facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

CRM systémy

Kontaktni centra, Customer intelligence, IT podpora marketingu a prodeje

Více informací o CRM systémech najdete na specializovaném webu www.CRMforum.cz
clanky CRM systémy: články

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost

Digitalizace podporuje lepší zákaznickou zkušenost
Odvětví finančních služeb vždy muselo přijímat nové digitální technologie, aby si zachovalo konkurenceschopnost. Jako zákazníky nás však příliš nezajímají systémy v pozadí. Ano, snahy o odlišení od konkurence se u většiny finančních institucí zaměřují na schopnost shromažďovat informace a využívat je k efektivnějšímu rozhodování, k čemuž technologie rozhodně mohou pomoci. Zákazníci však pouze hledají službu, která jim poskytne, co potřebují, kdy potřebují a na platformě, kterou užívají.
Zavádění nových technologií mění způsob, jakým v odvětví probíhají pracovní postupy a procesy, ale může také pomáhat se získáváním a udržováním zákazníků... více »
POINT.X

Roboti vs. lidé

Jak změní umělá inteligence internetovou reklamu?

Roboti vs. lidé
Neexistuje už mnoho oborů, v nichž by se lidé nemuseli potýkat s roboty. Lidé se stále snaží uklidňovat sami sebe tím, že si namlouvají, že mají před roboty náskok. Zatímco mohou být stroje chytřejší a rychlejší, vlastnosti jako kreativita nebo empatie jsou vlastní pouze lidem. Ale pokud se lidský mozek zlepšuje v důsledku procesu učení a získávání zkušeností, pak by, alespoň teoreticky, mělo být možné, aby se učily také stroje. V reklamním průmyslu jsou roboti už po dlouhou dobu využíváni k tomu, aby lépe než lidé zobrazovali reklamní sdělení. Povede tedy rozvoj digitální a umělé inteligence k tomu, že přeberou realizaci marketingových aktiv... více »
  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

IT SystemsZačátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě všech IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení
Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti veškerých činností a zefektivnění firemních procesů. Při plánování samotné implementace software ve společnosti se klade zásadní důraz na kvalitně provedenou analýzu, dobře řízený samotný iterativní vývoj, uživatelské testování a následné finální školení uživatelů. Na co se ale velmi často zapomíná je maximální výtěžnost vkládaných dat pro různé skupiny uživatelů.
Často se tak při implementaci syst... více »
POINT.X

Efektivní řízení obchodních příležitostí

Efektivní řízení obchodních příležitostí
Každý šéf by měl znát, které obchodní postupy vedou k získání zakázky. Ovšem v každém oboru platí něco jiného. Jedno je však společné. K získání obchodní zakázky vede konkrétní proces a dobrý manažer ví, jak má tento proces vypadat a vede své obchodníky, aby se tímto procesem řídili. Získat zakázku právě tímto způsobem je nejpravděpodobnější a nejefektivnější.
Ve větších firmách vždy existuje obchodní oddělení, které směřuje od „nové obchodní příležitosti“ k „získání zakázky“ a celý proces bývá zmapovaný a popsaný v interních směrnicích. Co ale často chybí, je nějaká smysluplná podpora tohoto procesu prostřednictvím části IS. Obchodník p... více »
  

- Inzerce -

Operátoři i velké banky, všichni budou mít brzy CRM v cloudu,

předpovídá Enehano Solutions


EnehanoBěhem prvního roku podnikání získala mladá firma Enehano Solutions důvěru velkých bank a mobilních operátorů. Proč je podle odborníků na cloudové CRM český trh daleko za USA a jak si ředitelé Enehano Solutions představují budoucnost společnosti?

B2B obchodníci se učí od e-shopů

B2B obchodníci se učí od e-shopů
Firmy prodávající své produkty korporátním zákazníkům pomalu zjišťují, že je pro ně výhodné využívat postupy a nástroje, obvyklé zatím spíše na spotřebitelském trhu.
Většina firem dnes striktně odděluje obchodní kanály, směřující ke koncovým zákazníkům (spotřebitelům) a podnikovým (korporátním) odběratelům produktů a zboží. Prošli jsme si obdobím masivního budování e-shopů, určených prakticky výhradně spotřebitelům, zatímco podnikům prodávají firmy prostřednictvím obchodních zástupců či různých objednávkových systémů. Prakticky žádný z dnes běžných způsobů prodeje korporátním zákazníkům se ale svým komfortem nevyrovná nákupům přes dobře ... více »

Řídit svůj svět očima

Řídit svůj svět očima
Původním záměrem projektu MEMREC bylo pomoci postiženým, kteří nemohou pohybovat rukama a přitom by rádi plnohodnotně pracovali s počítačem. Na katedře kybernetiky ČVUT proto již v roce 2004 vyvinuli unikátní přístroj, který dokáže nahradit počítačovou myš pohyby očí. Od té doby však na přístroji odborníci, kteří stáli u jeho vzniku, spolu s dalšími stále pracují. Jeho využití získalo další rozměry. Na podrobnosti jsme se zeptali vedoucí výzkumného týmu, který nyní patří k nově otevřenému CIICR ČVUT, doc. ing. Lenky Lhotské, CSc.
K čemu je vlastně MEMREC dnes využíván a na čem se v rámci jeho vývoje aktuálně pracuje? Jednou z aplikací, ... více »
  

- Inzerce -

Akce roku pro podnikové služby letos v Brně

ABSLRobotika, automatizace, umělá inteligence. Nábor a motivace zaměstnanců s pomocí technologií. Nové pracovní preference mladých zaměstnanců. Kanceláře budoucnosti. Vzdělávání. To je jen zlomek témat, která dnes rezonují v oboru podnikových služeb. Věnovat se jim bude 5. výroční konference ABSL, která proběhne 18.-19.10. v Brně.

 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
Ceník inzerce portálu SystemOnLine