CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
AEC

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)

aneb segmentace zákazníků

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)
V dalším dílu seriálu o data miningu se soustředíme na oblíbenou techniku segmentace zákazníků, která vytváří z beztvaré zákaznické masy celky zákazníků s vyhraněným charakterem.
  

- Inzerce -

Pryč s file systémem!

Spravujte své dokumenty jednoduše a levně.


mfiles-1.jpgTaké už máte dost přebujelých souborových složek na firemním serveru? Také se vám stane, že nedokážete rychle identifikovat tu pravou finální verzi dokumentu? Máte už po krk neefektivního vyhledávání a mnoha verzí dokumentů v příliš mnoha složkách? Zahoďte navždy file systém a začněte spravovat své dokumenty efektivně. M-Files přicházejí.

CRM v menších firmách

Být malým neznamená mít malé požadavky

CRM v menších firmách
Situace na trhu ve střední a východní Evropě, co se týká zákaznicky orientovaných systémů, se po posledním období charakterizovaném hlavně snižováním nákladů podstatně mění. Tato změna se týká většiny odvětví a dorazila také do sektoru SME....

Tajemství úspěšných newsletterů

Tajemství úspěšných newsletterů
Nikoho asi nepřekvapí, že u e-mailu v současné době strávíme nejvyšší podíl z času, který trávíme u počítače s internetem. Ano, je to více času než vyhledáváním nebo brouzdáním na sociálních webech. Jak tedy ukousnout část pozornosti a času...

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer

Analýza chování zákazníků na základě obrazu z bezpečnostních kamer
Jak dosáhnout maximální výkonnosti prodejní plochy? Jak optimálně naplánovat počet zaměstnanců pro jednotlivé časy a části prodejny? Jak naúčtovat správnou cenu za poskytnutí plochy? Jak rozlišit, zda si zákazník zboží nevšiml, nebo zda si ho...

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B
Tvorba komunikačních prostředků pro internetový marketing, tj. i webových stránek, je poměrně komplikovaná, pokud má skutečně přinášet užitek z pohledu marketingu. Zatímco chybám, které se nejčastěji vyskytují na webových stránkách, byl věnován...

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky
Moderní nástroje webové analytiky (v anglickém jazyce web analytics) umožňují sbírat, sledovat a vyhodnocovat obrovská kvanta dat o chování návštěvníků na webu a jejich interakci s jednotlivými prvky na stránkách webu, například poli ve formuláři....

Rozhovor: David Frantík, Microsoft

Rozhovor: David Frantík, Microsoft
Firmy dnes mnohem víc než dříve musí zvažovat, které ze svých rozvojových projektů budou realizovat a které potlačí. Je to dáno také tím, že je zcela jinak hodnoceno riziko a zvyšují se požadavky na ziskovost investic. Jednou z oblastí, která...
  

- Inzerce -

Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!

Uspesny_obchodnik.jpgKrize nás naučila mnoho a zejména v oblasti prodeje jsme začali měnit svoje přístupy.
Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.

Význam analýzy návštěvnosti na webu

Význam analýzy návštěvnosti na webu
K čemu je dobré měřit návštěvnost webu? Má to nějaký význam pro management nebo marketing? Nebylo by lepší nechat na IT oddělení, ať se o to postarají? Takové otázky si klade téměř každá firma. Odpovědi na ně najdete v tomto článku....
akce

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop
Při zpomalení ekonomiky reaguje většina podniků defenzivně. Utahují se opasky, krátí rozpočty a oddalují investice. V oblasti obchodování na internetu jsou ale k dispozici i optimističtější scénáře. Recese představuje období, kdy dochází...
  

- Inzerce -

ČEZ Bulgaria EAD rozšiřuje využití myAVIS™

KVADOS.jpgSpolečnost KVADOS, a.s., úspěšně rozšiřuje své působení na bulharském trhu. Se společností ČEZ Bulgaria EAD podepsala kontrakt na prohloubení a další využití informačního systému myAVIS™ Field Service. Konkrétně se jedná o modul pracovních příkazů pro řízení práce mobilních servisních techniků v terénu, a to na celém území působnosti. Řešení bude využívat více než 700 uživatelů a předání modulu pracovních příkazů je naplánováno na 1. leden 2010.

Faktory výběru CRM

v malých a středních firmách

Faktory výběru CRM
Na vlně CRM nadšení, která v současně době zasahuje výrazně i do oblasti malých a středních podniků (SME), se veze celá řada IT společností. Zvýšená nabídka produktů přináší poptávajícím paradoxně ztížení situace při výběru správného produktu....
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Ceník inzerce portálu SystemOnLine