facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Gopas - ManDay.it
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)
Kontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům uvnitř firmy – například fyzické kroky procesu objednávky zboží a jeho odeslání zákazníkovi. A aby vše uvnitř firmy spolehlivě fungovalo a bylo možné naplnit příslušná SLA, musí být zajištěna spolehlivá a efektivní distribuce požadavků jednotlivým řešitelům – navíc v maximální možné míře eliminující ruční zásahy. S tím vším může pomoci tzv. Enterprise Workload Management – EWM... více »
POINT.X

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.
Roztroušenost dat snižuje retenci zákazníků Pojišťovny se dlouhodobě řadí ke skupině firem, které jsou nejvíce ohrožené poškozením či ztrátou integrity dat o svých zákaznících. Proč právě ony? Zpravidla využívají velké množství izolovaných informačních systémů, jejichž počet roste s k... více »
  

- Inzerce -

CRM je základem úspěchu zdravotní pojišťovny Dôvera

InterSystems - mediaworx software solutions, a.s.Správa požadavků klientů tvoří významnou část aktivit zdravotní pojišťovny. Jedná se o procesy, které vyžadují přesnost, rychlost, vysokou kvalitu a koordinaci napříč celou organizací. Kvalitní customer relationship management (CRM) je jedna z možností, jak poskytnout klientům služby s přidanou hodnotou, čímž se pojišťovna může odlišit od konkurence. Dôvera zdravotná poisťovňa vsadila na CRM systém od společnosti mediworx software solutions a po roce používání systému v rutinním provozu sklízí ovoce.

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně umožňují efektivně pracovat s obchodními příležitostmi a ideálním způsobem o nich komunikovat s existujícími i potenciálními klienty.
Obchodní pří... více »
POINT.X

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku. Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i č... více »
  

- Inzerce -

Microsoft Dynamics CRM 2011 Online

Cloudové řešení přináší mnoho výhod – za méně peněz více flexibility


Microsoft Dynamics CRM 2011 Online představuje plnohodnotné CRM řešení, které je však poskytované ve formě služby s pravidelným měsíčním poplatkem. Zákazník tak získává špičkový podnikový systém, a to bez potřeby serverů, licencí nebo IT odborníků.

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti

Péče o zákazníky v kontextu zákaznické zkušenosti
Péče o zákazníky, zákaznická zkušenost, individuální přístup, omni-channel, digitální strategie a mobilita - to jsou jen některá klíčová slova, která dnes najdete na předních místech v seznamech hlavních priorit většiny řídících pracovníků.
Pochopení podstaty sousloví web engagement usnadní přirovnání k několika procesům klasického kamenného obchodu. Potenciální kupující vejde a začne si vybírat konkrétní zboží odpovídající jeho požadavkům. Váhá, přebírá se mezi různými variantami, rozhlíží se… A to je ten správný okamžik, kdy má ke kupujícímu přistoupit prodavač a zeptat se, zda mu nemůže něj... více »

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)

Mobilní aplikace jako pravá ruka kontaktního centra

Kontaktní centra 2.0 (1. díl)
Chytrá mobilní zařízení jsou nadmíru populární a je zcela běžné, že mnozí z nás vedle telefonu využívají i nějaký ten tablet. Ano, doba se mění a svědčí o tom i fakt, že počet přístupů na web z mobilních zařízení již překročil hodnoty pro klasické počítače. Bylo by sice možné diskutovat o tom, proč je obliba těchto zařízení tak vysoká, ale bylo by to zbytečné. Pozornost si naopak zaslouží, jak moc se díky mobilitě mění požadavky a očekávání uživatelů v běžném životě.
Uživatelé díky jisté technologické zhýčkaností stále častěji chtějí, aby jim všichni ostatní – včetně zaměstnavat... více »
  

- Inzerce -

Pryč s file systémem!

Spravujte své dokumenty jednoduše a levně.


mfiles-1.jpgTaké už máte dost přebujelých souborových složek na firemním serveru? Také se vám stane, že nedokážete rychle identifikovat tu pravou finální verzi dokumentu? Máte už po krk neefektivního vyhledávání a mnoha verzí dokumentů v příliš mnoha složkách? Zahoďte navždy file systém a začněte spravovat své dokumenty efektivně. M-Files přicházejí.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine