facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Budeme si doopravdy povídat s chatboty?

Budeme si doopravdy povídat s chatboty?
Co jsou chatboty a proč se o nich stále více mluví? Opravdu mohou nahradit lidskou práci, a jaké vlastnosti musí mít, aby s nimi lidé chtěli pracovat?
  

- Inzerce -

Operátoři i velké banky, všichni budou mít brzy CRM v cloudu,

předpovídá Enehano Solutions


EnehanoBěhem prvního roku podnikání získala mladá firma Enehano Solutions důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost
Odvětví finančních služeb vždy muselo přijímat nové digitální technologie, aby si zachovalo konkurenceschopnost. Jako zákazníky nás však příliš nezajímají systémy v pozadí. Ano, snahy o odlišení od konkurence se u většiny finančních institucí...

Roboti vs. lidé

Jak změní umělá inteligence internetovou reklamu?

Roboti vs. lidé
Neexistuje už mnoho oborů, v nichž by se lidé nemuseli potýkat s roboty. Lidé se stále snaží uklidňovat sami sebe tím, že si namlouvají, že mají před roboty náskok. Zatímco mohou být stroje chytřejší a rychlejší, vlastnosti jako kreativita nebo...

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení
Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti...

Efektivní řízení obchodních příležitostí

Efektivní řízení obchodních příležitostí
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své...
Datová centra

B2B obchodníci se učí od e-shopů

B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.

Řídit svůj svět očima

Řídit svůj svět očima
Původním záměrem projektu MEMREC bylo pomoci postiženým, kteří nemohou pohybovat rukama a přitom by rádi plnohodnotně pracovali s počítačem. Na katedře kybernetiky ČVUT proto již v roce 2004 vyvinuli unikátní přístroj, který dokáže nahradit...
  

- Inzerce -

Akce roku pro podnikové služby letos v Brně

ABSLRobotika, automatizace, umělá inteligence. Nábor a motivace zaměstnanců s pomocí technologií. Nové pracovní preference mladých zaměstnanců. Kanceláře budoucnosti. Vzdělávání. To je jen zlomek témat, která dnes rezonují v oboru podnikových služeb. Věnovat se jim bude 5. výroční konference ABSL, která proběhne 18.-19.10. v Brně.

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků...
akce CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
(17.12.2018 - 19.12.2018)
akce

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok
Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani...
  

- Inzerce -

Hrozba GDPR vás nemine: Jak pomůže CRM systém?

CCVOchrana osobních dat je v české a evropské legislativě zakotvena již řadu let, avšak s ohledem na nástup digitální éry přestávají stávající předpisy dostačovat. Evropská unie a její jednotlivé členské státy se snaží postupně zdokonalovat pravidla, která povedou k obezřetnějšímu zacházení s osobními údaji.

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou
Přirozený obchodní talent, instinkty lovce, nepřeberná studnice zkušeností z oboru… Tak vypadá výbava ideálního obchodníka. Dalším a stále významnějším faktorem úspěchu je však i jeho schopnost pracovat s daty, tedy mít v daný...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Onlio
Časopis IT Systems
IT Systems 10/
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
Edice IT Systems Special
příloha #1 10/
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine