facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Kontaktní centrum jako zrcadlo obchodní strategie

Kontaktní centrum jako zrcadlo obchodní strategie
„Když přijde zákazník, měli bychom o něm vědět vše potřebné.“ Tato výstižná fráze často zaznívá při tvorbě aplikací pro kontaktní centrum. Zákazník, který se dostaví, má zpravidla pro návštěvu důvod – potřebuje vyřešit problém se službou, změnit nastavení, objednat další produkt nebo se informovat. Pracovníci kontaktního centra by však měli využít jeho návštěvy k prodeji dalšího zboží a služeb nebo ke splnění jiných strategických cílů.
V tento okamžik je ani tak moc nezajímá, že se jedná o Karla Nováka a ve které ulici a čísle domu bydlí. Zákaznicky orientovaná firma by měla umět odpovědět na otázky typu: Jakým způsobem se k návštěvníkov... více »

Iterity CRM ve společnosti Synergie Recruitment

Česká a slovenská pobočka Synergie jsou dceřinými společnostmi Synergie France, která patří mezi nejvýznamnější francouzské firmy poskytující globální řešení v oblasti lidských zdrojů. Pražská pobočka Synergie se řadí mezi největší personální agentury v České republice. V době rozhodování o modernizaci systému pro řízení náboru uchazečů byla společnost Synergie vybavena vlastní databází (postavenou na MS Access), a to jak v pražské, tak bratislavské pobočce. Morální zaostávání tohoto softwarového vybavení se Synergie rozhodla řešit cestou nákupu standardního systému, který pokryje většinu jejích potřeb. Její výhodou bylo velmi dobré vybavení ... více »

Cesta k úspěšnému řízení vztahů se zákazníky

Nízká vypovídací hodnota klasických ukazatelů a tradičních měřítek hodnocení společnosti, jako jsou výnosy nebo cash flow, jak nedávná historie ukázala, vedly k zásadním změnám ve způsobu hodnocení veřejně obchodovatelných firem, kterým bylo doporučeno, aby současně zveřejňovaly svůj virtuální majetek (intangible assets). Je zřejmé, že nejhodnotnějším virtuálním majetkem každé společnosti jsou její zákazníci, protože zákazníci, a ne produkty, realizují nákupy a tím řídí výnosy.
Proč budovat vztahy se zákazníkem? Pod pojmem zákazník je nutné chápat nejenom samotného klienta společnosti, ale i další subjekty vstupující do přímých i nepřím... více »

Implementace CRM je komplexní projekt

Tento text se věnuje implementaci CRM. I když je tato zkratka poměrně známá a nejde o žádnou novinku, je užitečné se tomuto pojmu věnovat. Při jeho výkladu i samotném implementačním procesu dochází často ke zjednodušením, která pokud nejsou v souladu s celým systémem, ohrožují úspěch implementace a omezují její efekty.
Koho se to týká Implementace CRM je celostní projekt. Jako takový vždy více či méně zasáhne každého zaměstnance. Prakticky ve všech společnostech je kontakt se zákazníky minimálně jedním z hlavních procesů (core process). Proto se i všechny ostatní procesy musí změnám spojeným s implementací CRM přizpůsobit. Řízení těchto... více »
akce

Udělejte si pořádek v klíčových datech

Není to příliš dávno, co byla hitem doby implementace CRM systémů. Ze všech stran jsme slýchali, že CRM systém umožní lépe poznat naše zákazníky, lépe se přizpůsobit jejich potřebám a požadavkům a ve finále tak prodat více našich výrobků či služeb. Ve spojení se systémy customer intelligence byla vytvářena páteř moderní zákaznicky orientované firmy. Jaké však bylo rozčarování, když byly tyto systémy spuštěny! Korektně fungující CRM systém (ať již operativní CRM, kolaborativní CRM či analytické CRM) nepochybně posouvá úroveň zákaznicky orientovaných procesů na kvalitativně i efektivně jinou úroveň, avšak jeho celkový přínos nedosahuje slibovan... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine