CANON CZ
facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Svět ovládají zákazníci

Od CRM ke Customer Experience

Svět ovládají zákazníci
Moderní podnikové aplikace zaměřené na řízení komunikace se zákazníky jsou stále více nezbytností pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost. Jaký je rozdíl mezi zkratkami CRM a CX?
  

- Inzerce -

Manažérsky informačný systém pre efektívne rozhodovanie

SOFTIPAk chce spoločnosť efektívne riadiť svoje výrobné a obchodné procesy, potrebuje moderný manažérsky informačný systém. Obzvlášť, ak sa jedná o fi rmu, ktorá 80 percent svojej produkcie exportuje do zahraničia.

Základy sociálních sítí prakticky

Základy sociálních sítí prakticky
„Já nutně musím být na tom Facebooku, protože jsou tam mí konkurenti,“ je jedna z vět, kterou konzultanti sociálních sítí často slyší od svých klientů. Tento přístup vám v byznysu nepomůže. Na sociálních sítích nejste kvůli konkurentům,...

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing

Budoucnost CRM: Personalizovaný real-time marketing
Je tomu už více než 40 let, kdy v roce 1966 publikovala konzultační společnost McKinsey článek, ve kterém upozorňuje na jeden z klíčových trendů budoucnosti B2C marketingu, a to na dominanci zákazníka. Podle tohoto článku neexistuje...

Strategie implementace CRM

Čemu věnovat pozornost?

Strategie implementace CRM
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské...

Víte, co se o vás píše na internetu?

Víte, co se o vás píše na internetu?
Online reputation management (ORM) neboli vylepšování reputace na internetu je termín pocházející z oblasti PR. Znamená ochranu, sledování a vylepšování pověsti jednotlivce či společnosti na internetu. V Česku jej primárně chápeme...

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky
Zákazníci se mění. Mají přístup k více informacím, větší možnost volby a mnohem větší vyjednávací sílu. CRM tak dnes ovlivňují čtyři klíčové faktory – mobilita, sociální sítě, big data a cloud. Mají vliv naprosto na vše – obchod,...

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí
„Dobré jméno je to nejcennější, co každý muž a žena má,“ říká Jago Othellovi ve stejnojmenné hře Williama Shakespeara. Platí to bezesporu také dnes. Dobré jméno souvisí s tzv. goodwillem společnosti a mnoho firem s ním nakládá...
  

- Inzerce -

Manažerský systém Lighthouse21

Info21Není snadné najít správnou informaci v záplavě údajů, které jsou k dispozici v současných podnikových systémech. Lighthouse21 je specializovaný reportingový systém vytvořený pro potřeby manažerů. Můžete tak včas reagovat na měnící se podmínky podnikání. Získejte konkurenční výhodu s Lighthouse21!

CRM a in-memory analýzy v době big dat

CRM a in-memory analýzy v době big dat
Digitální technologie nás v dnešní době obklopují na každém kroku. Díky neustálému připojení mobilních zařízení mají zákazníci vždy na dosah hodnocení výrobků a informace o cenách konkurence. Fenomén sociálních sítí umožňuje sdílet...
akce

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)
Vítejte u druhého dílu třídílného seriálu zabývajícího se využitím prediktivní analytiky v průmyslu. CRM může vypadat jako doména obchodních společností. Navíc B2B, na jehož bázi většina průmyslových podniků funguje, tuto tezi potvrzuje....
  

- Inzerce -

CRM pro malé a střední podniky

Asseco SolutionsUž dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda. Faktem ale zůstává, že malé a střední firmy mají stále poněkud odlišné požadavky a také prostředky od těch velkých. A to musí tvůrci ERP i CRM respektovat.

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
CRMForum.cz
Kalendář akcí
Onlio
Časopis IT Systems
IT Systems 10/
IT Systems 9/
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
Edice IT Systems Special
příloha #1 10/
příloha #1 9/
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine