CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Manažeři vs. obchodníci

aneb Jak docílit efektivního CRM?

Manažeři vs. obchodníci
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků...
  

- Inzerce -

Jak aktivovat neaktivní klienty?

KPMG, aktivace klientůNeaktivní klienti, tzv. sirotci, jsou zákazníci, s nimiž již nějaký čas nebyl navázán kontakt ani jim nebyla nabídnuta žádná služba. K jejich aktivaci používáme konkrétní cílené kampaně, které se ukazují jako nejúspěšnější. Nejedná se však pouze o jednorázová cvičení. Začínáme sice konkrétní kampaní, která prokáže přínosy tohoto přístupu, ale dále implementujeme komplexní prostředí – od strategie práce se sirotky a jejího zařazení do celkového přístupu řízení vztahu s klienty přes realizaci procesně-organizačního zajištění až po implementaci podpůrných nástrojů.

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po...

CRM a webová analytika

aneb Víte o svých zákaznících opravdu všechno?

CRM a webová analytika
CRM systémy dnes umožňují inteligentní funkce spojené s řízením marketingových kampaní, segmentací zákazníků, rozesíláním e-mailů a často i jednoduchý analytický reporting. Z hlediska potenciálních zákazníků často končí jejich možnosti u sbírání...

Role provizních systémů v moderním věku prodeje

Role provizních systémů v moderním věku prodeje
Provizní systémy jsou již řadu let motorem rozvoje obchodních společností, orientované jak na přímý, tak i nepřímý prodej. V netechnickém pojetí chápeme provizní systémy jako takovou kombinaci pravidel, která svou podstatou motivuje zaměstnance...

CRM pro malé a střední podniky

Má být autonomní, nebo integrované v ERP?

CRM pro malé a střední podniky
Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda....

Co je a není CRM

neboli Řízení vztahů se zákazníky

Co je a není CRM
Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“? Nebo to znamená, že nám pořád někdo volá a něco nám nabízí? V podstatě existují dva...

Jak vyzrát nad dlouhými obchodními případy

Role CRM v komplexní komunikaci se zákazníkem

Jak vyzrát nad dlouhými obchodními případy
Dlouhé obchodní případy se standardně neuzavírají na základě impulzivních nákupních podnětů, ale vyžadují od klienta podniknout strukturovaný nákupní proces, který trvá několik dní až měsíců. Klíčovou výzvou pro vedení společnosti a jeho IT...
  

- Inzerce -

CRM je základem úspěchu zdravotní pojišťovny Dôvera

InterSystems - mediaworx software solutions, a.s.Správa požadavků klientů tvoří významnou část aktivit zdravotní pojišťovny. Jedná se o procesy, které vyžadují přesnost, rychlost, vysokou kvalitu a koordinaci napříč celou organizací. Kvalitní customer relationship management (CRM) je jedna z možností, jak poskytnout klientům služby s přidanou hodnotou, čímž se pojišťovna může odlišit od konkurence. Dôvera zdravotná poisťovňa vsadila na CRM systém od společnosti mediworx software solutions a po roce používání systému v rutinním provozu sklízí ovoce.

Od správy webu k obchodním výsledkům

Trendy v oblasti content management systémů

Od správy webu k obchodním výsledkům
Chcete mít úspěšný web, který vám pomůže získat co nejvíce nových zákazníků? Publikační systémy ve své klasické podobě již přestávají požadavkům firem stačit. Na jejich místo se tlačí nástroje pro customer experience management (CEM či CXM),...
akce

CRM jako nedílná součást podnikání

CRM jako nedílná součást podnikání
Často a opakovaně vidíme firmy, které dělají jen určitou část z toho, co by měly dělat, aby pomohly svým obchodníkům získávat v této pro ně zcela nové situaci více zakázek. Když uděláte jen sedmdesát procent toho, co je potřeba, nedosáhnete...
  

- Inzerce -

Microsoft Dynamics CRM 2011 Online

Cloudové řešení přináší mnoho výhod – za méně peněz více flexibility


Microsoft Dynamics CRM 2011 Online představuje plnohodnotné CRM řešení, které je však poskytované ve formě služby s pravidelným měsíčním poplatkem. Zákazník tak získává špičkový podnikový systém, a to bez potřeby serverů, licencí nebo IT odborníků.

CRM pro malé a střední podniky

Trendem je cloud a mobilita

CRM pro malé a střední podniky
Mnoho společností, nejen ze segmentu malých a středních podniků, si uvědomuje, že v období krize nestačí pouze snižovat a optimalizovat náklady. Většina firem si navíc již tímto obdobím prošla a v očekávání dalšího zpomalení hospodářského růstu...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Onlio
Časopis IT Systems
IT Systems 10/
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
Edice IT Systems Special
příloha #1 10/
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine