facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ITSM (ITIL) - Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITSM (ITIL) - Řízení IT: články
IT security, 22. 2. 2016

Koncept datového centra nové generace

Koncept datového centra nové generace
Datová centra se mění. Neustále. A přestože místo o revoluci jde spíše o evoluční změny, prošla si datová centra vývojem. Ten jim umožnil transformovat se do podoby jedné ze základních veřejných služeb současné společnosti,...
  

- PR -

Moderní telemetrie sítě

CloudVision Portal


ProzetaPojďme prozkoumat možnosti budoucnosti monitorování komplexních sítí. Je vůbec možné mít přehled o dění v síti v reálném čase?

Cloud computing a virtualizace IT II, 18. 2. 2016

Cloud je dobrý sluha, ale špatný pán

Cloud je dobrý sluha, ale špatný pán
V mnoha firmách je cítit zvláštní rozpor, když přijde řeč na cloud. K jeho užívání totiž často dochází živelně. Velká většina zaměstnanců totiž kvůli pohodlnosti obvykle rutinně využívá cloudové služby určené pro osobní použití...
Cloud computing a virtualizace IT II, 2. 2. 2016

Ovládněte svou síť, cloud vám pomůže

Ovládněte svou síť, cloud vám pomůže
Není to tak dávno, co měl administrátor pod kontrolou všechny přístupové body do své sítě. Stejně tak mohl přesně kontrolovat, jaká zařízení se do sítě připojí, a často je i sám připojoval. S rozvojem mobilních zařízení...
Cloud computing a virtualizace IT II, 30. 1. 2016

Zálohovací systémy pro moderní datová centra

Zálohovací systémy pro moderní datová centra
Zálohování dat je důležité, ale ještě důležitější je jejich obnovování. Fakticky se přitom z pohledu firem na důvodech pro obě činnosti nemění nic již nějakých čtyřicet let. Jen je dnes situace o něco komplikovanější – objem...
IT SYSTEMS 12/2015, 29. 1. 2016

Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb

Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb
Snad v každé firmě či organizaci existuje oddělení, které poskytuje servisní služby a vyřizuje zadané požadavky. Nejčastěji tato oddělení bývají ukryta pod názvy jako Customer Care, BackOffice či IT, ale v obecném pojetí...
Cloud computing a virtualizace IT II, 27. 1. 2016

Plánujete revitalizovat uživatelský HW? Zkuste VDI

Plánujete revitalizovat uživatelský HW? Zkuste VDI
Chystáte se obnovit uživatelskou infrastrukturu? Chcete zvýšit bezpečnost svého podnikového ICT? Trápí vás pestrá paleta spravovaných koncových zařízení? Pojďte se s námi podívat, jak zjednodušit život koncovým uživatelům a ubrat vrásky...
Cloud computing a virtualizace IT II, 22. 1. 2016

BYOC – Osobní cloud v podnikovém prostředí

BYOC – Osobní cloud v podnikovém prostředí
Obliba cloudových úložišť pro soukromé použití neustále roste, zejména pak díky velikosti nabízeného prostoru zdarma, jednoduchosti použití, provázání s dalšími populárními službami a snadné synchronizaci. Je proto velmi pravděpodobné,...
  

- PR -

Axis Talk 2020 – největší online konference o trendech v IP zabezpečení

AxisRegistrujte se na Axis Talk 2020, největší online konferenci o trendech v IP, videodohledu a smart city, která se uskuteční online 25. června od 9.50 do 16.00. Účastníci se mohou zdarma registrovat na jednotlivé prezentační bloky nebo strávit na konferenci celý den. Program nabídne mimo jiné vstupy Martina Grena, vynálezce IP kamery nebo dalších českých i mezinárodních osobností v oboru.

IT SYSTEMS 12/2015, 18. 12. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (10. díl)

Jak odměňovat IT geeky

Příručka úspěšného IT manažera (10. díl)
Konec roku je časem, kdy se ohlížíme zpět a hodnotíme to, co se nám povedlo a co ne. Blíží se nám svátky a všichni se těší na dárky a odměny. Proto bychom vám ve speciálním vánočním dílu našeho seriálu pro úspěšné...
akce
Cloud computing a virtualizace IT II, 18. 12. 2015

Trh směřuje k otevřenému softwaru

a stále větší roli budou hrát softwarově definovaná řešení

Trh směřuje k otevřenému softwaru
Před deseti lety se jednalo o vizi několika málo nadšenců, dnes jde o fenomén v oblasti podnikového IT. Řeč je o otevřeném softwaru. Ve světle jeho rostoucí obliby jak u komerčních firem, tak státních institucí...
  

- PR -

Service Desk jako účinný pomocník Správy základních registrů

GordicSpráva základních registrů (SZR) byla zřízena na základě zákona č. 111/2009 Sb. Vznik úřadu je datován k 1.1.2010, kdy je zahájeno budování registrů. Vlastní provoz SZR byl pak odstartován k 1. 7. 2012.

IT SYSTEMS 11/2015, 15. 12. 2015

Cesta k efektivnímu identity managementu (9. díl)

Budoucnost digitálních identit

Cesta k efektivnímu identity managementu (9. díl)
Lidé tráví stále více času v digitálním světě. Notoricky známé sociální sítě představují jen špičku ledovce. Pro naši budoucnost jsou ale důležitější jiné způsoby využití digitálního prostoru: možnost práce z domova, vzdělávání,...
 
Ceník inzerce portálu SystemOnLine