Archiv zpráv

IT Business - 8. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

ORBIT zakládá divizi Orbitech se zaměřením na malé a střední firmy

ORBIT zakládá divizi Orbitech se zaměřením na malé a střední firmy
Společnost ORBIT, která se zabý­vá zejména cloudovými službami a virtualizací IT, rozšiřuje svou působnost do segmentu menších a středních firem a zakládá divizi Orbitech. Novou divizi bude řídit Petr Čuda, Business Devel­op­ment Manager ORBITu.  více
 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

Komunikace a sítě - 8. 4. 2022 - Petr Mojžíš

Útoky typu credential stuffing stále častěji nahrazují útoky hrubou silou, jsou rychlejší a nebezpečnější

Útoky typu credential stuffing stále častěji nahrazují útoky hrubou silou, jsou rychlejší a nebezpečnější
Útoky na přihlašovací údaje (hesla) byly v minulosti běžně prováděny buď pomocí sociálního inženýrství, nebo tzv. hrubou silou. První metoda funguje i nadále velmi dobře, ale vy­ža­du­je dobré cílení, čas a peč­li­vou přípravu. Druhá metoda je ale postupně nahrazována mnohdy rychlejší a účinnější variantou s pomocí „credential stuffingu“.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Richard Baar

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě i dnes jedním z nejvyužívanějších kanálů komunikace se zákazníkem.  více
 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Aleš Hok

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany
Zálohování je vnímáno jako poslední vrstva kybernetické ochrany. K obnově ze záloh dochází zpravidla až tehdy, když selže všechno ostatní. Když se podíváme deset let zpět, co jsme tehdy řešili? Řešili jsme, jak zákazníkům pomoct s ochranou systémů a dat pomocí zálohovacích řešení. Tím největším strašákem tehdy bylo selhání a chyby hardwaru. Ale dnes jsme jinde. Hardwarových selhání už se nebojíme. Dokážeme je efektivně řešit dokonce několika způsoby. Dnes se bojíme...  více
 
Analýzy - 6. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Kybernetické útoky využívají nepozornost a neukázněnost zaměstnanců

Kybernetické útoky využívají nepozornost a neukázněnost zaměstnanců
Do zabezpečení firem před kybernetickými hrozbami investují firmy nemalé prostředky, a není to neopodstatněné. Stále ale opomíjejí to, že nejslabším článkem zabezpečení bývají zaměstnanci. Simulované útoky v rámci testování odolnosti firem ukazují, že zhruba pětina zaměstnanců klikne na odkaz ve zprávě, aniž by prověřovali, kam směřuje. V době, kdy velká část lidí pracuje vzdáleně a pro práci kdykoli a odkudkoli se využívají osobní zařízení, mají kybernetičtí útočníci...  více
 
IT Business - 6. 4. 2022

Jakým směrem se bude nadále vyvíjet hybridní model práce?

Jakým směrem se bude nadále vyvíjet hybridní model práce?
Hybridní pracovní model se ve firmách zabydlel a pravděpodobně tam zůstane i v postpandemických dobách. Jak se bude „hybrid“ vyvíjet dál a co nového přinese zaměstnancům, týmům a firmám? Trendy v oblasti práce na dálku stojí za to sledovat, zejména pak pro profesionály v HR, tvrdí portál No Fluff Jobs.  více
 
Analýzy - 6. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Pouze polovina firem řeší aktualizace centralizovaně a systémově

Pouze polovina firem řeší aktualizace centralizovaně a systémově
Společnost GFI Software zveřejnila výsledky průzkumu provedeného mezi jejími partnery v ČR a na Slovensku, ze kterého vyplynulo, že téměř polovina malých a středních firem (SMB) stále nechává aktualizace aplikací a systémů na svých uživatelích. Takový přístup je ale velmi riskantní, protože útoky na neaktualizované systémy patří v současnosti mezi nejčastější bezpečnostní incidenty.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 6. 4. 2022 - Jaroslav Revenda

Moderní řízení skladu – krok za krokem

Moderní řízení skladu – krok za krokem
V pos­led­ních letech se změ­ni­lo nejen pro­stře­dí, ale také chová­ní zákaz­ní­ků. Vět­ši­na prode­je zboží a služeb se přemís­ti­la na internet. Dochází k rozvoji e-shopů, digitalizaci nabídky a obchodu, zvýšení poptávky – to vše má dopad také na skladovou logistiku.  více
 
IT Business - 6. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Blíží se jubilejní ročník největší československé IT konference TechEd

Blíží se jubilejní ročník největší československé IT konference TechEd
Ve dnech 17. až 19. května proběhne už dvacátý ročník největší IT konference u nás TechEd. Letos proběhne v hybridní podobě a bude vpravdě československá – vystoupí na ní přední odborníci české a slovenské IT scény. Díky hybridní podobě se jí bez problémů budou moci zúčastnit i zájemci ze vzdálenějších krajů. Již tradičně nabídne přehled o všem zajímavém, co se v poslední době ve světě IT událo, o čem se hovořilo na významných světových konferencích a fórech, zejména...  více
 
Analýzy - 6. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Důsledkem války je i růst intenzity a sofistikovanosti kybernetických útoků

Důsledkem války je i růst intenzity a sofistikovanosti kybernetických útoků
Už nyní se ukazuje, že válka v Evropě bude na firmy i jednotlivce klást nové nároky i v otázce digitální bezpečnosti. Důsledkem války je růst intenzity a sofistikovanosti kybernetických útoků. Nejslabším místem jsme přitom nadále my sami.  více