- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Partneři sekce
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje
CRM systémy: články
IT SYSTEMS 7-8/2014, 17. 9. 2014
Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing
Je tomu už více než 40 let, kdy v roce 1966 publikovala konzultační společnost McKinsey článek, ve kterém upozorňuje na jeden z klíčových trendů budoucnosti B2C marketingu, a to na dominanci zákazníka. Podle tohoto článku neexistuje...IT SYSTEMS 10/2013, 6. 11. 2013
Strategie implementace CRM
Čemu věnovat pozornost?
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské...IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013
Víte, co se o vás píše na internetu?
Online reputation management (ORM) neboli vylepšování reputace na internetu je termín pocházející z oblasti PR. Znamená ochranu, sledování a vylepšování pověsti jednotlivce či společnosti na internetu. V Česku jej primárně chápeme...IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013
Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky
Zákazníci se mění. Mají přístup k více informacím, větší možnost volby a mnohem větší vyjednávací sílu. CRM tak dnes ovlivňují čtyři klíčové faktory – mobilita, sociální sítě, big data a cloud. Mají vliv naprosto na vše – obchod,...IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013
Reputace firmy a její monitoring v online prostředí
„Dobré jméno je to nejcennější, co každý muž a žena má,“ říká Jago Othellovi ve stejnojmenné hře Williama Shakespeara. Platí to bezesporu také dnes. Dobré jméno souvisí s tzv. goodwillem společnosti a mnoho firem s ním nakládá...IT SYSTEMS 6/2013, 23. 7. 2013
CRM a in-memory analýzy v době big dat
Digitální technologie nás v dnešní době obklopují na každém kroku. Díky neustálému připojení mobilních zařízení mají zákazníci vždy na dosah hodnocení výrobků a informace o cenách konkurence. Fenomén sociálních sítí umožňuje sdílet...IT SYSTEMS 6/2013, 2. 7. 2013
Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)
Vítejte u druhého dílu třídílného seriálu zabývajícího se využitím prediktivní analytiky v průmyslu. CRM může vypadat jako doména obchodních společností. Navíc B2B, na jehož bázi většina průmyslových podniků funguje, tuto tezi potvrzuje....IT SYSTEMS 3/2013, 20. 3. 2013
Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení...Small Business Solutions II, 17. 12. 2012
Manažeři vs. obchodníci
aneb Jak docílit efektivního CRM?
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků...IT SYSTEMS 11/2012, 16. 12. 2012
Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce