facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Jak vyzrát nad dlouhými obchodními případy

Role CRM v komplexní komunikaci se zákazníkem

Jak vyzrát nad dlouhými obchodními případy
Dlouhé obchodní případy se standardně neuzavírají na základě impulzivních nákupních podnětů, ale vyžadují od klienta podniknout strukturovaný nákupní proces, který trvá několik dní až měsíců. Klíčovou výzvou pro vedení společnosti a jeho IT je zajistit, aby zákazník v každém bodě interakce se společností získal dokonalý zážitek. Od prvního styku zákazníka se společností (web, e-mail, telefonát, sociální sítě apod.) až po sjednání smlouvy a následnou péči musí mít zákazník dojem, že jedná s nejlepším možným partnerem pro řešení svého problému.
Nákupní proces má zjednodušeně následující fáze: uvědomění si potřeby změny, hledání řešení a zv... více »

Od správy webu k obchodním výsledkům

Trendy v oblasti content management systémů

Od správy webu k obchodním výsledkům
Chcete mít úspěšný web, který vám pomůže získat co nejvíce nových zákazníků? Publikační systémy ve své klasické podobě již přestávají požadavkům firem stačit. Na jejich místo se tlačí nástroje pro customer experience management (CEM či CXM), které rozšiřují funkcionalitu CMS o využívání různých kanálů pro komunikaci se zákazníkem a analýzu obchodních výsledků webu a umožňují je tak systematicky zvyšovat.
Mnoho firem stále uvažuje stylem „potřebujeme hezký web s vysokou návštěvností“. Nechají si udělat pěkný design, implementovat publikační systém, optimalizovat web pro vyhledávače a zaplatí spoustu peněz za reklamu, aby zákazníky na web ... více »

CRM jako nedílná součást podnikání

CRM jako nedílná součást podnikání
Často a opakovaně vidíme firmy, které dělají jen určitou část z toho, co by měly dělat, aby pomohly svým obchodníkům získávat v této pro ně zcela nové situaci více zakázek. Když uděláte jen sedmdesát procent toho, co je potřeba, nedosáhnete sedmdesáti procent z cíle, dosáhnete mnohem méně. Je to, jako když jen rychle ucpete díru ve dnu lodi – když záplata nebude těsnit na sto procent, loď bude stále nabírat vodu. Existuje pět oblastí, které musíte mít na paměti, když budujete obchodně úspěšnou firemní kulturu.
Očekávání a zpětná vazba Gallupův výzkumný institut položil tisícovce lidí z různých organizací otázku: víte přesně, co se od vá... více »

CRM pro malé a střední podniky

Trendem je cloud a mobilita

CRM pro malé a střední podniky
Mnoho společností, nejen ze segmentu malých a středních podniků, si uvědomuje, že v období krize nestačí pouze snižovat a optimalizovat náklady. Většina firem si navíc již tímto obdobím prošla a v očekávání dalšího zpomalení hospodářského růstu se musí soustředit na jiné oblasti stabilizace příjmů. CRM systémy představují strategická řešení využívaná napříč celou společností. Může CRM systém běžící v tzv. cloudu a využívající mobilní technologie přinést úspory nebo zvýšit zisk?
Cloudy reprezentují způsob, jakým mohou společnosti využívat komplexních řešení CRM, včetně všech návazných služeb: komunikačních a e-mailových, document manageme... více »
akce

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)

aneb segmentace zákazníků

Data mining pro efektivní komunikaci (2. díl)
V dalším dílu seriálu o data miningu se soustředíme na oblíbenou techniku segmentace zákazníků, která vytváří z beztvaré zákaznické masy celky zákazníků s vyhraněným charakterem.
Pro koho je segmentace zákazníků určená Segmentaci zákazníků obvykle volí firmy v tom stadiu rozvoje, kdy jim přestane stačit komunikovat jednotně na všechny zákazníky. Komunikace typu „kobercový nálet", kdy stejný obsah doručujeme každému, má totiž limitovanou návratnost. Představte si populaci uživatelů mobilních telefonů. V případě, že každému zákazníkovi prodáváme nový chytrý telefon, děláme zásadní chybu. Někteří zákazníci mají telefony jen na volání, jiní... více »

CRM v menších firmách

Být malým neznamená mít malé požadavky

CRM v menších firmách
Situace na trhu ve střední a východní Evropě, co se týká zákaznicky orientovaných systémů, se po posledním období charakterizovaném hlavně snižováním nákladů podstatně mění. Tato změna se týká většiny odvětví a dorazila také do sektoru SME. Jednotlivé společnosti si postupně uvědomují, že cesta k jejich dalšímu růstu a dosahování zisků, které měly v předchozích letech, vede skrz konsolidaci zákaznické základny, jejího maximálně efektivního vytížení a rozšiřování. Žádný výrobce není imunní vůči konkurenci. Bez ohledu na to, o jaký předmět obchodní činnosti se jedná, vždy existuje někdo jiný, u koho mohou zákazníci nakupovat. Ať je cena jakkoli... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine