facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Trendy v CRM (1. díl)

Přehled aktuálních trendů v oblasti CRM

Trendy v CRM (1. díl)
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve byl tento nástroj navržen tak, aby centralizoval a udržoval znalosti o zákaznících, dnes se přizpůsobuje měnícím se nárokům na jeho využití a změnám ekonomického prostředí. CRM nástroje vstupují do fáze, kdy musí pokrývat nové trendy založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. Právě proto vám přinášíme seriál, který si klade za cíl představit hlavní novinky – tentokrát v praktickém přehledu, od příště v detailu každé z nich.
Mobilita Fenoménem dnešn... více »

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily

Chcete si udržet zákazníky? Zaměřte se na jejich mobily
V minulosti stačilo obchodníkům přilákat zákazníky do své prodejny. Pak už s nimi byli obvykle schopni jednoduše pracovat a motivovat je k nákupu. Dnes už je situace trochu jiná. Nemalá část prodejců čelí změně kupního chování zákazníků. Ti často i přímo v obchodě vyhledávají dodatečné informace. A v řadě případů odcházejí, pokud je od někoho jiného dostanou v lepší formě.
Rozmach chytrých mobilních telefonů s sebou postupně přinesl i výraznou změnu v nákupních zvyklostech zákazníků. Není se co divit, mobil se stal naprosto integrální součástí osobních i pracovních životů celé ř... více »

Svět ovládají zákazníci

Od CRM ke Customer Experience

Svět ovládají zákazníci
Moderní podnikové aplikace zaměřené na řízení komunikace se zákazníky jsou stále více nezbytností pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost. Jaký je rozdíl mezi zkratkami CRM a CX?
Zkratka CX znamená zákaznickou zkušenost (customer experience). Logicky souvisí s častěji používaným pojmem UX (user experience, uživatelská zkušenost), který je v praxi používán například k vyhodnocení prezentace na webu či sociálních sítích, kdy se sleduje, kam uživatelé chtějí kliknout a co se jim líbí. Zákaznická zkušenost je ale mnohem širší pojem, znamená více, než zda je člověku příjemná volba barev webové stránky. Je... více »

Základy sociálních sítí prakticky

Základy sociálních sítí prakticky
„Já nutně musím být na tom Facebooku, protože jsou tam mí konkurenti,“ je jedna z vět, kterou konzultanti sociálních sítí často slyší od svých klientů. Tento přístup vám v byznysu nepomůže. Na sociálních sítích nejste kvůli konkurentům, ale protože tam jsou vaši zákazníci. A to nejen na Facebooku.
Na celosvětově nejpopulárnější sociální síti Facebook je k nalezení přibližně 4,2 milionu českých uživatelů. Více než 2,8 milionu je přitom v produktivním věku v kategorii 20–49 let. Téměř každá tuzemská společnost tak zrovna na Facebooku pravděpodobně někoho ze svých zákazníků nalezne. Ale Facebook není jedinou so... více »
akce

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing
Je tomu už více než 40 let, kdy v roce 1966 publikovala konzultační společnost McKinsey článek, ve kterém upozorňuje na jeden z klíčových trendů budoucnosti B2C marketingu, a to na dominanci zákazníka. Podle tohoto článku neexistuje nic jako „průměrný zákazník“ a je velkou chybou produkty a služby cílit právě na něj. Není tajemstvím, že tato předpověď se naplnila beze zbytku. Zákazník posledních let je náročný, informovaný (a někdy i dezinformovaný), schopný kvalifikovaného srovnání, vyžadující individuální přístup.
Segmentování klientů Jedním z nejvýraznějších nastupujících trendů současnosti v o... více »

Strategie implementace CRM

Čemu věnovat pozornost?

Strategie implementace CRM
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské báze, ale především na udržení a rozvoj stávajících klientských vztahů. Většina společností se dříve nebo později dostává do situace, kdy potřebuje tyto oblasti podpořit kvalitním systémovým řešením. Jak jej vybrat?
V oblasti CRM platí princip, že jde především o budování dlouhodobého, vzájemně prospěšného vztahu mezi klientem a společností. CRM už dávno není vnímáno jen jako nástroj... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine