facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Marketingová strategie na podporu prodeje

Marketingová strategie na podporu prodeje
Schopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Kvalitně prováděná marketingová strategie přináší organizaci větší flexibilitu a zisk než pouhé slevové akce. Na příkladu metod pro podporu prodeje (cross sell / up sell) si ukažme, jak taková strategie může vypadat.
Začněme jednoduchou premisou. Všichni jsme zákazníci. Všichni jsme dnes a denně v obklíčení slevových letáků, poutačů, inzerátů, které vypadávají z příloh novin, vyskakují z monitoru a televize nebo zaplňují emailovou schránku. Kdo z... více »

Trendy v CRM (5. díl)

Budování loajality a udržení zákazníků

Trendy v CRM (5. díl)
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.
Poslední díl seriálu o CRM přibližuje aktuální trendy v současném řízení vztahů se zákazníky a tipy na udržení a rozvoj CLV (Customer Lifecycle Value), čisté hodnoty zákazníka. O jaké zákazníky stojíme? Základem práce se zákaznick... více »
  

- Inzerce -

Chcete poznat sílu oborových řešení ERP systémů Microsoft Dynamics?

Do brněnského inovačního centra zvou společnosti Microsoft a CCV


TI_VUT0.jpgZajímá vás financování a rozvoj ERP systému? Hledáte prověřené vertikální řešení pro výrobu, obchod či logistiku v jediném podnikovém systému? Potřebujete komplexní a dobře srozumitelné řešení business intelligence? Pak by vaší pozornosti nemělo ujít konferenční setkání určené managementu středně velkých podniků, které ve středu 25. listopadu v Brně pořádají společnosti Microsoft a CCV Informační systémy.

Uživatelský zážitek jako seriózní věda

Uživatelský zážitek jako seriózní věda
Uživatelský zážitek (user experience, neboli UX) je obecně definován jako dojem, který získáváme při práci s aplikací. Jeho základem jsou emoce. Ty příjemné dokáží přitáhnout zákazníky, prodat výrobky, vyřešit konflikty. Naopak ty nepříjemné kazí byznys. Otázky zlepšení UX jsou dnes často diskutovaným tématem dokonce i v tak konzervativním světě, jakým je bankovnictví.
Aplikace jako výkladní skříň Existuje jen málo odvětví, které se dnes obejdou bez pomoci informačních technologií. Osobní kontakt nahrazuje přístup přes aplikace. Z tohoto trendu profitují firmy, stejně jako jejich klienti. Pro firmy to ale předst... více »

SEM strategie pro rok 2015

bude ve znamení responsivních webů a personalizace

SEM strategie pro rok 2015
Na konci dubna Google změnil algoritmus svého mobilního vyhledávání. Začal ve výsledcích preferovat weby optimalizované pro mobilní zařízení. Kdo dosud nepracoval na responsivním webu, ten se dočká horších výsledků. Samotný vyhledávač odhaduje, že se to dotkne zhruba 40 % výsledků. Jak dopadly české weby? Zaznamenali jsme pohyby i o 6 míst vzhůru do TOP3, větší část výsledků pak zůstává stabilní.
V našem testu jsme se zaměřili na vybraná klíčová slova a sledovali pozici e-shopu www.sevt.cz, který nabízí široké spektrum zboží od kancelářských a školních potřeb po bytovou dekoraci a hračky. Server je v rá... více »
  

- Inzerce -

Představení informačního systému TASKPOOL2

O systému TASKPOOL2


taskpool.jpgInformační systém TaskPool je unikátní webové řešení pro správu firemních úkolu, který umožňuje snazší a efektivnější práci. Díky svému propracovanému konceptu organizace požadavku do poolů usnadňuje všem uživatelům mít přehled o jejich práci a plnění úkolů, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolů. Lze jej tak použít například pro HelpDesk, správu zakázek či reklamací, správu obchodních případů nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty.

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu
Větší důraz na marketing na mobilních zařízeních a sociálních sítích, Big Data, Internet věcí, automatizace aktivit, ale i návrat k e-mail marketingu. To jsou jen některé z hlavních trendů digitálního marketingu v roce 2015, které vyplynuly z průzkumu provedeného mezi marketingovými manažery s specialisty (zkráceně marketéry) nezávislou agenturou Millward Brown pro společnost Kentico Software, která závěry studie okomentovala.
Průzkum probíhal mezi manažery středních a velkých amerických společností, takže z našeho pohledu se některé závěry mohou zdát předčasné. Na ame... více »

Trendy v CRM (4. díl)

Customer experience ve vztahu k CRM

Trendy v CRM (4. díl)
V předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra dění samotné zákazníky. Primárně se zaměříme na zákaznickou zkušenost (customer experience, CX) ve vztahu k CRM – disciplínu, kterou vnímáme jako východisko řízení vztahů se zákazníky a CRM procesů.
Přechod od tradičního pojetí k moderním systémům V době, kdy zákazníci sami určují, co chtějí, je naprosto klíčové správné podchycení a „řízení“ všech inter... více »
akce
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine