Aktuality -> IT Business - 14. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Aricoma kupuje firmu Consulting 4U a posiluje v oblasti řešení SAP

Skupina Aricoma koupila 100% podíl ve firmě Consulting 4U, která se specializuje na analýzy, implementace a podporu SAP řešení. V této oblasti je to letos už druhá dokončená akvizice Aricomy.



Firma Consulting 4U působí na trhu od roku 2000. Tvoří ji dvacítka poradců s rozsáhlými znalostmi aplikačních komponent, technologií a produktů SAP a obchodních procesů firem z řady odvětví. Od roku 2012 disponuje certifikací SAP Partner Center of Expertise. Mezi její klienty patří například Mattoni, Heineken, Tescoma, Linet a řada dalších významných firem v Česku a na Slovensku.

V Aricomě se C4U stává vedle nedávno akvírované společnosti Sabris Consulting další součástí business unit SAP. Obě firmy budou na trhu zatím sice působit samostatně a pod svými názvy, nicméně budou v rámci společné business unit využívat vzájemné synergie. Ve firmě Consulting 4U zůstane po akvizici všech pět původních ma­ji­te­lů, kteří se budou nadále aktivně podílet na jejím dalším rozvoji.

„Konzultační tým kolegů z Consulting 4U vždy předcházela výjimečná pověst. Jsme proto velmi rádi, že se nám krátce po dokončení transakce se Sabris Consulting podařilo získat v Consulting 4U plný podíl a posílit tak náš SAP tým o další špičkové odborníky,“ řekl Milan Sameš, CEO Aricoma.

„V kombinaci s naším stávajícím SAP týmem tak budeme nyní schopni našim klientům nabídnout vysokou kvalitu poskytovaných služeb prakticky v celém standardním aplikačním portfoliu produktů SAP s garantovanou zastupitelností na všech klíčových projektových pozicích,“ dodal Karol Kubeczka, šéf business unit SAP v Aricoma.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.