facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články
IT SYSTEMS 7-8/2014, 17. 9. 2014

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing
Je tomu už více než 40 let, kdy v roce 1966 publikovala konzultační společnost McKinsey článek, ve kterém upozorňuje na jeden z klíčových trendů budoucnosti B2C marketingu, a to na dominanci zákazníka. Podle tohoto článku neexistuje...
  

- PR -

IZIO CRM

Představujeme vám CRM informační systém IZIO, který má potenciál dát vašemu podnikání nový rozměr bez zdlouhavého nastavování a složitostí. Dovést zakázku do úspěšného konce je často fuška. Chce to dopředu plánovat, dělit si úkoly, hlídat termíny, předávat informace, kalkulovat… A hlavně to chce posádku, která táhne za jeden provaz.

IT SYSTEMS 10/2013, 6. 11. 2013

Strategie implementace CRM

Čemu věnovat pozornost?

Strategie implementace CRM
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské...
IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013

Víte, co se o vás píše na internetu?

Víte, co se o vás píše na internetu?
Online reputation management (ORM) neboli vylepšování reputace na internetu je termín pocházející z oblasti PR. Znamená ochranu, sledování a vylepšování pověsti jednotlivce či společnosti na internetu. V Česku jej primárně chápeme...
IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky
Zákazníci se mění. Mají přístup k více informacím, větší možnost volby a mnohem větší vyjednávací sílu. CRM tak dnes ovlivňují čtyři klíčové faktory – mobilita, sociální sítě, big data a cloud. Mají vliv naprosto na vše – obchod,...
IT SYSTEMS 9/2013, 26. 9. 2013

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí
„Dobré jméno je to nejcennější, co každý muž a žena má,“ říká Jago Othellovi ve stejnojmenné hře Williama Shakespeara. Platí to bezesporu také dnes. Dobré jméno souvisí s tzv. goodwillem společnosti a mnoho firem s ním nakládá...
IT SYSTEMS 6/2013, 23. 7. 2013

CRM a in-memory analýzy v době big dat

CRM a in-memory analýzy v době big dat
Digitální technologie nás v dnešní době obklopují na každém kroku. Díky neustálému připojení mobilních zařízení mají zákazníci vždy na dosah hodnocení výrobků a informace o cenách konkurence. Fenomén sociálních sítí umožňuje sdílet...
IT SYSTEMS 6/2013, 2. 7. 2013

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)
Vítejte u druhého dílu třídílného seriálu zabývajícího se využitím prediktivní analytiky v průmyslu. CRM může vypadat jako doména obchodních společností. Navíc B2B, na jehož bázi většina průmyslových podniků funguje, tuto tezi potvrzuje....
  

- PR -

CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky

On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.

IT SYSTEMS 3/2013, 20. 3. 2013

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení...
akce
Small Business Solutions II, 17. 12. 2012

Manažeři vs. obchodníci

aneb Jak docílit efektivního CRM?

Manažeři vs. obchodníci
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků...
  

- PR -

CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data

SprinxCo největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.

IT SYSTEMS 11/2012, 16. 12. 2012

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po...
 
Další stránky tematické sekce: 1234567891011121314151617
Ceník inzerce portálu SystemOnLine