facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Víte, co se o vás píše na internetu?

Víte, co se o vás píše na internetu?
Online reputation management (ORM) neboli vylepšování reputace na internetu je termín pocházející z oblasti PR. Znamená ochranu, sledování a vylepšování pověsti jednotlivce či společnosti na internetu. V Česku jej primárně chápeme jako aktivity pokoušející se odstranit negativní informace o firmě (značce) ve fulltextových vyhledávačích Google a Seznam (search engine reputation management). Velmi zjednodušeně tak lze říci, že ORM primárně slouží k obraně proti pomluvám na internetu. Cíle tohoto oboru jsou ale ve skutečnosti rozmanitější.
Cílem ORM je monitorovat, co, kde a kdo o vás a vaší konk... více »

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky
Zákazníci se mění. Mají přístup k více informacím, větší možnost volby a mnohem větší vyjednávací sílu. CRM tak dnes ovlivňují čtyři klíčové faktory – mobilita, sociální sítě, big data a cloud. Mají vliv naprosto na vše – obchod, marketing i zákaznickou podporu.
Statistiky hovoří jasně, pravidla hry se změnila Potenciální zákazníci začínají podle výzkumů komunikovat s obchodními zástupci, až v okamžiku, kdy je obchodní případ z 57 procent uzavřen. To je zhruba dvojnásobná hodnota než před dvěma roky. Většinu informací získávají z jiných zdrojů než od obchodníků – hledáním na webových stránkách a&#... více »

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí
„Dobré jméno je to nejcennější, co každý muž a žena má,“ říká Jago Othellovi ve stejnojmenné hře Williama Shakespeara. Platí to bezesporu také dnes. Dobré jméno souvisí s tzv. goodwillem společnosti a mnoho firem s ním nakládá jako s podnikovým aktivem, které lze promítnout do profitability podniku. Co je to vlastně reputace podniku? Jak ji lze měřit? A jakou roli při jejím budování sehrává online prostředí? O tom je následující článek.
Co je reputace firem a jak se měří Začněme trochou teorie. Profesor Charles Fombrun, jenž se reputací zabývá na Newyorské univerzitě a který je zároveň šéfred... více »

CRM a in-memory analýzy v době big dat

CRM a in-memory analýzy v době big dat
Digitální technologie nás v dnešní době obklopují na každém kroku. Díky neustálému připojení mobilních zařízení mají zákazníci vždy na dosah hodnocení výrobků a informace o cenách konkurence. Fenomén sociálních sítí umožňuje sdílet zkušenosti a názory na produkty a služby v reálném čase. Vše se odehrává během chvilky. Zákazníci očekávají, že svého dodavatele mohou kontaktovat kdykoliv a kdekoliv. Naplnit očekávání zákazníků je tak daleko obtížnější než dříve. Jak tedy udržet krok se zákazníky a dostat se před konkurenci?
CRM a in-memory analýzy v době big dat Digitální technologie nás v&#... více »
akce

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)
Vítejte u druhého dílu třídílného seriálu zabývajícího se využitím prediktivní analytiky v průmyslu. CRM může vypadat jako doména obchodních společností. Navíc B2B, na jehož bázi většina průmyslových podniků funguje, tuto tezi potvrzuje. Průmyslových podniků je ale celá řada. Důkazem, že predictive analytics a business analytics v průmyslu fungují, je řada společností, které na nich postavily své marketingové strategie. Škoda Auto, BMW, Mercedes, Fiat, Yamaha, Mazda, Sikorsky a Boeing, cementárna Cemex, Procter & Gamble a další.
Segmentace Začněme od základu. Mluvím-li o základu, narážím tím hlavně... více »

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení závazků odběratelem. Zahrnutí strategií vymáhání do celkové procesní mapy CRM by mělo být naprosto přirozené pro banky a další úvěrující finanční instituce, kde již samotný design produktu předem počítá s možností, že část klientského portfolia nebude schopna svým závazkům dostát.
Vymáhání pohledávek je standardním obchodním procesem, u nějž lze sledovat ziskovost a ostatní parametry výkonnosti. CR... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine