Aktuality -> IT Business - 17. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Konference NEXT 3D staví na zajímavých řečnících z české praxe

NEXT 3DNikdo nezná možnosti 3D tisku a 3D skenování lépe než ti, kdo už moderní technologie naplno využívají v průmyslu a výrobě, ve výzkumu i vývoji. Po velmi příznivém ohlasu vloni se konfe­rence vrací – tentokrát 8. června – do příjemného prostředí humpoleckého Fabrika Hotelu (hned u D1). Setkání se uskuteční pod záštitou Svazu průmys­lu a dopravy i Technologické agentury ČR, za mediálního partnerství redakcí IT Systems a T+T Technika a trh.



Přednost opět dostane vzájemná výměna zkušeností. Ani letos tak nečekejme komerční přednášky – mnohem zajímavější je podívat se pod pokličku praktického využití 3D technologií ve firmách, na příležitosti i limity jejich nasazení. Řečníci přímo z českých firem ukážou, jak jde rychleji a levněji přinášet na trh lépe přizpůsobené výrobky díky aditivní výrobě. A nezůstane jen u průmyslu. 3D tisk v Česku pomáhá zachraňovat zdraví a životy také týmům špičkových lékařů.

NEXT 3D opět nabídne prostor nejen pro inspiraci, ale i ke zrodu důležitých partnerství. Kromě 3D tisku – od stolního až po průmyslový a produkční – se věnuje také stále dostupnějšímu, přesnému 3D skenování. Součástí celodenního programu bude mj. možnost vyhrát praktické příruční 3D skenery. K účasti srdečně zvou pořadatelé ze společností 3Dwiser a Admasys International.

► Více informací a registrace: www.Next3D.eu

Podívejte se na video z loňského ročníku konference:


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.