facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 11/2017, 22. 11. 2017 - Marek Bražina

Digitální rekonstrukce

Nové obchodní modely potřebují nové základy

Digitální rekonstrukce
Digitalizace není budoucí trend, digitalizace je dnešní realita. Podniky ve všech odvětvích zkoumají možnosti digitalizace v reakci na nové obchodní modely, od sdílené ekonomiky a vícestranných trhů přes platformy pro sdílení dat po ekosystémy...
  

- Inzerce -

All-in-one řešení Synology nabízí úsporu nákladů, zjednodušení a zefektivnění provozu a správy

SynologyDatové úložiště, to je první spojení, které mnohé napadne, když se řekne Synology. Během 20 let na trhu se ale Synology vyvíjelo a dnes dokáže mnohem více. Základ zůstal, stále mluvíme o NAS Synology, přibyly však další funkce, ať už mluvíme o multimediálních souborech a práci s nimi, kamerových systémech, nebo takzvaném All-in-one řešení, tedy zařízení, které v sobě kombinuje funkce dříve více samostatných serverů.

IT SYSTEMS 10/2017, 17. 11. 2017 - Filip Pražák

Měření kvality IT (5. část): Service Asset and Configuration Management (SACM)

Měření kvality IT (5. část): Service Asset and Configuration Management (SACM)
Ve všech předchozích článcích jsme kladli důraz na sbírání dat. Data jsou aktivum dnešní doby, a kdo je nevyužívá, je sám proti sobě. Je ovšem nutné zamyslet se, jaká data vlastně chceme sbírat, protože všechna sbírat nelze. Konkrétně v SACM...
IT SYSTEMS 10/2017, 6. 11. 2017 - Michal Petřík

Portálové platformy kam oko dohlédne

Portálové platformy kam oko dohlédne
Portály a další slovní zaklínadla důležitých business schůzek jako platformy a frameworky jsou s námi již nějaký čas. Stejně jako v případě tématu BigData se po úvodním nadšení dostavilo prozření a nyní konečně ve většině případů nastupuje fáze...
IT SYSTEMS 9/2017, 19. 10. 2017 - Daniel Musil

Metody analýzy a optimalizace firemních webů

Metody analýzy a optimalizace firemních webů
Existuje celá řada způsobů, jak analyzovat webové stránky. Můžete zvolit různé metody i různé přístupy – například můžete analyzovat technickou stránku věci nebo obchodní potenciál. V tomto článku se zaměříme na analýzu použitelnosti. Použitelnost...
IT SYSTEMS 9/2017, 12. 10. 2017 - Jan Škrabánek

SAM aneb jak zlepšit řízení softwaru ve firmě

SAM aneb jak zlepšit řízení softwaru ve firmě
Pro běžného člověka z IT je Software Asset Management (SAM) něčím podobným jako kontrola platnosti technického a řidičského průkazu pro řidiče. Nepochybně důležitá věc, neměli bychom na to zapomínat, ale není to důvod, proč jsme si řidičák dělali,...
12. 9. 2017

„Oblíbené“ chyby při výstavbě a provozu datových center

„Oblíbené“ chyby při výstavbě a provozu datových center
Přestože technologie pro návrh a řízení provozu datového centra jsou stále vyspělejší, setkáváme se každoročně s výpadky, které jsou důsledkem chyb a opomíjených hrozeb. Některé z nich se opakují častěji, a proto...
IT SYSTEMS 7-8/2017, 30. 8. 2017 - Petr Pavlů

Co nás čeká v podnikových sítích?

Moderní trendy budou udávat automatizace, bezpečnost a analytika

Co nás čeká v podnikových sítích?
To, co pro lidské tělo znamená nervová soustava, je pro podnikovou IT infrastrukturu její síť. Nicméně zatímco podoba lidského těla zůstává prakticky stejná už tisíce let, podoba podnikových sítí se v posledních desetiletích dynamicky...
  

- Inzerce -

Jak prostřednictvím SD-WAN zvýšit bezpečnost sítě

CiscoSD-WAN síť přináší řadu známých výhod. Málokdo si ale uvědomuje, že jejím nasazením získává síť automaticky vyšší úroveň zabezpečení. Tedy za předpokladu, že všechny důležité síťové bezpečnostní prvky jsou integrovány přímo do architektury řešení SD-WAN.

IT SYSTEMS 7-8/2017, 21. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury
Při dnešních technických možnostech by se každý manažer, který zatím nesbírá data z infrastruktury, měl sám sebe ptát, proč tak ještě neučinil. A to z více důvodů. Jak zjistí, že potřebuje výkonnější servery nebo disková pole?...
akce
Small Business Solutions, 10. 8. 2017 - Ing. Aleš Studený

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení
Řada IT oddělení bere svou každodenní práci jako epizodu z katastrofických seriálů. Jejich kancelář připomíná dispečink tísňové linky. Zaměstnanci v krizových situacích volají s nadějí, že mág z IT odvrátí zkázu. IT profesionálové...
  

- Inzerce -

Od zámečnictví až po „Hypertechnologie“ – inspirativní příběh Agrostroje

CiscoAGROSTROJ Pelhřimov byl založen v roce 1896, tedy v pozdější fázi průmyslové revoluce. Zámečník Jan Matějka si tehdy otevřel dílnu a začal vyrábět drobnou zemědělskou techniku. Dnes vyrábí AGROSTROJ Pelhřimov zemědělské stroje pod vlastní značkou a věnuje se také kooperační výrobě pro světové značky.

IT SYSTEMS 6/2017, 3. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Ceník inzerce portálu SystemOnLine