facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 7-8/2017, 21. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury
Při dnešních technických možnostech by se každý manažer, který zatím nesbírá data z infrastruktury, měl sám sebe ptát, proč tak ještě neučinil. A to z více důvodů. Jak zjistí, že potřebuje výkonnější servery nebo disková pole?...
  

- Inzerce -

Digitální továrna, MES, DevOps a Scrum

Obsah zářijové vydání IT Systems tradičně vzniká pod vlivem blížícího se mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně. Na něm se každoročně představí mnoho technologických novinek, mezi nimiž hrají stále větší roli informační technologie. Aktuální vydání IT Systems proto nabízí spoustu inspirace a námětů z oblasti digitalizace výrobních podniků v celém rozsahu výrobních, obchodních i logistických procesů.

Small Business Solutions, 10. 8. 2017 - Ing. Aleš Studený

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení
Řada IT oddělení bere svou každodenní práci jako epizodu z katastrofických seriálů. Jejich kancelář připomíná dispečink tísňové linky. Zaměstnanci v krizových situacích volají s nadějí, že mág z IT odvrátí zkázu. IT profesionálové...
IT SYSTEMS 6/2017, 3. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších...
IT SYSTEMS 6/2017, 3. 8. 2017 - Vladimír Dědek

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však...
IT SYSTEMS 6/2017, 27. 7. 2017 - Pavel Blahut

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)

zlepšuje plánování a snižuje provozní náklady

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)
Vedení společností vyzývají IT pracovníky k přeměně datových center z nákladových položek na výrobce tržní hodnoty. Tento článek demonstruje, jak mohou softwarové nástroje pro správu infrastruktury datových center (DCIM)...
IT SYSTEMS 6/2017, 27. 7. 2017 - Tomáš Hložánek

Responzivní web vs. mobilní šablony

aneb Jak zajistit správné zobrazení webu na mobilních zařízeních?

Responzivní web vs. mobilní šablony
K více než polovině zobrazení webových stránek dojde prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu. Poměr návštěvnosti z mobilních zařízení navíc dlouhodobě roste, a proto je optimální zobrazení www stránek na různých platformách...
IT SYSTEMS 6/2017, 20. 7. 2017 - David Kolenatý, Pavel Vomáčka

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury
Žijeme v době, kdy rychlost a flexibilita hrají zásadní roli v úspěšnosti či neúspěšnosti podnikání. Tento trend se samozřejmě promítá i do samotného IT, které již dávno není jen podpůrnou a nákladovou položkou ve firemním...
  

- Inzerce -

QNAP uvádí nové typy záruk s výměnou následující pracovní den pro NAS i HDD

QNAPSpolečnost QNAP Systems představila pro Českou republiku nové typy záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite. Služby dodatečné záruky si mohou zakoupit uživatelé všech zařízení NAS s provedením do racku i majitelé všech šesti a více pozicových desktopových NAS QNAP, a to do třiceti dní od zakoupení NAS u všech autorizovaných partnerů v ČR.

IT SYSTEMS 5/2017, 15. 6. 2017 - Filip Pražák, Jan Škrabánek

Měření kvality IT a nikdy nekončící cesta ke zlepšení (1. část)

7 kroků ke zdokonalování IT služeb

Měření kvality IT a nikdy nekončící cesta ke zlepšení (1. část)
Pohyb v komerčním prostředí někdy připomíná průchod minovým polem; netušíte, co vám v nejbližší minutě vybuchne pod nohama. Než dočtete tento článek, může být vaše oblíbené manažerské paradigma odhozeno jako obstarožní, stejně tak...
akce
6. 6. 2017

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Jak realizovat úspěšné IT projekty? Díl 5: Jak řešit konfliktní situace

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
V průběhu našeho seriálu několikrát zaznělo, že lidský aspekt je nejdůležitější. Změny netvoříte ve vakuu. Vaše rozhodnutí mají vliv na druhé lidi a jejich rozhodnutí mají vliv na vás. Někdy lze určité chování vynutit, ale většinou to není ideální...
  

- Inzerce -

Enterprise service management v Sazce

SAZKASAZKA a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice. S pomocí ALVAO zavedla principy enterprise service managementu, aby zaměstnancům usnadnila interní komunikaci se všemi odděleními. Přečtěte si, jak nasadili jedno kontaktní místo pro všechny žádosti ve společnosti.

IT SYSTEMS 4/2017, 1. 6. 2017 - Ing. Aleš Studený, Jan Škrabánek

Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů

Pohled z první linie aneb jak vidí situaci ITSM odborníci

Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů
Asi žádný člověk, který denně pracuje s ITSM či obdobnou aplikací, není s používaným nástrojem bezvýhradně spokojený. K těmto programům míváme často hořko-sladký vztah. Nezřídka je vnímáme jako nutné zlo. Slouží dobře, ale kdyby...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28
Ceník inzerce portálu SystemOnLine