facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Inzerce
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
K2 atmitec

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Víte, co se o vás píše na internetu?

Víte, co se o vás píše na internetu?
Online reputation management (ORM) neboli vylepšování reputace na internetu je termín pocházející z oblasti PR. Znamená ochranu, sledování a vylepšování pověsti jednotlivce či společnosti na internetu. V Česku jej primárně chápeme...
  

- Inzerce -

CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data

SprinxCo největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky

Klíčové trendy v řízení vztahů se zákazníky
Zákazníci se mění. Mají přístup k více informacím, větší možnost volby a mnohem větší vyjednávací sílu. CRM tak dnes ovlivňují čtyři klíčové faktory – mobilita, sociální sítě, big data a cloud. Mají vliv naprosto na vše – obchod,...

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí

Reputace firmy a její monitoring v online prostředí
„Dobré jméno je to nejcennější, co každý muž a žena má,“ říká Jago Othellovi ve stejnojmenné hře Williama Shakespeara. Platí to bezesporu také dnes. Dobré jméno souvisí s tzv. goodwillem společnosti a mnoho firem s ním nakládá...
  

- Inzerce -

Manažérsky informačný systém pre efektívne rozhodovanie

SOFTIPAk chce spoločnosť efektívne riadiť svoje výrobné a obchodné procesy, potrebuje moderný manažérsky informačný systém. Obzvlášť, ak sa jedná o fi rmu, ktorá 80 percent svojej produkcie exportuje do zahraničia.

CRM a in-memory analýzy v době big dat

CRM a in-memory analýzy v době big dat
Digitální technologie nás v dnešní době obklopují na každém kroku. Díky neustálému připojení mobilních zařízení mají zákazníci vždy na dosah hodnocení výrobků a informace o cenách konkurence. Fenomén sociálních sítí umožňuje sdílet...

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)

Analytické operace ve firmě trochu jinak (2. díl: CRM)
Vítejte u druhého dílu třídílného seriálu zabývajícího se využitím prediktivní analytiky v průmyslu. CRM může vypadat jako doména obchodních společností. Navíc B2B, na jehož bázi většina průmyslových podniků funguje, tuto tezi potvrzuje....
  

- Inzerce -

Manažerský systém Lighthouse21

Info21Není snadné najít správnou informaci v záplavě údajů, které jsou k dispozici v současných podnikových systémech. Lighthouse21 je specializovaný reportingový systém vytvořený pro potřeby manažerů. Můžete tak včas reagovat na měnící se podmínky podnikání. Získejte konkurenční výhodu s Lighthouse21!

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení...

Manažeři vs. obchodníci

aneb Jak docílit efektivního CRM?

Manažeři vs. obchodníci
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků...

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po...
akce

CRM a webová analytika

aneb Víte o svých zákaznících opravdu všechno?

CRM a webová analytika
CRM systémy dnes umožňují inteligentní funkce spojené s řízením marketingových kampaní, segmentací zákazníků, rozesíláním e-mailů a často i jednoduchý analytický reporting. Z hlediska potenciálních zákazníků často končí jejich možnosti u sbírání...

Role provizních systémů v moderním věku prodeje

Role provizních systémů v moderním věku prodeje
Provizní systémy jsou již řadu let motorem rozvoje obchodních společností, orientované jak na přímý, tak i nepřímý prodej. V netechnickém pojetí chápeme provizní systémy jako takovou kombinaci pravidel, která svou podstatou motivuje zaměstnance...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
SAP NOW Week
Časopis IT Systems
IT Systems 7-8/
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
Edice IT Systems Special
příloha #1 7-8/
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine