facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Manažeři vs. obchodníci

aneb Jak docílit efektivního CRM?

Manažeři vs. obchodníci
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků je zase jednoduchá, časově nenáročná, a přitom výnosná práce se zákazníky. S minimem administrativy, s dokonalým a všudypřítomným přístupem k potřebným informacím. Požadavky manažerů a obchodníků jdou mnohdy proti sobě a CRM by je nemělo od sebe vzdalovat, ale naopak stmelovat.
Manažeři a obchodníci. Jedni se neobejdou bez druhých. Obě skupiny jsou v reálném světě na jedné lodi zvané firma. Jeden vše ... více »

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade?
Specifika IT v hotelovém provozu vychází z nepřetržitého režimu jeho fungování. Hosté přijíždějí a odjíždějí v kteroukoli denní i noční dobu, ubytování a veškeré hotelové služby jsou poskytovány 24 hodin denně, 365 dní v roce. Nezáleží na tom, zda jsou vánoční svátky, nebo pracovní den, hotely mají své návštěvníky neustál... více »

CRM a webová analytika

aneb Víte o svých zákaznících opravdu všechno?

CRM a webová analytika
CRM systémy dnes umožňují inteligentní funkce spojené s řízením marketingových kampaní, segmentací zákazníků, rozesíláním e-mailů a často i jednoduchý analytický reporting. Z hlediska potenciálních zákazníků často končí jejich možnosti u sbírání kontaktů. Informací o potenciálních zákaznících však můžeme získat mnohem víc, a to díky stopám, které jako návštěvníci zanechávají na webu.
Jsou to informace o jejich konkrétním chování v čase, které mohou mnoho napovědět o životním cyklu vašeho zákazníka už od jeho první návštěvy na stránkách. Díky nástrojům webové analytiky lze identifikovat vracejícího se či nového návštěvníka, cestu, kterou ... více »

Role provizních systémů v moderním věku prodeje

Role provizních systémů v moderním věku prodeje
Provizní systémy jsou již řadu let motorem rozvoje obchodních společností, orientované jak na přímý, tak i nepřímý prodej. V netechnickém pojetí chápeme provizní systémy jako takovou kombinaci pravidel, která svou podstatou motivuje zaměstnance či spolupracující subjekty k vyšší výkonnosti. Na druhém konci jsou typickým výstupem provizních systémů výplaty finančních částek. Ne vždy se však jedná jen o vyšší výkonnost prodejců, v některých případech může být motivem strategie budování značky, zavedení nového produktu na trh a jiné. V těchto případech jsou měřítky úspěšnosti jiné ukazatele než standardně používané, jako jsou počty nových smluv,... více »
akce

CRM pro malé a střední podniky

Má být autonomní, nebo integrované v ERP?

CRM pro malé a střední podniky
Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda. Faktem ale zůstává, že malé a střední firmy mají stále poněkud odlišné požadavky a také prostředky od těch velkých. A to musí tvůrci ERP i CRM respektovat.
Pokud vybíráme pro svoji firmu systém, musíme mít jasno, zda chceme CRM autonomní, nebo integrované do ERP. V případě menších firem pak bývá nejčastějším požadavkem, aby řešení bylo komplexní, přednastavené, dobře a rychle implementované. V příp... více »

Co je a není CRM

neboli Řízení vztahů se zákazníky

Co je a není CRM
Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“? Nebo to znamená, že nám pořád někdo volá a něco nám nabízí? V podstatě existují dva základní pohledy na CRM, a to jako na IT technologii a jako na podnikovou strategii.
Tyto dva pohledy, nebo spíše přístupy jsou spojité nádoby. Každý, kdo podniká, řeší nějakým způsobem vztahy se svými zákazníky. Dá se tedy říci, že v této oblasti aplikuje určitou podnikovou strategii, ať záměrně, nebo bezděčně, a při ní do určité míry využívá informační technologie. Právě CRM systémy zastřešují ob... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine