- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Hlavní partner sekce
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
CRM systémy

IT SYSTEMS 3/2024, 15. 4. 2024 - Pavel Bulowski
Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa
CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale...IT SYSTEMS 1-2/2024, 8. 3. 2024 - Michal Mravináč
Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně
Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou...IT SYSTEMS 1-2/2024, 5. 3. 2024 - Martina Redajová
„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“
Umělá inteligence mění zákaznické linky
Těžko dnes najdete oblast, kterou umělá inteligence neotáčí naruby. Chytré nástroje založené na AI pomáhají ve finančních službách, zdravotnictví, zemědělství, vzdělávání a mnoha dalších segmentech. Výjimkou není ani e-commerce a zákaznický...IT SYSTEMS 10/2023, 4. 12. 2023 - Sara Faatz
Personalizovaný obsah díky generativní AI
Nová meta marketingu vyžaduje morální kompas
Přiznejme si, že oblast marketingu může být velmi komplikovaná, protože spotřebitelé se utápějí v záplavě různorodého obsahu. V tomto vysoce konkurenčním a rychlém digitálním světě se personalizace stává zbraní pro značky, které chtějí zaujmout...IT SYSTEMS 10/2023, 29. 11. 2023 - Dalibor Lukeš
Chatbot. A kam s ním?
O chatbotech toho bylo v posledních měsících díky uvolnění ChatGPT napsáno hodně. Řada lidí tak má alespoň základní představu, co to takový chatbot je. Není ale chatbot jako chatbot a také praxe je jiná než jen zkušební konverzace s...IT SYSTEMS 10/2023, 27. 11. 2023 - Marcel Vejmelka
Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků
Neexistuje špatný voicebot a chatbot. Existuje jen neadekvátní implementace a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posledních letech se stále více společností obrací k automatizovaným systémům komunikace, aby zlepšily své...IT SYSTEMS 10/2023, 24. 11. 2023
7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i podnikatele, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit...IT SYSTEMS 10/2023, 21. 11. 2023 - Václav Prak
IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky
Potřebují obchodní týmy v roce 2023 IT podporu? Odpověď zní jednoznačně ano. Je ale potřeba vědět, co vaši obchodníci vlastně potřebují – a tím je nejčastěji úspora času a mobilita. IT podpora by se proto měla soustředit na digitalizaci obchodních...
IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023
Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...IT SYSTEMS 3/2023, 5. 5. 2023
Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a slovenskými firmami potvrdil, že konverzační voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslovených firem uvedla, že považuje konverzační voiceboty za vhodné řešení komunikace se svými...
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Časopis IT Systems Edice IT Systems Special