facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
CVIS Consulting

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Segmentace, automatizace a personalizace

postavená nad CRM v prostředí ecommerce

Segmentace, automatizace a personalizace
Přemýšlíte, jak využít data o svých zákaznících? Neustále slýcháte pojmy jako big data nebo automatizace, ale nevíte, jak je správně uchopit pro svůj vlastní byznys? Pokud jste e-shop nebo jiný e-commerce projektu, přesvědčíme vás,...
  

- Inzerce -

Základem pro dobrý obchod jsou dobré informace

Konica MinoltaZavádění takzvaného nového způsobu myšlení, který předvídá preference vašich zákazníků, obchodních partnerů či zaměstnanců na základě detailních a ucelených informací, se stává v současné době strategickou nezbytností. CRM systémy vám v tomto ohledu pomohou dosáhnout ještě lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu.

Trendy v CRM (3. díl)

Mobilní CRM

Trendy v CRM (3. díl)
V prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní“, tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají...

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií...
  

- Inzerce -

IZIO CRM

Představujeme vám CRM informační systém IZIO, který má potenciál dát vašemu podnikání nový rozměr bez zdlouhavého nastavování a složitostí. Dovést zakázku do úspěšného konce je často fuška. Chce to dopředu plánovat, dělit si úkoly, hlídat termíny, předávat informace, kalkulovat… A hlavně to chce posádku, která táhne za jeden provaz.

Trendy v CRM (2. díl)

Využití trendu sociálních sítí a sociálních médií v CRM

Trendy v CRM (2. díl)
V minulém díle jsme představili současné trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. V tomto díle se budeme podrobněji věnovat trendu...

Trendy v CRM (1. díl)

Přehled aktuálních trendů v oblasti CRM

Trendy v CRM (1. díl)
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve byl tento nástroj navržen tak, aby centralizoval a udržoval znalosti o zákaznících, dnes se přizpůsobuje měnícím se nárokům...
  

- Inzerce -

CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky

On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily
V minulosti stačilo obchodníkům přilákat zákazníky do své prodejny. Pak už s nimi byli obvykle schopni jednoduše pracovat a motivovat je k nákupu. Dnes už je situace trochu jiná. Nemalá část prodejců čelí změně kupního chování...

Svět ovládají zákazníci

Od CRM ke Customer Experience

Svět ovládají zákazníci
Moderní podnikové aplikace zaměřené na řízení komunikace se zákazníky jsou stále více nezbytností pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost. Jaký je rozdíl mezi zkratkami CRM a CX?

Základy sociálních sítí prakticky

Základy sociálních sítí prakticky
„Já nutně musím být na tom Facebooku, protože jsou tam mí konkurenti,“ je jedna z vět, kterou konzultanti sociálních sítí často slyší od svých klientů. Tento přístup vám v byznysu nepomůže. Na sociálních sítích nejste kvůli konkurentům,...
akce

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing
Je tomu už více než 40 let, kdy v roce 1966 publikovala konzultační společnost McKinsey článek, ve kterém upozorňuje na jeden z klíčových trendů budoucnosti B2C marketingu, a to na dominanci zákazníka. Podle tohoto článku neexistuje...

Strategie implementace CRM

Čemu věnovat pozornost?

Strategie implementace CRM
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
SAP NOW Week
Časopis IT Systems
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
Edice IT Systems Special
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine