Archiv zpráv

Analýzy - 24. 6. 2015

Pro malé a střední české technologické firmy jsou IT klíčové pro úspěch

Pro malé a střední české technologické firmy jsou IT klíčové pro úspěch
Malí a střední výrobci strojů, součástek a vozidel v Česku mají jasno, jak zajistit úspěch firmy do budoucna. Devět z deseti firem se ztotožňuje s tvrzením, že informační technologie a software jsou jedny z předpokladů pro úspěšné fungování na trhu. Vyplývá to z květnového průzkumu Dassault Systèmes, 3DEXPERIENCE Company a výzkumné agentury Empirica mezi malými a středními firmami z oblasti...  více
 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu
Větší důraz na marketing na mobilních zařízeních a sociálních sítích, Big Data, Internet věcí, automatizace aktivit, ale i návrat k e-mail marketingu. To jsou jen některé z hlavních trendů digitálního marketingu v roce 2015, které vyplynuly z průzkumu provedeného mezi marketingovými manažery s specialisty (zkráceně marketéry) nezávislou agenturou Millward Brown pro společnost Kentico Software, která závěry studie...  více
 

Spojení webové analytiky s interními daty

pro výkonnější marketing

Spojení webové analytiky s interními daty
Lidé toho na sebe prozradí během procházení webu i během objednávkového procesu docela hodně. E-mail. Adresa. Možná telefon. Ale i to, co mají rádi. Jak často nakupují. A kolik utratí. Kouzlo je v propojení těchto informací a v jejich využití při komunikaci s vašimi zákazníky.  více
 
  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.

Hardware - 23. 6. 2015

Canon uvedl modelovou sérii imageRUNNER 1435

Canon uvedl modelovou sérii imageRUNNER 1435
Canon Europe oznámil uvedení modelové série imageRUNNER 1435, kterou tvoří dvě nová kompaktní černobílá multifunkční zařízení pro formát A4. Modely imageRUNNER 1435i a1435iF v sobě spojují tisk, kopírování, skenování, odesílání a faxování do jednoho kompaktního a robustního zařízení, které zvládne zátěž až 60 000 stránek měsíčně při rychlosti 35 stran za minutu. Nová zařízení umožňují digitalizovat papírové dokumenty do formátu podporujícího vyhledávání i přímé odesílání do...  více
 

Windows 10 bude dostupný od 29. července 2015 (aktualizováno)

Windows 10 bude dostupný od 29. července 2015 (aktualizováno)
Microsoft oznámil, že systém Windows 10 bude dostupný od 29. července v celkem 190 zemích ve formě bezplatného upgradu pro uživatele systémů Windows 7 a Windows 8.1. Nová verze by měla především řešit koncepční chyby verze 8, která popudila velké množství uživatelů. Do systému se tak vrací oblíbená nabídka Start a lépe bude řešeno ovládání podle typu zařízení. Na zařízeních s klávesnicí a myší...  více
 
Analýzy - 22. 6. 2015

České firmy jsou středoevropským premiantem v „big data“

České firmy jsou středoevropským premiantem v „big data“
Každá třetí česká firma potvrdila, že analyzuje velká data, což je ve středoevropském srovnání o 8 % více než je průměr. V průzkumu společnosti Intel ve čtyřech středoevropských zemích České republice, Maďarsku, Polsku a Slovenské republice odpovídalo celkem 576 firem o velikosti nad sto zaměstnanců. Do pozice středoevropského premianta v oblasti analýzy „velkých dat“ české firmy staví i fakt, že dalších 8,5 % firem se chystá využívat „big data“ ještě v průběhu...  více
 
IT Business - 21. 6. 2015

Commvault si za strategického partnera pro ČR zvolil společnost MHM

Commvault si za strategického partnera pro ČR zvolil společnost MHM
Společnost Commvault, zabývající seoblastí informačního managementu a ochrany podnikových dat, oznámila uzavření strategického partnerství s českou firmou MHM computer. Jeho cílem je rozvíjet a poskytovat lokální odborné znalosti pro oblast cloudových služeb správy dat na českém trhu. Oznámení o strategickém partnerství přichází po letech spolupráce obou společností. Během této doby MHM úspěšně dokončila první...  více
 
Hardware - 20. 6. 2015

Monitor iiyama ProLite B2780HSU-W1 pro profesionály

Monitor iiyama ProLite B2780HSU-W1 pro profesionály
Výrobce monitorů iiyama uvádí na český a slovenský trh nový 27" monitor. Model s označením ProLite B2780HSU-W1 zaujme svými vlastnostmi především profesionály z obchodního, finančního i designérského sektoru. Nový 27“ Full HD monitor s LED podsvícením disponuje velmi krátkou dobu odezvy 2 ms a vysokým jasem 300 cd/m2. Monitor má širokou škálu možností připojení – vstup signálu je zajištěn prostřednictvím VGA, DVI a HDMI rozhraní a navíc nechybí ani USB hub se čtyřmi vstupy. Ergonomický stojan monitoru lze nejen nastavit výškově, ale i přizpůsobit aktuálním...  více
 

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?
V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě rozesílání e-mailových kampaní to platí dvojnásob. Pokud mají být co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale je velmi důležité podrobit je důkladné analýze a získat z nich co nejvíce vhodných informací pro sestavení a naplánování následujících elektronických kampaní. Získávání dat na straně systému přitom probíhá...  více
 

Nová platforma pro e-shopy

s integrovanou personalizací

Nová platforma pro e-shopy
Po dvou letech příprav uvádí společnost NetDirect na trh novou platformu pro e-shopy. Klíčovou vlastností nové platformy je integrovaná funkce personalizace. E-shopy by díky ní měly být schopny rozpoznat potřeby konkrétního zákazníka a přizpůsobit mu svou nabídku. Vedle personalizace obsahu přinese nová platforma také integraci analytických nástrojů či zákaznické podpory. Pro e-shopy, které využívají řešení FastCentrik a ShopCentrik,...  více