CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
VERA

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Vývojáři všech zemí, spojte se! Na Facebooku

Vývojáři všech zemí, spojte se! Na Facebooku
Facebook je mezi lidmi stále populárnější, s půlmiliardou uživatelů patří k nejnavštěvovanějším webům ve světě i u nás. Marketéři se snaží oslovit potenciální zákazníky se skvělými nabídkami, nejčastěji prostřednictvím reklamy. Svou cestu k...
  

- Inzerce -

Představení informačního systému TASKPOOL2

O systému TASKPOOL2


taskpool.jpgInformační systém TaskPool je unikátní webové řešení pro správu firemních úkolu, který umožňuje snazší a efektivnější práci. Díky svému propracovanému konceptu organizace požadavku do poolů usnadňuje všem uživatelům mít přehled o jejich práci a plnění úkolů, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolů. Lze jej tak použít například pro HelpDesk, správu zakázek či reklamací, správu obchodních případů nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty.

Datová centra realisticky

Budování datového centra v praxi

Datová centra realisticky
V následujícím článku se budeme zabývat praktickými otázkami při budování a provozu datového centra. Jako datacentrum budeme pro účely dalšího textu považovat zázemí pro další IT infrastrukturu. Nebudeme tedy prozatím hovořit o serverech, diskových...

Reporting a analýza obsluhy ICT požadavků

Nástroje business intelligence rozšíří možnosti trouble ticket systému

Reporting a analýza obsluhy ICT požadavků
Téměř při všech lidských činnostech, jejichž cílem je poskytovat služby většímu počtu zákazníků, vznikla pracoviště, jejichž hlavním úkolem bylo sloužit těmto zákazníkům jako kontaktní místo. Místo, kde si mohou službu objednat, kde jim jednodušší...

Blýská se na lepší časy ve sporech o domény .cz

Blýská se na lepší časy ve sporech o domény .cz
Až do 15. června tohoto roku měli majitelé práv k významným značkám a jiné osoby, které se chtěly soudit s držiteli domén .cz shodných nebo zaměnitelných s jejich značkami, dvě možnosti: buď jít cestou žaloby u obecného soudu s předpokladem...

Reportáž: IT vision 2010

Reportáž: IT vision 2010
Na konci května proběhlo další setkání IT manažerů s názvem IT vision: setkání IT manažerů, kterou tradičně pořádá agentura top vision. Moderování se tentokrát ujal Jiří Donát ze společnosti A.T. Kearney a mottem letošního setkání se stal Rozvoj...

Praktické rady v oblasti autorskoprávní ochrany softwaru

Praktické rady v oblasti autorskoprávní ochrany softwaru
Zvláštní povaha softwaru se projevuje v řadě specifik, včetně jeho právní ochrany. Software může být v mnohých případech považován za autorské dílo, a z tohoto...
akce

K čemu je IT strategie

K čemu je IT strategie
Představte si, že právě řešíte naléhavý požadavek na radikální zlepšení úspěšnosti nabídek a efektivnosti zakázek. Jedním z možných řešení je implementace systému pro podporu CRM. Současně potřebujete zlepšit sdílení informací mezi útvary. Víte,...

Metodika PRINCE2 v edici 2009

Metodika PRINCE2 v edici 2009
Metodika PRINCE2 prochází od svého vzniku v roce 1989 pravidelnými změnami. Některé úpravy jsou kosmetické, ale přibližně jednou za pět let projde metodika podstatnější revizí....

PRINCE2, nebo PMI?

PRINCE2, nebo PMI?
Pokud to s projektovým řízením myslíte vážně, určitě jste se setkali s alespoň jednou z dvojice metodik PRINCE2 a PMBOK (o nové verzi PMBOK Guide jsme podrobněji informovali v minulém čísle). Proč ale existují dvě metodiky, respektive standardy...

Integrace podnikových aplikací ve zdravotnictví

Mýtus integračních platforem

Integrace podnikových aplikací ve zdravotnictví
Na téměř každé mezinárodní konferenci o eHealth dnes zaznívají vzletné vize o integraci informačních systémů jednotlivých zdravotnických zařízení a jednotném pohledu na pacientovy zdravotní údaje v rámci jeho celoživotní kontinuální zdravotní...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24
Ceník inzerce portálu SystemOnLine