CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Navisys

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)
Kontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům...
  

- Inzerce -

Salesforce CRM - síla je v úspěšné implementaci

eurosoftworksZeptali jsme se Ing. Tomáše Hnízdila, solution design architekta z firmy Euro Softworks.

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita...

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy...

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního...

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti
Péče o zákazníky, zákaznická zkušenost, individuální přístup, omni-channel, digitální strategie a mobilita - to jsou jen některá klíčová slova, která dnes najdete na předních místech v seznamech hlavních priorit většiny řídících...

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)

Mobilní aplikace jako pravá ruka kontaktního centra

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)
Chytrá mobilní zařízení jsou nadmíru populární a je zcela běžné, že mnozí z nás vedle telefonu využívají i nějaký ten tablet. Ano, doba se mění a svědčí o tom i fakt, že počet přístupů na web z mobilních...

Marketingová strategie na podporu prodeje

Marketingová strategie na podporu prodeje
Schopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Kvalitně prováděná marketingová strategie přináší organizaci větší flexibilitu a zisk...
  

- Inzerce -

Je řízení vztahů se zákazníky součástí vaší strategie?

IFSV nedávném výzkumu společnosti IFS, realizovaném v odvětví průmyslové výroby, ve stavebnictví, u dodavatelů investičních celků a v dalších segmentech podnikání, téměř 70 % respondentů z celého světa uvedlo, že vůbec největší vliv na jejich podnikání mají změny v poptávce a celkovém jednání se zákazníky.

Trendy v CRM (5. díl)

Budování loajality a udržení zákazníků

Trendy v CRM (5. díl)
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými...
akce

Uživatelský zážitek jako seriózní věda

Uživatelský zážitek jako seriózní věda
Uživatelský zážitek (user experience, neboli UX) je obecně definován jako dojem, který získáváme při práci s aplikací. Jeho základem jsou emoce. Ty příjemné dokáží přitáhnout zákazníky, prodat výrobky, vyřešit konflikty. Naopak ty nepříjemné...
  

- Inzerce -

Základem pro dobrý obchod jsou dobré informace

Konica MinoltaZavádění takzvaného nového způsobu myšlení, který předvídá preference vašich zákazníků, obchodních partnerů či zaměstnanců na základě detailních a ucelených informací, se stává v současné době strategickou nezbytností. CRM systémy vám v tomto ohledu pomohou dosáhnout ještě lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu.

SEM strategie pro rok 2015

bude ve znamení responsivních webů a personalizace

SEM strategie pro rok 2015
Na konci dubna Google změnil algoritmus svého mobilního vyhledávání. Začal ve výsledcích preferovat weby optimalizované pro mobilní zařízení. Kdo dosud nepracoval na responsivním webu, ten se dočká horších výsledků. Samotný vyhledávač odhaduje,...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Onlio
Časopis IT Systems
IT Systems 10/
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
Edice IT Systems Special
příloha #1 10/
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine