facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
MasterDC Praha
Další
Předchozí
16/24
 
Název datového centraMasterDC Praha
Datum zápisu / aktualizace 14. 5. 2012 / 10. 12. 2020
ProvozovatelMaster internet, s.r.o.
AdresaJiráskova 21, Brno, 602 00
Telefon+420 773 919 300
E-mailsales@master.cz
WWWwww.master.cz
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraKodaňská 46, Praha 10
Rok založení2008
Rozloha datového centra850 (možnost rozšíření o 350 m²)
Kapacita
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
Národní konektivitaNeomezeně
Konektivita zahraničíNeomezeně
Zálohovaná konektivita NIX ano
Zálohovaná konektivita zahraničí ano
DalšíKonektivita datacenter MasterDC je zajištěna několika nezávislými přívody optických vláken. Máme přímý propoj k ostatním DC - CeColo, THP, MasterDC Brno.
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
EZS, nonstop podpora, fyzická ostraha, autorizace osob, RFID/PIN čtečka, biometrická autentizace, kódové dveře, kamerový systém se záznamem.
Poskytované služby
Housing technologií ano (housing serverů a pronájem rackových skříní)
Dodatečná podporaProaktivní monitoring
Remote hands
Asistence při instalaci technologií
Zálohování dat do oddělené lokality
Doplňkové službyKVM over IP, zákaznické místnosti, uzamykatelné klece pro fyzické zabezpečení technologií, UTP a napájecí kabely
IaaS ano
Specifikace nabízených služeb typu IaaSVirtualizace na platformě VMware, Bare metal servery (Dell EMC PowerEdge, AMD EPYC, Intel Xeon), Privátní cloud, Kontejnerizace, Kubernetes cluster, Disaster recovery, Backup solutions, Firemní VPN
Managed servery fyzické ano (Dell EMC)
Dostupnost99,99 %
Managed servery virtuální ano (KVM, Hyper-V, VMware)
Dostupnost99,99 %
Platební modeldle služby a smluvních podmínek (možnost pay as you go)
Forma nabízeného cloud modeluveřejný, privátní, hybridní
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy1 (podle závady)
PaaS ano
Specifikace nabízených platforem
Platební model
Forma nabízeného cloud modeluhybridní, veřejný
Dostupnost
Technická podpora
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
SaaS ano
Specifikace nabízených aplikacíMicrosoft Exchange, Sharepoint, Money S3/S4/S5, Pohoda, iSmlouva, QI, BabelApp, Ipex
Platební modeldle služby a smluvních podmínek
Forma nabízeného cloud modeluveřejný, privátní, hybridní
Dostupnost
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
Referenční zákazníci datacentra
ReferenceFTV Prima, spol. s r. o.
T-Mobile Czech Republic a.s.
Rohlik.cz
Etnetera a. s.
SIKO KOUPELNY a. s.
netbox
České vysoké učení technické v Praze
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt

GFI
Helios