facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

ITIL – Řízení IT

IT Governance, IT Management, Řízení IT služeb, ITIL, COBiT, Prince, ISO

clanky ITIL – Řízení IT: články
IT SYSTEMS 11/2015, 27. 11. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (9. díl)

Vedení profesního růstu IT zaměstnanců

Příručka úspěšného IT manažera (9. díl)
Řízení profesního růstu IT zaměstnanců musí řešit prakticky všichni IT manažeři, kteří přitom často hledají kompromis mezi potřebnou kvalifikací zaměstnanců, investovaným časem i prostředky do vzdělávání. S tím úzce souvisí také...
  

- Inzerce -

Profesionální služby deploymentu a enterprise mobility aneb Jak efektivně nastavit mobilní zařízení pro potřeby firmy

System4uMobilní telefon je dnes výkonným pracovním nástrojem a nezbytnou součástí výbavy zaměstnanců v mnoha odvětvích. Než se z něj však stane bezpečný pracovní nástroj, je třeba jej přizpůsobit potřebám firmy a integrovat do firemního IT prostředí.

IT SYSTEMS 10/2015, 25. 11. 2015

eIDAS: EU má splněno, štafetu přebírají členské státy

Komplexní svět eIDAS (3. díl)

eIDAS: EU má splněno, štafetu přebírají členské státy
Vítejte u třetího článku seriálu o nařízení eIDAS, v rámci kterého se díváme na nařízení eIDAS z nových úhlů pohledu a hledáme odpovědi na dosud nezodpovězené otázky související s tímto nařízením. V...
IT SYSTEMS 10/2015, 9. 11. 2015

Náš zákazník, náš byznys

Ohlédnutí za konferencí ICTM 2015

Náš zákazník, náš byznys
10. jubilejní ročník odborné konference věnované řízení informačních a komunikačních technologií, ICTM 2015, uspořádaly v polovině letošního září společně O2 Czech Republic a.s. a Katedra telekomunikační techniky FEL ČVUT v Praze....
IT SYSTEMS 9/2015, 24. 10. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (7. díl)

Kvalitní komunikace IT oddělení jako klíč k lidem z byznysu

Příručka úspěšného IT manažera (7. díl)
CIO a jeho tým starající se o informační a komunikační technologie by měli mít černý pásek v komunikaci. Pak se na ně budou byznysové složky podniku s důvěrou obracet.
IT SYSTEMS 9/2015, 16. 10. 2015

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě

Komplexní svět eIDAS (2. díl)

eIDAS: pád digitální zdi v Evropě
Vítejte u pokračování série článků o nařízení eIDAS, v rámci kterého se díváme na nařízení eIDAS z nových úhlů pohledu a hledáme odpovědi na dosud nezodpovězené otázky související s tímto nařízením. V minulém díle jsme se...
IT SYSTEMS 9/2015, 15. 10. 2015

Řízení hybridní IT infrastruktury

Řízení hybridní IT infrastruktury
Od původních modelů sálových počítačů a mainframů, které centralizovaly činnost do jediného specializovaného místa, až k dnešním všudypřítomným cloudovým službám zaměřených na škálovatelnost a distribuovatelnost...
IT SYSTEMS 7-8/2015, 23. 9. 2015

Google Postmaster Tools

Google Postmaster Tools
Čím je nástroj Google Webmaster Tools pro vývojáře webů, tím je pro firmy zabývající se rozesíláním hromadných e-mailingových kampaní Google Postmaster Tools. Nový nástroj od Google slouží k analýze e-mailového provozu a pomáhá...
  

- Inzerce -

Obsah, design, integrace

Kam směřuje oblast ITSM?


GORDICOblast Service Desku dnes již není pouze o práci s tikety a řešení uživatelských potřeb, ale také o sdílení informací, nejlépe v jednom prostředí a na jednom místě. Je na dodavateli, jak toto všechno dovede nabídnout, a to nejen po obsahové stránce, ale i po stránce vizuální. Právě přijatelné a oku lahodící uživatelské rozhraní je hodnotou, která na žebříčku řady uživatelů okupuje příčky nejvyšší.

IT SYSTEMS 7-8/2015, 20. 9. 2015

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)

Katalog služeb aneb Dejte si do pořádku jídelní lístek

Příručka úspěšného IT manažera (6. díl)
Také máte rádi, když si v restauraci vybíráte z přehledného a příjemného jídelního lístku? Takového, ve kterém se rychle zorientujete, vyberete si a máte jasnou představu, co a za jakou cenu dostanete? Udělejte...
akce
IT SYSTEMS 7-8/2015, 19. 9. 2015

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem

Outtasking aneb Více ICT služeb s menším rozpočtem
Každodenně slýcháte, že je zapotřebí zajistit více ICT služeb za méně peněz. Řešením by mohl být outtasking, který nabízí možnost efektivního zajištění firemní IT infrastruktury, optimalizuje náklady, a jelikož je šitý na míru,...
  

- Inzerce -

Service Desk aneb řízení služeb IT

OnlioProvoz jakéhokoli systému – a nemusí jít jen o informační technologie – vyžaduje efektivní přebírání a zpracování požadavků jak od koncových uživatelů, tak i od pracovníků IT oddělení. A případně dalších stran.

IT SYSTEMS 6/2015, 17. 8. 2015

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)

Architektura IAM řešení

Cesta k efektivnímu identity managementu (5. díl)
Správa identit a přístupů (Identity and Access Management, IAM) je oblast složená z množství spolupracujících technologií. Neexistuje jediný „IAM produkt“, který by zázračně řešil všechny problémy. IAM není produkt, který byste si...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
IT Systems - předplatné
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 12/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine
Helios
- inzerce -