facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému
Jistě se shodneme, že informace, obzvláště ve firemním prostředí, mají obrovskou hodnotu. Správná informace ve správný čas může být zásadní konkurenční výhodou. Jakým způsobem je co nejefektivněji spravovat? Systémy pro správu dokumentů by měly být ve spolupráci se CRM vaší firmě užitečným pomocníkem, a ne jen nástrojem managementu pro kontrolu zaměstnanců.
CRM systém má schopnost shromažďovat velké množství dat o vašich zákaznících ve formě e-mailů, schůzek, průzkumů, poznámek, hovorů a mnoha dalšího. Často zaměstnanci pracují se CRM systémem s cílem nalézt nové zákazníky nebo prodat něj... více »

Kontaktní centra budoucnosti

Kontaktní centra budoucnosti
Stejně jako svět okolo nás se mění i podoba a role kontaktních center. Již nejde o zpřístupnění informací klientům, ale o oddělení, které má prostřednictvím sofistikovaných technologií a procesů přímý dopad na úspěšnost celé organizace. V zásadě jde o přirozený vývoj kopírující rozvoj technologií, a to nejen z pohledu IT.
S kontaktními centry dnes souvisí řada trendů, které se obecně spojují ve větší oblast označovanou jako zákaznická zkušenost. Customer eXperience (běžně se lze setkat se zkratkou CX) je přesně podle své definice o zkušenosti, prožitku, zážitku a v... více »
  

- Inzerce -

CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky

On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají

Chatboti - Budou nás obsluhovat roboti? Už to dělají
Chatboti jsou nový způsob, jak obsluhovat zákazníky, a to jak v oblasti zákaznické péče, tak v oblasti prodeje. A to přímo v aplikacích, které používají pro komunikaci a kde tráví čas.
Facebook v dubnu loňského roku ohlásil, že pustí chatboty do svého Messengeru, aby mohli pomáhat a prodávat. Od té doby v tom není Facebook osamocen, všichni se snaží rozšířit svoje chatovací aplikace o nástroje autonomní (robotizované) komunikace. Chatboti jsou ve Skype, Apple přidal do iMessage spoustu funkcí a možná přidá i boty. Hodně daleko s funkčností je čínské WeiBo nebo Telegram. Vln... více »

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti

CRM řešení pro výrobní a servisní společnosti
Mezi největší trendy v oblasti CRM řešení, se kterými se stále častěji setkáváme u našich zákazníků, lze bezesporu zařadit propojení (nejen) servisních služeb s ostatními informacemi ze CRM, jako jsou například zákaznický profil a evidence obchodních příležitostí. V článku si také zodpovíme otázku, o jaké konkrétní trendy se jedná a jak je možné propojit CRM systém s Internetem věcí (IoT) a Industry 4.0.
CRM řešení pro výrobní firmy a Industry 4.0 Ve výrobních podnicích se CRM systémy zpravidla využívaly pro evidenci zákazníků a řízení obchodních příležitostí, kdy se ... více »
  

- Inzerce -

CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data

SprinxCo největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem

CRM posiluje vztah mezi obchodem a marketingem
Oddělení obchodu a marketingu by v jakékoli firmě měla sledovat společný cíl – co nejvíce obchodů a tedy prodejů zboží či služeb. Cesta vede pochopitelně přes spokojené a loajální zákazníky, které je třeba nejen efektivně hledat, ale také udržet. Zdánlivá samozřejmost této spolupráce však v praxi naráží na celou řadu překážek – od napětí mezi oběma odděleními způsobené firemní hierarchií přes rozdílnou agendu až po neexistenci společného, jednotného nástroje, který by dal všem obchodním a marketingovým aktivitám jednotný řád. Řešením může být v nasazení kvalitního CRM systému.
CRM pro... více »

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka

Poznejte skutečné potřeby svého zákazníka
Ač by se mohlo zdát, že nakupujeme stále stejně, řada obchodníků zjišťuje, že nástup moderních technologií výrazně proměňuje chování zákazníků i celý nákupní proces. Každý marketér ví, že cestou k efektivní komunikaci se zákazníkem je dobrá znalost jeho preferencí. Uspět dnes na trhu znamená plnit nejen ta přání, která už zákazník vyslovil, ale i ta, která se teprve vyslovit chystá.
V minulosti měl obchodník z velké části vyhráno, když se mu podařilo dostat zákazníka do prodejny. Pokud byl obchodník schopný, dokázal z verbální i neverbální komunikace poznat, co zákazník chce a podle toho ... více »
  

- Inzerce -

Manažérsky informačný systém pre efektívne rozhodovanie

SOFTIPAk chce spoločnosť efektívne riadiť svoje výrobné a obchodné procesy, potrebuje moderný manažérsky informačný systém. Obzvlášť, ak sa jedná o fi rmu, ktorá 80 percent svojej produkcie exportuje do zahraničia.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine