facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

AI a Business Intelligence

Data warehousing, Data mining, Balanced scorecard, BPM, MIS

clanky AI a Business Intelligence: články
IT SYSTEMS 7-8/2021, 22. 9. 2021 - Zdeněk Staud

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech
Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat...
  

- Inzerce -

Česko na cestě od digitálního dna

IT Systems 7-8/2021Asi jen těžko najdeme někoho, kdo by označil uplynulý rok za dobrý a normální. Něco pozitivního ale přesto najít můžeme – omezení normálního života znamenala nový impuls pro digitalizaci. Ta dostala šanci naplno ukázat své přednosti. Dobrou zprávou pro všechny je, že to platí i o českém stavebnictví. Zejména přípravy na využívání metody BIM zaznamenaly významný pokrok a jsme tak blíže naplnění vize Stavebnictví 4.0.

IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Stanislav Kuznetsov, Vojtěch Strnad

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?
Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online...
IT SYSTEMS 7-8/2021, 15. 9. 2021 - Piotr Faderski

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace
Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have,...
2. 9. 2021

Umělá inteligence v péči o zaměstnance

Umělá inteligence v péči o zaměstnance
Umělá inteligence (AI) stále silněji ovlivňuje i oblast lidských zdrojů (HR). Je využívána při vyhledávání i přijímání zaměstnanců v první selekci uchazečů, při onboardingu, aplikace s využitím umělé inteligence pomáhají firmám s administrativou...
22. 7. 2021

RPA - automatizace procesů

Tři nejčastější chyby při zavádění RPA

RPA - automatizace procesů
Až 85 % firem, které zavedly RPA procesy, uvádí spokojenost. RPA podle nich nejen splnily, ale často i předčily očekávání na zlepšení přesnosti, flexibility a dodržování termínů. Jejich potenciál je obrovský a jejich...
IT SYSTEMS 5/2021, 24. 6. 2021 - Jan Eisler

Výhody Task Miningu oproti Process Miningu při mapování procesů

Výhody Task Miningu oproti Process Miningu při mapování procesů
Na podzim roku 2019, na našem pravidelném workshopu o dalším rozvoji v oblasti robotiky a umělé inteligence, jsme otevřeli téma: Jak detailně sbírat informace o realizaci jednotlivých procesů, a mít tak více podkladů pro rozhodování o tom, které...
IT SYSTEMS 4/2021, 31. 5. 2021

Umělá inteligence má ve firmách stále širší uplatnění

Kontroluje smlouvy, hlídá bezpečnost a pomáhá s online schůzkami

Umělá inteligence má ve firmách stále širší uplatnění
Rozmach využívání umělé inteligence (AI) zásadně proměňuje pracoviště, způsob práce a třeba i to, jak probíhají online pracovní schůzky. Aplikace umělé inteligence tak pomáhají právníkům s kontrolu smluv, zajišťují ochranu před hackery a při...
  

- Inzerce -

Jste připraveni na budoucnost?

IT Systems 5/2021Pandemie jasně odhalila trend, na který v IT Systems upozorňujeme už řadu let, a sice že role technologií pro rozvoj a přežití firem je nezastupitelná. Dnes již lze dokonce říct, že nastupuje zcela nová éra, kdy spolu firmy soutěží mimo jiné i tím, jak umějí využít technologie. Dokládá to i aktuální studie společnosti Accenture, ze které vyplývá optimistické zjištění, že firmy, které investují do inovací, vyjdou z pandemie ještě silnější.

IT SYSTEMS 4/2021, 27. 5. 2021 - Anna Krejčí

Tři nejčastější chyby při zavádění RPA

Tři nejčastější chyby při zavádění RPA
Až 85 % firem, které zavedly RPA procesy, uvádí spokojenost. RPA podle nich nejen splnily, ale často i předčily očekávání na zlepšení přesnosti, flexibility a dodržování termínů. Jejich potenciál je obrovský a jejich síla tkví v jednoduchosti....
akce AI a Business Intelligence: Konference, semináře, školení, ...
(8.10.2021 - 8.10.2021)
akce
IT SYSTEMS 3/2021, 23. 4. 2021 - Viktória Lukáčová Bracjunová

Budoucnost je v RPA

Firmy se bez softwarových robotů neobejdou

Budoucnost je v RPA
Čtvrtá průmyslová revoluce mění pohled společností na firemní IT systémy. Pandemie covid-19 trend robotizace v ČR i ve světě ještě urychlila. Automatizace procesů bude do budoucna hrát stále větší roli.
  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

IT SYSTEMS 3/2021, 22. 4. 2021 - Iveta Hutníková

Od šanonů až po umělou inteligenci v HR

V HR a náboru pracovníků probíhají rychlé změny

Od šanonů až po umělou inteligenci v HR
Automatizace a digitalizace jsou dnes alfou a omegou mnoha oborů. Patří k nim i HR včetně náboru lidí, takzvaného recruitmentu. Využití technologií v tomto sektoru kráčí dopředu mílovými kroky. Jak došlo k posunu od šanonů přes Excel až po automatizované...
 

Adastra, s.r.o.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

CyberSoft, s.r.o.

Datové sklady - Data mining - Business intelligence

SOFTIP, a. s.

Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence

VERA, spol. s r.o.

Business intelligence
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Ceník inzerce portálu SystemOnLine