Archiv zpráv

E-mailovou korespondenci nahradil online přístup k datům

E-mailovou korespondenci nahradil online přístup k datům
Klienti pracovně-personální společnosti Index Nosluš si mohou kdykoliv prohlédnout podrobné informace o všech pracovnících, které jim agentura poskytla. A to ze svého počítače či mobilního zařízení přímo z její databáze. Umožňuje jim to řešení, které navrhl a zrealizoval SOFTIP. Čerpání dovolených, přehled absencí, údaje o mzdách, odvodech a srážkách si po nezbytné bezpečnostní...  více
 

Společnost MERZ představila interaktivní demo aplikace MTrack

Společnost MERZ představila interaktivní demo aplikace MTrack
Společnost MERZ na svých webových stránkách uveřejnila interaktivní demo aplikace MTrack, která je součástí výrobního informačního systému MES MERZ. Zákazníci si tak mohou sami na ukázkovém výrobním zařízení názorně vyzkoušet měření jeho celkové efektivity a vliv jednotlivých složek (včetně změn – prostoje, produkce vadných výrobků) na výslednou hodnotu ukazatele OEE. MTrack je aplikace určená ke sledování výrobního...  více
 
IT Business - 11. 8. 2015

Ministerstvo průmyslu zakládá nový fond pro startupy NIF

Ministerstvo průmyslu zakládá nový fond pro startupy NIF
Podle aktuálního průzkumu, které se zúčastnilo na šest desítek respondentů z české startupové scény, získávají malé začínající podniky stále velmi obtížně peníze na svůj vznik a rozvoj. V prvních momentech podnikání musejí spoléhat hlavně na vlastní zdroje nebo na tzv. 3F (Family, Friends & Fools) – rodinu, přátele a „blázny“. Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) jim chce pomoci a pracuje proto na fondu, který mladým podnikatelům přinese snazší přístup ke kapitálu....  více
 
Analýzy - 10. 8. 2015

Každý pátý DDoS útok trvá dny až týdny

Každý pátý DDoS útok trvá dny až týdny
Každá pátá společnost, která čelila DDoS útoku, se s ním musela potýkat několik dní, někdy dokonce týdnů. Vyplývá to z průzkumu Kaspersky Lab a B2B International mezi firmami po celém světě, včetně České republiky. Důsledky DDoS útoku sahají od omezení přístupu k online službám až po jejich kompletní nedostupnost. Respondenti zasažení DDoS útoky odpovídali na dotazy o délce útoku a jeho...  více
 

Uživatelský zážitek jako seriózní věda

Uživatelský zážitek jako seriózní věda
Uživatelský zážitek (user experience, neboli UX) je obecně definován jako dojem, který získáváme při práci s aplikací. Jeho základem jsou emoce. Ty příjemné dokáží přitáhnout zákazníky, prodat výrobky, vyřešit konflikty. Naopak ty nepříjemné kazí byznys. Otázky zlepšení UX jsou dnes často diskutovaným tématem dokonce i v tak konzervativním světě, jakým je bankovnictví.  více
 
Analýzy - 7. 8. 2015

Zdravotní sektor musí na online komunikaci ještě zapracovat

Zdravotní sektor musí na online komunikaci ještě zapracovat
Ačkoli se poskytovatelé zdravotní péče snaží prostřednictvím internetu rozšiřovat možnosti komunikace a služeb vůči svým pacientům, stále je co zlepšovat. Vyplývá to ze světového průzkumu realizovaného českou IT společností Kentico Software, kterého se kromě zákazníků z USA či Austrálie zúčastnili také čeští pacienti. Podle studie si bezmála tři čtvrtiny (72 %) dotázaných myslí, že by měly být webové stránky lékařů užitečnější. Nejvíce přitom kritizují nemožnost...  více
 
Hardware - 6. 8. 2015

Flexibilní vícerežimové Ultrabooky Lenovo ThinkPad Yoga 14 a 15

Flexibilní vícerežimové Ultrabooky Lenovo ThinkPad Yoga 14 a 15
Lenovo představuje dvojici konvertibilních zařízení ThinkPad Yoga 14 a ThinkPad Yoga 15, které kombinují funkci pracovních Ultrabooků a dotykových tabletů. Nejvyšší konfigurace představených zařízení nabízí 5. generaci procesorů Intel Core i7 s architekturou Broadwell, které nabídnou až o 10 % vyšší výkon procesoru a o 30 % vyšší výkon grafické karty oproti předchozí generaci při nižší spotřebě energie. Další z výhod nových zařízení je dedikovaná grafická karta NVIDIA GeForce 840M s vlastní 2GB grafickou pamětí. Pro ukládání uživatelských dat jsou v nabídce...  více
 

Trendy v CRM (5. díl)

Budování loajality a udržení zákazníků

Trendy v CRM (5. díl)
Udržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajistit systematickou péči o zákazníky (Customer Relationship Management) vedoucí k jejich loajalitě.  více
 

Tomcat vládne všem a boří mýty o výběru aplikačního serveru

Tomcat vládne všem a boří mýty o výběru aplikačního serveru
I když je dnes moderní diskutovat o potřebnosti Java aplikačních serverů vůbec, většina webových aplikací se stále na aplikační server nasazuje. Výběr aplikačního serveru je důležitým rozhodnutím, které má velký vliv na architekturu i na průběh zákaznických projektů.  více
 

Microsoft představil Power BI druhé generace

Microsoft představil Power BI druhé generace
Od konce července nabízí Microsoft finální verzi nového nástroje Microsoft Power BI. Ten si již v předfinální verzi stáhlo více než 500 tisíc uživatelů z 45 tisíc organizací ve 185 zemích. Mezi důvody velkého zájmu patří především jednoduchost importu dat z různých zdrojů (od excelových tabulek či textových souborů přes různé databáze až po online zdroje vč. Azure platformy, Google Analytics či Salesforce). Pro...  více