fyzickou bezpečnost a duální konektivitu. Nakročeno máme správným směrem, ale k cíli v podobě fungující infrastruktury zbývá urazit ještě několik kroků. Síť je základ Dnešní aplikace kladou na síťové technologie vysoké nároky a v této oblasti také dochá... více »

Vývoj tiskových řešení pro malé firmy

Vývoj tiskových řešení pro malé firmy
Tiskárny mají své nezastupitelné místo ve firmách různých velikostí napříč všemi myslitelnými vertikálami. Stejně ale jako se mění svět okolo nás, prochází neustálým vývojem i oblast tisku a souvisejících zařízení včetně skenerů a multifunkčních zařízení. Pojďme se podívat na hlavní trendy, které souvisí s tiskem zejména v případě malých firem, poboček větších společností a pracovních týmů.
Snižování nákladů Základem vývoje tiskových zařízení ve firemním segmentu je ekonomika tisku, kterou ovlivňují jak pořizovací, tak i provozní náklady. Právě celkové náklady na vlastnictví představují oblast, na kter... více »

Hlasová komunikace jako nástroj růstu

Hlasová komunikace jako nástroj růstu
Nemalá část malých firem se na telefonování dívá pouze optikou nákladů a hledá takové řešení, se kterým budou volat co nejlevněji. V dobách, kdy byla cena volání vysoká a od hlasového řešení dostupného menším firmám nebylo možné čekat o moc víc, než prosté telefonování, byl takový přístup pochopitelný. Oblast telefonování a hlasové komunikace se však výrazně proměnila a pokročilá řešení si dnes může snadno pořídit i malá firma.
V rámci pracovních povinností netelefonujeme zpravidla proto, abychom si s někým popovídali, ale tato komunikace je součást řešení nějakého úkolu či problému. Typické oblast... více »
akce

Jak na výstavbu firemního datacentra? (1. díl)

Umístění, napájení, chlazení, fyzická bezpečnost a monitoring

Jak na výstavbu firemního datacentra? (1. díl)
Následující článkem je prvním dílem seriálu věnovaného budování a správě moderního datového centra. Rozhodli jste se pro vybudování vlastního datového centra pro potřeby vaší firmy? Pak jste si už určitě také ujasnili, jaký typ datového centra chcete stavět, kolik technologií potřebujete umístit a za jaké teploty budete stroje provozovat. Naprosto klíčovým faktorem při výstavbě je však samotný výběr místa. Firmy, které pro svá datacentra zvolily záplavové oblasti v pražském Karlíně, by mohly vyprávět.
Zásadní otázka: Kde? Dle výše rozpočtu se nabízí dvě možnosti. Tou první je datacentrum na zelené louce, druhou pak retrof... více »

Jak software as a service mění ICTM?

Jak software as a service mění ICTM?
Zažili jste již, že vás přerostly vlastní děti? Já ano. Jednoho dne se syn postavil, řekl, ať si sundám bačkory a opřu se o něj zády. Všichni okolo s radostí konstatovali, že už je vyšší a že se můžu jít klouzat. A takhle to chodí nejenom s dětmi, ale se vším okolo nás. Jen co nám svět vnutí e-mail a my si zvykneme, že někteří šťastnější jedinci už nám nepíší dopisy, najednou zjistíme, že e-mail na internetu je zadarmo, že máme čtyři e-mailové účty a nevíme, co s nimi.
Naše děti takové problémy nemají. Když jsem docela nedávno dostal od zaměstnavatele svůj první dotykový mobil, volal jsem dceř... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37
Ceník inzerce portálu SystemOnLine