- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (49)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Partneři sekce
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Partneři webu
CRM systémy
Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje
CRM systémy: články
IT SYSTEMS 3/2024, 29. 4. 2024 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM
Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích
V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasické reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a...IT SYSTEMS 3/2024, 15. 4. 2024 - Pavel Bulowski
Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa
CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale...IT SYSTEMS 1-2/2024, 8. 3. 2024 - Michal Mravináč
Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně
Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou...IT SYSTEMS 1-2/2024, 5. 3. 2024 - Martina Redajová
„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“
Umělá inteligence mění zákaznické linky
Těžko dnes najdete oblast, kterou umělá inteligence neotáčí naruby. Chytré nástroje založené na AI pomáhají ve finančních službách, zdravotnictví, zemědělství, vzdělávání a mnoha dalších segmentech. Výjimkou není ani e-commerce a zákaznický...IT SYSTEMS 10/2023, 4. 12. 2023 - Sara Faatz
Personalizovaný obsah díky generativní AI
Nová meta marketingu vyžaduje morální kompas
Přiznejme si, že oblast marketingu může být velmi komplikovaná, protože spotřebitelé se utápějí v záplavě různorodého obsahu. V tomto vysoce konkurenčním a rychlém digitálním světě se personalizace stává zbraní pro značky, které chtějí zaujmout...IT SYSTEMS 10/2023, 29. 11. 2023 - Dalibor Lukeš
Chatbot. A kam s ním?
O chatbotech toho bylo v posledních měsících díky uvolnění ChatGPT napsáno hodně. Řada lidí tak má alespoň základní představu, co to takový chatbot je. Není ale chatbot jako chatbot a také praxe je jiná než jen zkušební konverzace s...IT SYSTEMS 10/2023, 27. 11. 2023 - Marcel Vejmelka
Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků
Neexistuje špatný voicebot a chatbot. Existuje jen neadekvátní implementace a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posledních letech se stále více společností obrací k automatizovaným systémům komunikace, aby zlepšily své...IT SYSTEMS 10/2023, 24. 11. 2023
7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i podnikatele, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit...
CRM systémy: Konference, semináře, školení, ...
IT SYSTEMS 10/2023, 21. 11. 2023 - Václav Prak
IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky
Potřebují obchodní týmy v roce 2023 IT podporu? Odpověď zní jednoznačně ano. Je ale potřeba vědět, co vaši obchodníci vlastně potřebují – a tím je nejčastěji úspora času a mobilita. IT podpora by se proto měla soustředit na digitalizaci obchodních...IT SYSTEMS 4/2023, 1. 6. 2023
Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické...CRMForum.cz
Novinky ze světa CAD/CAM
květen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
15.5. | Digitalizácia procesov vo výrobe a obchode |
15.5. | Kontajnery v praxi 2024 - Bratislava |
22.5. | Cloud Computing Conference 2024 |
5.6. | IT mezi paragrafy 2024 |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce