facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

B2B obchodníci se učí od e-shopů

B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.
  

- Inzerce -

Operátoři i velké banky, všichni budou mít brzy CRM v cloudu,

předpovídá Enehano Solutions


EnehanoBěhem prvního roku podnikání získala mladá firma Enehano Solutions důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

Řídit svůj svět očima

Řídit svůj svět očima
Původním záměrem projektu MEMREC bylo pomoci postiženým, kteří nemohou pohybovat rukama a přitom by rádi plnohodnotně pracovali s počítačem. Na katedře kybernetiky ČVUT proto již v roce 2004 vyvinuli unikátní přístroj, který dokáže nahradit...

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků...
  

- Inzerce -

Akce roku pro podnikové služby letos v Brně

ABSLRobotika, automatizace, umělá inteligence. Nábor a motivace zaměstnanců s pomocí technologií. Nové pracovní preference mladých zaměstnanců. Kanceláře budoucnosti. Vzdělávání. To je jen zlomek témat, která dnes rezonují v oboru podnikových služeb. Věnovat se jim bude 5. výroční konference ABSL, která proběhne 18.-19.10. v Brně.

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok
Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani...

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou
Přirozený obchodní talent, instinkty lovce, nepřeberná studnice zkušeností z oboru… Tak vypadá výbava ideálního obchodníka. Dalším a stále významnějším faktorem úspěchu je však i jeho schopnost pracovat s daty, tedy mít v daný...
  

- Inzerce -

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

CCVOchrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně zdokonalovat pravidla, která povedou k obezřetnějšímu zacházení s osobními údaji.

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky
Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se stali skutečně spokojenými a věrnými?

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop
E-shop není pouze o maloprodeji koncovým zákazníkům, díky vlastnímu B2B e-shopu můžete získat významnou konkurenční výhodu.
Konference Business IT

Inbound marketing v B2B

Způsob, jak propojit marketing a obchod

Inbound marketing v B2B
Za posledních několik let jsem se setkal se stovkami firem, které prodávají firemním zákazníkům (B2B). Pouze několik málo z nich skutečně aplikovalo nebo alespoň uvažovalo o Inbound marketingu. Proč je tomu tak?
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
akce

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému
Jistě se shodneme, že informace, obzvláště ve firemním prostředí, mají obrovskou hodnotu. Správná informace ve správný čas může být zásadní konkurenční výhodou. Jakým způsobem je co nejefektivněji spravovat? Systémy pro správu...
POINT.X (2018-19)

Kontaktní centra budoucnosti

Kontaktní centra budoucnosti
Stejně jako svět okolo nás se mění i podoba a role kontaktních center. Již nejde o zpřístupnění informací klientům, ale o oddělení, které má prostřednictvím sofistikovaných technologií a procesů přímý dopad na úspěšnost...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Časopis IT Systems
IT Systems 4/
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
Edice IT Systems Special
příloha #1 4/
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine