facebook
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě

Komplexní svět eIDAS (2. díl)

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě
Vítejte u pokračování série článků o nařízení eIDAS, v rámci kterého se díváme na nařízení eIDAS z nových úhlů pohledu a hledáme odpovědi na dosud nezodpovězené otázky související s tímto nařízením. V minulém díle jsme se na předmět nařízení eIDAS, tj. elektronickou identifikaci (eID), elektronický podpis (eSignature), elektronické doporučené doručování (eDelivery) a elektronické dokumenty (eDocument), podívali z právního, strategického, praktického a standardizačního pohledu a ukázali jsme si, že nařízení eIDAS samo o sobě je pouze právním uchopením těchto oblastí. Také jsme identifikovali související evropské projek... více »

Řízení hybridní IT infrastruktury

Řízení hybridní IT infrastruktury
Od původních modelů sálových počítačů a mainframů, které centralizovaly činnost do jediného specializovaného místa, až k dnešním všudypřítomným cloudovým službám zaměřených na škálovatelnost a distribuovatelnost výkonu, kamkoliv je potřeba. S tím vším se vyvíjela i správa IT infrastruktury. Jak vypadá dnešní stav, co jej vytváří a kam dnes směřuje?
Od sálových počítačů ke cloudu S masivním rozvojem počítačů, který začal dejme tomu v 80. letech minulého století, vznikly také zcela nové profese, které se právě počítačům věnovaly. Tehdejší požadavky na odborníka na PC js... více »

Google Postmaster Tools

Google Postmaster Tools
Čím je nástroj Google Webmaster Tools pro vývojáře webů, tím je pro firmy zabývající se rozesíláním hromadných e-mailingových kampaní Google Postmaster Tools. Nový nástroj od Google slouží k analýze e-mailového provozu a pomáhá kontrolovat, jak na e-maily budou reagovat antispamové filtry. Gmail díky němu chce pomoci oddělit zrno od plev a udělat hromadné rozesílání legitimnější a pro společnosti jednodušší tak, aby se jejich e-maily vyhnuly označení „spam“.
Spíše umění nežli věda je dokázat správně rozhodnout, co je spam a co není. Ani po dlouhých letech vývoje rozhodovacích mechanizmů s... více »

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)

Katalog služeb aneb Dejte si do pořádku jídelní lístek

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)
Také máte rádi, když si v restauraci vybíráte z přehledného a příjemného jídelního lístku? Takového, ve kterém se rychle zorientujete, vyberete si a máte jasnou představu, co a za jakou cenu dostanete? Udělejte si ve vaší společnosti také takový „jídelní lístek“ a vytvořte si společně s byznysem katalog služeb. Díky tomu budete vědět, které služby byznys nejvíce oceňuje a přinášejí mu nejvyšší hodnotu. Můžete pak lépe alokovat IT zdroje na to, co je opravdu důležité. Zvýšíte tím také svoji transparentnost a pomůžete lepšímu porozumění tomu, co IT dělá a nabízí.
Podle našich... více »
akce

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem
Každodenně slýcháte, že je zapotřebí zajistit více ICT služeb za méně peněz. Řešením by mohl být outtasking, který nabízí možnost efektivního zajištění firemní IT infrastruktury, optimalizuje náklady, a jelikož je šitý na míru, podporuje v maximální možné míře obchodní činnost konkrétního podniku.
IT infrastruktura je stále složitější a tlak na úspory roste Asi netřeba příliš připomínat prehistorii informačních technologií, éru sálových počítačů či přehřáté, na koleni postavené serverovny v kumbálech a sklepeních firem. Správa ICT infrastruktury se tehdy vyznačovala především důrazem na&... více »

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)

Architektura IAM řešení

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)
Správa identit a přístupů (Identity and Access Management, IAM) je oblast složená z množství spolupracujících technologií. Neexistuje jediný „IAM produkt“, který by zázračně řešil všechny problémy. IAM není produkt, který byste si mohli koupit. IAM je řešení, které je nutné sestavit z několika produktů. Výsledné řešení bude mírně odlišné pro bankovní, telekomunikační či akademické prostředí. Každé řešení je sestaveno na míru pro konkrétní nasazení.
I když se od sebe jednotlivá nasazení odlišují, většina z nich je založena na třech základních komponentách: Adresářová služba (Directory ... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37
Ceník inzerce portálu SystemOnLine