facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
AEC

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Význam analýzy návštěvnosti na webu

Význam analýzy návštěvnosti na webu
K čemu je dobré měřit návštěvnost webu? Má to nějaký význam pro management nebo marketing? Nebylo by lepší nechat na IT oddělení, ať se o to postarají? Takové otázky si klade téměř každá firma. Odpovědi na ně najdete v tomto článku....
  

- Inzerce -

Pryč s file systémem!

Spravujte své dokumenty jednoduše a levně.


mfiles-1.jpgTaké už máte dost přebujelých souborových složek na firemním serveru? Také se vám stane, že nedokážete rychle identifikovat tu pravou finální verzi dokumentu? Máte už po krk neefektivního vyhledávání a mnoha verzí dokumentů v příliš mnoha složkách? Zahoďte navždy file systém a začněte spravovat své dokumenty efektivně. M-Files přicházejí.

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop

Převeďte ekonomickou krizi ve výhodu pro váš e-shop
Při zpomalení ekonomiky reaguje většina podniků defenzivně. Utahují se opasky, krátí rozpočty a oddalují investice. V oblasti obchodování na internetu jsou ale k dispozici i optimističtější scénáře. Recese představuje období, kdy dochází...

Faktory výběru CRM

v malých a středních firmách

Faktory výběru CRM
Na vlně CRM nadšení, která v současně době zasahuje výrazně i do oblasti malých a středních podniků (SME), se veze celá řada IT společností. Zvýšená nabídka produktů přináší poptávajícím paradoxně ztížení situace při výběru správného produktu....

Hodnocení obchodníků prostřednictvím CRM a ERP systémů

Hodnocení obchodníků prostřednictvím CRM a ERP systémů
Obchodní týmy bývají nejdůležitější složkou společností. Většinou se starají o to, aby společnost měla dostatek „práce“. Obchodníci jsou naproti tomu velice „svobodní“ lidé, které je potřeba směřovat a pravidelně provádět hodnocení jejich činnosti....

Akceptace CRM systému zaměstnanci

Implementace CRM řešení představuje pro každou firmu projekt, který má vliv na mnoho procesů ve firmě. Tento projekt zasahuje zejména do informačních technologií, obchodních procesů, servisních procesů, ale má významný vliv i na samotné zaměstnance....

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?
Termín kontaktní centrum mají klienti asociovaný s příjemnou slečnou, která působí možná trošku afektovaně. Vedoucí marketingu si hned vzpomene na komunikační kanál, který se jí těžko kontroluje. Top managementu přijde jako první na mysl negativní...

Proč segmentovat?

Proč segmentovat?
Encyklopedie hovoří o segmentaci jako o procesu rozdělování zákazníků či potenciálních zákazníků do samostatných skupin na základě shodných potřeb, které mohou být uspokojeny prostřednictvím obdobné nabízené hodnoty. Co tato definice znamená...
  

- Inzerce -

Krize nás naučila: Konec CRM, začněte prodávat!

Uspesny_obchodnik.jpgKrize nás naučila mnoho a zejména v oblasti prodeje jsme začali měnit svoje přístupy.
Zjistili jsme, že hodnota zákazníka je mnohem vyšší, než jsme si mysleli. V krizi zákazník nechce utrácet a na druhé straně se mu každý snaží prodávat skoro za každou cenu. Udržet ho je těžší, než kdykoliv před tím. Co s tím? Kontroverzní téma? Bez debat!
Nezbylo, než se podívat na efektivitu našich firemních záležitostí a řezat, zjednodušovat a zase řezat. I to je však někdy málo, zejména v situaci, kdy máte nezdravou strukturu zákazníků.
Našli jsme správný cíl - zaostřit na další získávání zákazníků vyšším tempem, než byl útlum nákupů těch stávajících.

Kontaktní centrum jako zrcadlo obchodní strategie

Kontaktní centrum jako zrcadlo obchodní strategie
„Když přijde zákazník, měli bychom o něm vědět vše potřebné.“ Tato výstižná fráze často zaznívá při tvorbě aplikací pro kontaktní centrum. Zákazník, který se dostaví, má zpravidla pro návštěvu důvod – potřebuje vyřešit problém se službou, změnit...
akce

Iterity CRM ve společnosti Synergie Recruitment

Česká a slovenská pobočka Synergie jsou dceřinými společnostmi Synergie France, která patří mezi nejvýznamnější francouzské firmy poskytující globální řešení v oblasti lidských zdrojů. Pražská pobočka Synergie se řadí mezi největší personální...
  

- Inzerce -

ČEZ Bulgaria EAD rozšiřuje využití myAVIS™

KVADOS.jpgSpolečnost KVADOS, a.s., úspěšně rozšiřuje své působení na bulharském trhu. Se společností ČEZ Bulgaria EAD podepsala kontrakt na prohloubení a další využití informačního systému myAVIS™ Field Service. Konkrétně se jedná o modul pracovních příkazů pro řízení práce mobilních servisních techniků v terénu, a to na celém území působnosti. Řešení bude využívat více než 700 uživatelů a předání modulu pracovních příkazů je naplánováno na 1. leden 2010.

Cesta k úspěšnému řízení vztahů se zákazníky

Nízká vypovídací hodnota klasických ukazatelů a tradičních měřítek hodnocení společnosti, jako jsou výnosy nebo cash flow, jak nedávná historie ukázala, vedly k zásadním změnám ve způsobu hodnocení veřejně obchodovatelných firem, kterým bylo...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10
Ceník inzerce portálu SystemOnLine