- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (50)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (47)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Partneři sekce
Tematické sekce
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
![](/images/ico1_sekce.gif)
Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje
![clanky](/images_new/tema_ikona_clanky.gif)
IT SYSTEMS 3/2018, 26. 4. 2018 - Ing. Rostislav Palla
CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra
Se zvyšujícími se nároky na zákaznickou péči vyvstávají v každé společnosti otázky, jak požadavky, které od klientů přicházejí z různých kanálů, řešit. V tomto článku se budeme snažit tuto problematiku objasnit a seznámíme vás s možnostmi, které...IT SYSTEMS 3/2018, 23. 4. 2018
Rozhovor na téma big data a jejich využití s Dagmar Bínovou ze společnosti Adastra
Dagmar Bínová působí ve společnosti Adastra jedenáct let, nejprve jako data miner, nyní na pozici big data science lead, v níž se soustřeďuje na využití velkých dat. Zaměřuje se především na modelování a datové analýzy s významným přínosem pro...IT SYSTEMS 3/2018, 11. 4. 2018
Nové technologie změní trh podnikových služeb
Asociace ABSL, která sdružuje poskytovatele podnikových služeb na českém trhu, zveřejnila dokument Vize 2025, který mapuje aktuální trendy technologického vývoje. Zmíněná studie na předpovídá, že do roku 2025 se v segmentu podnikových služeb...IT SYSTEMS 1-2/2018, 9. 3. 2018 - -red-
Chatboti změní podnikové služby
Automatizace zákaznické podpory je nezadržitelná
Jaká je role chatbotů v systémech zákaznické podpory? Připraví o práci zaměstnance kontaktních center, nebo jim naopak uvolní ruce k řešení důležitějších problémů? Představují chatboti již zralou technologii a v jakém časovém horizontu můžeme...IT SYSTEMS 1-2/2018, 28. 2. 2018 - Jiří Voldán
Budeme si doopravdy povídat s chatboty?
Co jsou chatboty a proč se o nich stále více mluví? Opravdu mohou nahradit lidskou práci, a jaké vlastnosti musí mít, aby s nimi lidé chtěli pracovat?18. 1. 2018 - Charles Barratt
Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost
Odvětví finančních služeb vždy muselo přijímat nové digitální technologie, aby si zachovalo konkurenceschopnost. Jako zákazníky nás však příliš nezajímají systémy v pozadí. Ano, snahy o odlišení od konkurence se u většiny finančních institucí...18. 1. 2018 - Vladimír Houba
Roboti vs. lidé
Jak změní umělá inteligence internetovou reklamu?
Neexistuje už mnoho oborů, v nichž by se lidé nemuseli potýkat s roboty. Lidé se stále snaží uklidňovat sami sebe tím, že si namlouvají, že mají před roboty náskok. Zatímco mohou být stroje chytřejší a rychlejší, vlastnosti jako kreativita nebo...IT SYSTEMS 12/2017, 12. 1. 2018 - Ing. Rostislav Palla
Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení
Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti...![akce](/images_new/tema_ikona_akce.gif)
IT SYSTEMS 11/2017, 30. 12. 2017 - Petr Klapka
Efektivní řízení obchodních příležitostí
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své...IT SYSTEMS 10/2017, 2. 11. 2017 - Daniel Hutník
B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
IT Systems podporuje
20.6. | Cybernity 2024 |
18.9. | Virtuální konference "Směrnice NIS 2 a nová legislativa:... |
8.10. | IT mezi paragrafy 2024 |
17.10. | Abacus servery 2024 |
Formulář pro přidání akce