facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Aimtec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení
Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti...
  

- Inzerce -

Vytvořte si s Logasterem za několik minut logo pro vaše webové stránky nebo startup

Loga jsou velmi důležitá pro jakoukoliv firmu, ať už malou nebo velkou. Ukazují totiž ochrannou známku vaší společnosti a vaše společnost je díky logu na trhu viditelnější.

Efektivní řízení obchodních příležitostí

Efektivní řízení obchodních příležitostí
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své...

B2B obchodníci se učí od e-shopů

B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.
  

- Inzerce -

Operátoři i velké banky, všichni budou mít brzy CRM v cloudu,

předpovídá Enehano Solutions


EnehanoBěhem prvního roku podnikání získala mladá firma Enehano Solutions důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

Řídit svůj svět očima

Řídit svůj svět očima
Původním záměrem projektu MEMREC bylo pomoci postiženým, kteří nemohou pohybovat rukama a přitom by rádi plnohodnotně pracovali s počítačem. Na katedře kybernetiky ČVUT proto již v roce 2004 vyvinuli unikátní přístroj, který dokáže nahradit...

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků...
  

- Inzerce -

Akce roku pro podnikové služby letos v Brně

ABSLRobotika, automatizace, umělá inteligence. Nábor a motivace zaměstnanců s pomocí technologií. Nové pracovní preference mladých zaměstnanců. Kanceláře budoucnosti. Vzdělávání. To je jen zlomek témat, která dnes rezonují v oboru podnikových služeb. Věnovat se jim bude 5. výroční konference ABSL, která proběhne 18.-19.10. v Brně.

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok
Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani...

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou
Přirozený obchodní talent, instinkty lovce, nepřeberná studnice zkušeností z oboru… Tak vypadá výbava ideálního obchodníka. Dalším a stále významnějším faktorem úspěchu je však i jeho schopnost pracovat s daty, tedy mít v daný...

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky
Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se stali skutečně spokojenými a věrnými?
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(29.10.2018 - 31.10.2018)
akce

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop
E-shop není pouze o maloprodeji koncovým zákazníkům, díky vlastnímu B2B e-shopu můžete získat významnou konkurenční výhodu.

Inbound marketing v B2B

Způsob, jak propojit marketing a obchod

Inbound marketing v B2B
Za posledních několik let jsem se setkal se stovkami firem, které prodávají firemním zákazníkům (B2B). Pouze několik málo z nich skutečně aplikovalo nebo alespoň uvažovalo o Inbound marketingu. Proč je tomu tak?
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
SAP NOW Week
Časopis IT Systems
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
Edice IT Systems Special
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine