facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 11/2011, 6. 12. 2011

CRM pro malé a střední podniky

Trendem je cloud a mobilita

CRM pro malé a střední podniky
Mnoho společností, nejen ze segmentu malých a středních podniků, si uvědomuje, že v období krize nestačí pouze snižovat a optimalizovat náklady. Většina firem si navíc již tímto obdobím prošla a v očekávání dalšího zpomalení hospodářského růstu...
  

- Inzerce -

Pryč s file systémem!

Spravujte své dokumenty jednoduše a levně.


mfiles-1.jpgTaké už máte dost přebujelých souborových složek na firemním serveru? Také se vám stane, že nedokážete rychle identifikovat tu pravou finální verzi dokumentu? Máte už po krk neefektivního vyhledávání a mnoha verzí dokumentů v příliš mnoha složkách? Zahoďte navždy file systém a začněte spravovat své dokumenty efektivně. M-Files přicházejí.

IT SYSTEMS 7-8/2011, 29. 8. 2011

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)

aneb segmentace zákazníků

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)
V dalším dílu seriálu o data miningu se soustředíme na oblíbenou techniku segmentace zákazníků, která vytváří z beztvaré zákaznické masy celky zákazníků s vyhraněným charakterem.
Small Business Solutions I, 27. 5. 2011

CRM v menších firmách

Být malým neznamená mít malé požadavky

CRM v menších firmách
Situace na trhu ve střední a východní Evropě, co se týká zákaznicky orientovaných systémů, se po posledním období charakterizovaném hlavně snižováním nákladů podstatně mění. Tato změna se týká většiny odvětví a dorazila také do sektoru SME....
IT SYSTEMS 1-2/2011, 5. 3. 2011

Tajemství úspěšných newsletterů

Tajemství úspěšných newsletterů
Nikoho asi nepřekvapí, že u e-mailu v současné době strávíme nejvyšší podíl z času, který trávíme u počítače s internetem. Ano, je to více času než vyhledáváním nebo brouzdáním na sociálních webech. Jak tedy ukousnout část pozornosti a času...
IT SYSTEMS 11/2010, 30. 12. 2010

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer
Jak dosáhnout maximální výkonnosti prodejní plochy? Jak optimálně naplánovat počet zaměstnanců pro jednotlivé časy a části prodejny? Jak naúčtovat správnou cenu za poskytnutí plochy? Jak rozlišit, zda si zákazník zboží nevšiml, nebo zda si ho...
IT SYSTEMS 11/2010, 20. 12. 2010

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B
Tvorba komunikačních prostředků pro internetový marketing, tj. i webových stránek, je poměrně komplikovaná, pokud má skutečně přinášet užitek z pohledu marketingu. Zatímco chybám, které se nejčastěji vyskytují na webových stránkách, byl věnován...
IT SYSTEMS 3/2010, 14. 4. 2010 - Jiří Brázda

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky
Moderní nástroje webové analytiky (v anglickém jazyce web analytics) umožňují sbírat, sledovat a vyhodnocovat obrovská kvanta dat o chování návštěvníků na webu a jejich interakci s jednotlivými prvky na stránkách webu, například poli ve formuláři....
  

- Inzerce -

Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!

Uspesny_obchodnik.jpgKrize nás naučila mnoho a zejména v oblasti prodeje jsme začali měnit svoje přístupy.
Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.

IT SYSTEMS 3/2010, 9. 4. 2010 - -red-

Rozhovor: David Frantík, Microsoft

Rozhovor: David Frantík, Microsoft
Firmy dnes mnohem víc než dříve musí zvažovat, které ze svých rozvojových projektů budou realizovat a které potlačí. Je to dáno také tím, že je zcela jinak hodnoceno riziko a zvyšují se požadavky na ziskovost investic. Jednou z oblastí, která...
akce
IT SYSTEMS 3/2010, 9. 4. 2010 - Viktor Janouch

Význam analýzy návštěvnosti na webu

Význam analýzy návštěvnosti na webu
K čemu je dobré měřit návštěvnost webu? Má to nějaký význam pro management nebo marketing? Nebylo by lepší nechat na IT oddělení, ať se o to postarají? Takové otázky si klade téměř každá firma. Odpovědi na ně najdete v tomto článku....
  

- Inzerce -

ČEZ Bulgaria EAD rozšiřuje využití myAVIS™

KVADOS.jpgSpolečnost KVADOS, a.s., úspěšně rozšiřuje své působení na bulharském trhu. Se společností ČEZ Bulgaria EAD podepsala kontrakt na prohloubení a další využití informačního systému myAVIS™ Field Service. Konkrétně se jedná o modul pracovních příkazů pro řízení práce mobilních servisních techniků v terénu, a to na celém území působnosti. Řešení bude využívat více než 700 uživatelů a předání modulu pracovních příkazů je naplánováno na 1. leden 2010.

IT SYSTEMS 5/2009, 11. 6. 2009 - Ondřej Ilinčev, Miroslav Málek

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop
Při zpomalení ekonomiky reaguje většina podniků defenzivně. Utahují se opasky, krátí rozpočty a oddalují investice. V oblasti obchodování na internetu jsou ale k dispozici i optimističtější scénáře. Recese představuje období, kdy dochází...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112131415
Ceník inzerce portálu SystemOnLine