facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B

Jak mají vypadat webové stránky pro oblast B2B
Tvorba komunikačních prostředků pro internetový marketing, tj. i webových stránek, je poměrně komplikovaná, pokud má skutečně přinášet užitek z pohledu marketingu. Zatímco chybám, které se nejčastěji vyskytují na webových stránkách, byl věnován...
  

- Inzerce -

Microsoft Dynamics CRM 2011 Online

Cloudové řešení přináší mnoho výhod – za méně peněz více flexibility


Microsoft Dynamics CRM 2011 Online představuje plnohodnotné CRM řešení, které je však poskytované ve formě služby s pravidelným měsíčním poplatkem. Zákazník tak získává špičkový podnikový systém, a to bez potřeby serverů, licencí nebo IT odborníků.

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky

Tři příklady pokročilého využití webové analytiky
Moderní nástroje webové analytiky (v anglickém jazyce web analytics) umožňují sbírat, sledovat a vyhodnocovat obrovská kvanta dat o chování návštěvníků na webu a jejich interakci s jednotlivými prvky na stránkách webu, například poli ve formuláři....

Rozhovor: David Frantík, Microsoft

Rozhovor: David Frantík, Microsoft
Firmy dnes mnohem víc než dříve musí zvažovat, které ze svých rozvojových projektů budou realizovat a které potlačí. Je to dáno také tím, že je zcela jinak hodnoceno riziko a zvyšují se požadavky na ziskovost investic. Jednou z oblastí, která...
  

- Inzerce -

Pryč s file systémem!

Spravujte své dokumenty jednoduše a levně.


mfiles-1.jpgTaké už máte dost přebujelých souborových složek na firemním serveru? Také se vám stane, že nedokážete rychle identifikovat tu pravou finální verzi dokumentu? Máte už po krk neefektivního vyhledávání a mnoha verzí dokumentů v příliš mnoha složkách? Zahoďte navždy file systém a začněte spravovat své dokumenty efektivně. M-Files přicházejí.

Význam analýzy návštěvnosti na webu

Význam analýzy návštěvnosti na webu
K čemu je dobré měřit návštěvnost webu? Má to nějaký význam pro management nebo marketing? Nebylo by lepší nechat na IT oddělení, ať se o to postarají? Takové otázky si klade téměř každá firma. Odpovědi na ně najdete v tomto článku....

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop
Při zpomalení ekonomiky reaguje většina podniků defenzivně. Utahují se opasky, krátí rozpočty a oddalují investice. V oblasti obchodování na internetu jsou ale k dispozici i optimističtější scénáře. Recese představuje období, kdy dochází...
  

- Inzerce -

Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!

Uspesny_obchodnik.jpgKrize nás naučila mnoho a zejména v oblasti prodeje jsme začali měnit svoje přístupy.
Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.

Faktory výběru CRM

v malých a středních firmách

Faktory výběru CRM
Na vlně CRM nadšení, která v současně době zasahuje výrazně i do oblasti malých a středních podniků (SME), se veze celá řada IT společností. Zvýšená nabídka produktů přináší poptávajícím paradoxně ztížení situace při výběru správného produktu....

Hodnocení obchodníků prostřednictvím CRM a ERP systémů

Hodnocení obchodníků prostřednictvím CRM a ERP systémů
Obchodní týmy bývají nejdůležitější složkou společností. Většinou se starají o to, aby společnost měla dostatek „práce“. Obchodníci jsou naproti tomu velice „svobodní“ lidé, které je potřeba směřovat a pravidelně provádět hodnocení jejich činnosti....

Akceptace CRM systému zaměstnanci

Implementace CRM řešení představuje pro každou firmu projekt, který má vliv na mnoho procesů ve firmě. Tento projekt zasahuje zejména do informačních technologií, obchodních procesů, servisních procesů, ale má významný vliv i na samotné zaměstnance....
akce

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?
Termín kontaktní centrum mají klienti asociovaný s příjemnou slečnou, která působí možná trošku afektovaně. Vedoucí marketingu si hned vzpomene na komunikační kanál, který se jí těžko kontroluje. Top managementu přijde jako první na mysl negativní...

Proč segmentovat?

Proč segmentovat?
Encyklopedie hovoří o segmentaci jako o procesu rozdělování zákazníků či potenciálních zákazníků do samostatných skupin na základě shodných potřeb, které mohou být uspokojeny prostřednictvím obdobné nabízené hodnoty. Co tato definice znamená...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
SAP NOW Week
Časopis IT Systems
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
Edice IT Systems Special
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine