facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - Včera - redakce

Nový nástroj usnadní přechod aplikací k webovému rozhraní

Nový nástroj usnadní přechod aplikací k webovému rozhraní
Společnost Arbes Technologies vyvinula nástroj, díky kterému lze v relativně krátkém čase transformovat stávající formulářové aplikace s tlustými klienty na moderní, přizpůsobitelné webové rozhraní.  více
 

6 způsobů, jak optimalizovat obsah pro éru vyhledávání na základě AI

6 způsobů, jak optimalizovat obsah pro éru vyhledávání na základě AI
Realita umělé inteligence zásadně změnila parametry způsobu vyhledávání a konzumace informací. Pryč jsou doby, kdy stačilo pouhé vyhledávání na Googlu. Nyní vyhledávače a asistenti pohánění AI mění naše očekávání a zvyky při vyhledávání obsahu.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 28. 4. 2025 - Vladimíra Tesková

Kybernetická bezpečnost v éře chytrých měst

Výzvy a řešení pro IoT a dohledové systémy

Kybernetická bezpečnost v éře chytrých měst
V posledních letech jsme svědky bezprecedentní transformace našich měst. Koncept chytrých měst (Smart Cities) se stal důležitým bodem urbanistického plánování a rozvoje, slibujícím revoluci v tom, jak žijeme, pracujeme a komunikujeme s naším prostředím. Tato digitální revoluce, poháněná informačními a komunikačními technologiemi (ICT) a internetem věcí (IoT), přináší obrovské příležitosti pro optimalizaci městských služeb, zvýšení efektivity a zlepšení kvality života...  více
 

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes představuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může vést až k 60% nárůstu konverzních poměrů a zároveň přinést vyšší efektivitu marketingových kampaní. Investice do pokročilých technologií, jako jsou umělá inteligence (AI), strojové učení (ML) a analýza real-time dat, tak...  více
 

Digitalizace mění svět pojišťovnictví

Rizikovost klienta posuzuje počítač, s detekcí podvodů pomáhá umělá inteligence

Digitalizace mění svět pojišťovnictví
Pojišťovnictví se digitalizuje, automatizace šetří čas a stroje odhalují podvody. Hlavní hráči na trhu ve velkém investují do moderních technologií, aby zrychlili procesy a zlepšili klientský servis. Strojové učení a analýza velkého množství dat dnes pomáhají s vyhodnocováním zdravotních rizik, urychlují likvidaci pojistných událostí, a zvyšují efektivitu odhalování...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 24. 4. 2025 - Petr Mojžíš

Pro zajištění bezpečnosti je třeba „přitvrdit“

Co je bezpečnostní hardening a jak na něj?

Pro zajištění bezpečnosti je třeba „přitvrdit“
Když si koupíte nové zařízení, software nebo cloudovou službu, očekáváte, že budou standardně zabezpečené, že? Bohužel ve všech případech platí opak. Abyste dosáhli maximální úrovně zabezpečení, musíte vše, co zavádíte, krok za krokem konfigurovat tak, aby to odpovídalo vašemu prostředí. Míra zabezpečení, které lze dosáhnout, je specifická pro způsob, jakým platformu používáte. Tento proces se nazývá bezpečnostní hardening.  více
 
ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 23. 4. 2025 - David Pochman

Vývoj controllingu od manuálních reportů až po integrované ERP

Vývoj controllingu od manuálních reportů až po integrované ERP
Vývoj nástrojů pro controlling ve firmách zaznamenal v posledních letech zásadní proměny zejména díky postupné automatizaci a zavádění sofistikovaných technologií jako Business Intelligence (BI) a ERP systémů. Následující článek přináší pohled na tři různé přístupy k controllingu a jejich výhody i nevýhody: tradiční reporting bez BI,...  více
 
CRM systémy, AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 22. 4. 2025 - Martin Čermák, Martin Pacholet

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok

Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už umějí vést plynulou konverzaci téměř k nerozeznání od lidského operátora, dokážou se přizpůsobit konkrétnímu zákazníkovi a výrazně zvyšují efektivitu odbavování dotazů. Hlasová AI se za poslední rok dramaticky vyvinula a...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 17. 4. 2025 - redakce

Nový nástroj na ochranu identity detekuje a zastavuje útoky na Microsoft 365

Nový nástroj na ochranu identity detekuje a zastavuje útoky na Microsoft 365
Společnost ZEBRA SYSTEMS zařadila do své nabídky řešení N-able Breach Prevention for Microsoft 365. Jde o nástroj, který dokáže rychle rozeznat neobvyklou aktivitu v prostředí Microsoft 365 a díky tomu automaticky zastavit útoky v samotném počátku a chránit data před neautorizovaným přístupem. Nástroj Breach Prevention for Microsoft 365 získala společnost N-able do...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 16. 4. 2025 - redakce

Produkty N-able mají nově integrovanou správu zranitelností

Produkty N-able mají nově integrovanou správu zranitelností
Společnost N-able představila funkci správy zranitelností pro své produkty N-central a N-sight, které pomáhají administrátorům a správcům sítí s komplexní ochranou koncových bodů (UEM – Unified Endpoint Management). Nová integrovaná funkce umožní identifikovat, prioritizovat, odstraňovat a reportovat zranitelnosti ve všech hlavních operačních systémech. Díky jednotnému pohledu získají IT týmy nepřetržitý...  více