facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti
Mezi největší trendy v oblasti CRM řešení, se kterými se stále častěji setkáváme u našich zákazníků, lze bezesporu zařadit propojení (nejen) servisních služeb s ostatními informacemi ze CRM, jako jsou například zákaznický profil...
  

- Inzerce -

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

CCVOchrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně zdokonalovat pravidla, která povedou k obezřetnějšímu zacházení s osobními údaji.

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem
Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně...

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem...

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)
Kontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům...

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita...

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy...

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního...
  

- Inzerce -

Enehano Solutions: ABM a umělá intelligence Einstein nově v CRM Salesforce

EnehanoUmělá inteligence a prediktivní analýza pomáhají firmám cílit na vhodné zákazníky. Světová CRM jednička Salesforce v těchto dnech představila řešení pro Account-Based Marketing (ABM), který je čím dál více skloňovaným pojmem v oblasti B2B. Díky umělé inteligenci Einstein dokáže Salesforce firmám pomoci personalizovat kampaně a přesně zacílit na vhodné zákazníky. Novinky začali na českém trhu implementovat odborníci z Enehano Solutions.

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti
Péče o zákazníky, zákaznická zkušenost, individuální přístup, omni-channel, digitální strategie a mobilita - to jsou jen některá klíčová slova, která dnes najdete na předních místech v seznamech hlavních priorit většiny řídících...
akce

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)

Mobilní aplikace jako pravá ruka kontaktního centra

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)
Chytrá mobilní zařízení jsou nadmíru populární a je zcela běžné, že mnozí z nás vedle telefonu využívají i nějaký ten tablet. Ano, doba se mění a svědčí o tom i fakt, že počet přístupů na web z mobilních...
  

- Inzerce -

Vistos CRM - flexibilní řešení pro dynamický trh

VistosV současné době je na českém trhu velké množství CRM řešení a pro zákazníka bývá velmi obtížné a časově náročné si vybrat pro své obchodní procesy to nejvhodnější řešení. Pokusíme se Vám představit jedno unikátní české CRM, které se sice prezentuje jako CRM řešení, ale svými funkcionalitami přesahuje standardy CRM řešení.

Marketingová strategie na podporu prodeje

Marketingová strategie na podporu prodeje
Schopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Kvalitně prováděná marketingová strategie přináší organizaci větší flexibilitu a zisk...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10
Ceník inzerce portálu SystemOnLine