facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Marketingová strategie na podporu prodeje

Marketingová strategie na podporu prodeje
Schopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Kvalitně prováděná marketingová strategie přináší organizaci větší flexibilitu a zisk...
  

- Inzerce -

Salesforce CRM - síla je v úspěšné implementaci

eurosoftworksZeptali jsme se Ing. Tomáše Hnízdila, solution design architekta z firmy Euro Softworks.

Trendy v CRM (5. díl)

Budování loajality a udržení zákazníků

Trendy v CRM (5. díl)
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými...

Uživatelský zážitek jako seriózní věda

Uživatelský zážitek jako seriózní věda
Uživatelský zážitek (user experience, neboli UX) je obecně definován jako dojem, který získáváme při práci s aplikací. Jeho základem jsou emoce. Ty příjemné dokáží přitáhnout zákazníky, prodat výrobky, vyřešit konflikty. Naopak ty nepříjemné...
  

- Inzerce -

Je řízení vztahů se zákazníky součástí vaší strategie?

IFSV nedávném výzkumu společnosti IFS, realizovaném v odvětví průmyslové výroby, ve stavebnictví, u dodavatelů investičních celků a v dalších segmentech podnikání, téměř 70 % respondentů z celého světa uvedlo, že vůbec největší vliv na jejich podnikání mají změny v poptávce a celkovém jednání se zákazníky.

SEM strategie pro rok 2015

bude ve znamení responsivních webů a personalizace

SEM strategie pro rok 2015
Na konci dubna Google změnil algoritmus svého mobilního vyhledávání. Začal ve výsledcích preferovat weby optimalizované pro mobilní zařízení. Kdo dosud nepracoval na responsivním webu, ten se dočká horších výsledků. Samotný vyhledávač odhaduje,...

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu
Větší důraz na marketing na mobilních zařízeních a sociálních sítích, Big Data, Internet věcí, automatizace aktivit, ale i návrat k e-mail marketingu. To jsou jen některé z hlavních trendů digitálního marketingu...
  

- Inzerce -

Základem pro dobrý obchod jsou dobré informace

Konica MinoltaZavádění takzvaného nového způsobu myšlení, který předvídá preference vašich zákazníků, obchodních partnerů či zaměstnanců na základě detailních a ucelených informací, se stává v současné době strategickou nezbytností. CRM systémy vám v tomto ohledu pomohou dosáhnout ještě lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu.

Trendy v CRM (4. díl)

Customer experience ve vztahu k CRM

Trendy v CRM (4. díl)
V předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra...

Spojení webové analytiky s interními daty

pro výkonnější marketing

Spojení webové analytiky s interními daty
Lidé toho na sebe prozradí během procházení webu i během objednávkového procesu docela hodně. E-mail. Adresa. Možná telefon. Ale i to, co mají rádi. Jak často nakupují. A kolik utratí. Kouzlo je v propojení těchto informací...
Konference Business IT

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?
V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě rozesílání e-mailových kampaní to platí dvojnásob. Pokud mají být co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale...
akce

Segmentace, automatizace a personalizace

postavená nad CRM v prostředí ecommerce

Segmentace, automatizace a personalizace
Přemýšlíte, jak využít data o svých zákaznících? Neustále slýcháte pojmy jako big data nebo automatizace, ale nevíte, jak je správně uchopit pro svůj vlastní byznys? Pokud jste e-shop nebo jiný e-commerce projektu, přesvědčíme vás,...
POINT.X (2018-19)

Trendy v CRM (3. díl)

Mobilní CRM

Trendy v CRM (3. díl)
V prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní“, tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
IT Systems - předplatné
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine