facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
K2 atmitec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Trendy v CRM (4. díl)

Customer experience ve vztahu k CRM

Trendy v CRM (4. díl)
V předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra...
  

- Inzerce -

IZIO CRM

Představujeme vám CRM informační systém IZIO, který má potenciál dát vašemu podnikání nový rozměr bez zdlouhavého nastavování a složitostí. Dovést zakázku do úspěšného konce je často fuška. Chce to dopředu plánovat, dělit si úkoly, hlídat termíny, předávat informace, kalkulovat… A hlavně to chce posádku, která táhne za jeden provaz.

Spojení webové analytiky s interními daty

pro výkonnější marketing

Spojení webové analytiky s interními daty
Lidé toho na sebe prozradí během procházení webu i během objednávkového procesu docela hodně. E-mail. Adresa. Možná telefon. Ale i to, co mají rádi. Jak často nakupují. A kolik utratí. Kouzlo je v propojení těchto informací...

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?
V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě rozesílání e-mailových kampaní to platí dvojnásob. Pokud mají být co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale...

Segmentace, automatizace a personalizace

postavená nad CRM v prostředí ecommerce

Segmentace, automatizace a personalizace
Přemýšlíte, jak využít data o svých zákaznících? Neustále slýcháte pojmy jako big data nebo automatizace, ale nevíte, jak je správně uchopit pro svůj vlastní byznys? Pokud jste e-shop nebo jiný e-commerce projektu, přesvědčíme vás,...

Trendy v CRM (3. díl)

Mobilní CRM

Trendy v CRM (3. díl)
V prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní“, tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají...

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií...

Trendy v CRM (2. díl)

Využití trendu sociálních sítí a sociálních médií v CRM

Trendy v CRM (2. díl)
V minulém díle jsme představili současné trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. V tomto díle se budeme podrobněji věnovat trendu...
  

- Inzerce -

CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky

On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.

Trendy v CRM (1. díl)

Přehled aktuálních trendů v oblasti CRM

Trendy v CRM (1. díl)
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve byl tento nástroj navržen tak, aby centralizoval a udržoval znalosti o zákaznících, dnes se přizpůsobuje měnícím se nárokům...
akce

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily
V minulosti stačilo obchodníkům přilákat zákazníky do své prodejny. Pak už s nimi byli obvykle schopni jednoduše pracovat a motivovat je k nákupu. Dnes už je situace trochu jiná. Nemalá část prodejců čelí změně kupního chování...
  

- Inzerce -

CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data

SprinxCo největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.

Svět ovládají zákazníci

Od CRM ke Customer Experience

Svět ovládají zákazníci
Moderní podnikové aplikace zaměřené na řízení komunikace se zákazníky jsou stále více nezbytností pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost. Jaký je rozdíl mezi zkratkami CRM a CX?
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Onlio
Časopis IT Systems
IT Systems 10/
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
Edice IT Systems Special
příloha #1 10/
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine