- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Technickým ředitelem české pobočky ESETu se stal Jindřich Mičán
Novým technickým ředitelem v české pobočce globální bezpečnostní společnosti ESET je Jindřich Mičán. Ze své pozice povede tým pro vývoj interních systémů, služby technické podpory a doprovodných služeb a interní IT oddělení.

„Jsem opravdu rád, že svou další profesní cestu mohu spojit se společností, která mi byla vždy blízká. Ať už kvalitou produktů a služeb, firemními hodnotami či dlouhodobou vizí tvořit bezpečnější digitální svět pro všechny. Cením si toho, jak tato firma pozitivně ovlivnila oblast kybernetické bezpečnosti, například edukací široké veřejnosti, a rád bych zde navázal a přidal k tomu i kus své práce. Po několika měsících ve firmě navíc pozitivně vnímám, že ESET dostává svému jménu i uvnitř, firemní kulturou, kde je každý zaměstnanec důležitý,“ říká Jindřich Mičán.
„Technickou divizi vnímám jako jedno z hlavních oddělení, kde můžeme podpořit a posílit vztah mezi firmou a uživatelem. Pokud se jako uživatelé ocitneme ve složité situaci, velice oceníme to, že se můžeme okamžitě spojit s expertním týmem, který navíc mluví česky,“ dodává.
Jindřich Mičán je absolventem Vysoké školy regionálního rozvoje (VŠRR/AMBIS). Dříve působil ve společnosti DataSpring, která je specializovanou divizí pro cloudové služby společnosti AUTOCONT. Na starosti měl kompletní provoz IT v datacentrech a zároveň ze své pozice podporoval vývoj obchodních produktů společnosti či pre-sales. Zkušenosti získával také ve společnostech LG Nexera BS AG nebo HCL (pro farmaceutickou společnost Novartis).
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










