facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Dassault - SolidWorks
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků je třeba se pilně učit a získávat praktické zkušenosti. Při zajišťování přístupu k datům budeme muset překonávat mnohé překážky dané legislativou a konkurenčním prostředím. Je vůbec v našich silách se dostat k dostatečně informativním datům?
Představme si situaci, kdy máme vyřešit konkrétní úlohu z oblasti analytického CRM, jakými jsou doporučování produktů stávajíc... více »
POINT.X

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok
Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani sebelepší izolované CRM zdaleka neví o zákazníkovi tolik, kolik by bylo potřeba pro optimální zacílení komunikace. Tuto mezeru rychle vyplnily tzv. nástroje marketingové automatizace. V následujícím článku se vás pokusím přesvědčit, že marketingová automatizace otvírá zcela nové možnosti, a proto by měla být v hledáčku všech marketérů.
Nástroje marketingové automatizace předs... více »
  

- Inzerce -

Enehano Solutions: ABM a umělá intelligence Einstein nově v CRM Salesforce

EnehanoUmělá inteligence a prediktivní analýza pomáhají firmám cílit na vhodné zákazníky. Světová CRM jednička Salesforce v těchto dnech představila řešení pro Account-Based Marketing (ABM), který je čím dál více skloňovaným pojmem v oblasti B2B. Díky umělé inteligenci Einstein dokáže Salesforce firmám pomoci personalizovat kampaně a přesně zacílit na vhodné zákazníky. Novinky začali na českém trhu implementovat odborníci z Enehano Solutions.

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou

Role obchodníka v terénu prošla zásadní proměnou
Přirozený obchodní talent, instinkty lovce, nepřeberná studnice zkušeností z oboru… Tak vypadá výbava ideálního obchodníka. Dalším a stále významnějším faktorem úspěchu je však i jeho schopnost pracovat s daty, tedy mít v daný moment k dispozici všechny podstatné informace a správně je vyhodnocovat. Velmi cenným pomocníkem pracovníka v terénu je v tomto ohledu mobilní CRM řešení umožňující správu a řízení obchodních, marketingových a distribučních činností.
Obchodník má mnoho rolí Kromě samotného prodeje musejí obchodní zástupci současnosti zastat i celou řadu souvisejících úko... více »
POINT.X

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky
Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se stali skutečně spokojenými a věrnými?
Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla tzv. personalizace – tedy úpravy e-mailů přímo na míru konkrétnímu adresátovi, v případě snahy o získání nových zákazníků se s takovým přístupem setkáváme jen výjimečně. Přestože internet podle dat Českého statistického úřadu pravidelně využívá 77 % obyvatel ČR, většina internetových obchodů volí jen pasivní sběr nových kontaktů. Jenže velmi běžné kontaktní formul... více »
  

- Inzerce -

Vistos CRM - flexibilní řešení pro dynamický trh

VistosV současné době je na českém trhu velké množství CRM řešení a pro zákazníka bývá velmi obtížné a časově náročné si vybrat pro své obchodní procesy to nejvhodnější řešení. Pokusíme se Vám představit jedno unikátní české CRM, které se sice prezentuje jako CRM řešení, ale svými funkcionalitami přesahuje standardy CRM řešení.

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop

Pravá chvíle pro vlastní B2B e-shop
E-shop není pouze o maloprodeji koncovým zákazníkům, díky vlastnímu B2B e-shopu můžete získat významnou konkurenční výhodu.
Online obchodování je na vzestupu Stále častěji se při rozvoji a implementaci Informačního systému K2 ve firmách setkáváme s poptávkou webové aplikace pro online objednávání zboží. Ať už jde o jednání s aktuálními nebo potenciálními zákazníky, trend vzestupu online obchodování je zřejmý. Nejčastěji se setkáváme s poptávkou speciální webové aplikace, případně aplikace pro mobilní zařízení pro chytré telefony a tablety. Správným řešením je však B2B portál úz... více »

Inbound marketing v B2B

Způsob, jak propojit marketing a obchod

Inbound marketing v B2B
Za posledních několik let jsem se setkal se stovkami firem, které prodávají firemním zákazníkům (B2B). Pouze několik málo z nich skutečně aplikovalo nebo alespoň uvažovalo o Inbound marketingu. Proč je tomu tak?
Na výše položenou otázku neodpovím, jelikož by toto zamyšlení zabralo celý článek. Raději se pokusím přiblížit tuto marketingovou strategii. Jak se změnil obchod za posledních 10 let? V prosinci roku 2004 jsem si poprvé vyzkoušel, jaké to je prodávat do firem (B2B). V roce 2005 jsme ve dvou – společně s kolegou Petrem, prodali zboží za 560 mil. Kč. Tenkrát mi... více »
  

- Inzerce -

CRM systém, který myslí jako obchodník

KVADOS myAVIS NGSoftwarová řešení dodává společnost KVADOS od roku 1992. Za jejími produkty tak stojí celých 25 let zkušeností a neustálých inovací směřujících k maximálnímu naplnění potřeb zákazníka.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12
Ceník inzerce portálu SystemOnLine