facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Spojení webové analytiky s interními daty

pro výkonnější marketing

Spojení webové analytiky s interními daty
Lidé toho na sebe prozradí během procházení webu i během objednávkového procesu docela hodně. E-mail. Adresa. Možná telefon. Ale i to, co mají rádi. Jak často nakupují. A kolik utratí. Kouzlo je v propojení těchto informací a v jejich využití při komunikaci s vašimi zákazníky.
Propojení dat o zákaznících a uživatelích, která jsou často důkladně skryta v interních systémech s údaji z webové analytiky, je často označováno za vyšší ligu online marketingu.Je to oblast, které se české firmy příliš nevěnují. I když by měly. Přitom informace z chování zákazníků na&#... více »

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?
V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě rozesílání e-mailových kampaní to platí dvojnásob. Pokud mají být co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale je velmi důležité podrobit je důkladné analýze a získat z nich co nejvíce vhodných informací pro sestavení a naplánování následujících elektronických kampaní. Získávání dat na straně systému přitom probíhá jak automaticky, tak analytickými pracovníky. Ti mají oproti umělé inteligenci nastavené různými algoritmy stále navrch a to díky větším zkušenostem, logickému myšlení a... více »

Segmentace, automatizace a personalizace

postavená nad CRM v prostředí ecommerce

Segmentace, automatizace a personalizace
Přemýšlíte, jak využít data o svých zákaznících? Neustále slýcháte pojmy jako big data nebo automatizace, ale nevíte, jak je správně uchopit pro svůj vlastní byznys? Pokud jste e-shop nebo jiný e-commerce projektu, přesvědčíme vás, že práce s daty vám přinese nové příjmy i konkurenční výhodu.
V dnešní době, kdy je většina aktivit zákazníka v internetovém obchodě nějakým způsobem zaznamenávána, je téměř nezbytné tato data vhodně skladovat a především využívat. První důležitým úkolem pro provozovatele e-shopů je tato data pocházející z různých systémů integrovat na jedno místo, kde bude možné s&... více »

Trendy v CRM (3. díl)

Mobilní CRM

Trendy v CRM (3. díl)
V prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní“, tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají až sedm miliard mobilních zařízení. Jde o trend, který přináší nové možnosti pro obchodní manažery a zástupce a motivuje je k tomu, aby začali více využívat mobilní zařízení ne jenom k telefonování a plánování, ale také k efektivnějšímu řízení vztahů a těsnějšímu propojení se zákazníky.
Celosvětový růst mobilních sítí, rozvoj a masové rozšíření mo... více »
akce

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií se setkáváme stále častěji. Jedním z biometrických prvků, který je možno využít například pro vzdálené ověřování volajícího, je lidský hlas. Pojďme si tedy stručně představit tzv. hlasovou biometrii.
Kontaktuje-li klient zákaznickou linku, má zpravidla nějaký problém, který potřebuje vyřešit a v průběhu komunikace se pochopitelně chce vyhnout zbytečným zdržením. Mezi nejvíce otravu... více »

Trendy v CRM (2. díl)

Využití trendu sociálních sítí a sociálních médií v CRM

Trendy v CRM (2. díl)
V minulém díle jsme představili současné trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníky založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. V tomto díle se budeme podrobněji věnovat trendu sociální doby – sociálním sítím a jejich využití při řízení vztahů se zákazníky. Jde o trend, který je velkou výzvou a zároveň příležitostí pro moderní společnosti, které chtějí uspět. Pokud totiž dokáží sociální sítě vhodně využít, získají dobrý předpoklad pro to, aby zákazníci i nadále kupovali jejich produkty (třeba i ve větším množství a častěji) a navíc ... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine