facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Navisys

Správa IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky Správa IT: články

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení

Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení
Řada IT oddělení bere svou každodenní práci jako epizodu z katastrofických seriálů. Jejich kancelář připomíná dispečink tísňové linky. Zaměstnanci v krizových situacích volají s nadějí, že mág z IT odvrátí zkázu. IT profesionálové...
  

- Inzerce -

Maximální bezpečnost poskytovaného internetového připojení je prioritou
ČD - Telematiky

ČD - TelematikaDDoS útoky stále patří mezi jedny z nejčastějších příčin výpadku internetových služeb. Zřejmě nejviditelnějším terčem takových útoků se v České republice v poslední době staly prezentační volební servery během loňským podzimních parlamentních voleb.

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších...

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však...

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)

zlepšuje plánování a snižuje provozní náklady

SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)
Vedení společností vyzývají IT pracovníky k přeměně datových center z nákladových položek na výrobce tržní hodnoty. Tento článek demonstruje, jak mohou softwarové nástroje pro správu infrastruktury datových center (DCIM)...

Responzivní web vs. mobilní šablony

aneb Jak zajistit správné zobrazení webu na mobilních zařízeních?

Responzivní web vs. mobilní šablony
K více než polovině zobrazení webových stránek dojde prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu. Poměr návštěvnosti z mobilních zařízení navíc dlouhodobě roste, a proto je optimální zobrazení www stránek na různých platformách...

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury

Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury
Žijeme v době, kdy rychlost a flexibilita hrají zásadní roli v úspěšnosti či neúspěšnosti podnikání. Tento trend se samozřejmě promítá i do samotného IT, které již dávno není jen podpůrnou a nákladovou položkou ve firemním...

Měření kvality IT a nikdy nekončící cesta ke zlepšení (1. část)

7 kroků ke zdokonalování IT služeb

Měření kvality IT a nikdy nekončící cesta ke zlepšení (1. část)
Pohyb v komerčním prostředí někdy připomíná průchod minovým polem; netušíte, co vám v nejbližší minutě vybuchne pod nohama. Než dočtete tento článek, může být vaše oblíbené manažerské paradigma odhozeno jako obstarožní, stejně tak...
  

- Inzerce -

Backend Stories: nahlédněte do světa IT budoucnosti

Backend StoriesV pátek 20. října zažil literární svět velký třesk. Vznikla nová povídková edice Backend Stories zaměřená na vědeckofantastickou tvorbu od renomovaných domácích autorů. Prvním počinem je temná sci-fi nazvaná 100 MILIARD NEURONŮ, kterou napsal Petr Stančík, držitel nejvyššího literárního ocenění Magnesia Litera.

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Jak dosáhnout i zdánlivě nemožných změn

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Jen málo lidí, rádo něco mění. Změna zaběhlých stereotypů, nejistota z budoucna, obavy o vlastní pozici po změně… to a mnoho dalších obav vytvářejí rezistenci ke změně. Jenže, někdy je nezbytné změnu provést. Představíme...
akce Správa IT: Konference, semináře, školení, ...
akce

Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů

Pohled z první linie aneb jak vidí situaci ITSM odborníci

Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů
Asi žádný člověk, který denně pracuje s ITSM či obdobnou aplikací, není s používaným nástrojem bezvýhradně spokojený. K těmto programům míváme často hořko-sladký vztah. Nezřídka je vnímáme jako nutné zlo. Slouží dobře, ale kdyby...
  

- Inzerce -

Jedeme na plný plyn

Otevřený rozhovor ze zákulisí datových center


Martin Žídek vede tým administrátorů ve společnosti Master Internet, která už dávno není jen poskytovatelem housingu a cloudu. Stavíme privátní clustery, vystupujeme v roli konzultanta a vyvíjíme software na zakázku“ říká Žídek v otevřeném rozhovoru ze zákulisí.

Specifika řízení IT ve veřejném a státním sektoru

Specifika řízení IT ve veřejném a státním sektoru
Organizace ve veřejném a státním sektoru musí pružně reagovat na časté změny, přičemž je nutné, aby jejich chod byl transparentní a zároveň aby dodržoval zákonné termíny. Nezbytností je snadná dohledatelnost dokumentů, jednoduché...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24
Ceník inzerce portálu SystemOnLine