- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
ITSM (ITIL) - Řízení IT

12. 9. 2017
„Oblíbené“ chyby při výstavbě a provozu datových center
Přestože technologie pro návrh a řízení provozu datového centra jsou stále vyspělejší, setkáváme se každoročně s výpadky, které jsou důsledkem chyb a opomíjených hrozeb. Některé z nich se opakují častěji, a proto...IT SYSTEMS 7-8/2017, 30. 8. 2017 - Petr Pavlů
Co nás čeká v podnikových sítích?
Moderní trendy budou udávat automatizace, bezpečnost a analytika
To, co pro lidské tělo znamená nervová soustava, je pro podnikovou IT infrastrukturu její síť. Nicméně zatímco podoba lidského těla zůstává prakticky stejná už tisíce let, podoba podnikových sítí se v posledních desetiletích dynamicky...IT SYSTEMS 7-8/2017, 21. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený
Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury
Při dnešních technických možnostech by se každý manažer, který zatím nesbírá data z infrastruktury, měl sám sebe ptát, proč tak ještě neučinil. A to z více důvodů. Jak zjistí, že potřebuje výkonnější servery nebo disková pole?...Small Business Solutions, 10. 8. 2017 - Ing. Aleš Studený
Již není čas na hrdinství: Od hašení požárů k jejich předcházení
Řada IT oddělení bere svou každodenní práci jako epizodu z katastrofických seriálů. Jejich kancelář připomíná dispečink tísňové linky. Zaměstnanci v krizových situacích volají s nadějí, že mág z IT odvrátí zkázu. IT profesionálové...IT SYSTEMS 6/2017, 3. 8. 2017 - Filip Pražák, Aleš Studený
Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších...IT SYSTEMS 6/2017, 3. 8. 2017 - Vladimír Dědek
Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však...IT SYSTEMS 6/2017, 27. 7. 2017 - Pavel Blahut
SW pro správu infrastruktury datových center (DCIM)
zlepšuje plánování a snižuje provozní náklady
Vedení společností vyzývají IT pracovníky k přeměně datových center z nákladových položek na výrobce tržní hodnoty. Tento článek demonstruje, jak mohou softwarové nástroje pro správu infrastruktury datových center (DCIM)...IT SYSTEMS 6/2017, 27. 7. 2017 - Tomáš Hložánek
Responzivní web vs. mobilní šablony
aneb Jak zajistit správné zobrazení webu na mobilních zařízeních?
K více než polovině zobrazení webových stránek dojde prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu. Poměr návštěvnosti z mobilních zařízení navíc dlouhodobě roste, a proto je optimální zobrazení www stránek na různých platformách...
IT SYSTEMS 6/2017, 20. 7. 2017 - David Kolenatý, Pavel Vomáčka
Důvody pro nasazení softwarově definované IT infrastruktury
Žijeme v době, kdy rychlost a flexibilita hrají zásadní roli v úspěšnosti či neúspěšnosti podnikání. Tento trend se samozřejmě promítá i do samotného IT, které již dávno není jen podpůrnou a nákladovou položkou ve firemním...IT SYSTEMS 5/2017, 15. 6. 2017 - Filip Pražák, Jan Škrabánek
Měření kvality IT a nikdy nekončící cesta ke zlepšení (1. část)
7 kroků ke zdokonalování IT služeb
Pohyb v komerčním prostředí někdy připomíná průchod minovým polem; netušíte, co vám v nejbližší minutě vybuchne pod nohama. Než dočtete tento článek, může být vaše oblíbené manažerské paradigma odhozeno jako obstarožní, stejně tak...
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Časopis IT Systems Edice IT Systems Special