facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Nevhodné použití krabicového řešení nadělá hodně škody

Nevhodné použití krabicového řešení nadělá hodně škody
Snad každé větší IT oddělení spravující interní firemní systémy se dříve či později setká s otázkou, zda pokračovat v rozvoji stávajících systémů anebo zvolit na trhu dostupné řešení (tzv. shrinkwrapped nebo off-the-shelf, pro naše účely však použijeme hezkou českou verzi „krabicové“). Typickým očekáváním zadavatele z řad business je pak v drtivé většině případů schopnost řešení všech současných neduhů a krátká doba uvedení do provozu (ideálně v řádu týdnů/jednotek měsíců) – „vždyť to jenom koupíme a nasadíme“. Jak k celému výběru přistupovat a jaké jsou klíčové otázky, které je... více »

Koncept datového centra nové generace

Koncept datového centra nové generace
Datová centra se mění. Neustále. A přestože místo o revoluci jde spíše o evoluční změny, prošla si datová centra vývojem. Ten jim umožnil transformovat se do podoby jedné ze základních veřejných služeb současné společnosti, a zařadit se vedle vody, elektřiny, plynu a internetu. Jde sice možná o velmi odvážné tvrzení, které ale není tak daleko od pravdy, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Ještě v minulém desetiletí bylo prakticky vše v datových centrech dedikované pro jednotlivé zákazníky, od serverů a úložného prostoru přes síťové prvky a porty až po přenosovou... více »

Cloud je dobrý sluha, ale špatný pán

Cloud je dobrý sluha, ale špatný pán
V mnoha firmách je cítit zvláštní rozpor, když přijde řeč na cloud. K jeho užívání totiž často dochází živelně. Velká většina zaměstnanců totiž kvůli pohodlnosti obvykle rutinně využívá cloudové služby určené pro osobní použití (mail, cloudové úložiště, komunikační služby a další většinou volně dostupné cloudové aplikace) i ve firemním prostředí, aniž by přemýšleli o bezpečnosti. Řada firem se proto cloudu bojí. Ve skutečnosti se tak připravují naopak o možnost zvýšení bezpečnosti a také produktivity práce. Jen je třeba výhody a možnosti cloudu uchopit aktivně.
Podle výzkumu, zpracov... více »

Ovládněte svou síť, cloud vám pomůže

Ovládněte svou síť, cloud vám pomůže
Není to tak dávno, co měl administrátor pod kontrolou všechny přístupové body do své sítě. Stejně tak mohl přesně kontrolovat, jaká zařízení se do sítě připojí, a často je i sám připojoval. S rozvojem mobilních zařízení a s nástupem konceptů jako BYOD se ale situace radikálně změnila. Standardní přístup ke správě síťové infrastruktury v této situaci selhává a administrátoři potřebují nové nástroje, které dokáží změnit jejich pohled na síť.
Snahu správců počítačových sítí o co největší standardizaci a pokud možno unifikaci síťové infrastruktury zmařily především mobilní tech... více »
akce Správa IT: Konference, semináře, školení, ...
akce

Zálohovací systémy pro moderní datová centra

Zálohovací systémy pro moderní datová centra
Zálohování dat je důležité, ale ještě důležitější je jejich obnovování. Fakticky se přitom z pohledu firem na důvodech pro obě činnosti nemění nic již nějakých čtyřicet let. Jen je dnes situace o něco komplikovanější – objem zpracovávaných dat neustále narůstá a zvyšuje se i jejich přenos prostřednictvím snad všech typů sítí. Datovou explozi naštěstí doprovází zvyšování výkonnosti a maximálních objemů, a to jak v případě primárních úložišť, tak i úložných systémů dalších úrovní používaných mj. pro zálohování a archivaci dat.
Smyslem zálohování je získat prostředky pro přípa... více »

Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb

Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb
Snad v každé firmě či organizaci existuje oddělení, které poskytuje servisní služby a vyřizuje zadané požadavky. Nejčastěji tato oddělení bývají ukryta pod názvy jako Customer Care, BackOffice či IT, ale v obecném pojetí to může být libovolná technická či obchodní podpora, právní nebo ekonomické oddělení apod. Požadavky přitom mohou přicházet jak zevnitř organizace, tak zvenčí (zákazníci nebo externí spolupracovníci). I když každá společnost nebo organizace má své specifické potřeby, z praxe víme, že nástroje a procesy umožňující efektivní řešení a sledování servisních požadavků jsou naopak po... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37
Ceník inzerce portálu SystemOnLine