facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Gopas - ManDay.it
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Tajemství úspěšných newsletterů

Tajemství úspěšných newsletterů
Nikoho asi nepřekvapí, že u e-mailu v současné době strávíme nejvyšší podíl z času, který trávíme u počítače s internetem. Ano, je to více času než vyhledáváním nebo brouzdáním na sociálních webech. Jak tedy ukousnout část pozornosti a času právě pro naše „obchodní sdělení“?
  „Cílem e-mailového marketingu je posílit pouto mezi odesílatelem a příjemcem. Pracovat na vztahu a posilovat důvěru.“   Osm kroků k úspěchu Denně nám do schránky chodí mraky zpráv. Jak pak zajistit, aby si příjemce mezi mnohým balastem vybral právě tu vaši? Podíváme se na pár tipů, jak na to: Myslete na to, že ne všichni příjemci vašich e-mail... více »
POINT.X

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer
Jak dosáhnout maximální výkonnosti prodejní plochy? Jak optimálně naplánovat počet zaměstnanců pro jednotlivé časy a části prodejny? Jak naúčtovat správnou cenu za poskytnutí plochy? Jak rozlišit, zda si zákazník zboží nevšiml, nebo zda si ho všiml, ale prostě o něj nestojí? Supermarkety a obchodní centra tyto problémy řeší s různým úspěchem – většinou intuitivně, někdy za podpory softwarových nástrojů, které zpracovávají jednotlivé zdroje dat (například počty prodejů získané z pokladen). Mnohem širší možnosti nabízí analýza obrazu z bezpečnostních kamer s využitím specializované aplikace, která umožňuje získat celkový obraz o chování zákazní... více »

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B
Tvorba komunikačních prostředků pro internetový marketing, tj. i webových stránek, je poměrně komplikovaná, pokud má skutečně přinášet užitek z pohledu marketingu. Zatímco chybám, které se nejčastěji vyskytují na webových stránkách, byl věnován příspěvek v minulém čísle (IT Systems 10/2010), aktuální článek bude naopak o tom, co na stránkách být má, aby byly efektivní. A protože je velký rozdíl mezi tím, jak oslovit koncové zákazníky (B2C) a firemní zákazníky (B2B), budeme se nejprve věnovat oblasti B2B a v příštím díle pak oblasti B2C.
Analyzovat chyby webových stránek není pro odborníka příliš složité. Horší je to již s návrhem, jak ma... více »
POINT.X

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky
Moderní nástroje webové analytiky (v anglickém jazyce web analytics) umožňují sbírat, sledovat a vyhodnocovat obrovská kvanta dat o chování návštěvníků na webu a jejich interakci s jednotlivými prvky na stránkách webu, například poli ve formuláři. V tomto článku se dozvíte o třech pokročilých možnostech, jak využít nástroje webové analytiky ku prospěchu vaší firmy.
Videozáznam návštěvy Představte si například, že by na pobočce jednoho z telekomunikačních operátorů bylo možné to samé jako na webu. Na pobočku vchází návštěvník, ke kterému můžeme zaznamenat ihned několik základních atributů – víme, že bydlí v Berouně a přichází na základě ... více »
akce

Rozhovor: David Frantík, Microsoft

Rozhovor: David Frantík, Microsoft
Firmy dnes mnohem víc než dříve musí zvažovat, které ze svých rozvojových projektů budou realizovat a které potlačí. Je to dáno také tím, že je zcela jinak hodnoceno riziko a zvyšují se požadavky na ziskovost investic. Jednou z oblastí, která i přes současnou krizi vykazuje solidní dynamiku, jsou systémy pro řízení zákaznických vztahů – CRM. Proč právě CRM? Na to jsme se zeptali Davida Frantíka, manažera divize podnikových řešení společnosti Microsoft.
Proč by dnes měly firmy investovat do oblasti CRM? Tuto otázku bych si dovolil s trochou nadsázky zcela otočit – zeptejme se spíše, proč by firmy neměly v této ekonomicky složité do... více »

Význam analýzy návštěvnosti na webu

Význam analýzy návštěvnosti na webu
K čemu je dobré měřit návštěvnost webu? Má to nějaký význam pro management nebo marketing? Nebylo by lepší nechat na IT oddělení, ať se o to postarají? Takové otázky si klade téměř každá firma. Odpovědi na ně najdete v tomto článku.
O dnešním světě se s oblibou říká, že je globalizovaný. Znamená to například, že namísto jablek od souseda si kupujeme jablka z Číny a třeba obyčejné sirky jsou vyráběny tamtéž. Žijeme také v informační společnosti. Každý má přístup téměř k čemukoliv, pokud je připojen na internet. Pro firmy je však tato situace stále ještě poměrně nová a v mnohém složitější. V globaliz... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine