facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Exkluzivní partner sekce
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 9/2021, 26. 10. 2021

Mezi zaměstnanci pracujícími z domova a IT týmy roste napětí kvůli zajištění bezpečnosti

Mezi zaměstnanci pracujícími z domova a IT týmy roste napětí kvůli zajištění bezpečnosti
Společnost HP zveřejnila výsledky rozsáhlého celosvětového průzkumu upozorňující na velké napětí panující mezi IT týmy a zaměstnanci pracujícími z domova. Zpráva ukazuje znepokojivé trendy v přístupu zaměstnanců k bezpečnosti – zaměstnanci jsou...
  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

Začátek roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí, ale také je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. Jako je například prodloužení předplatného časopisu IT Systems, který vám pomůže udržet přehled o trendech ve světě podnikové informatiky.

IT SYSTEMS 9/2021, 10. 10. 2021

Pandemie urychlila adopci cloudu a zvýšila požadavky na odolnost podnikového IT...

říká Jacob Ringler, ředitel pražského centra společnosti Pure Storage

Pandemie urychlila adopci cloudu a zvýšila požadavky na odolnost podnikového IT...
S nástupem pandemie prakticky všechny firmy a organizace zjistily nejen to, jak jsou závislé na ICT řešeních, ale také jak je důležité, aby jejich ICT infrastruktura byla dostatečně odolná, flexibilní a škálovatelná. Jak se to projevilo v oblasti...
IT pro veřejný sektor a zdravotnictví, 6. 9. 2021 - Jan Škrabánek

Úkolem IT u nás není pouze podporovat krajské úředníky, ale sloužit celému kraji,

říká Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky KÚ Kraje Vysočina

Úkolem IT u nás není pouze podporovat krajské úředníky, ale sloužit celému kraji,
Petr Pavlinec je vedoucím odboru informatiky Krajského úřadu Kraje Vysočina a člověkem, který se v rámci různých odborných komisí dlouhodobě věnuje rozvoji veřejného IT. Povídali jsme si spolu o budování privátního cloudu i o projektech spojených...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 30. 8. 2021 - David Hlaváček

Jak optimalizovat technologii Microsoft SQL Server, na které stojí byznys největších e-commerce firem?

Jak optimalizovat technologii Microsoft SQL Server, na které stojí byznys největších e-commerce firem?
Na technologii Microsoft SQL Server spoléhá většina českých firem. V dnešní době, kdy se bez perfektně vyladěného systému neobejde prakticky žádný větší byznys, se hraje především na rychlost a spolehlivost – dlouhá odezva, nebo dokonce výpadek...
IT SYSTEMS 6/2021, 2. 8. 2021

„Doby, kdy bylo IT bráno jako nutné zlo, už jsou pryč...,“

říká Petr Němeček, manažer IT oddělení firmy Linet

„Doby, kdy bylo IT bráno jako nutné zlo, už jsou pryč...,“
Společnost Linet, přední světový výrobce nemocničních lůžek, zažila za poslední rok raketový vzestup. Na růstu firmy se nezanedbatelnou měrou podílí i IT oddělení, jak nám řekl jeho manažer Petr Němeček. Bavili jsme se o řízení projektů i spokojenosti...
IT SYSTEMS 6/2021, 22. 7. 2021 - Tatiana Murániová, Přemysl Chodura

Řízení úspěšných IT projektů

Ušetřete si práci a nervy během realizace i dalšího provozu

Řízení úspěšných IT projektů
Dnešní dobu provází modernizace napříč podnikovými procesy. Moderní technologie nabízejí mnoho různých způsobů a cest, jak dosáhnout efektivity, zkrátit čas manipulace, zlepšit přístup k informacím nebo automatizovat některé úkony bez asistence...
IT SYSTEMS 6/2021, 15. 7. 2021 - Prokop Simek

Vývojářská zkušenost je trend, který pomůže zefektivnit spolupráci v týmech i vyvíjet lepší digitální produkty

Vývojářská zkušenost je trend, který pomůže zefektivnit spolupráci v týmech i vyvíjet lepší digitální produkty
Vývojářská zkušenost (zkratka DX z anglického developer experience) je pojem, který poslední dobou začíná rezonovat mezi firmami vytvářejícími digitální produkty. V praxi znamená především dobrou spolupráci v týmech, automatizaci, využívání...
  

- Inzerce -

Co dělat, když Windows Server už nestačí

Vysoce dostupné řešení na Windows – zní komplikovaně. Ale když víte, jak na to, vyplatí se. Přinášíme konkrétní use case aplikačního serveru pro obsluhu automatizovaného skladu.

IT SYSTEMS 5/2021, 1. 7. 2021 - Aleš Hill

Řídicí systémy pro dohled nad UPS a datovými centry

Řídicí systémy pro dohled nad UPS a datovými centry
Pro správný návrh záložního napájení a řízení ať už malé infrastruktury nebo rozsáhlého kritického datového centra je důležitá volba řídicího systému. Můžeme je podle zaměření, rozsahu a spravované infrastruktury rozdělit do několika skupin...
akce
IT SYSTEMS 5/2021, 10. 6. 2021 - Jan Škrabánek

Pořádek v IT majetku jako nutný předpoklad efektivní podpory uživatelů

Pořádek v IT majetku jako nutný předpoklad efektivní podpory uživatelů
Pořádek v majetku je základem fungujícího IT oddělení. Ať už se jedná o bezpečnost, plánování rozpočtu na další období nebo výběr dodavatelů, kvalitní přehled v majetku je nutností. Přesto značná část IT manažerů netuší, kolik mají ve firmě...
  

- Inzerce -

Když končí podpora:

EOL ani EOS neznamená stopku


Při plánování životního cyklu své IT infrastruktury podniky pochopitelně přihlížejí k tomu, jaký vztah má k zařízení jeho výrobce. Prodává ho ještě, nebo se již soustředil na nové modely a stanovil termín konce podpory, případně toto datum již nastalo?

IT SYSTEMS 4/2021, 2. 6. 2021 - Jakub Fiala

Service Desk

Válka kompromisů?

Service Desk
Obecná definice Service Desku je jediné kontaktní místo mezi poskytovatelem IT služeb a uživateli. Z pohledu uživatele je to pouze systém, který v lepším případě využije pro napsání, co ho trápí, nebo co potřebuje, a následné odeslání jedním...
 
Časopis IT Systems
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
Edice IT Systems Special
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine